Trattoria Rodolfo

Dorpsstraat 39 2631 CR Nootdorp Nederland Kaart
31-152562068

Over het restaurant Trattoria Rodolfo

Huisgemaakte Italiaanse specialiteiten

Een heerlijke pasta, fijne Italiaanse hapjes of verse tonijn: bij trattoria Rodolfo vindt u het allemaal op de kaart. Een Italiaans specialiteitenrestaurant in een karakteristiek pand uit de 18de eeuw in Nootdorp. In deze sfeervolle omgeving kunt u rekenen op een culinair en gezellig avondje uit. Vlees of vis, kleine of grote eter: er is voor elk wat wils. Dat geldt ook voor het nagerecht. Wat dacht u van echte Italiaanse tiramisu? Natuurlijk zelfgemaakt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Trattoria Rodolfo

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 23:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Rodolfo

Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was prima. De zaak was erg vol en druk. De 3-man sterk live muziek was wat te veel van het goede voor deze kleine zaak.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Te druk, live music en het eten was wel eens beter
Beste Connie,
Wij zouden graag willen weten wat wat u betreft beter had gekund aan het eten, zodat wij dit kunnen verbeteren.
De drukte kunnen wij echter weinig aandoen, en beschouwend dit meer als een compliment dan vervelend!
Live muziek doen wij regelmatig op zaterdag om onze gasten wat extra in de watten te leggen. Jammer dat uw ervaring bij Rodolfo niet aan de wensen voldeed. Met vriendelijke groet, team rodolfo.
Claudia O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heeeeeerlijk gegeten. Het restaurant zat vol en had een levendige sfeer. Het eten was heerlijk. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen (20 maanden en 4 jaar oud) . Er was geen kinderstoel aanwezig maar daarover hoef ik niet te klagen want het zitten op een grote stoel ging prima.
We hadden een 3 gangen menu en konden kiezen uit diverse gerechten. We namen de Gamba’s, vitello tonato en antipasti schotel en als tussen een zwarte pasta met zeevruchten en een ravioli met gorgonzola en als hoofd ossenhaas en tonijn, daarna nog tiramisu en chocolade ijs. Alles was echt zalig. Lekkere rode wijn erbij, wij hebben een topavond gehad.
Cecilia E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten, vooral hoofdgerecht erg bijzonder. Voor- en tussengerecht redelijk, miste de authentieke Italiaanse touch in de antipasti en pesto. Lekkere wijn en goed betaalbaar! Restaurant verbouwen voor de volgende dag terwijl er nog gasten aan tafel zitten kan echter echt niet!
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten. Goede uitleg over de gerechten, korte wijnproeverij gehad omdat we niet konden kiezen. Kwaliteit van het eten was uitstekend.
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten bij Rodolfo is wel echt een avondje uit. De kok komt aan tafel zitten om het menu te bespreken en de kennis tbv wijnen is goed. Een aanrader.
T D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Geen betere plek om je verjaardag te vieren! Leuke intieme ontvangst en alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt ook steeds gevraagd of alles ok is. Het eten was heerlijk. Hopelijk tot snel weer
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een goede prijs/kwaliteitverhouding
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten met bijzonder heerlijke gerechten. Ook de aandacht van het bedienend personeel was perfect. Ze waren er op de juiste momenten en waren zeer attent. Voor herhaling vatbaar.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Laatst hier voor de zoveelste keer gegeten en wat hebben we weer genoten! ' eerlijk ' eten voor een eerlijke prijs: je kan proeven dat er met verse ingrediënten word gekookt. Door de bediening word je in de watten gelegd zoals dat hoort bij een avondje uit. Als verrassing werd er ook nog een heerlijke scrolling aan tafel bereid. Al met al een absolute aanwinst voor Nootdorp e.o en dus aanrader om te gaan eten. M v londen
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
heerlijk gegeten! Alles werd goed uitgelegd daar dit onze eerste keer was in dít restaurant. Ongedwongen vriendelijk en zo leuk dat wij een dessert mochten uitkiezen ivm de verwachte overwinning van onze oranje dames. Niet alleen voor vaste klanten dus maar ook voor ons nieuwe vaste klanten want terugkomen doen we zeker. Elke maand een nieuw menu dus elke maand een kennismaking met nieuwe dingen. Top!
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
de sfeer, de gastvrouw, het eten.... in 1 woord geweldig! De tonijn en de pasta met peer zijn goddelijk..
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke zaak met een menu dat leuk uitgelegd word
Pasta gerechten lekker, hoofdgerecht wat simpel. Tonijn met wat groente en aardappel, niet echt verassend van smaak, parelhoen met zelfde garituur was wat droog.
Leuke zaak, enthousiast personeel maar vwb keuken te duur voor wat je krijgt. Weinig inspiratie in de keuken. Wat we hebben gelezen over goede italiaanse kok hebben wij niet beleefd.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gemiddelde Italiaan, toch maar naar Den Haag rijden voor de betere.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk
socraar C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prima gegeten. Uitstekende vriendelijke bediening en hoge kwaliteit gerechten.
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
geweldig. Ambiance top, bediening top, eten top... wat kan een mens meer wensen!!! De kok komt aan tafel om de menu wensen verder te bespreken. Past het menu aan op de wensen. Top. Klein flesje limoncello van het huis! Ingredienten van hoog niveau!!
Laurens M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke en vlotte ontvangst. Heerlijkmeten en de wijn kan per gerecht worden aangepast. Klasse! Samen drie nagerechten besteld omdat we niet konden kiezen, geen probleem! Wij komen terug.
Els C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Geweldig!!! Goede uitleg van de kaart. Heerlijk gerechten en wijnen. Vriendelijke bediening. We hebben genoten.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Geweldig verrassend menu en zeer goede en heel persoonlijke service, we kunnen niet wachten om de andere dingen van het menu te proberen. Onze keuze was een voorgerecht van gemengde voorgerechten (carpaccio, ham, mozerella/tomaat, kaas, vitello tonato), als tussen gerecht de zeer lekkere zwarte past gevuld met gepureerde rivierkreeftjes en daarop gamba en saus. Ons hoofdgerecht was een fantastisch ossehaas. De wijnen, per glas, waar ook heel lekker en alles was prima geprijsd. Een aanrader!!