Trattoria Silvy's gusti e sapori

Stationsstraat 24 4331 JB Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Silvy's gusti e sapori

De eerste indruk is een bruin café waar je graag een biertje bestelt aan de bar. De tweede indruk is die van een warm en gezellig restaurant waar je met veel plezier aan tafel schuift om je te laten verwennen door de kok. Producten die rechtstreeks uit Sardinië komen en garant staan voor authentieke, traditionele gerechten. Smaak en beleving: twee ingrediënten die je hier ten volste kunt voelen. In de heerlijke gerechten en in de plezierige ambiance!

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Silvy's gusti e sapori

Koen S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
(H)eerlijke en authentieke gerechten, vriendelijke bediening in een rustig kader. Voor herhaling vatbaar.
J.W. D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Geweldige ambiance hier, je voelt je er meteen op je gemak. Fijne attente bediening en het eten is er geweldig.
Servi B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Geen haute cuisine, maar eerlijke en goede Sardinese gerechten. Lekker gegeten! ook ontvangst en bediening ontspannen en netjes. Aanrader.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We hebben er zeer lekker gegeten, ze hebben een typische Italiaanse keuken, de kruisingen en bereidingswijzes waren perfect.
De bediening was zeer vriendelijk.
Een echte aanrader
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Ook zeer geschikt voor vegetariers, veel keus uit vegetarische gerechten van prima kwaliteit.
Emilia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten was verrukkelijk. Voor, hoofd en nagerecht. We hebben echt genoten. Sevice en sfeer waren ook goed. Hele fijne avond gehad.
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Partner visgerecht; goed.
Zelf pasta; ravioli, teveel deeg en saus laf.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Bij aankomst een stug ontvangst door de zoon van de eigenaren, die ons naar onze tafel bracht. De gastvrouw heeft zich tijdens ons diner niet meer voorgesteld en verwelkomt. We wilden graag weten wat er op het dagmenu stond, aangezien de gerechten alleen in het Italiaans werden vermeld. Ook dat verliep erg stug. Uiteindelijk heeft mijn moeder een maaltijdsalade met bietjes, geitenkaas en walnoten besteld en ikzelf een gegrilde aubergine. De salade van mijn moeder was doordrenkt van olijfolie met maar weinig walnoten. De gegrilde aubergine was wel redelijk. Al met al voelden we ons niet welkom en erg opgelaten. Geen dessert genomen, maar na het hoofdgerecht zo snel mogelijk het restaurant verlaten. Teleurstellend al met al,
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuk restaurant met authentieke gerechten. De eigenaren komen van Sardinië en dat is goed te merken aan de heerlijke gerechten en wijnen. De ontvangst en de bediening is zeer hartelijk.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Niet zo smaakvol, wel erg goede bediening
Stephan A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Precies wat je mag verwachten van de Siciliaans/Italiannse keuken aan een aanvaardbare prijs.
Jasmijn H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Zeer lekker Siciliaans Restaurant met een hoofdletter. Er was wat weinig volk wat ikzelf wat jammer vond. Het was echt lekker en vers met vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader.
Klara V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Echt heerlijk gegeten en gedronken. Kan geen punt van aandacht bedenken. Dit was onze tweede keer en we komen er zeker weer.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk Italiaans gegeten!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Had te hoge verwachtingen naar aanleiding van de goede recensies. Voorgerecht van ± 5 garnalen met pittige saus was redelijk maar jammer dat er niet wat brood bij geserveerd werd. Hoofdgerecht vond ik een aanfluiting.
Pasta met saus van verse basilicum, grana padano en pijnboompitten. Droge deeg hap en welke saus... En ook nog het ontbreken van wat groente garnituur, al met al teleurstellend.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Eten was goed, maar wel echt Italiaans, veel pasta en weinig vlees en warme groente verwerkt in de gerechten.
Vind ik toch altijd wat karig.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met groep van 6 gegeten, iedereen had andere gerechten besteld en niemand was tevreden over de kwaliteit. Niet vers en weinig smaak. Ook van de Irish en French coffee wisten ze niets te maken. Smaakte precies hetzelfde en nog koud ook! Ook de bediening was traag en onattent. Komen zeker niet meer terug!
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker eten voor een goede prijs!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Erg smaakvol gegeten en prettige bediening