Trattoria Rodolfo

Dorpsstraat 39 2631 CR Nootdorp Nederland Kaart
31-152562068

Over restaurant Trattoria Rodolfo

Huisgemaakte Italiaanse specialiteiten

Een heerlijke pasta, fijne Italiaanse hapjes of verse tonijn: bij trattoria Rodolfo vindt u het allemaal op de kaart. Een Italiaans specialiteitenrestaurant in een karakteristiek pand uit de 18de eeuw in Nootdorp. In deze sfeervolle omgeving kunt u rekenen op een culinair en gezellig avondje uit. Vlees of vis, kleine of grote eter: er is voor elk wat wils. Dat geldt ook voor het nagerecht. Wat dacht u van echte Italiaanse tiramisu? Natuurlijk zelfgemaakt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Trattoria Rodolfo

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijke verse gerechten, in een kleine gezellige ambiance met geweldige gastheer en chef.
Hannelore M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Na een moeilijke zoektocht naar de plek (onze gps was nog niet op de hoogte van de veranderde rijrichting in de straat) werden we door zeer enthousiaste klanten, die aan de deur een luchtje aan het scheppen waren toen wij aankwamen, aangeraden om zeker binnen te gaan. “Het was een erg leuk adresje” volgens hen “en de chef weet echt heerlijke, Italiaanse gerechten op tafel te toveren”. Even later konden wij dat alleen maar beamen.
We werden hartelijk verwelkomd door het personeel in een smaakvol ingericht, Italiaans decor en konden meteen kennismaken van een uitgebreid en verfijnd hapjesassortiment. De keuze uit de pasta en rizotto voorgerechten was, hoewel vrij beperkt, moeilijk te maken. We hadden ze allemaal wel willen proeven. :) Ook het hoofdgerecht (wij kozen zwaardvis), het piepjonge en fruitige wijntje, de pennacota met limoncella en de afsluitende koffie en thee konden ons erg bekoren.
Maar misschien was het leukste nog wel de sfeer en de gezellige babbel achteraf met de chef. Wij hebben er in elk geval erg van genoten! Grazie e alla prossima! Hannelore & Francis vanuit België
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Uitstekend! Vaak denk ik in restaurants 'dit had ik zelf beter kunnen maken', maar bij Rodolfo waren we echt verrast. Uitstekende avond en we voelden ons echt welkom. En de Italiaanse keuken blijft verbazen!
S D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond met tien personen hier voor het eerst gegeten. We werden uiterst gastvrij ontvangen en kregen uitvoerig uitleg over de menu's. Er werd gekozen voor een dwarsdoorsnede van de kaart en er was niets bij wat tegenviel, in tegendeel. Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer.
Lauraarual .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk proeferijtje mee begonnen.
Daarna super lekkere pasta, met als derde gang voor mij overheerlijke vlees en voor mijn man lekkere zeewolf met safraan. Super lekker wijntje erbij.
Eigenaren weten wat ze doen. Alles vers en leuke sfeer maken.
Erge aanrader.
Gruchti .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wat een goede beslissing om uiteindelijk toch te kiezen voor de Trattoria Rodolfo in de Dorpsstraat.
We werden uiterst vriendelijk ontvangen. Stokbrood en karafje water werd direkt op tafel gezet en we kregen uitleg over de verschillende gerechten en eventuele combinaties.
Vooraf een proeverij van heerlijke Italiaanse hapjes, tussengerecht wilden we samen delen, dus dat werd gelijk in de keuken geregeld en was adembenemend lekker! Pasta met peer en gorgonzolasaus.. werkelijk subliem evenals de zwarte pasta met sepia.
Super verse gegrilde tonijn voor mijn man en ik de scalopine con limone.
