Over het restaurant Trattoria That's Amore

Dat is pas liefde

Geruite tafelkleedjes, kasten vol lekkers en een bruisend duo dat hier de scepter zwaait! Wat wil je nog meer? Tino en Enzo bereiden voortreffelijke Italiaanse delicatessen en presenteren dit vol trots in hun sfeervolle restaurant aan de Vijzelgracht. Hier staat genieten voorop en kun je de dagelijkse zorgen voor eventjes achter je laten. Een dikke aanrader in het hart van Amsterdam!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Trattoria That's Amore

- Wijnbar 12:00 - 23:30
- Bar 12:00 - 23:30

Serena K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Service was top en eten was heerlijk een ware smaaksensatie. Stukje echt Italië in Nederland ;-). Een klein tentje, gemoedelijk, met zeer vriendelijke service en mensen. Ik heb een kaartje meegenomen en kan het zeker iedereen aanraden!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De anti-pasti voor twee personen was super. Veel verschillende smaken en een flinke hoeveelheid. Hoofgerecht van goede kwaliteit. Jammer dat je de bijgerechtjes apart moet betalen. De scroppino maken ze ter plekke aan je tafel, heel leuk en lekker.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Afgelopen dinsdag 6 Juni daar heerlijk gegeten met de AH Restaurant actie.Ik kom er al enkele jaren en kom er ook zonder AH actie. Eten altijd goed en heerlijke wijnen. Een echte aanrader !!
karina F.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We werden gastvrij ontvangen en kregen alle aandacht. Witte wijn mochten we voorproeven voordat we een glas bestelden. Als voorgerecht Salade Caprese: heerlijk! Hoofdgerecht (buiten de kaart): penne al olio con aglio, wat kruiden en parmesana. Belissimo! Voor twee personen vond ik het (dus redelijk genakkelijke) hoofdgerecht iets aan de hoge kant (11,50 p.p), maar de penne was perfect al dente. Toe: een espresso, qua smaak volkomen in balans - zoals je die niet vaak meer proeft. Kom hier zeker terug.
jan R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij waren hier voor de 2e keer en het eten was weer verrukkelijk. We vragen ons alleen af waarom het niet drukker is ! Dat verdienen die harde werkers echt wel!
Marjoleinvrw .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten in een intieme setting. De Champions Legeau finale op tv (zonder geluid) is misschien niet ons idee van chic, maar wel super Italiaans en sfeervol in een zaak met voornamelijk Italianen. Het eten: heerlijke burrata met gegrilde groente (wel koud), een goede dag-pasta met porchini en een verrukkelijk toetje: een hete soufflé met donkere chocolade. Hmmmmmm.
Remco54x S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten hier, via de AH Restaurant Actie. Een lekker voorafje (bord met allemaal kleine hapjes), goede pasta (linguine met zeevruchten), een prima witte wijn (pinot grigio) en een heerlijk dessert (cheesecake). Het restaurant is echt Italiaans, er is veel keus, ook gerechten buiten de kaart om. De bediening is vriendelijk. We zaten lekker buiten en raakten ook nog aan de praat met aardige mensen. Kortom: een aanrader.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Zeer betrokken en kwalitatief goede bediening en kok, die persoonlijk er echt werk van maakt.
Erg aardige bediening, soepel / flexibel en zeer klantgericht.
vandenheuvels .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Smaak, mooie gevarieerde kaart, gastvrijheid en het overheerlijke eten, wij waanden ons al in Italië. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten. Leuk plekje half binnen half buiten. Wijn was heerlijk. Echt in Italiaanse sferen. Zou er zeker nog eens heen gaan.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Inrichting is wat simpel. Vriendelijke bediening. Goede uitleg. Erg lekker gegeten. Vooral het voorgerecht met meerdere hapjes was zalig, lekker brood erbij. Voor herhaling vatbaar.
pimstema .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
