Trattoria Scusi

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Leuk Italiaans restaurant! En deze zijn schaars in Maastricht. Wij waren dan ook blij verrast toen we Scusi vonden. Simpele Italiaanse gerechten, geen uitgebreide kaart. Allemaal vers bereid in de half open keuken. Ik vind de gerechten wel prijzig! Voor 34 euro 4gangen, doordeweeks 22€ voor een voorgerecht en pasta. De losse gerechten zelf zijn wel aan de dure kant. Maar wel ontzettend smakelijk. Het interieur is hip en zodra je binnenloopt komt de heerlijke geur van parmezaanse kaas en knoflook je tegemoet! De tafels staan wel redelijk kort op elkaar, dit vind ik zelf altijd iets minder. De WC is uitzonderlijk hip en ik vond dit echt geweldig!! Ik kan me wel voorstellen dat iemand anders hier een andere mening over heeft. Bediening was okay maar liet hier en daar steken vallen. Ik ga zeker nog eens terug.
Marjanneke63 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Lekker gegeten. We beginnen op het terras maar omdat datecht noet gezellig eruit ziet en de stoeltjes heel slecht zitten zijn wij met onze wijn naar binnen gegaan. Was geen probleem. Heerlijke pasta met garnalen en spaghetti bolognaise die dubieus was (kwam saus uit potje of niet?). Daarna echt lekke kalfsvlees pizzaoila! Was er erg blij mee. De rosé was goed en zo ook de rode wijn. Bediening erg vriendelijk!!
Tjerk K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Erg verrast door dit restaurant. Zeer ontspannen sfeer, mooie kaart en erg smaakvolle gerechten. Ik had de calemaris vooraf en de Pasta Bolognese als hoofd. Met name de pasta bolognese vond ik fantastisch..voor zo'n simpel gerecht was het resultaat geweldig! Volgende keer in Maastricht kom ik zeker terug!
Mrmrmr .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Bevroren capacio en suiker in de pastasaus, en een exhibitionistisch toilet. De naam 'scusi' zegt voor mij genoeg. De bediening was ok maar te lang wachten tussen de gangen. Huiswijn geef ik een 6,5 op een schaal van 10. Kom niet meer terug! Scusi!
Rique .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Heerlijk gegeten. Eerlijke ingrediënten,alles vers bereid, en dat is de valkuil. Er is 1 kok aan het werk. Hij doet z'n werk prima , maar doordat er gekozen is voor vers bereid neemt dat veel tijd. De bediening werd gedaan door twee charmante Belgische dames , maar ze waren ietwat ongeorganiseerd. Toch kan ik dit restaurant aanraden, het eten en ook de inrichting is aangenaam. Zorg wel voor praatgrage tafelgenoten dan is het wachten op de gerechten niet vervelend.
Luc R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Genoten van een 4 gangen menu voor net geen 35 Euro. Gerechten niet echt verrassend maar wel zeer smakelijk en vers bereid met verse ingrediënten. De Italiaanse keuken is in basis eenvoudig en dat zie en proef je hier terug. Porties (zeker icm het menu) ruim voldoende. Vriendelijke en correcte Belgische bediening. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Prijs-kwaliteit is hier echt niet in orde. Hoe kun je dit echt italiaans noemen? Sorry hoor: %u20AC23,- voor een simpele huiswijn? En ik betaalde %u20AC15,- voor pasta met net 3 scampi`s erop.. Bediening ronduit chaotisch!!!
Keltan .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
eenvoudige inrichting, smakelijke keuken, lekkere huiswijn. vriendelijke bediening. een aanrader voor wie van Italiaanse keuken houdt
Bartlanckmans .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
(H)eerlijke Italiaanse keuken - ook al is de kok geen Italiaan - met lekkere wijntjes in een gezellig no-nonsense-decor met een prima bediening voor een zeer goeie prijs-kwaliteitsverhouding. Een leuke ontdekking waar we zeker nog terug zullen gaan.
ChrisenKatrien .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
We zijn hier al een 2-tal keer gaan eten en steeds verrast door de leuke gerechten die op een eerlijke manier worden klaargemaakt. We kennen de uitbaters ook van hun zaak in Hasselt en vinden dat ze van Scusi een tweede leuke zaak hebben gemaakt. De fijne en losse bediening evenals de gemoedelijkheid zijn we dus gewoon. De inrichting is redelijk trendy maar toch gezellig en het directe contact met de keuken is voor ons een absolute meerwaarde! Doe zo voort en hopelijk tot snel!
Nulens .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Een zeer gezellig restaurant waar de bediening top is. Als je echt Italiaans wilt eten in Maastricht moet je zeker naar hier komen. Prijs kwaliteit is perfect.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
klasse restaurant met super vriendelijk personeel.
De prijs voor een menu is helemaal niet duurder als op een ander, en je krijgt ten minste waar voor je geld!
Kortom mij zien ze hier zeker terug!
Rsca1986 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Heel leuk ingericht, gezellig tafelen. Vooral de toiletten vallen op.
Heerlijk originele keuken met een aangename en vlotte bediening. Heerlijke tiramisu gegeten om het geheel af te sluiten !
Kikiwiet .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Super!Echt een aanrader!Eindelijk eens lekker eten in nederland:) en super vriendelijk. wij komen zeker nog eens terug! Bedankt
Rolivier .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012

