Trattoria Pizzeria Caruso

Burgemeester Nederburghlaan 12 2361 AJ Warmond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Trattoria Pizzeria Caruso

Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Je loopt er zo voorbij, het terras ziet er zeker niet bijzonder uit, maar vergis je niet. Je kunt hier erg goed eten. De bediening is erg vriendelijk en attent. De inrichting is niet bijzonder. Wij waren met 6 personen en kozen voor een aantal voorgerechten, die we deelden. We namen oa Parmigiani, vis-carpaccio, etc. Allemaal erg lekker. Als hoofdgerechten: verse pasta met truffel (voortreffelijk), gnocchi (prima) en de anderen namen een pizza (erg goed). Daarna ieder een dessert, gevolgd door een limoncello. Wat wil je nog meer.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een warme ontvangst door eigenaar Enzo voor ons vieren. De antipasti en de vitello tonato vooraf waren weer als vanouds erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we alle 4 iets anders gekozen, lamsvlees, bavette met truffel, ossehaas met porcini en een vegetarische schotel, alles met heel mooie smaak en van goede kwaliteit. Een lekkere Italiaanse rode wijn maakte onze maaltijd compleet. Maar toen we hoorden dat er ook nog huisgemaakte tiramisu was, waren we snel om en hebben we deze alsnog besteld. En hier hebben we geen spijt van; een tiramisu zoals die hoort te zijn, werkelijk heerlijk. Met een goede capuccino en een limoncello erbij kijken wij terug op een gezellige, lekkere en zeer geslaagde avond. Nog steeds een aanrader, Caruso.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten, m.n. pasta gevuld met truffel, erg goed. Ook scaloppine alla parmigiana (kalf met aubergine er bovenop en tomatensaus samen met kaas en basilicum)
Alles met een fluwelen Barbera d'Asti in het glas.
Elke tafel was gereserveerd, maar we konden wel eten, maar niet tot laat.
De bediening was snel en vriendelijk.
Mangiamo .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes; het is een prima, simpel Italiaans restaurant met op het menu m.n. pizza's. Die zijn goed qua vulling, de bodem zou misschien van wat lekkerder deeg te maken zijn? De bediening is wat nonchalant, maar ook dat past wel bij het informele karakter van deze pizzeria. Al met al ook een zeer geschikte plek voor families met kinderen.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Diverse malen gegeten en alle keren een pizza. Deze zijn in mijn ogen uitstekend met de Bresaola als absolute favoriet. Bediening is vriendelijk, adequaat en (soms te) vlot. Ik denk dat dat komt doordat er veel gezinnen eten die met kinderen niet te lang willen tafelen. Als je iets langer wil zitten moet je vragen of ze de bestelling even uitstellen.
Gijsbert47 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Een fantastisch Italiaans restaurant, uitstekend en bijzonder vriendelijke bediening die er alles
aan deed om een plaats te creëren zodat ik daar wat kon eten, alle tafels waren gereserveerd,
maar er werd een stoel van achter gehaald zodat ik aan de bar kon eten.
Kwaliteit van het eten was uitstekend, kalfsvlees met Gorgonzolasaus, hoogstaande kwaliteit.
Een aanrader om daar te eten, maar dan wel eerst reserveren !
Gijsbert den Hertog , Wilsum Duitsland
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Caruso is een gezellig huiskamerrestaurant/ pizzeria. Het eten is eenvoudig maar in orde, de bediening erg vriendelijk. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, een pastagerecht met gambaretti voor € 18,50 is toch wel stevig aan de prijs maar smaakte overigens wel goed.
Een prima adres voor een eenvoudige maaltijd.
PeterDr .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Zaterdag 8 februari 2013 weer eens bij Caruso gegeten met vrienden. Eten was evenals de eerdere bezoeken goed en vol smaak. Het viel mij wel op dat iedereen op de zaterdagavond vroeg weg was en vonden het op een gegeven tijd om weg te gaan omdat wij al 45 min. alleen zaten. Alleen jammer dat in zo'n familie restaurant de chef-kok of eigenaar niet even langs de tafels loopt om te kijken of alles goed is. Een jaar geleden gebeurde dit met een Limoncello drankje en een praatje en voelde toch meer Italiaans aan!
HannaB .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Samen met mijn zoon van 12 heb ik hier onlangs gegeten. Je kunt hier kiezen voor de goede Italiaanse keuken maar ook voor een gewone pizza of pasta. Als je verse vis wilt eten moet je het van te voren even laten weten dan halen ze deze in huis!
Zowel mijn zoon met zijn pizza als ikzelf hebben verrukkelijk gegeten en de dochters van de eigenaar, die ons bedienden, waren heel vriendelijk. Wel was het nogal warm zo vlak bij de keuken.
Joost P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Bijzonder slechte service en onvriendelijke bediening. Bij het afhalen van onze reservering kregen we te horen dat "de oven nog niet warm was" en dat we nog een kwartier moesten wachten. We konden wel vast wat drinken om het wachten te overbruggen. Bij het afrekenen bleken deze drankjes niet 'van het huis' maar gewoon een sigaar uit eigen doos... Niet voor herhaling vatbaar, ondanks het feit dat het eten redelijk was. De pizza's (salami, quattro stagioni, calzone) waren goed; de zalmfilet was de droog.
Ilse83 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Heb hier van de week na een tijdje weer gegeten. De eigenaar Pierino staat hier nog en zijn compagnon Enzo staat nu in Den Haag caruso II. (Aanrader)Het was weer fijn om in ons vertrouwd oh zo gezellig restaurant te komen.
Het was zoals vanouds weer heerlijk. Ik had zelf lasagne en mijn tafelgenoot had verse truffel pasta.
Na ons hoofdgerecht besloten we toch nog een dessert te nemen ook dat was verrukkelijk. We hadden dit keer de verse tiramisu. Je proefde dat het vers gemaakt was in 1woord heerlijk.
Wij gaan proberen om hier toch zeker 1a2 keer in de week te komen eten.
Top!!

Sophia R .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Charmante zaak maar je moet het treffen; de ene keer lamsracks met honingthijm jus buiten de kaart om waarbij je denkt: 'Mooier wordt het niet', bij een volgend bezoek denk je: 'het lijkt wel een taai schaap'. Altijd vol, drukke bediening en gezellig met de kinderen. Prijzen op de wijnkaart gaan gestaag omhoog ..
GvanLeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Typisch Italiaans eettentje waar je door echte Italianen welkom geheten wordt. Door de akoestiek kan het soms net een kippenhok lijken als het restaurant heel vol zit, maar ach, je komt hier voor het echte Italiaanse eten en de sfeer. Bellissimo! Bij mooi weer kun je heerlijk buiten zitten op het terras. Buiten de kaart hebben ze ook specialiteiten van de dag met altijd vis, vlees en dessert. Tip: reserveer als je daar wilt eten. Een toppertje!