Trattoria Rodolfo

Dorpsstraat 39 2631 CR Nootdorp Nederland Kaart
31-152562068

Over het restaurant Trattoria Rodolfo

Huisgemaakte Italiaanse specialiteiten

Een heerlijke pasta, fijne Italiaanse hapjes of verse tonijn: bij trattoria Rodolfo vindt u het allemaal op de kaart. Een Italiaans specialiteitenrestaurant in een karakteristiek pand uit de 18de eeuw in Nootdorp. In deze sfeervolle omgeving kunt u rekenen op een culinair en gezellig avondje uit. Vlees of vis, kleine of grote eter: er is voor elk wat wils. Dat geldt ook voor het nagerecht. Wat dacht u van echte Italiaanse tiramisu? Natuurlijk zelfgemaakt!

Halve fles mineraalwater

9,1
9,1
Marthijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Leuk kleine Italiaan zonder menu kaart maar met vast menu en een goede prijs kwaliteit. Spontane Bediening met ruime keuze aan wijn. Heerlijk gegeten voor een goede prijs
Detabase .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Fantastische gerechten, overheerlijke wijnen en een ontzettend goede bediening. Kortom zeker een zaak om snel weer naar terug te gaan.
Riwal123 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wat hebben we hier heerlijk gegeten! Gezellige ambiance, en vriendelijke bediening. Heerlijk Italiaans genieten. Hier komen we zeker terug!
Tamaar79 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voelt als ons tweede thuis bij Paco en Martiana. Heerlijke passende wijnen, fantastisch en vers Italiaans eten en Italiaanse gastvrijheid ten top!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben met vrienden heerlijk gegeten bij trattoria Rodolfo!
Het was net alsof we thuis aan het tafelen waren.
Ontspannen en wat fijn dat er zulke pauzes zitten tussen de gangen.
De kok is een vriendelijke man met een passie voor het eten.
De bediening was uiterst vriendelijk en attent.
Wij komen zeker nog eens terug!
Joan W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met vijf mensen gegeten op een zondagavond. Eten was niet bijzonder, wel redelijk prima bediening, kok zat luidruchtg met clienten tepraten en erg koud in de zaak. Zou niet gauw voor herhaling gaan.
Ita V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Rodolfo! Kok kwam samen met ons het menu samenstellen. Verrassend en zijn advies, inclusief wijnkeus, was zeer goed. Verschillende voorgerechtjes, gevulde pasta tussendoor en kalfsvlees voor mij en zwaardvis voor mijn partner als hoofdgerecht. Afsluiten met pana cotta en koffie met limoncello. We hebben genoten!
Mandy A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer goed eten, echt een reis naar Italië. Vriendelijke bediening. We hebben een grand dessert genomen met van alles en nog wat, de panna cotta is goddelijk.
jac M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel gezellig restaurant. goede bediening.
Heerlijk gegeten

