Trattoria Senza Nome

Meer informatie over restaurant Trattoria Senza Nome

5,5
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Zojuist terug vanuit "trattoria Senza Nome"... waar moet ik beginnen...
Van buitenaf lijkt het een gezellige zaak en als je de kaart ziet krijg je honger. Helaas heeft ons bezoek totaal niet aan de verwachtingen voldaan.
Bij binnenkomst netjes ontvangen, zijn onze jassen aangenomen en zijn we naar de tafel gebracht waarna we direct een fles water bestelden. 20 minuten later arriveerde de fles op tafel waarna de bediening zo snel weer weg was dat we niet de kans kregen om te bestellen. Werkelijk de aandacht van het personeel moeten trekken, die kijken gewoon langs je heen. Allez, besteld. Het voorgerecht kwam redelijk snel en smaakte ok, niet slecht maar ook niet bijzonder. Ons hoofdgerecht volgde, weer het zelfde verhaal. Risotto had wat zachter gemogen. Bediening vroeg bij het uitruimen of we nog een gang kregen, waarna wij nog even de kaart vroegen voor het dessert en de wijn. Wijnen zijn bovendien overdreven hoeveelheid keren over de kop gegooid als je eenbeetje bekend bent met inkoopprijzen. Nog maar een glas huiswijn besteld en ter afsluiting van het diner een kaasplankje. De laatste bestelling had achteraf niet gehoeven, want vanaf dat moment ging de sfeer flink achteruit. Eenmaal toen de kaasplank op tafel stond vroeg het meisje van de bediening of ze nog de kazen moest gaan opnoemen. Helaas kwam ze er niet makkelijk mee weg en wilden wij inderdaad horen wat er geserveerd werd. Uiteraard was daar een spiekbriefje voor nodig, maar zelfs met het spiekbriefje kon ze de namen niet goed uitspreken. Bij de kazen krijg je jam gemixt met noten geserveerd. Wij waren niet gecharmeerd van de combi maar kregen gelukkig op aanvraag nog een bakje honing. Terwijl er nog aantal stukjes kaas en krentenbrood op de plank lagen werd ons al gevraagd of alles gesmaakt had en werden de kleine side-bordjes al weggepakt. Nog net ben ik op tijd om toch nog een stukje brood in mijn mond te duwen, de kaas verdwijnt helaas voor mijn neus. Eenmaal we de bediening nodig hadden voor onze rekening was er niemand meer te vinden. Weer overdreven moeten zwaaien om iemand aan onze tafel te krijgen. De rekening bedroeg iets van 86 nog wat. Restant van de gegeven 90 euro werd door de "leidinggevende" automatisch als fooi beschouwd.
Nou is onze gezelschap al werkend in de gastvrijheidsector niet de lastigste, wij begrijpen als geen ander hoe zwaar het werk is en hoe makkelijk dingen fout kunnen gaan. Wat wij bij Senza Nome hebben gezien is geen passie voor het vak, geen interesse in wat je doet, geen aandacht voor de gast en al helemaal geen idee van gastvrijheid.
Fooi zal wel "gebruikelijk" zijn maar is nog altijd iets wat je moet verdienen.

