Trattoria Rodolfo

Dorpsstraat 39 2631 CR Nootdorp Nederland Kaart
31-152562068

Over het restaurant Trattoria Rodolfo

Huisgemaakte Italiaanse specialiteiten

Een heerlijke pasta, fijne Italiaanse hapjes of verse tonijn: bij trattoria Rodolfo vindt u het allemaal op de kaart. Een Italiaans specialiteitenrestaurant in een karakteristiek pand uit de 18de eeuw in Nootdorp. In deze sfeervolle omgeving kunt u rekenen op een culinair en gezellig avondje uit. Vlees of vis, kleine of grote eter: er is voor elk wat wils. Dat geldt ook voor het nagerecht. Wat dacht u van echte Italiaanse tiramisu? Natuurlijk zelfgemaakt!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Rodolfo

Henri V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een goede prijs/kwaliteitverhouding
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten met bijzonder heerlijke gerechten. Ook de aandacht van het bedienend personeel was perfect. Ze waren er op de juiste momenten en waren zeer attent. Voor herhaling vatbaar.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Laatst hier voor de zoveelste keer gegeten en wat hebben we weer genoten! ' eerlijk ' eten voor een eerlijke prijs: je kan proeven dat er met verse ingrediënten word gekookt. Door de bediening word je in de watten gelegd zoals dat hoort bij een avondje uit. Als verrassing werd er ook nog een heerlijke scrolling aan tafel bereid. Al met al een absolute aanwinst voor Nootdorp e.o en dus aanrader om te gaan eten. M v londen
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
heerlijk gegeten! Alles werd goed uitgelegd daar dit onze eerste keer was in dít restaurant. Ongedwongen vriendelijk en zo leuk dat wij een dessert mochten uitkiezen ivm de verwachte overwinning van onze oranje dames. Niet alleen voor vaste klanten dus maar ook voor ons nieuwe vaste klanten want terugkomen doen we zeker. Elke maand een nieuw menu dus elke maand een kennismaking met nieuwe dingen. Top!
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
de sfeer, de gastvrouw, het eten.... in 1 woord geweldig! De tonijn en de pasta met peer zijn goddelijk..
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke zaak met een menu dat leuk uitgelegd word
Pasta gerechten lekker, hoofdgerecht wat simpel. Tonijn met wat groente en aardappel, niet echt verassend van smaak, parelhoen met zelfde garituur was wat droog.
Leuke zaak, enthousiast personeel maar vwb keuken te duur voor wat je krijgt. Weinig inspiratie in de keuken. Wat we hebben gelezen over goede italiaanse kok hebben wij niet beleefd.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gemiddelde Italiaan, toch maar naar Den Haag rijden voor de betere.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk
socraar C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prima gegeten. Uitstekende vriendelijke bediening en hoge kwaliteit gerechten.
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
geweldig. Ambiance top, bediening top, eten top... wat kan een mens meer wensen!!! De kok komt aan tafel om de menu wensen verder te bespreken. Past het menu aan op de wensen. Top. Klein flesje limoncello van het huis! Ingredienten van hoog niveau!!
Laurens M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke en vlotte ontvangst. Heerlijkmeten en de wijn kan per gerecht worden aangepast. Klasse! Samen drie nagerechten besteld omdat we niet konden kiezen, geen probleem! Wij komen terug.
Els C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Geweldig!!! Goede uitleg van de kaart. Heerlijk gerechten en wijnen. Vriendelijke bediening. We hebben genoten.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Geweldig verrassend menu en zeer goede en heel persoonlijke service, we kunnen niet wachten om de andere dingen van het menu te proberen. Onze keuze was een voorgerecht van gemengde voorgerechten (carpaccio, ham, mozerella/tomaat, kaas, vitello tonato), als tussen gerecht de zeer lekkere zwarte past gevuld met gepureerde rivierkreeftjes en daarop gamba en saus. Ons hoofdgerecht was een fantastisch ossehaas. De wijnen, per glas, waar ook heel lekker en alles was prima geprijsd. Een aanrader!!
M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke gerechten! Zeer smaakvol.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten, heel vriendelijke bediening in sfeervol restaurant
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Hebben woensdagavond heerlijk met mijn nicht en mijn dochter gegeten.
De gerechten waren heerlijk.
Vond het ook heel leuk dat de menu kaart aan tafel verteld word met een hele goede toelichting.
De bediening was super vriendelijk en de inrichting sfeervol
Dus een echte aanrader.
Marthijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Leuk kleine Italiaan zonder menu kaart maar met vast menu en een goede prijs kwaliteit. Spontane Bediening met ruime keuze aan wijn. Heerlijk gegeten voor een goede prijs
Tamaar79 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voelt als ons tweede thuis bij Paco en Martiana. Heerlijke passende wijnen, fantastisch en vers Italiaans eten en Italiaanse gastvrijheid ten top!
Detabase .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Fantastische gerechten, overheerlijke wijnen en een ontzettend goede bediening. Kortom zeker een zaak om snel weer naar terug te gaan.
Riwal123 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wat hebben we hier heerlijk gegeten! Gezellige ambiance, en vriendelijke bediening. Heerlijk Italiaans genieten. Hier komen we zeker terug!