Trattoria That's Amore

Vijzelgracht 17 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-204210712

Over het restaurant Trattoria That's Amore

Dat is pas liefde

Geruite tafelkleedjes, kasten vol lekkers en een bruisend duo dat hier de scepter zwaait! Wat wil je nog meer? Tino en Enzo bereiden voortreffelijke Italiaanse delicatessen en presenteren dit vol trots in hun sfeervolle restaurant aan de Vijzelgracht. Hier staat genieten voorop en kun je de dagelijkse zorgen voor eventjes achter je laten. Een dikke aanrader in het hart van Amsterdam!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Trattoria That's Amore

- Wijnbar 12:00 - 23:30
- Bar 12:00 - 23:30

Cees V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Misschien voor mensen die alleen maar Nederlands spreken wat minder. Wij waren zeer tevreden!!
Jesper M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij hebben onwijs lekker gegeten in dit leuke Italiaanse restaurant. Elke gang was een waar genot! Wij komen snel terug
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben goed gegeten met AH restaurantactie, we hadden de pech dat er een zeer luidruchtige groep dames naast ons zat, personeel en eigenaar erg aardig, we komen als we in Amsterdam zijn zeker nog een keer terug om een pizza te eten.
Doce V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het is een gezellig, informeel restaurantje, vriendelijke bediening maar het eten duurde heel erg lang. De pizza's zijn redelijk, wel heerlijk brood tijdens het wachten met goede olijfolie.
heuvelpg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten van de rib eye, lekker mals en fantatstisch qua smaak door de sla met lekkere kaas gekruimeld. Minestronesoep heerlijk, maar de tonijn als voorgerecht iets flauw van smaak. Tiramisu en ijs als dessert waren gewoon lekker : wij hebben genoten
franskaandorp .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima restaurant, vriendelijke bediening en uitstekende gerechten vlot gebracht.
OP goede locatie.
we hebben een goede maaltijd genoten.
Blijkbaar vinden wij dat niet als enigen; het was redelijk druk, geanimeerd en ook de buurt liet blijken middels de afname van de afhaalgerechten dat de kwaliteit op prijs wordt gesteld.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker italiaans eten. Alleen apart dat een glas prosecco wordt geserveerd in een normaal wijnglas. Dat verwacht je eigenlijk niet van een echte italiaan, of doen wij het in Nederland verkeerd door het in een champagneglas te serveren?
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Jammer Engelstalige bediening, die ook het Engels niet goed begrijpen. Vraag om melk bij de koffie en we krijgen de rekening met pepermuntjes? Halverweg vraag ik een cola light, wordt blikje ongeopend bij me neergezet?! Maar het eten was heerlijk!
Jurgen F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Uitstekend gegeten, originele, mooie Italiaanse gerechten. Ook erg fijne bediening hoewel je wel Engels dient te spreken ( maar dat is tegenwoordig al bijna standaard in de binnenstad). Absolute aanrader.
E G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heel lekker echt Italiaans eten, zelfgemaakte pasta. Prima wijnkaart. Overigens ook erg lekker Italiaans witbier. en een vriendelijke bediening. Een aanrader!
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten en buiten gezeten, flink aantal lekkere gerechten buiten de kaart. Lekkere wijn gedronken en aardige bediening. Absoluut een aanrader!
voogdj D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Hoeveelheden vrij groot, vooral de tiramisu. Kwaliteit van de gerechten goed, al was de tonijn in het hoofdgerecht enigszins aan de koude kant, en de citroencake wat droog. We waren met AH restaurantactie, en werden niet (zoals elders nogal eens) "gediscrimineerd en achtergesteld". Integendeel konden gewoon a la carte kiezen.
m.preusterink .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Ruime keuze aan echte Italiaanse gerechten. Het eten was erg smakelijk. Bediening was goed. Heerlijk gegeten. Een aanrader.
D Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
In kader van AH actie en in verband met een bezoek ik de buurt dit restaurant uitgekozen voor diner. Het is een kleine gelegenheid waar je als gast wordt behandeld - men heeft hart voor de zaak, zowel in de service als in de gerechten.
Zowel voorgerechten als hoofdgerechten van de leuke kaart waren met aandacht bereid, mooi gepresenteerd en goed van smaak. Geen enorme porties maar precies goed. Lekker brood erbij !
De nagerechten waren top: zowel de Cannoli Siciliani (rolletjes gevuld met gezoete kaas) als de semi-freddo met saffraan en nougat (buiten de kaart om) heerlijk zoet. Zeer tevredenstellend !
Mooie wijnkaart ook.

Bezoekers mix van toeristen en mensen uit de buurt. Bij mooi weer staan er ook een paar tafeltjes buiten aan de weg.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Super lekker gegeten en gewoon een fijn avond gehad! We hadden een drie gang menu en van de eerste gang tot de laatste was ik super goed!
Serena K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Service was top en eten was heerlijk een ware smaaksensatie. Stukje echt Italië in Nederland ;-). Een klein tentje, gemoedelijk, met zeer vriendelijke service en mensen. Ik heb een kaartje meegenomen en kan het zeker iedereen aanraden!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De anti-pasti voor twee personen was super. Veel verschillende smaken en een flinke hoeveelheid. Hoofgerecht van goede kwaliteit. Jammer dat je de bijgerechtjes apart moet betalen. De scroppino maken ze ter plekke aan je tafel, heel leuk en lekker.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Afgelopen dinsdag 6 Juni daar heerlijk gegeten met de AH Restaurant actie.Ik kom er al enkele jaren en kom er ook zonder AH actie. Eten altijd goed en heerlijke wijnen. Een echte aanrader !!
karina F.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We werden gastvrij ontvangen en kregen alle aandacht. Witte wijn mochten we voorproeven voordat we een glas bestelden. Als voorgerecht Salade Caprese: heerlijk! Hoofdgerecht (buiten de kaart): penne al olio con aglio, wat kruiden en parmesana. Belissimo! Voor twee personen vond ik het (dus redelijk genakkelijke) hoofdgerecht iets aan de hoge kant (11,50 p.p), maar de penne was perfect al dente. Toe: een espresso, qua smaak volkomen in balans - zoals je die niet vaak meer proeft. Kom hier zeker terug.
jan R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij waren hier voor de 2e keer en het eten was weer verrukkelijk. We vragen ons alleen af waarom het niet drukker is ! Dat verdienen die harde werkers echt wel!