Trattoria Rodolfo

Dorpsstraat 39 2631 CR Nootdorp Nederland Kaart
31-152562068

Over het restaurant Trattoria Rodolfo

Huisgemaakte Italiaanse specialiteiten

Een heerlijke pasta, fijne Italiaanse hapjes of verse tonijn: bij trattoria Rodolfo vindt u het allemaal op de kaart. Een Italiaans specialiteitenrestaurant in een karakteristiek pand uit de 18de eeuw in Nootdorp. In deze sfeervolle omgeving kunt u rekenen op een culinair en gezellig avondje uit. Vlees of vis, kleine of grote eter: er is voor elk wat wils. Dat geldt ook voor het nagerecht. Wat dacht u van echte Italiaanse tiramisu? Natuurlijk zelfgemaakt!

Halve fles mineraalwater

9,3
9,2
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
geweldig. Ambiance top, bediening top, eten top... wat kan een mens meer wensen!!! De kok komt aan tafel om de menu wensen verder te bespreken. Past het menu aan op de wensen. Top. Klein flesje limoncello van het huis! Ingredienten van hoog niveau!!
Laurens M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke en vlotte ontvangst. Heerlijkmeten en de wijn kan per gerecht worden aangepast. Klasse! Samen drie nagerechten besteld omdat we niet konden kiezen, geen probleem! Wij komen terug.
Els C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Geweldig!!! Goede uitleg van de kaart. Heerlijk gerechten en wijnen. Vriendelijke bediening. We hebben genoten.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Geweldig verrassend menu en zeer goede en heel persoonlijke service, we kunnen niet wachten om de andere dingen van het menu te proberen. Onze keuze was een voorgerecht van gemengde voorgerechten (carpaccio, ham, mozerella/tomaat, kaas, vitello tonato), als tussen gerecht de zeer lekkere zwarte past gevuld met gepureerde rivierkreeftjes en daarop gamba en saus. Ons hoofdgerecht was een fantastisch ossehaas. De wijnen, per glas, waar ook heel lekker en alles was prima geprijsd. Een aanrader!!
M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke gerechten! Zeer smaakvol.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten, heel vriendelijke bediening in sfeervol restaurant
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Hebben woensdagavond heerlijk met mijn nicht en mijn dochter gegeten.
De gerechten waren heerlijk.
Vond het ook heel leuk dat de menu kaart aan tafel verteld word met een hele goede toelichting.
De bediening was super vriendelijk en de inrichting sfeervol
Dus een echte aanrader.
Marthijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Leuk kleine Italiaan zonder menu kaart maar met vast menu en een goede prijs kwaliteit. Spontane Bediening met ruime keuze aan wijn. Heerlijk gegeten voor een goede prijs
Detabase .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Fantastische gerechten, overheerlijke wijnen en een ontzettend goede bediening. Kortom zeker een zaak om snel weer naar terug te gaan.
Riwal123 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wat hebben we hier heerlijk gegeten! Gezellige ambiance, en vriendelijke bediening. Heerlijk Italiaans genieten. Hier komen we zeker terug!
Tamaar79 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voelt als ons tweede thuis bij Paco en Martiana. Heerlijke passende wijnen, fantastisch en vers Italiaans eten en Italiaanse gastvrijheid ten top!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben met vrienden heerlijk gegeten bij trattoria Rodolfo!
Het was net alsof we thuis aan het tafelen waren.
Ontspannen en wat fijn dat er zulke pauzes zitten tussen de gangen.
De kok is een vriendelijke man met een passie voor het eten.
De bediening was uiterst vriendelijk en attent.
Wij komen zeker nog eens terug!
Joan W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met vijf mensen gegeten op een zondagavond. Eten was niet bijzonder, wel redelijk prima bediening, kok zat luidruchtg met clienten tepraten en erg koud in de zaak. Zou niet gauw voor herhaling gaan.
Ita V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Rodolfo! Kok kwam samen met ons het menu samenstellen. Verrassend en zijn advies, inclusief wijnkeus, was zeer goed. Verschillende voorgerechtjes, gevulde pasta tussendoor en kalfsvlees voor mij en zwaardvis voor mijn partner als hoofdgerecht. Afsluiten met pana cotta en koffie met limoncello. We hebben genoten!
Mandy A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer goed eten, echt een reis naar Italië. Vriendelijke bediening. We hebben een grand dessert genomen met van alles en nog wat, de panna cotta is goddelijk.
jac M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel gezellig restaurant. goede bediening.
Heerlijk gegeten

aanrader
neeske .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Tweede Kerstdag hier gegeten. Het menu was prima,heerlijk gegeten.
Goede italiaanse gerechten.
Toch wat minpuntjes, het voorgerecht kwam direct dus dippen met de heerlijke olijolie was geen tijd voor.
Het meisje van de bediening van onze tafel moet nog leren wat klantvriendelijkheid inhoudt,er kon geen lachje of vriendelijk woord vanaf,misschien de Kerststress?
Gelukkig was de eigenaar(?) en de andere vrouw in de bediening wel vriendelijk en gaven uitleg over de gerechten.
De muziek vonden wij niet gepast in een italiaans restuarant,jazzy en hard,totaal geen italiaanse muziek en dat is jammer.
Jammer dat de rokers steeds vergaten om de deur dicht te doen zodat wij meerdere keren de deur moesten sluiten zodat wij niet in de kou zaten.
De limoncello van het huis werd aan meerdere tafels geschonken maar helaas niet bij ons,misschien alleen bij stamgasten?
De kok kwam een aantal keren vragen of wij het eten lekker vonden en dat konden volmondig beamen dus voor het eten komen wij graag terug en hopelijk worden de minpuntjes pluspuntjes!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Alles best heel goed. Vooral het eten. De manier om aan de gasten het menu bekend te maken door het alleen te vertellen en te laten zien op een bord die te ver staat om te lezen vind ik waardeloos.
Amarins K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Echt persoonlijke aandacht en je welkom voelen, die kunst verstaan ze bij Rodolfo's. Dat we geen vlees eten is eerder een uitdaging dan iets wat lastig is en de kok denkt mee: ik twijfelde tussen de dorade of de tonijn als hoofdgerecht en mocht vervolgens ook een combi van beide gerechten nemen. Heerlijk eten, warme ambiance gecombineerd met een heerlijke wijn en limoncello van het huis toe, maakte het een top-diner.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijke verse gerechten, in een kleine gezellige ambiance met geweldige gastheer en chef.