Over het restaurant Trattoria That's Amore

Dat is pas liefde

Geruite tafelkleedjes, kasten vol lekkers en een bruisend duo dat hier de scepter zwaait! Wat wil je nog meer? Tino en Enzo bereiden voortreffelijke Italiaanse delicatessen en presenteren dit vol trots in hun sfeervolle restaurant aan de Vijzelgracht. Hier staat genieten voorop en kun je de dagelijkse zorgen voor eventjes achter je laten. Een dikke aanrader in het hart van Amsterdam!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Trattoria That's Amore

- Wijnbar 12:00 - 23:30
- Bar 12:00 - 23:30

Jacob G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gerechten erg goed, wel een tikkeltje prijzig.
Personeel erg vriendelijk en goede uitleg van de gerechten.
Voor de rest een prime restaurant.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wat een verademing, een echt Italiaans restaurant met een echte Italiaanse keuken in het hartje van Amsterdam! Hier kun je echte authentieke Italiaanse smaken proeven zoals het bedoelt is. Eigenaar Tino die zeer hartelijk zijn klanten bediend laat zijn klanten proeven van het beste wat Italia bied, wij hebben er heerlijk gegeten, echt een aanrader!
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben verschillende keren met veel plezier bij That's Amore gegeten. Jammer genoeg viel het deze keer tegen.
De voorgerechten waren goed, maar de hoofdgerechten waren o.i minder dan verwacht: de pizza's waren voldoende, maar
niet bijzonder lekker.
De baked mix of fish was niet wat ik ervan had verwacht, nl. het waren vnl. schelpdieren in een pakje ovenpapier gegaard in de oven, i.pv een mix van gebakken vis, wat ik verwachtte. Hezelfde geldt voor de lamb stew with vegetables in white wine sauce. Dit was ook heel wat anders dan verwacht, nl een boutje lamsvlees met puree, ook geen groenten....
jammer, jammer, jammer!
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We liepen hier eigenlijk vrij toevallig naar binnen, maar het is ons erg goed bevallen. Van binnen is het netjes en schoon, maar het is vooral het eten waarvoor je hier moet zijn. We hadden twee erg goede pizza's: prima bodem met heerlijk beleg. De bediening is vriendelijk. Als we in de buurt zijn, komen we hier zeker nog eens terug!
Edith L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waren hier voor de 2e keer en ook weer heerlijk gegeten. Eigenaar doet er alles aan om het naar je in te maken en ook om er heerlijk te eten. Heerlijke Italiaanse gerechten, dus niet alleen pizza, maar die bij de kleine kinderen ook super in de smaak vallen. Je moet hier echt een keer gegeten hebben!!!!
BELLISSIMO!!!!!!!!
Whafkamp1 H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een prachtige zaak, en wat een lekker eten. Of je nu voor een vier-gangendiner met lekkere Italiaanse wijnen komt, of voor iets eenvoudigers. Gastvrije ontvangst, snelle bediening. Voor een lekkere lunch, of gewoon wat Italiaanse gerechten die je mee naar huis wilt nemen.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gewoon een prima restaurant met vriendelijke bediening. Pas op: Men spreekt alleen Engels.
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Ik heb genoten van de stoofpot met octopus en aardappel en de linguini met schelpdieren. De tafelgenoten hadden een goede Vitello Tonnato en daarna een malse biefstuk. Alles was even lekker!
Kristel J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De konijn was heerlijk mals, maar we moesten ruim een half uur op ons hoofdgerecht wachten, terwijl het niet druk was in het restaurant. De serveersters spreken Engels en weten goed te vertellen over de gerechten.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Ze moesten wel een beetje wennen aan ons tempo, omdat we wat tijd tussen de gerechten door wilden bestelden we per gang. Uiteindelijk waren dit toch 3 gangen die voortreffelijk waren. Vooral de tomatensoep en de starter "that's Amore" vielen bijzonder goed in de smaak. Ook de hoofdgerechten waren prima in orde! En natuurlijk afgesloten met een limoncello!
Cornelis57 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Heerlijk, ja vootreffelijke pasta met zwaardvis, mooie Puglia huiswijn. Meer dan vriendelijke bediening door een Puglieso
gsuijkerbuijk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Super lekker gegeten. Heerlijke parmigiana en vitello. Pizza's ook lekker krokant en niet te dik en hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
Rose B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Mijn vriend en ik hebben hier heerlijk gegeten! De bedeining was heel aardig en behulpzaam. Wij hadden beide een pizza en die was super! Al in tijden niet meer zo een lekkere pizza gegeten.
Het was druk maar ook heel lawaaierig, dat was het enige min puntje.
germainevanderlist .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Leuk Italiaans restaurant waar we heerlijke soep ophebben en een pizza zoals een pizza hoort te zijn. Mooi deeg en super lekkere ingrediënten. Topper
sikkensschilder .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
lekker gegeten goede vriendelijke bediening,makkelijk parkeren in de Vijzelstraat, en heerlijke huisgemaakte tiramisu, lasagna was ook top
roel.pieters .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heel gezellig, gemoedelijk restaurantje. Vriendelijk onthaald, gevraagd welke tafel we wilden etc. Voorgerecht (salade / vitello tonnato) super lekker. Hoofdgerecht pizza/lasagna ook top. Heerlijk gegeten, gezellig gezeten!
Keegeltje K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het is een echt Italiaans eetcafe met kleine tafels, heel gezellig Het eten was werkelijk voortreffelijk en de bediening uiterst vriendelijk. Toen we kwamen om 17.45 waren er een paar tafeltjes bezet maar toen we weggingen om 19.00 uur was het propvol en stonden de mensen zelfs buiten te wachten en toch bleef het gezellig.
We hebben de vitello tomato gegeten en de Spaghetti alle vongole, echt heerlijk. Helaas was er geen tijd meer voor een nagerecht maar de volgende keer zullen we dat zeker doen!
Erikedel E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Sfeer was geweldig. Dde melanzane en de ravioli met wild zwijn waren voortreffelijk. De kabeljauw was helaas net iets te ver en de ossenhaas had een slecht stukje. De Ripasso was super. Alles bij elkaar heel lekker gegeten. Met iets meer aandacht voor de hoofdgerechten was het helemaal top geweest
Jannie Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We begonnen met een heerlijke pecorino piastrato (gebakken geitenkaas met paddenstoelen) en vitello tonnato (heel apart, met tonijnsaus). Daarna gegrilde kalfsribeye en zeebaarsfilet, ook prima van smaak en mooi opgemaakt. Ook de wijnen pasten goed bij de gerechten. Afsluiten deden we met tiramisu en cheese cake, natuurlijk met espresso en koffie. Kortom, heerlijk gegeten in een leuke Italiaanse ambiance. Met behulp van de tankendineer kaarten van shell, rekenden we € 62,- af. Niet heel goedkoop, maar het was het wel waard!
Inez T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Heerlijke roodbaarsfilet met knapperige huid, vooraf een negroni. Voorjaarsachtige setting, open deuren, straatgeluid op de achtergrond. Vriendelijke obers. Tiramisu onovertroffen.