Sinds jaren niet zo (h)eerlijk gegeten! Nootdorp heeft er een fantastische locatie bij.
Wat een heerlijke, gezellige en vooral culinaire avond. Tot gauw!!
Bartje72 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een feest om hier te eten. Ruud begroette ons bij binnenkomst en je voelt je direct helemaal welkom. Heerlijke gerechten waar hij goed over kan vertellen. Echt genoten. Een absolute aanrader! Tot binnenkort
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Na een aantal goede recensies te hebben gehoord zijn we zelf eens gaan eten bij Ruud en Paco ( de chef ) Het onthaal was hartelijk ( we kennen elkaar al 30 jaar) en de sfeer was zeer gemoedelijk en relaxed. Paco komt vragen wat je lekker vindt en gaat daar mee aan de slag. Het eten en de wijn waren heerlijk. We hebben een hele gezellige avond gehad en gaan zeker nog eens eten.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Geweldig restaurant. Super lekker eten. Gastheren die hun vak verstaan en de tijd nemen om een praatje met je te maken. Paco, de chef is een man die zijn vak verstaat. Absolute aanrader en een dikke 10.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Geweldig en professionele sfeer eten is in 1 woord subliem, we hebben zeer lekker gegeten en de bediening was Super, We gaan er snel weer eten, ik heb zelf 20 jaar in Italie gewoond en dit komt wat eten aangaat het meest overeen met echt Italiaans eten perfetto un dieci e lode per Paco
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Wat is het een goed restaurant.
Hele goede bediening weet ook de wensen van vorige keren.
Vanavond een lekkere anti pasta gegeten.
Als tussengerecht een heerlijke pittige zwarte pasta besteld geweldig.
Als hoofd een dorade echt lekker.
Blijf zo doorgaan kom snel terug.
Manon L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Eindelijk hebben we onze Italiaanse kok weer terug gevonden ! Paco wat hebben we weer genoten fijn dat je weer in de keuken staat en Rudolf voor de fijne en gezellige bediening.
Anti pasti zoals het hoort te zijn. Wat een lekkere verschillende smaken. Ragu en Ravioli Tartufo gingen snel onze mond naar binnen. En de lekkere Baccolo wijn wat een verwennerij. Tonijn vd grill en scalapino marsala ..mmm. Toetje panna cotta limoncello ! We hebben onze vrienden weer terug gevonden! Koffie van het huis met limoncello .. Wat een relaxte avond. Het regende pijpenstelen maar wij zaten binnen met ons gevoel of we in Italië zaten. Vertice e rapidamente
HansMe .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteren hier gegeten omdat de recensies zo uitbundig zijn. Wat mij betreft werden de verwachtingen niet waargemaakt.
De antipasti misto is lekker. Lekkere kaas en vleeswaren en het is ook prettig dan groente een plekje heeft gekregen. Gewoon goed dus.
De scallopina met masalasaus vond ik erg vlak van smaak en hij was plakkerig in de mond van de bloem waarmee hij bestrooid was. Een nagerecht hebben we niet genomen.
Al met al niet slecht maar een 9 gemiddeld zie ik er niet in.
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij hadden de recensies gelezen en vol verwachting klopt ons hart....
De verwelkoming was hartelijk . wij werden voorzien van brood , wat goed was italiaans brood.
Voorgerechten waren goed, op advies namen wij italiaanse vleeswaren dus oke.
Hoofdgerecht viel erg tegen, vlees was wat bloederig en de spaghetti erg dun en droog mijn vrouw had vis die was op zich goed, maar het garnituur viel tegen aardappelen waren soort krieltjes? italiaanse aardappel is geel van kleur en grof veelal wat het juist zo lekker maakt.
De groenten waren klef.

