Over restaurant Trattoria That's Amore

Dat is pas liefde

Geruite tafelkleedjes, kasten vol lekkers en een bruisend duo dat hier de scepter zwaait! Wat wil je nog meer? Tino en Enzo bereiden voortreffelijke Italiaanse delicatessen en presenteren dit vol trots in hun sfeervolle restaurant aan de Vijzelgracht. Hier staat genieten voorop en kun je de dagelijkse zorgen voor eventjes achter je laten. Een dikke aanrader in het hart van Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Trattoria That's Amore

- Wijnbar 12:00 - 23:30
- Bar 12:00 - 23:30

Whafkamp1 H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een prachtige zaak, en wat een lekker eten. Of je nu voor een vier-gangendiner met lekkere Italiaanse wijnen komt, of voor iets eenvoudigers. Gastvrije ontvangst, snelle bediening. Voor een lekkere lunch, of gewoon wat Italiaanse gerechten die je mee naar huis wilt nemen.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gewoon een prima restaurant met vriendelijke bediening. Pas op: Men spreekt alleen Engels.
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Ik heb genoten van de stoofpot met octopus en aardappel en de linguini met schelpdieren. De tafelgenoten hadden een goede Vitello Tonnato en daarna een malse biefstuk. Alles was even lekker!
Kristel J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De konijn was heerlijk mals, maar we moesten ruim een half uur op ons hoofdgerecht wachten, terwijl het niet druk was in het restaurant. De serveersters spreken Engels en weten goed te vertellen over de gerechten.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Ze moesten wel een beetje wennen aan ons tempo, omdat we wat tijd tussen de gerechten door wilden bestelden we per gang. Uiteindelijk waren dit toch 3 gangen die voortreffelijk waren. Vooral de tomatensoep en de starter "that's Amore" vielen bijzonder goed in de smaak. Ook de hoofdgerechten waren prima in orde! En natuurlijk afgesloten met een limoncello!
Cornelis57 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Heerlijk, ja vootreffelijke pasta met zwaardvis, mooie Puglia huiswijn. Meer dan vriendelijke bediening door een Puglieso
Gsuijkerbuijk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Super lekker gegeten. Heerlijke parmigiana en vitello. Pizza's ook lekker krokant en niet te dik en hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
Rose B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Mijn vriend en ik hebben hier heerlijk gegeten! De bedeining was heel aardig en behulpzaam. Wij hadden beide een pizza en die was super! Al in tijden niet meer zo een lekkere pizza gegeten.
Het was druk maar ook heel lawaaierig, dat was het enige min puntje.
Sikkensschilder .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
lekker gegeten goede vriendelijke bediening,makkelijk parkeren in de Vijzelstraat, en heerlijke huisgemaakte tiramisu, lasagna was ook top
Germainevanderlist .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Leuk Italiaans restaurant waar we heerlijke soep ophebben en een pizza zoals een pizza hoort te zijn. Mooi deeg en super lekkere ingrediënten. Topper
Roel.pieters .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heel gezellig, gemoedelijk restaurantje. Vriendelijk onthaald, gevraagd welke tafel we wilden etc. Voorgerecht (salade / vitello tonnato) super lekker. Hoofdgerecht pizza/lasagna ook top. Heerlijk gegeten, gezellig gezeten!
Keegeltje K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het is een echt Italiaans eetcafe met kleine tafels, heel gezellig Het eten was werkelijk voortreffelijk en de bediening uiterst vriendelijk. Toen we kwamen om 17.45 waren er een paar tafeltjes bezet maar toen we weggingen om 19.00 uur was het propvol en stonden de mensen zelfs buiten te wachten en toch bleef het gezellig.
We hebben de vitello tomato gegeten en de Spaghetti alle vongole, echt heerlijk. Helaas was er geen tijd meer voor een nagerecht maar de volgende keer zullen we dat zeker doen!
Erikedel E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Sfeer was geweldig. Dde melanzane en de ravioli met wild zwijn waren voortreffelijk. De kabeljauw was helaas net iets te ver en de ossenhaas had een slecht stukje. De Ripasso was super. Alles bij elkaar heel lekker gegeten. Met iets meer aandacht voor de hoofdgerechten was het helemaal top geweest
Jannie Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We begonnen met een heerlijke pecorino piastrato (gebakken geitenkaas met paddenstoelen) en vitello tonnato (heel apart, met tonijnsaus). Daarna gegrilde kalfsribeye en zeebaarsfilet, ook prima van smaak en mooi opgemaakt. Ook de wijnen pasten goed bij de gerechten. Afsluiten deden we met tiramisu en cheese cake, natuurlijk met espresso en koffie. Kortom, heerlijk gegeten in een leuke Italiaanse ambiance. Met behulp van de tankendineer kaarten van shell, rekenden we € 62,- af. Niet heel goedkoop, maar het was het wel waard!
Inez T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Heerlijke roodbaarsfilet met knapperige huid, vooraf een negroni. Voorjaarsachtige setting, open deuren, straatgeluid op de achtergrond. Vriendelijke obers. Tiramisu onovertroffen.
Gratia .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Leuk restaurantje. Centraal gelegen en gemakkelijk bereikbaar met tram lijn 16 of 24. Heerlijke pizza met truffel! En lekkere wijn! Aanrader! Vriendelijke mensen.
B B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij zijn hier voor de 3e keer wezen eten en ik denk dat dit genoeg zegt. Als iets niet goed is ga je re niet 3x naar toe. Er heeft een kleine verbouwing plaats gevonden dit maakt de zaak lichter. Het personeel is super vriendelijk en gastvrij(voor amsterdamse horeca iets unieks)Vooraf hadden wij de Bruschetta classica als voorafje niet te groot wel een lekker gerecht als starter. Daarna de filetto di manzo een heerlijke grote biefstuk met gorgonzola saus. Hier ben ik geen liefhebber van gevraagd of ik deze saus kon wijzigen in een andere saus. Dit was mogelijk ik kreeg de keuze uit truffel of champignon gekozen voor de laatste optie helaas bij het uitserveren geen saus. Mijn tafelpartner had de Tagliata di vetello. Ook een behoorlijk portie vlees met hier en daar een beetje vet. Als dessert heeft zij gekozen voor de Cannoli Siciliani zij is een echte italie kenner en gaf aan dat het zeer lekker was. Ik had de lemon cheesecake en wij hebben de avond afgesloten met koffie. Minpuntje (overigens ons eigen schuld) Bij de vleesgerechten geen aardappelen of groente op de kaart staat duidelijk aangegeven dat je dit als extra bij moet bestellen hier hebben wij overheen gelezen. Het was weer een feest voor ogen, tong en maag
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Eigenlijk is het overbodig om over That's Amore iets te schrijven, want het restaurant moet al heel veel liefhebbers kennen.
De eigenaar en de bediening zijn bijzonder attent en het eten blijft verrukkelijk.
Joep K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Goede pastagerechten, fijne ambiance. Heerlijk genoten met Italiaanse sfeer.
Door tijdgebrek geen secondi kunnen eten maar het was al voldoende!
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heel prettig kleinschalig restaurant. Wij kwamen hier voor een snelle hap en dat is zeker gelukt. Lekkere pizza's, heerlijke Peroni-biertjes. Top voor een snel diner. Ik zou hier persoonlijk niet zo snel uitgebreid gaan tafelen.