gewoon goed niks bijzonders. buiten op terras gezeten. met AH Bon. ala card. de goedkoopste van de 2 gingen van de rekening af. keurig netjes hoor.
Jocelyn D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Met de AH actie gegeten. Wat een ontdekking! Heerlijk van de kaart kunnen kiezen. Echte originele Italiaanse smaken. Komen zeker terug, ook zonder restaurantkaart
maudty H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Op 29 april gegeten met de rstarantzegeld van A-H. Prima bediening, goede uitleg van de gerechten. Alle gerechten zijn fantastisch, de dag antipasti van gevulde sardines waren onovertroffen en de buffelmozzarella heerlijk. De zelfgemaakte ravioli en de rissotto sloten mooi aan bij de voorafjes en de scroppino werd aan tafel bereid. Kortom een heerlijke avond met een prima prijs kwaliteitsverhouding.
Jacob G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gerechten erg goed, wel een tikkeltje prijzig.
Personeel erg vriendelijk en goede uitleg van de gerechten.
Voor de rest een prime restaurant.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Toen we aankwamen op het gereserveerde tijdstip leken ze ons (nog) niet te verwachten: we waren de eerste (om 18.15u...) en ze waren nog bezig met tafels verzetten en opmaken. Hierdoor twijfelden we of we wel het goede restaurant hadden uitgekozen en of we niet beter ergens anders heen konden gaan. Maar we werden vriendelijk geholpen aan een tafeltje. In eerste instantie pal naast de deur, maar vanwege het niet zo lekkere weer (en dus tocht vlak naast de ingang) vroegen we om een tafeltje iets verder in de zaak. Dit was geen probleem. Langzaam liep de zaak vol en kwamen we er achter dat het wel een geliefd restaurant moest zijn, want uiteindelijk zat de zaak bomvol. En met een reden, want we hebben heerlijk gegeten en gedronken! Het voorgerecht hebben we met z'n tweeën gedeeld en was werkelijk heerlijk, vers bereid en echt smullen. Als hoofdgerecht hadden we beiden een pizza, die in de keuken door midden werd gesneden zodat we ieder twee verschillende helften konden proeven. Erg lekker! Knapperige bodem, goed gevuld. Een heerlijke gezellige avond, met goede en vriendelijke bediening.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wat een verademing, een echt Italiaans restaurant met een echte Italiaanse keuken in het hartje van Amsterdam! Hier kun je echte authentieke Italiaanse smaken proeven zoals het bedoelt is. Eigenaar Tino die zeer hartelijk zijn klanten bediend laat zijn klanten proeven van het beste wat Italia bied, wij hebben er heerlijk gegeten, echt een aanrader!
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben verschillende keren met veel plezier bij That's Amore gegeten. Jammer genoeg viel het deze keer tegen.
De voorgerechten waren goed, maar de hoofdgerechten waren o.i minder dan verwacht: de pizza's waren voldoende, maar
niet bijzonder lekker.
De baked mix of fish was niet wat ik ervan had verwacht, nl. het waren vnl. schelpdieren in een pakje ovenpapier gegaard in de oven, i.pv een mix van gebakken vis, wat ik verwachtte. Hezelfde geldt voor de lamb stew with vegetables in white wine sauce. Dit was ook heel wat anders dan verwacht, nl een boutje lamsvlees met puree, ook geen groenten....
jammer, jammer, jammer!
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We liepen hier eigenlijk vrij toevallig naar binnen, maar het is ons erg goed bevallen. Van binnen is het netjes en schoon, maar het is vooral het eten waarvoor je hier moet zijn. We hadden twee erg goede pizza's: prima bodem met heerlijk beleg. De bediening is vriendelijk. Als we in de buurt zijn, komen we hier zeker nog eens terug!
Edith L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waren hier voor de 2e keer en ook weer heerlijk gegeten. Eigenaar doet er alles aan om het naar je in te maken en ook om er heerlijk te eten. Heerlijke Italiaanse gerechten, dus niet alleen pizza, maar die bij de kleine kinderen ook super in de smaak vallen. Je moet hier echt een keer gegeten hebben!!!!
BELLISSIMO!!!!!!!!