Trattoria Silvy's gusti e sapori

Stationsstraat 24 4331 JB Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Silvy's gusti e sapori

De eerste indruk is een bruin café waar je graag een biertje bestelt aan de bar. De tweede indruk is die van een warm en gezellig restaurant waar je met veel plezier aan tafel schuift om je te laten verwennen door de kok. Producten die rechtstreeks uit Sardinië komen en garant staan voor authentieke, traditionele gerechten. Smaak en beleving: twee ingrediënten die je hier ten volste kunt voelen. In de heerlijke gerechten en in de plezierige ambiance!

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Silvy's gusti e sapori

Manon M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Had te hoge verwachtingen naar aanleiding van de goede recensies. Voorgerecht van ± 5 garnalen met pittige saus was redelijk maar jammer dat er niet wat brood bij geserveerd werd. Hoofdgerecht vond ik een aanfluiting.
Pasta met saus van verse basilicum, grana padano en pijnboompitten. Droge deeg hap en welke saus... En ook nog het ontbreken van wat groente garnituur, al met al teleurstellend.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Eten was goed, maar wel echt Italiaans, veel pasta en weinig vlees en warme groente verwerkt in de gerechten.
Vind ik toch altijd wat karig.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met groep van 6 gegeten, iedereen had andere gerechten besteld en niemand was tevreden over de kwaliteit. Niet vers en weinig smaak. Ook van de Irish en French coffee wisten ze niets te maken. Smaakte precies hetzelfde en nog koud ook! Ook de bediening was traag en onattent. Komen zeker niet meer terug!
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker eten voor een goede prijs!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Erg smaakvol gegeten en prettige bediening
Royal_Roy V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk, met gezelschap van 6 pasta's gegeten. Heerlijk vers, goed gekruid en prima porties voor een eerlijke prijs. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker een keertje terug!
Massimo M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Van de vele door mij bezochte Italiaanse restaurants is dit een must: traditionele gerechten, prachtige combinatie van ingredienten, alle pastas zijn zelfmade, een leuk a la carte menu met een mooie wijnlijst en een geweldige gastvrouw. Hier kom je om van de Mediterrane Sardijnse keuken te genieten. Kortom, een restaurant waar je gegeten moet hebben.
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening!
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Helaas een wat koele ontvangst ondanks bijna leeg restaurant moeilijk om een tafel te kiezen.Onbegrijpelijk dat er zulke hoge recensies worden gegeven,hoe is dit mogelijk?Kwaliteit onder de maat en bv porties zeer maar dan ook zeer karig, hoofdgerecht staat gelijk aan voorgerecht.Smaak is minimaal en er is absoluut niets dat uitblinkt.Als echte Midelburger kan ik simpelweg zeggen: sorry maar dit gaat het niet redden.....
Cees L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Knus restaurant met prime echt Italiaanse (Sardijnse) keuken.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We zijn hier verschillende keren geweest onder andere deze week. De focus van dit restaurant ligt op goed eten en een vriendelijke bediening. Dit is geen fancy trendy tent, maar heeft eerder een eetcafee uitstraling. De gerechten die wij er de afgelopen jaren hebben gegeten zijn uitstekend en vergelijkbaar met de kwaliteit waar Italië zo bekend om is. De prijzen: je kunt vast ergens goedkoper eten, ik ben per persoon doorgaans 45 Euro kwijt voor 3 gangen met wijn en koffie. Dat vind ik gezien de kwaliteit zeer acceptabel.
asenden74 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Héérlijk gegeten maar de prijzen zijn echt te hoog. We gingen weg met trek, niet wat je verwacht als je €40 voor twee hoofdgerechten betaalt... De bediening was vriendelijk maar tijdens ons eten is er niemand meer langs gekomen om te vragen of we nog iets wilden bestellen en of het smaakte. Al met al gingen we teleurgesteld weg.
C. H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten en wat een hartelijke, leuke ontvangst door de eigenaresse die de tijd neemt om te vertellen over het heerlijke Sardijnse eten en wijnen. Als we nog eens in Middelburg zijn dan komen we hier zeker terug!
Shayed S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Superitaliaan met veel Sardijnse streekgerechten en wijnen op de kaart. De antipasti terra zijn aan te raden: een lekkere verzameling Italiaanse vleeswaren, kaas en groenten op een plat Sardijns brood. Spaghetti met bottarga en de Sardijnse worst ook erg lekker. Genieten!
Gabby187 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ik had als voorgerecht veg. bieten carpaccio met geitenkaas en kaas . Er lagen 6 dungesneden plakjes op een bord 2 plukjes geitenkaas en de kaas was zo dun geraspt daar proef je niks van. Voor €9,50 kan dat echt niet! Pasta met pesto en pijnboom pitten was verre van smakelijk.
Prijs kwaliteit klopt niet met wat wij gegeten hebben . Aantal gerechten waren ook uitverkocht . Erg jammer zeker omdat er niet veel keus is op de kaart.
BeetjeBe .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten. Puur genieten van eerlijke Italiaanse smaken. Niks geen pizza's maar fantastische Italiaanse gerechten. Als wij weer in Middelburg zijn komen we zeker terug! Bediening ook bijzonder gastvrij! Kortom helemaal goed!
Adriana_R .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Erg fijn restaurant waar we zeker 1x per maand komen. Echte Italiaanse/ Sardijnse keuken van echte Italianen, beter kan het niet! Van origine zijn het geen 'horeca-mensen' maar dat vind ik ook de charme van het restaurant, puntjes op de i mogen nog gezet worden. Als je hier door heen kan kijken, verdient dit restaurant echt een dikke 9!
Micha D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Een Italiaans familierestaurant in Middelburg. Een leuke entourage, met een mooie bar, mooie foto's aan de muur en lekkere stoelen. Het restaurant zat helemaal vol. Erg lieve ontvangst. We kregen een antipasto met diverse heerlijke vleessoorten en diverse Italiaanse kazen op een Siciliaans plat brood geserveerd. Lekker. Een pasta nero met gambi en rode saus was erg lekker. Ook de zeebaars met ansjovis en kappertjes was lekker en bijzonder van smaak. Heerlijk dessert. De prijzen zijn middenklasse en dit is geen restaurant waar pizza op het menu staat.
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit prachtige, authentiek Italiaans restaurant in Middelburg. Vriendelijke gastvrouw, heerlijke smaken, alleen de prijzen mogen iets meer als in Italie zijn.....