Kortom niet wat je ervan verwacht , jammer want je denkt toch echt italiaans te eten en dat was een behoorlijke domper.
Adrielledehoog .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk 4 gangen gegeten. Goede kwaliteit echt puur eten. Geen pizza en geen patat. Enthousiaste kok aan tafel die de gerechten uitlegd, zelfs uitleg over de bereiding gekregen! Een avond uit eten! Alles klopt.
Voorburgerr .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ik ben op aanraden van mijn buurman in dit vrij nieuwe gezzelig uitziend restaurant gaan eten samen met mijn vrouw we werden zeer gastvrij ontvangen het menu is afwisselend en werd aan tafel verteld we hebben samen een voorgerecht genomen van Italiaanse lekkernijen dat beviel ons zeer goed als tussen gerecht hadden wij risotto en pasta met pesto allebei goed op smaak en goed aldente gekookt als hoofdgerecht had ik saltimboca en mijn vrouw had een heerlijke tournedo allebei heel erg goed bereid achteraf hadden we allebei een heerlijke tiramisu die leuk was geserveerd je merkt gewoon dat er een goede italiaanse chef in de keuken staat die ook nog een praatje kwam maken en vroeg of alles naar wens was nou dat was het alles is heel erg goed bereid en de service wat uitermate goed wij werden bediend door de dochter van de eigenaar/chef een leuke vlotte meid met veel ervaring die ons een gezzelige avond uit heeft bezorgd met goede service en verstand van zaken ik ben mijn buurman dankbaar voor de tip en het was het zeker waard wij gaan heel erg snel terug
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
wij hebben zondagavond bij Rodolfo gegeten.
de ontvangst was heel prettig en informeel.
Uitleg van de gerechten die aangekondigd waren op de borden aan de wand werden op een goede wijze en begrijpelijk uitgelegd. Ook het advies voor de wijn was uitstekend bij het samengestelde menu.
Al met al een geweldige ervaring en hebben prima gegeten proficiat voor de nieuwe eigenaren en zeker een aanrader voor een volgend bezoek.
Olga P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Erg genoten tijdens een diner met onze twee zonen in Trattoria Rodolfo gisteravond. Een bord met allerlei lekkere Italiaanse hapjes als voorgerecht met een geweldige witte wijn uit Sardinië erbij. Een goed begin! Daarna at mijn man een van de lekkerste stukken tonijn die hij ooit gegeten heeft (en hij is kieskeurig!). Onze zonen kozen voor een goed stuk biefstuk en ik was aangenaam verrast door de zeebaars die ik kreeg: prachtig opgemaakt bord met groenten in allerlei kleuren en het visje smaakte uitstekend. Vier mooie desserts - drie keer bosbessentaart van ijs en een huisgemaakte tiramisu - maakte het geheel compleet. En wat andere proevers vertellen klopt: de service is uitstekend. Toegegeven....'het kost wat, maar dan heb je ook wat' ;-) Bedankt Carmine en Rodolfo!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vanavond met zes man heerlijk gegeten bij Rodolfo. Vooraf een vers broodje gekregen. Vijf van ons gingen voor het driegangenmenu, de laatste persoon koos alleen voor een hoofdgerecht. Hij kreeg netjes een extra bord om met de rest mee te genieten tijdens de andere gangen.

Qua hoeveelheid was alles precies goed. Een heerlijke variatie aan Italiaanse voorgerechten. Als tussengerecht keuze uit vijf soorten pasta's, allemaal even lekker en goed berid. Heerlijke tournedos en tonijnsteak als hoofdgerecht, perfect gebakken. Geen overbodige decoraties a la sla blaadjes.

Wij hadden één grote eter bij ons, nadat we grapte over dat het voor hem te weinig was, kreeg hij een extra stuk vlees aangeboden! Rodolfo vindt het zonde om eten weg te gooien, dus een perfecte oplossing zo.

Wij hebben onwijs genoten van het heerlijke Italiaanse eten.
WW76 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij hebben afgelopen vrijdag prima gegeten bij Rodolfo. De eigenaren kwamen zich eerst voorstellen. Wij kozen voor een 3 gangen menu. Je kon daarbij kiezen uit verschillende voor-, tussen,- hoofd en nagerechten. Bij het kiezen werden we door het personeel goed geïnformeerd over de gerechten en een wijn arrangement van uiteraard Italiaanse wijnen daarbij. Fijne sfeer.