En als kers op de taart, een lolly in plaats van een pepermuntje: helaas krijg je volwassenen hier niet mee zoet.
Ivette M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Vanavond met de kinderen hier zeer hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten. De kinderen hebben genoten van de aandacht en grapjes met de manager en mochten lollies uitzoeken. Ze hebben een mooie tekening voor hem gemaakt.
De risotto met hazenrug was heerlijk alsmede de linguine vongole. Een aanrader dus!
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Goed en fout restaurant. Good thans first; prima eten. Genoeg keuze. Goed van smaak en portie. Geweldige wijnkaart. Maar... de bediening te stug. Geen gewoon water. Wijn vrij prijzig. Geen groente alleen een klein bordje vettige spaghetti. Wil je fijn en goed eten met geweldige wijnen en neem je de service en hoge prijzen op de koop toe dan is dit jouw restaurant . Want het ziet er ook nog goed en gezellig uit.
Jerry G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Dramatische restaurantervaring. Eten niet slecht (maar ook niet bijzonder), bediening om te janken. Personeel kon de bezetting niet aan en had geen benul van wat ze serveerden. Vanaf het aperitief t/m dessert zijn we bij iedere gang vergeten. Driegangenmenu'tje duurde van acht tot half twaalf. Personeel was vergeten dat wij een wijnarrangement hadden besteld, niettemin was de wijn steeds op voor het bijbehorende gerecht arriveerde. Chef riep serveerster in de zaak tot de orde, waarbij hij zich over onze tafel boog en zijn elleboog in het gezicht van mijn vrouw plantte. Manager aangesproken, koffie en digestief van de zaak. Maar dat werd pas geserveerd nadat wij de manager, die inmiddels met de chef aan de bar zat te kletsen, gevraagd hadden of we alsjeblieft nog iets mochten bestellen. Fawlty Towers. Met grappa van 20 euro per glas. Vreselijke avond gehad.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een typisch geval van een restaurant waar je niet voor de service moet komen, hetgeen ontzettend jammer is, aangezien de kok geweldig heerlijke gerechten weet klaar te maken. Het eten is erg lekker. De bediening is ietwat onhandig en een beetje teveel aanwezig door te vaak langs te komen met de vraag "is alles naar wens?".
De reden dat ik iedereen zou afraden hier naar toe te gaan is de manager. Het bleek onmogelijk te zijn om kraanwater te krijgen op tafel. Ik vind dit belachelijk in een land als NL waar het kraanwater van zeer goede kwaliteit is. De vriendelijke jongen in de bediening wilde voor mij dit met de manager bespreken. De vriendelijke jongen kwam helaas terug met de mededeling dat de manager voet bij stuk hield. Ik verzocht de jongen de manager te vragen om in de loop van de avond even naar mij toe te komen om het gesprek aan te gaan. Toen we de rekening wilde hebben, was de manager nog steeds niet langsgekomen. Doodleuk kreeg ik te horen dat de manager deze discussie niet met mij aan wilde gaan en daardoor mij niet te woord wilde staan. Wat is dit voor een service?! Ik wens dit restaurant dan ook niets anders toe dan een zeer slechte omzet. Vervelend voor het bedienend personeel en de keuken, want daar is niets op aan te merken.
Caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Een zaak met een vreemde sfeer maar heerlijk eten....
De gerechten die de chef elke keer uit de (open) keuken weet te toveren zijn heerlijk voorbeelden van italiaanse klassiekers.
Alleen de bediening en het decor doen totaal af aan het gevoel.
Wie zet zijn zaak nu in de blauwe ledstrips? Daarbij de spotjes boven de tafels, zo fel, je hebt er bijna een zonnebril voor nodig.