Gisteren op aanraden van collega hier gegeten met twee vriendinnen. Er was nog plek vrij. Helemaal achter in een hoek, achteraf een ongezellig vergeet-hoekje gingen we aan tafel. Na lang wachten moesten we zelf eens gaan vragen of we iets konden drinken. Vervolgens vergaten ze de amuse en brood, ook daar moesten we zelf naar vragen. De eigennaar gaf aan het veel te druk te hebben. Hij verontschuldigde zich hierover, het zou verder wel goed komen.
Mijn advies:
neem dan geen klanten aan als de werkdruk te hoog ligt voor de kok en het bedienend personeel.
Vervolgens werd tegelijkertijd het pompoensoepje(amuse) het brood samen met het door ons gevraagde voorgerecht geserveerd. Het brood werd al weer snel van tafel gehaald.
Wij hadden gevraagd of de kok voor drie personen een kleine antipasti kon samenstellen. Resultaat: 1 bord met wat lapjes vlees en een bord met 5 verschillende stukjes stokbrood ( bruchetta) Tesamen 54 euro!
Mijn vriendinnen bestelde een pasta, ik de taggliatta rucola met filet de boef . De kwaliteit/prijs verhouding van laatste gerecht was absoluut niet in balans ( 25 euro)
Huiswijn: 46 euro voor twee flessen wijn! Huiswijn kost dus 23 euro per fles!
Kleine fles water 5 euro.Kortom rekening van bijna 170 euro!

De eigenaresse werd door mij aangesproken over bevindingen! De rekening werd een beetje aangepast ( - 20 euro)
Zij vroeg mij wat ik verder vond van e.a en ik gaf spontaan mijn feedback o.a dat ik zelf het eten te zout vond en dat ik ook niet een klant zou laten plaatsnemen in een ongezellige hoek ergens achterin waar je geen kip ziet zitten,dus ongezellig. Nadien toen ons de aangepaste rekening gepresenteerd werd gaf zij aan het toch niet helemaal eens te zijn met de kritiek terwijl zij hier notabene zelf om gevraagd had.
Kortom:
wij met een nog aangeboden limoncello met een kater niet van de alcohol naar huis gegaan.

De kwaliteit/ prijsverhouding is m.i niet in balans en de wijze hoe het personeel uiteindelijk met kritiek omgaat is betreurenswaardig .
Ik waardeerde dat de eigenaresse de moeite nam om zich te verantwoorden maar had liever gezien dat de kritiek als opbouwend gezien zou worden i.p.v kritiek terug geven!

Ik kom niet meer terug.
Mattheus .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Mooi interieur, erg sfeervol. Smaken zijn helaas erg flets en over het algemeen geldklopperij. De prijzen vd gerechten zijn veel te hoog en de wijnprijzen belachelijk voor een half gevuld glas van zeer matige kwaliteit. Helaas maar is een trendy opzet met winstbejag pur sang.
Jeanine U.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Wat een goed restaurant is dit! Met z'n vieren op een zaterdag gegeten, het was gezellig druk. Het eten was heel erg goed, 4-gangen menu voor 35 euro genomen, het eten en de presentatie ervan was super. Prijs-kwaliteit verhouding helemaal prima. De zaak is erg knus ingericht, met een warme sfeer. De stenen muur, betonnen vloer en industriele lampen geven het geheel ook een stoere uitstraling. En de open keuken maakt het helemaal af. Tip: ga ook even kijken op het toilet :-)

Fabienne H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Er is sinds een tweetal maanden een nieuwe chef en dat maakt echt een groot verschil. Afgelopen zaterdag onze trouwdag gevierd met vier en het was echt top. De tafel was speciaal voor ons gedecoreerd, Belgische bediening had voor alles aandacht, leuke achtergrondmuziek, maar het beste was toch wel het menu. Eindelijk weer eens een echt gastvrij top restaurant in Maastricht! Viergangen menu à € 34,50 gekozen
Boldwin007 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Ik heb dit restaurant begin november bezocht met mijn vriendin. Ik schrik als ik onderstaande reacties lees. Het eten is van behoorlijk niveau en de wijn was lekker. Dit restaurant heeft geen ster, maar blijkbaar verwachten sommige mensen dit niveau. Wij hebben een vier gangen menu gegeten voor 40/man. in totaal hebben we 100 euro betaald wat ik niet overdreven vind. Vooral de humor van de baas slaat enorm aan, misschien een tikkeltje te Belgisch, maar wij vonden het best leuk!
BbUbbEl .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Leuke zaak, lekker eten en super-aangename bediening. Volgens mij een aanwinst voor Maastricht! Wij gaan zeker terug! ...