Trattoria Rodolfo

Dorpsstraat 39 2631 CR Nootdorp Nederland Kaart
31-152562068

Over het restaurant Trattoria Rodolfo

Huisgemaakte Italiaanse specialiteiten

Een heerlijke pasta, fijne Italiaanse hapjes of verse tonijn: bij trattoria Rodolfo vindt u het allemaal op de kaart. Een Italiaans specialiteitenrestaurant in een karakteristiek pand uit de 18de eeuw in Nootdorp. In deze sfeervolle omgeving kunt u rekenen op een culinair en gezellig avondje uit. Vlees of vis, kleine of grote eter: er is voor elk wat wils. Dat geldt ook voor het nagerecht. Wat dacht u van echte Italiaanse tiramisu? Natuurlijk zelfgemaakt!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Rodolfo

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Gisterenavond een hele gezellige avond gehad.Live muziek was zeer gezellig en zeker niet te luid. Met onze gasten genoten van de zeer goed verzorgt diner met alles erop en eraan. Gastheer en dames hebben hun uiterste best gedaan.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Zoals we gewend zijn wederom heerlijk genoten van het menu en de wijn.
Een aanrader als je echt Italiaans wilt eten met bijbehorende ambiance
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Even terug in Italiaanse sferen met een gedreven papa en dochter die elkaar goed aanvullen en in evenwicht houden. Aan tafel het menu bespreken vinden we prima, een originele touch. Goed wijnadvies bij de gerechten en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten!
Odettte H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Aan tafel werden de opties verteld. Ik vind het altijd vervelend om zo'n serie te onthouden en daarna te moeten kiezen. ik heb liever een menu in handen. Het duurde een tijdje, maar goed, geduldig afwachtend op “ mijn afdeling”, vegetarische opties bleek die er niet te zijn (2018) en moest er aan de kok worden gevraagd wat de mogelijkheden waren. Een reden dat ik naar een italiaans restaurant ga is dat er, in tegenstelling tot andere restaurants, vaak keuze genoeg is qua vegetarische gerechten. Ik gaf wel meteen aan dat ik het niet leuk vind om buitengesloten te worden, ik heb ook graag wat te kiezen als ik naar een restaurant ga. Thuis heb ik namelijk elke dag de “ verrassing van de chef” als ik mijn keuken inga. De dame van bediening begreep het (zelf ook vegetariër) 2 opties, beiden niet bijzonder. Mijn keuze was redelijk qua smaak (melanzana parmigiano) al wil ik de kok wel eens die van mij laten proeven. Het kaasplankje was goed al werd van een kaas met pepers erin gezegd dat dit truffelkaas was.
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het was weer ouderwets lekker en de sfeer die deze mensen weten te creëren met hun familie is uniek. Het zelfgemaakte likeurtje van papa is een aanrader!
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Altijd top hier: eten, ambiance en bediening!
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Een avondje puur genieten. Eten is van hoge kwaliteit en de service persoonlijk en vlotjes.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Super goede bediening en heerlijk gegeten. Zeker daar weer binnenkomt eten.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een heerlijk 3-gangenmenu gegeten. Goede kwaliteit, goed bereid. De chef kwam aan tafel het menu van de maand uitleggen. Er was geen menukaart. Een aanrader!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
We zijn ontzettend leuk ontvangen door hele vriendelijke dames en heer. Daarbij was het eten fantastisch en was het ontzettend gezellig. Dit restaurant is een echte aanrader!! Bedankt voor een super geslaagde avond!!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten!
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Eten zoals je het kan verwachten bij een goede italiaan. Niet extreem goed of verrassend, maar prima kwaliteit. Iets teveel saus naar mijn idee bij de pasta. Leuk om de gerechten uitgelegd te krijgen aan tafel, lekkere wijn. Vriendelijke bediening.

Wat viel op, op een negatieve manier: Jassen werden niet aangenomen bij ontvangst, aankleding restaurant niet bijzonder sfeervol. Eigenaar kwam praatje maken aan de tafel, wat in principe iets heel positiefs was, maar begon nogal duidelijk te zijn over het feit dat hij geen kindvriendelijk restaurant was, en dat hij vond dat kleine kinderen vooral lekker in restaurants moesten komen waar een kinderhoek en frietjes waren. Ook beter voor de andere gasten. Deze opmerkingen zorgden er voor dat wij ons onwelkom voelden, daar wij graag onze kinderen laten 'meedraaien, en niet alleen de patat en appelmoes restaurants willen aandoen. Domper op de avond.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Goed eten, gezellige sfeer, goede bediening, vriendelijke mensen.
Yentl E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gezellig eten op niveau, gerechten worden aan tafel uitgelegd, fijn want op deze manier kunnen wensen duidelijk besproken worden. Goede timing qua serveren, uitgebreid genieten. Verse ingrediënten komen duidelijk naar voren, huisgemaakte desserts zijn een feestje.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Afgelopen zaterdag heeeerlijk gegeten! Ik kom hier vaker en het eten en de service is altijd top! Deze avond stonden er 3 gezellige meiden in de bediening. Alles liep lekker vlot en vlekkenloos. Ook het eten was weer helemaal tot in de puntjes goed verzorgd. Ons zie je snel weer!!!
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We eten hier vaker maar deze keer echt onder de maat. Het begon al met het meisje dat het menu vertelde zonder enthousiasme, liefde voor het eten en met een nors gezicht. Normaal komt papa of dochter aan tafel zitten en wordt je al blij van hoe ze het vertellen. Het eten was deze keer ook liefdeloos. De black angus pezig en taai en bedolven onder een berg saus. Dus niet opgegeten. Ook de pasta’s zijn normaal verrukkelijk maar vandaag niet. We gingen alle 5 teleurgesteld naar huis terwijl we ons echt hadden verheugd op een avondje puur genieten. Hopelijk is de volgende keer papa zelf in de keuken. Nu was het veel geld voor weinig smaak.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wij komen hier zeer regelmatig eten, het menu wisselt vaak maar mijn favoriet de pasta met truffel in kaas, blijft er gelukkig altijd op staan. Dit maal gekozen voor kalfsvlees met gesmolten mozzarella, erg lekker, gemoedelijke sfeer in dit knusse restaurant.
Resley M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Hoe druk het hier ook is, de bediening is vriendelijk en vlot, het eten is er altijd heerlijk. Vooral de tonijn is een uitblinker, een van onze favoriete plekken. Wij komen snel terug!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, en heerlijk na het eten een Limoncello van de zaak gekregen....
Jimmy R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zeer knusse locatie met op zijn meest 12 tafels met een gevarieerd italiaans menu, gerechten worden gecomplimenteerd door mooie opmaak maar vooral veel smaak

zeker een mooie locatie geweest om mijn 1 jarige verlofing te vieren met mijn aanstaande vrouw.