Het team in de bediening snapt zelf volgens mij ook niet helemaal wat willen. Probeer je te richten op de gast, overleg met de gast over wijnen, gerechten en de snelheid waarmee deze geserveerd worden. De kennis is er volgens mij het komt alleen totaal niet over.
Daarnaast vind ik het vreemd om bediend te worden door iemand in een zwart sportshirt..
Een zaak met veel potentie, maar waar nu nog het decor en de bediening af doen aan het eten en de beleving.
Het eten blijft gewoon heerlijk en dat is de reden waarom wij terug komen!
Eouwerkerk .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Hartelijke ontvangst, ondanks dat het erg druk is krijgen we voldoende aandacht.
Heerlijk eten met grandioze wijnen te over.
Ontspannen sfeer en een relaxte setting, eerlijk eten bereid en geserveerd door hardwerkende mensen, een aanrader!
Moonbuit .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Wauw, de beste salade tot nu toe in dit leven gegeten.... Witlofsalade. Vitella tonnato was perfekt en de wijn top!
Gastvrij en royaal met brood wat onweerstaanbaar is vanwege de korst.
Bediening hardwerkend en voor een zondagavond razend druk. Het is dat ik genoeg heb gegeten omdat het brood zo lekker was anders had ik meerdere gerechten willen proberen.
VTI .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
De kwaliteit van het eten in Senza Nome is niet bijzonder, maar zeker niet slecht. Prima bruschetta en zeebaars gegeten. Desondanks was dit de eerste en laatste keer dat wij het restaurant bezoeken. In de afgelopen jaren zijn wij nooit een restaurant tegengekomen waar de studenten die de bediening verzorgen zo duidelijk geinstrueerd zijn te werken volgens een script dat erop gericht is in zo kort mogelijke tijd de klant zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen. Gerechten worden opgediend en weggehaald met een snelheid waar McDonalds jaloers op is en in de tussentijd probeert men zoveel mogelijk drank op te dringen, vooral flessen water. Zodra een serveerster de borden van het hoofdgerecht heeft weggehaald, staat haar collega al klaar met de kaart voor het nagerecht. Geen nagerecht? Dan breng ik de rekening en haal ik uw jassen alvast. Omdat we nog even bleven zitten werden de jassen bij de deur op een kruk weggelegd. We hebben hier in eerste instantie een van de studenten in de bediening op aangesproken. Die was zo eerlijk toe te geven dat de zaken die ons opvielen inderdaad onderdeel van het bedieningsscript zijn. Daarna hebben we de eigenaar erop aangesproken. Zijn commentaar: "Jammer, de volgende keer beter" . Niet voor ons.
Joffermans2 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Dineren in Trattoria Senza Nome is voor ons iedere keer opnieuw een avondvullende culinaire belevenis. Onbegrijpelijk dat er naast alle zeer positieve recensies meerdere zeer negatieve recensies over dit restaurant geschreven worden. Daar herkennen wij onze ervaringen helemaal niet in!
Lara1975 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We hadden niet gereserveerd maar ze hadden toch nog een tafel voor 2 vrij. In eerste instantie zag het er gezellig en knus uit. Helaas werd al snel duidelijk dat de Chef niets onder controle had. Er liepen een aantal jonge meiden rond die niet goed wisten waar ze mee bezig waren. Tot overmaat van ramp werd een van de mederwerkers ronduit uitgescholden door zijn chef, gewoon on plein plublic. Dit kan echt niet! Meteen rekening gevraagd en weggegaan. Iemand die zo met zijn personeel omgaat verdient geen klanten. Het eten was redelijk, maar door dit alles had het een vreemde bijsmaak.