aanrader
neeske .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Tweede Kerstdag hier gegeten. Het menu was prima,heerlijk gegeten.
Goede italiaanse gerechten.
Toch wat minpuntjes, het voorgerecht kwam direct dus dippen met de heerlijke olijolie was geen tijd voor.
Het meisje van de bediening van onze tafel moet nog leren wat klantvriendelijkheid inhoudt,er kon geen lachje of vriendelijk woord vanaf,misschien de Kerststress?
Gelukkig was de eigenaar(?) en de andere vrouw in de bediening wel vriendelijk en gaven uitleg over de gerechten.
De muziek vonden wij niet gepast in een italiaans restuarant,jazzy en hard,totaal geen italiaanse muziek en dat is jammer.
Jammer dat de rokers steeds vergaten om de deur dicht te doen zodat wij meerdere keren de deur moesten sluiten zodat wij niet in de kou zaten.
De limoncello van het huis werd aan meerdere tafels geschonken maar helaas niet bij ons,misschien alleen bij stamgasten?
De kok kwam een aantal keren vragen of wij het eten lekker vonden en dat konden volmondig beamen dus voor het eten komen wij graag terug en hopelijk worden de minpuntjes pluspuntjes!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Alles best heel goed. Vooral het eten. De manier om aan de gasten het menu bekend te maken door het alleen te vertellen en te laten zien op een bord die te ver staat om te lezen vind ik waardeloos.
Amarins K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Echt persoonlijke aandacht en je welkom voelen, die kunst verstaan ze bij Rodolfo's. Dat we geen vlees eten is eerder een uitdaging dan iets wat lastig is en de kok denkt mee: ik twijfelde tussen de dorade of de tonijn als hoofdgerecht en mocht vervolgens ook een combi van beide gerechten nemen. Heerlijk eten, warme ambiance gecombineerd met een heerlijke wijn en limoncello van het huis toe, maakte het een top-diner.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijke verse gerechten, in een kleine gezellige ambiance met geweldige gastheer en chef.
Hannelore M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Na een moeilijke zoektocht naar de plek (onze gps was nog niet op de hoogte van de veranderde rijrichting in de straat) werden we door zeer enthousiaste klanten, die aan de deur een luchtje aan het scheppen waren toen wij aankwamen, aangeraden om zeker binnen te gaan. “Het was een erg leuk adresje” volgens hen “en de chef weet echt heerlijke, Italiaanse gerechten op tafel te toveren”. Even later konden wij dat alleen maar beamen.
We werden hartelijk verwelkomd door het personeel in een smaakvol ingericht, Italiaans decor en konden meteen kennismaken van een uitgebreid en verfijnd hapjesassortiment. De keuze uit de pasta en rizotto voorgerechten was, hoewel vrij beperkt, moeilijk te maken. We hadden ze allemaal wel willen proeven. :) Ook het hoofdgerecht (wij kozen zwaardvis), het piepjonge en fruitige wijntje, de pennacota met limoncella en de afsluitende koffie en thee konden ons erg bekoren.
Maar misschien was het leukste nog wel de sfeer en de gezellige babbel achteraf met de chef. Wij hebben er in elk geval erg van genoten! Grazie e alla prossima! Hannelore & Francis vanuit België
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Uitstekend! Vaak denk ik in restaurants 'dit had ik zelf beter kunnen maken', maar bij Rodolfo waren we echt verrast. Uitstekende avond en we voelden ons echt welkom. En de Italiaanse keuken blijft verbazen!
S D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond met tien personen hier voor het eerst gegeten. We werden uiterst gastvrij ontvangen en kregen uitvoerig uitleg over de menu's. Er werd gekozen voor een dwarsdoorsnede van de kaart en er was niets bij wat tegenviel, in tegendeel. Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer.
Lauraarual .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk proeferijtje mee begonnen.
Daarna super lekkere pasta, met als derde gang voor mij overheerlijke vlees en voor mijn man lekkere zeewolf met safraan. Super lekker wijntje erbij.
Eigenaren weten wat ze doen. Alles vers en leuke sfeer maken.
Erge aanrader.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wat een goede beslissing om uiteindelijk toch te kiezen voor de Trattoria Rodolfo in de Dorpsstraat.
We werden uiterst vriendelijk ontvangen. Stokbrood en karafje water werd direkt op tafel gezet en we kregen uitleg over de verschillende gerechten en eventuele combinaties.
Vooraf een proeverij van heerlijke Italiaanse hapjes, tussengerecht wilden we samen delen, dus dat werd gelijk in de keuken geregeld en was adembenemend lekker! Pasta met peer en gorgonzolasaus.. werkelijk subliem evenals de zwarte pasta met sepia.
Super verse gegrilde tonijn voor mijn man en ik de scalopine con limone.
Sinds jaren niet zo (h)eerlijk gegeten! Nootdorp heeft er een fantastische locatie bij.
Wat een heerlijke, gezellige en vooral culinaire avond. Tot gauw!!
Bartje72 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een feest om hier te eten. Ruud begroette ons bij binnenkomst en je voelt je direct helemaal welkom. Heerlijke gerechten waar hij goed over kan vertellen. Echt genoten. Een absolute aanrader! Tot binnenkort
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Na een aantal goede recensies te hebben gehoord zijn we zelf eens gaan eten bij Ruud en Paco ( de chef ) Het onthaal was hartelijk ( we kennen elkaar al 30 jaar) en de sfeer was zeer gemoedelijk en relaxed. Paco komt vragen wat je lekker vindt en gaat daar mee aan de slag. Het eten en de wijn waren heerlijk. We hebben een hele gezellige avond gehad en gaan zeker nog eens eten.