Trattoria Rodolfo

Dorpsstraat 39 2631 CR Nootdorp Nederland Kaart
31-152562068

Over het restaurant Trattoria Rodolfo

Huisgemaakte Italiaanse specialiteiten

Een heerlijke pasta, fijne Italiaanse hapjes of verse tonijn: bij trattoria Rodolfo vindt u het allemaal op de kaart. Een Italiaans specialiteitenrestaurant in een karakteristiek pand uit de 18de eeuw in Nootdorp. In deze sfeervolle omgeving kunt u rekenen op een culinair en gezellig avondje uit. Vlees of vis, kleine of grote eter: er is voor elk wat wils. Dat geldt ook voor het nagerecht. Wat dacht u van echte Italiaanse tiramisu? Natuurlijk zelfgemaakt!

Halve fles mineraalwater

Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We eten hier vaker maar deze keer echt onder de maat. Het begon al met het meisje dat het menu vertelde zonder enthousiasme, liefde voor het eten en met een nors gezicht. Normaal komt papa of dochter aan tafel zitten en wordt je al blij van hoe ze het vertellen. Het eten was deze keer ook liefdeloos. De black angus pezig en taai en bedolven onder een berg saus. Dus niet opgegeten. Ook de pasta’s zijn normaal verrukkelijk maar vandaag niet. We gingen alle 5 teleurgesteld naar huis terwijl we ons echt hadden verheugd op een avondje puur genieten. Hopelijk is de volgende keer papa zelf in de keuken. Nu was het veel geld voor weinig smaak.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, en heerlijk na het eten een Limoncello van de zaak gekregen....
Jimmy R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zeer knusse locatie met op zijn meest 12 tafels met een gevarieerd italiaans menu, gerechten worden gecomplimenteerd door mooie opmaak maar vooral veel smaak

zeker een mooie locatie geweest om mijn 1 jarige verlofing te vieren met mijn aanstaande vrouw.
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gekozen voor het driegangenmenu met drie heerlijke gerechten. Geen kaart maar gerechten van de dag. Mooie, zelfgemaakte gerechten. Lekkere wijn erbij.
Simkje W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ontzettend leuk écht italiaans restaurant, met persoonlijke aandacht voor iedereen. Het eten is verrukkelijk lekker, wordt met veel zorg bereid. Kortom, wij komen snel terug!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij kwamen hier voor de eerste keer, het was heerlijk
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
heel goed.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Zoals we inmiddels gewend fantastische ontvangst goede uitleg van de kaart we hebben weer van een hoogstaande kwaliteit en service genoten blijft een absolute aanrader
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Vanwege het prachtige weer, buiten kunnen dineren in een heerlijk zonnetje en daarna de verkoelende schaduw. De gerechten lijken gewoon nog beter uit de verf te komen!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We dachten gereserveerd te hebben met de restaurantactie van AH, nee dus. Maar we zijn de beroerdste niet en hebben gekozen voor een 3 gangenmenu. De gastvrouw gaf ons nog een schaaltje risotto met aardbeien, zonder dat we het gevraagd hebben. Echt top! De koffieronde was ook van het huis. Nog een keer top!
Zijn er dan helemaal geen opmerkingen? Jawel. Een serveerster was wel erg amicaal ('dan had u verleden week maar moeten komen'............toen was er wel limoentaart ). En loop nooit met een volle vuilniszak door het restaurant als mensen nog zitten te eten. Ciao Robert!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Leuk restaurant, zeer lekker eten, vriendelijk personeel.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Ik hoorde een chef een keer zeggen; "koken is als liefde bedrijven in een pannetje".... hier weten ze precies wat daarmee wordt bedoeld; de passie en de liefde spat er vanaf! Soms ga je uiteten en is het één grote teleurstelling; je had het zelf beter bereid (zo bestel ik nooit tonijn want dat gaat altijd mis... hier durfde ik het aan en wat was het heerlijk: nog mooi roze van binnen, mooi opgediend en zo smaakvol).
Ook heel fijne bediening; soms hebben ze geen idee wat ze aan het doen zijn, zijn ze uit de hoogte of chagrijnig (of nog erger een combinatie). Hier hebben ze door wat je nodig hebt voordat je het mist. Wat een geweldig restaurant is m'n kleine geboortedorpje.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Dit is DE plek waar je wil eten en genieten in Nootdorp en/of omgeving. Super mooi hoe vader en dochter kookkunst en gastvrijheid combineren tot heerlijke smaken en oprechte aandacht!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima ontvangst, bij tafel uitleg of de menu mogelijkheden. Gekozen voor een 3 gangen menu. De pasta vongole was heerlijk. De rib-eye wat taai, voor die prijs verwacht je een betere kwaliteit. De rode wijn werd helaas veel te warm geserveerd, boven de 20c, jammer dit. Verder een prima service en gezellige sfeer.
Britt A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heel leuk en gezellig restaurant.
TEM V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Mooie locatie in het oude dorp
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Bediening kon beter .
Marius B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Het menu werd doorgesproken en de geadviseerde tonijn was werkelijk subliem. Dat alles in een gezellige ambiance in het oude centrum van Nootdorp. Aanrader!