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Onlangs hier met vrienden gegeten , we waren op maandag avond en er was net weer een plekje vrij gekomen. We bestelde al snel een flesje huiswijn , de eerste fles bleek niet goed te zijn dus kregen we als snel een nieuwe. Toen de kaart.... Te moeilijk om te kiezen! Eindelijk een keer een andere Italiaan (dan standaard) als voorvechter een heerlijk plateau.met verschillend vleeswaren . Echt heerlijk en een ruime portie. Tussen gerecht vitello tonato. Ook heerlijk mijn tafel genoten waren ook echt aan smullen. Als hoofdgerecht gekozen voor tonijn tartaar met een pasta On the Side . Echt super allemaal
Buddy-boy .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Het eten was zeer onsmakelijk. We waren met 4 personen waarvan 2 hoofdgerechten amper aangeraakt naar de keuken terug gingen. Een asperge schotel waarvan de asperges in een een waterbad lagen, waardoor de andere ingredienten mee zwommen.Op de vraag of het lekker was was het antwoord...Nee, met de uitleg waarom. Daar werd niets mee gedaan. Het volgende hoofdgerecht een Ossobucco was te zenig om te kunnen kauwen en ging ook terug. Geen reactie.De rest...Een pasta, een salade, aubergine schotel konden er mee door, maar waren ook geen hoogstandjes. het enige wat lekker was...Een gerecht van meloen, mozzarella en parmaham, maar daar is weinig aan te verzieken. Van het dessert, koffie en likeur hebben we afgezien, daarvoor zijn we een paar deuren verder gegaan. Jammer Senza Nome! Toch meer Nome maken met de keuken en zeker van de service, een reactie had zeer op zijn plaats geweest gezien de rekening van 175 euro.
J44 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Tafeltjes staan dicht op elkaar. Kaart fantasieloos. Driegangendiner besteld, bleek het te gaan om twee tussengerechtjes. Kreeft met 1- ja één - stukje vlees. Voor de rest geen garnering of aankleding. Alleen een vleesloze halve mini-mini-kreeft. Aangegeven dat een driegangendiner best enigszins vullend mag zijn. Ook aangegeven bij ober. Hij was het met ons eens en gaf aan dit even te bespreken met de eigenaar. Ober echt niet meer gezien. Hij liep met grote boog om onze tafel. Dessert totaal fantasieloos: 2 kale bolletjes ijs. Prijs/kwaliteit ver te zoeken.
Koen E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
In Wijck, aan de 'andere' kant van de Maas zit Senza Nome. Italiaans eten in een toegankelijk decor.
De kaart biedt kleine versies van veel gerechten, wat ideaal is bij bijv. de risotto en de vitello tonato. Beide goed op smaak, maar niet mindblowing. En ik denk dat het restaurant ook niet de pretenties heeft om exclusief te koken.
Het was prima hoor, daar niet van. De pasta als hoofgerecht kwam door in een flinke portie en was zeer smakelijk.
Tegenvaller: de tiramisu. Te weinig lange vingers o.i.d. En veel te veel room.... Qua structuur niet heel prettig.
Bonus van de avond: de jonge en talentvolle ober die goed inspeelde op de wensen en prima tekst en uitleg gaf op onze vragen.
Kortom: lekker eten, niet te moeilijk.
R V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Heerlijk gegeten met goede krachtige Italiaanse wijnen.
Smaakvolle gerechten met een bijzondere opmaak.
Leuke spraakzame gastheer/chefkok.
Trendy interieur
Parit .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Op aanraden van collega hier naar toe gegaan. Achteraf denk ik dat je enkel een pizza hier moet bestellen.
De zaak ziet er mooi uit. Alles is netjes ingedekt, al vind ik het vreemd dat ook het brood overal al staat, terwijl er niemand zit.

