Trattoria Silvy's gusti e sapori

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00
Zondag Gesloten
Asenden74 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Héérlijk gegeten maar de prijzen zijn echt te hoog. We gingen weg met trek, niet wat je verwacht als je €40 voor twee hoofdgerechten betaalt... De bediening was vriendelijk maar tijdens ons eten is er niemand meer langs gekomen om te vragen of we nog iets wilden bestellen en of het smaakte. Al met al gingen we teleurgesteld weg.
C. H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten en wat een hartelijke, leuke ontvangst door de eigenaresse die de tijd neemt om te vertellen over het heerlijke Sardijnse eten en wijnen. Als we nog eens in Middelburg zijn dan komen we hier zeker terug!
Shayed S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Superitaliaan met veel Sardijnse streekgerechten en wijnen op de kaart. De antipasti terra zijn aan te raden: een lekkere verzameling Italiaanse vleeswaren, kaas en groenten op een plat Sardijns brood. Spaghetti met bottarga en de Sardijnse worst ook erg lekker. Genieten!
Gabby187 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ik had als voorgerecht veg. bieten carpaccio met geitenkaas en kaas . Er lagen 6 dungesneden plakjes op een bord 2 plukjes geitenkaas en de kaas was zo dun geraspt daar proef je niks van. Voor €9,50 kan dat echt niet! Pasta met pesto en pijnboom pitten was verre van smakelijk.
Prijs kwaliteit klopt niet met wat wij gegeten hebben . Aantal gerechten waren ook uitverkocht . Erg jammer zeker omdat er niet veel keus is op de kaart.
BeetjeBe .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten. Puur genieten van eerlijke Italiaanse smaken. Niks geen pizza's maar fantastische Italiaanse gerechten. Als wij weer in Middelburg zijn komen we zeker terug! Bediening ook bijzonder gastvrij! Kortom helemaal goed!
Adriana_R .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Erg fijn restaurant waar we zeker 1x per maand komen. Echte Italiaanse/ Sardijnse keuken van echte Italianen, beter kan het niet! Van origine zijn het geen 'horeca-mensen' maar dat vind ik ook de charme van het restaurant, puntjes op de i mogen nog gezet worden. Als je hier door heen kan kijken, verdient dit restaurant echt een dikke 9!
Micha D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Een Italiaans familierestaurant in Middelburg. Een leuke entourage, met een mooie bar, mooie foto's aan de muur en lekkere stoelen. Het restaurant zat helemaal vol. Erg lieve ontvangst. We kregen een antipasto met diverse heerlijke vleessoorten en diverse Italiaanse kazen op een Siciliaans plat brood geserveerd. Lekker. Een pasta nero met gambi en rode saus was erg lekker. Ook de zeebaars met ansjovis en kappertjes was lekker en bijzonder van smaak. Heerlijk dessert. De prijzen zijn middenklasse en dit is geen restaurant waar pizza op het menu staat.
4hoepels .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit prachtige, authentiek Italiaans restaurant in Middelburg. Vriendelijke gastvrouw, heerlijke smaken, alleen de prijzen mogen iets meer als in Italie zijn.....
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Geweldig authentiek Italiaans gegeten in dit prachtige restaurant die vooral warmte, style en passie uitstraalt. Vooraf veel soorten kaas en worst prachtig opgemaakt en met liefde aan onze tafel beschreven. De ravioli met geitenkaas is subliem door de frisse citroen die er in verwerkt is. De bediening was netjes, vriendelijk en snel met veel vakkennis en uitleg van de gastvrouw. Jammer dat wij er zover vandaan wonen (NH) anders was dit onze vaste weekend stek geworden. Maar het is zeker een tochtje waard in de toekomst en ik kan het iedereen aanraden.
Uijltje .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Vorige week naar trattoria Silvy's gusti e sapori geweest. Voor mij is dit italiaans eten zoals het zou moeten zijn. De eigenares is dan ook italiaanse. De wijn ( sardijns ) was heerlijk. Het hoofdgerecht ( verse zwarte pasta met garnalen en iets pittige tomatensaus ) was lekker. De smaken waren puur en zo moet voor mij italiaans smaken. Mijn disgenoten hadden de verse gegrilde tonijn genomen met allerlei groenten en hebben ook heerlijk gegeten. Het nagerecht was voor mij de spuma al limone, ook dit is een eenvoudig maar smaakvolle afsluiting van de maaltijd.
Kortom een aanrader om bij trattoria silvy's gusti e sapori te gaan eten. Een italiaans restaurant waar men niet bezig is met het gewone italiaanse wat we in Nederland gewend zijn, maar hier krijg je hoe men in Italie eet.
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
We kwamen met redelijke verwachting naar het restaurant, tomaten soep was prima en de anti pasti voor gerechten ook, de hoofd gerechten vielen helaas tegen weinig gamba's en de pasta was smaakloos erg jammer we hadden gehoopt op een goede smakelijke pasta restaurant waar alles klopt. Dessert was simpel maar prima ,Er kwam ook nog af en toe een vieze geur uit de wc voorbij waaien niet echt fijn. Hopelijk wordt dat snel verholpen. Bediening was vriendelijk en snel nu nog even het eten op vast niveau brengen dan komt het wel goed.
Schippertje .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Afgelopen weekend hier gegeten, afgaand op de goede berichten. Voorgerecht viel tegen, wat mosselen in tomatensaus, was waterig, kleine veel te doorgegaarde garnaaltjes, vlakke smaak, wel pittig door de rode peper. Hoofdgerecht redelijk, wel weer peper overheersend. Dessert, Tiramisu was heerlijk, evenals de goede rode wijn. Een 6.5, meer niet, wel goede bediening, vlot en aardig. Prijzen eten aan de hoge kant voor zo'n zaak, jammer.
Lourine .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Jammer hoor hadden best hoge verwachting. Begon goed en gezellig. Voorgerechten lekker. Helaas de hoofd gerechten vielen tegen. Vooral de pasta gerechten. Het pasta gerecht met de tonijn van het Bord, was vlak van smaak en de pasta dreef in water! Tonijn leek uit blik te komen en een enkel stukje tomaat...... Nagerecht was niet voldoende meer aanwezig! Bediening kan meer verdienden als ze wat meer langs zouden komen om te vragen of er nog wat gedronken wil worden nu maar 2 keer langs geweest!
Wij komen niet meer, sorry
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heel leuk restaurant net buiten het directe centrum op de route van/naar het treinstation. Uitermate vriendelijke, hartelijke en vooral eerlijke ontvangst. Een relatief kleine kaart staat vol met heerlijke Sardijnse gerechten. Verwacht hier niet je standaard bolognese of pizza. De eigenaars zijn trots op hun afkomst. En terecht. Elke keer nieuwe gerechten op het bord buiten de kaart om. Probeer zeker van de voorgerechten het assortiment van land of zee, de huisgemaakte worst (van de grill of in de pasta) en de zwarte pasta met garnalen in pittige tomatensaus. Lekker wijntje van Sardinië erbij en ik ben om. We hebben hier tot nu toe twee keer gegeten maar kijken nu al uit naar de volgende keer. Een uitstekende aanwinst voor Middelburg.