Trattoria Pizzeria Farinella

6,2
Voordelig
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Onlangs hier pizzaatje gegeten met mijn zoon. Tafels staan erg dicht bij elkaar en de afhalers staan bijna met hun kont tegen je tafel als je aan de verkeerde kant zit. Muziek staat veels te hard en we moesten ook nog eens belachelijk lang wachten. Sommige tafeltjes kregen een paar stukjes stokbrood maar dat waren ze bij ons vergeten denk ik. Pizza was best aardig maar al met al zie je mij hier niet snel terug. Beetje amateuristisch.
B.J. D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Je verwacht het niet in deze omgeving maar deze Italiaan is een bezoek waard. Echt Italiaanse gastvrijheid en heerlijke gerechten met een goed glas wijn.
De inrichting zou wel iets warmer kunnen, maar ja....
Alle aandacht voor eten en drank, maar te weinig voor de inrichting. Prettige prijs/kwaliteit verhouding.
Merall .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Voorheen vond ik de kwaliteit goed, maar dit is helaas achteruit gegaan. Bij de insalata caprese twijfelde ik of de mozzarella niet over datum was aangezien die niet smaakte zoals het hoort... De pizza's waren vroeger ook beter, laatst zat er zelfs een haar op mijn pizza. Het is jammer, want vroeger heb ik er wel lekker gegeten.. Mij zien ze daar niet meer..
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Mijn persoonlijke favoriete 'altijd goed' adresje. Fijn dat je herkent wordt en persoonlijk verwelkomd. Eten is vrijwel altijd echt lekker. Mijn favoriet, Ravioli ai porcini, goddelijk! Ik word altijd verwend met een bruschette vooraf (andere klanten ook hoor ) en natuurlijk heerlijk eigen gemaakte broodje die je kan dopen in olie en balsamico creme. En je kan niet weg voordat je een limoncello van het huis hebt gehad. Er wordt altijd luid en gezellig italiaanse onder het personeel geroepen, onderdeel van de show, maar heeft wel wat. Kortom dit fijne restaurant is een aanwinst voor de buurt (schiedam Noord). Wanneer je nog niet bent geweest, nu gaan! In de zomer mooi terras aan het water. En echte italiaanse aankleding, wat zoveel betekend, dat je komt voor het eten en de mensen en niet voor het decor. De mensen en eten zijn het decor. Woon je in de buurt kan je ook pizza afhalen (nee wordt niet gebracht,maar als je ze geproefd hebt, dan kom je daar je huis wel voor uit).
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Wederom gegeten bij deze fijne italiaanse zaak. Een keer een andere pizza genomen en ook deze was weer lekker. Helaas was de pizza voor de jongste verkeerd gegaan. Ze hebben nog wel snel en in een leuke vorm een nieuwe gemaakt, echter was ondertussen wel de rest wat afgekoeld omdat je toch met zijn allen wilt eten. De bediening is altijd vriendelijk en doet zijn best om mee te denken als je iets wilt aanpassen op datgene wat je besteld. Normaal kies ik voor de pizza met gorgonzola, honing, knoflook en chili (echte aanrader)....maar dit x koos ik voor de bruschetta-pizza...ook prrrrrrima. Jammer dat dit x de limoncello vergeten werd:-)...Ondanks de kleine schoonheidsfoutjes komen we gewoon weer terug de volgende keer..blijft lekker!!
Rchollander .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Afgelopen vrijdag met een groep van 16 man hier gegeten, twee maanden geleden deze reservering gedaan. Terras overvol met te weinig parasols en dat met 34 graden! Zwetende mensen in de volle zon en dan nog moeten eten lijkt mij persoonlijk geen pretje. Jammer dat we na 1:15 uur pas ons voorgerecht konden bestellen, dat zaten wij na 2,5 uur te eten. Een eigen initiatief van Farinella om alvast wat brood neer te zetten bleef uit, wij hebben er zelf om moeten vragen. Mensen werden naar van het nog niet gegeten hebben in combinatie met de warmte. De warme carpaccio is geen aanrader met deze temperatuur, het bord ging onaangeroerd terug. Wij moesten ook meerdere malen om de reedsbestelde flessen water vragen. Bij het hoofdgerecht, na ruim 3 uur geserveerd, was de rucola voor bij de o.a. 4 pizza's Parma op.. Kregen uiteindelijk nog wel een rondje van de zaak, maar het leed was eigenlijk al geleden. De meneer van de bediening deed echt zijn best in zijn eentje, maar met een vol terras gaat dat niet goed komen. De opmerking, ik moet keuzes maken en heb ervoor gekozen de kleine tafels eerst te serveren, schoot bij onze groep in het verkeerde keelgat. De toetjes en koffieronde hebben we laten schieten, we waren er wel klaar mee. Farinella had zoveel meer eruit kunnen halen, maar helaas. Onze groep komt niet terug, individueel ook niet, een gemiste kans.