Leuk dat ze je een limoncello aanbieden
De "gewone" gerechten die wij hebben gehad waren niet bijzonder en niet goed. De scampis in mijn voorgerecht heb ik teruggestuurd omdat ze nog rauw waren. Mijn secondo, bestond uit gnocchi met een ongedefineerde saus met salami stukjes. Smaakte alsof het vol zat met smaakversterkers; er was weinig puurs aan. Prijs/kwaliteit zijn ver te zoeken.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
De inrichting is strak en modern. We hebben aardig uitzicht op de (naar verhouding grote) keuken van het restaurant. Aan de (eveneens grote bar) blijft het stil. Misschien is dat iets voor later op de avond. De zaal zelf is niet al te groot en de tafeltjes staan dicht bij elkaar. Maar goed, we komen in de eerste plaats voor het eten. De kaart is royaal maar bevat weinig verrassingen: een enigszins klassieke en veilige kaart. Daar is op zich niets mis mee, als de uitvoering maar goed is. Die blijkt redelijk te zijn. We beginnen met ravioli met spinazie en salieboter. Die smaakt aardig, maar is wel erg zuinigjes in omvang. Aan de andere kant van de tafel is er gekozen voor pinzimonio (een koud assorti gegrilde en gemarineerde groenten) die picolo heet te zijn, maar waar we getweeen meer dan genoeg aan hebben. Ook hier geldt: smaakt aardig, maar niet hemelbestormend. Het hoofdgerecht bestaat uit ossenhaas die we wel eens malser hebben gehad met een eendleverkrul erop die weinig smaak heeft. De saus is wel goed. We sluiten af met een royale panna cotta met caramelsaus. Deze bevestigt het beeld van de avond: redelijk maar niet groots. De smaken zijn toch iets te vlak om indruk te kunnen maken. Het tempo zit er deze avond behoorlijk in. De bedienende dames zijn erg jong en timide, maar ze zijn attent en doen hun best.
Mcyhartog .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Afgelopen zaterdag ter ere van mijn afstuderen bij Senza Nome gegeten. Het was voor mij de eerste keer, maar het is mij hartstikke goed bevallen! We waren met een groep van 10 mensen en mijn ouders hadden een drie gangen menu met wijnarrangement al voorbesproken. Wel namen we een extra aperitiefje vanwege de feestelijke gelegenheid. De Limoncello spritz was wel lekker, maar behoorlijk zwaar en de rijke selectie aan Antipasti kwam al voordat ik 2 slokjes had genomen van het aperitief. Maar WAT er toen aankwam!! De bediening kwam aanlopen, bord na bord, met de meest heerlijke Italiaanse lekkernijen. Verscheidene vleeswaren, gegrilde groenten, pizzabrood, salade, kroketjes en nog veel meer. Het allerlekkerste vond ik persoonlijk de verse tonijn met gepocheerd ei. Werkelijk super vers en heerlijk! Ik mag natuurlijk niet klagen omdat het zo lekker was, maar het wel ook behoorlijk veel. Ik kan mezelf dan niet zo goed bedwingen vandaar dat ik mijn parelhoen met linzen daarna niet helemaal op kreeg. Maar dat had niets te maken met de smaak en kwaliteit van de parelhoen: heerlijk sappig en een goede combinatie met de tarly en lizen. Als toetje had ik gekozen voor het kaasplankje. Ik kreeg 5 verschillende, ook bijzondere kazen. Een standaard geitenkaasje, lekkere tallegio en harde parmezaan. Maar ook een tarregio, die zeer goed in de smaak viel maar waar ik nog nooit van had gehoord en een blauwe kaas ingelegd in druivenmost die tot veel discussie leidde aan onze tafel 'hate it or love it'! Als enige kritiekpuntje zou ik zeggen: doe alsjeblieft geen olijfolie over de kaas,hoe lekker de olie ook. Zone! Al met al heb ik genoten. De wijnen gingen prima bij het eten, vooral de marsala bij de kaas was super. Ook de bediening was alert en genereus in het bijschenken van wijn terwijl we een arrangement hadden. Over de prijs/kwaliteit verhouding kan ik niet zoveel zeggen, ook de verdere kaart heb ik niet ingekeken, maar ik heb een fantastische feestelijke avond gehad met heeeeeeeerlijk eten en ik zou het iedereen aanraden!
TE1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Helaas niet onder de indruk van deze trattoria.

Vooraf had ik een ravioli van spinazie en ricotta kaas met salieboter. De portie was zelfs voor een voorgerecht te klein: 4 kleine ravioli's. De vulling van de ravioli was lekker, maar de salieboter viel heel erg tegen. Nauwelijks salie (-smaak) en het leek alsof er smaakversterkers waren toegevoegd, wat bij een goed 'burro salvia' niet nodig is.

De cannelloni van kalfsvlees op spitskool met kaassaus smaakte wel goed.

Als hoofdgerecht genoten van een goede kalfslever met ui, witte druiven en balsamico azijn. De daarbij geserveerde risotto was echter verschrikkelijk, met een bijzonder naar chemisch smaakje.

De ossobucco was smakelijk, maar had malser mogen zijn.

Van de Italiaanse kazen toe, waren 3 lekker 2 niet.

De bediening voegde niets toe.
Het brood was te zuur en combineerde daardoor slecht met de olijfolie.

De wijn (barberra d'Alba) was wel erg lekker!

(Cijfers zijn naar prijs/ kwaliteit verhouding)