Trattoria Rodolfo

Dorpsstraat 39 2631 CR Nootdorp Nederland Kaart
31-152562068

Over het restaurant Trattoria Rodolfo

Huisgemaakte Italiaanse specialiteiten

Een heerlijke pasta, fijne Italiaanse hapjes of verse tonijn: bij trattoria Rodolfo vindt u het allemaal op de kaart. Een Italiaans specialiteitenrestaurant in een karakteristiek pand uit de 18de eeuw in Nootdorp. In deze sfeervolle omgeving kunt u rekenen op een culinair en gezellig avondje uit. Vlees of vis, kleine of grote eter: er is voor elk wat wils. Dat geldt ook voor het nagerecht. Wat dacht u van echte Italiaanse tiramisu? Natuurlijk zelfgemaakt!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Rodolfo

Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Je kan er heerlijk authentiek Italiaanse gerechten eten. Goede wijn uit Italië. Fijne sfeer. We komen er regelmatig en zijn nooit teleurgesteld.
Leendert-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Vooral de voorgerechten vielen erg goed in de smaak. Ook tonijn en kabeljauw als hoofdgerecht waren uitstekend.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We zijn positief verrast zo bij ons om de hoek.
Een gezellige sfeer, vriendelijk personeel en het eten was TOP
Annya B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Excellent restaurant!!
Els C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was weer een gezellige avond uit.
Heerlijk gegeten en de service was weer geweldig.

Els C
Erna F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
We komen hier graag eten. Fijne sfeer, zeer goed eten, pasta wordt ter plekke gemaakt, alles vers. Kortom: zeker een aanrader!
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gewoon de beste van zuid holland. Goede service, beste eten en echt met liefde gemaakt! De kok/eigenaar komt lief bij de tafel en ze passen alles aan naar wens. Top wijnen ook!
Giovanni A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zeer gezellige ambiance,, heerlijk eten ....geweldige avond gehad!
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het binnenkomen was wat onhandig: er hing een soort gordijn dat de kou moet buiten houden , het was lastig om een opening te vinden waardoor men naar binnen kon. Eenmaal binnen was de ontvangst hartelijk en de service goed en zeer vriendelijk.
Piet Langendam
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vanavond voor het eerst bij Trattoria Rodolfo gegeten. Omdat ik glutenvrij moet eten kreeg alleen mijn vriend een amuse van het huis. Na lang wachten kwam een aller charmantste dame uitleg geven over het menu, die overigens prima is. Er word de nadruk gelegd op het nemen van een 3 gangen menu a €36,00. Wij wilden allebei echter alleen een hoofdgerecht. Vanaf dat moment kregen wij beiden het gevoel niet meer welkom te zijn. Vooraf de maaltijd kregen we een glas wijn. Daarna is deze nooit meer aangevuld. Het eten was kwalitatief goed maar kwantitatief weinig en zeker naar verhouding de prijs. Nadat wij gegeten hadden werden de borden opgehaald, niet gevraagd of we nog iets wilden drinken en tot ons verbazing opnieuw bestek op ons gebruikte servetten klaar gelegd. Dit bleek voor de hoofdgerecht te zijn? Toen maar koffie en Limoncello besteld. De koffie kwam, de Limoncello niet. Na de koffie (die ik niet gedronken heb omdat ik het niet lekker vond) werd alsnog gevraagd of we Limoncello wilden!?
Voor een fors bedrag weinig gegeten en gedronken. De serveerster die de rekening aanreikte vroeg keurig of alles naar wens was geweest en ging op prettige wijze met ons in gesprek. Dat was fijn en professioneel van haar, maar we gaan toch maar niet nog een kans wagen daar.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Regelmatig bezoeken we Trattoria Rodolfo. Iedere keer is het weer een groot plezier om er te eten. Niet alleen het eten is geweldig maar ook de sfeer. Je waant je in een echte Italiaanse Trattoria. Het menu wordt regelmatig aangepast maar ook de manier waarop gerechten gemaakt worden kan iedere keer anders zijn. Alles even vers en alles zelfgemaakt. Leuk zoals de chef soms aan tafel verse linguine komt maken die je vervolgens 10 minuten later op je bord krijgt. De zelfgemaakte Limoncello is legendarisch en als je geluk hebt mag je misschien ook een heel klein glaasje van een bijzondere likeur proeven die uit eigen keuken komt. Wij proefden een basilicumlikeur. Maar misschien is er volgende keer weer een ander experiment. Het driegangen menu was weer top en ieder bezoek aan deze Trattoria is een feest!
Celia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Wij zijn net komen wonen in Nootdorp, en erg blij met deze gezellige Italiaan in de buurt, het eten is van hoge kwaliteit Italiaans. Huisgemaakte desserts en limoncello maken dit compleet, service oprecht hartelijk.
Mimmo D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vriendelijke bediening leuke sfeer goede uitleg
Heerlijke aperitief en mooie Sauvignon blanc Conte della Vipera
Super match met de Tonno Rodolfo
Mijn partner had een brasato met twee glazen Amarone ( speciaal voor ons geopent)
De Sgroppino was echt een topper
We komen terug!!!!
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
3 gangen op en top Italiaans, verrassende smaken, bijpassende open wijnen en een gepassioneerde chef die enthousiast over zijn gerechten verteld. Service zeer aangenaam.
Voskes J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Met 8 personen gereserveerd bij Rodolfo en de hond mocht mee.
Geen uitgebreide menukaart maar een voortreffelijk Italiaans keuzemenu dat regelmatig wijzigt. Een overheerlijk drie gangen menu op een goede manier klaargemaakt.
Uitermate vriendelijke bediening. Ook de hond kreeg een eigen portie en een schenkel.
Een restaurant waar ik graag terug zal komen.
Joopjjanssen J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Excellent diner met heerlijk bijpassende wijnen. Uitleg en bediening is subliem te noemen. De kok kwam regelmatig langs om enige toelichting te geven en deed dat op een zeer prettige ongedwongen wijze. Deze Italiaanse keuken is beslist een aanrader!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gezellig en intiem restaurant met persoonlijke benadering. Leuke uitleg over het menu.
Heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Paco dank voor het lekkere eten en een gezellige avond. Er is hier niets onmogelijk, gerechten worden aan de tafel besproken hoe en wat er gewenst is
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Super lekker gegeten!
Vooraf de antipasti vervolgens de tagliatelle met zeevruchten en paddestoelen en als hoofdgerecht de Tonijn (tonno Rodolfo). De sfeer is uitstekend en de kok heeft zoveel passie voor werk, dat proef je echt.
Wij komen zeker weer!
Sacha
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Echt lekker gegeten. We hebben de tonijn genomen. Een echte aanrader voor wie van vers houdt. Lekkere wijn en een leuke bediening. Wij komen hier zeker terug!