Trattoria Pasta Vino

6,7
Duur
Ingridf73 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ook ik was vroeger een tevreden klant en toen waren de pizza's warm, krokant en goed belegd. De laatste jaren werden de bodems dik en taai en lagen er misschien als je geluk hebt 3 plakjes salami op de pizza salami. Bovendien werden de pizza's kou bezorgd. We waren er wel even klaar mee. Toch gisteravond op een rusti moment weer een keer geprobeerd; ronduit slecht! Weer een koude, taaie en slecht belegde pizza.
David V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Er zijn in Amsterdam veel plekken waar je een slechte pizza kunt eten, maar dit was wel een dieptepunt! Best te omschrijven als een turks brood dat met wat topping in de oven is geschoven. Smerig. We zaten aan het raam en konden zien dat de pizzas worden bezorgd op de scooter, met stapel pizzadozen (zonder isolatie of zelfs een tasje) tussen de benen van de rokende koerier.
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Woon al 19 jaar op de eilanden. In het begin waren de pizza's als je ze thuis liet bezorgen erg smakelijk. Afgelopen 8 jaar steeds minder en minder tevreden. Minder smakelijk en bijna koud bij thuiskomst. Ik vond het flauw om hierop te zetten, maar net na al die jaren weer eindelijk eens weer bestel d voor thuis, en weer minder van kwaliteit en smaak en bijna koude pizza, wilde ze dat persoonlijk mailen, maar onmogelijk. Dus vandaar nu helaas op deze onsymphatieke manier op een belangrijke site.
Annet E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Gisteravond een pizza laten bezorgen door Pasta Vino.
Gewoon een simpele pizza: Tomaat/Mozzarella.
Een paar schrijven ongegaarde tomaat met een dikke laag Aldi mozzarella.
Echt te vies! Een derde opgegeten en de rest in de prullebak. Brrrr.
Manuela D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Op donderdag zijn alle pizza's 7 euro, maar niet als je het niet weet. Wij betaalden 55 euro voor 6 pizza's en toen we later de aanbieding op de doos zagen, kregen we een verhaal over de kosten van de website
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Meestal eet ik graag vis in dit restaurant. Maar dit keer hadden we beiden vleesgerechten gekozen. Vooraf nog wel even de Vitello Tonnato voor mijn partner en voor mij de Antipasti Tris (een combinatie van vitello, caprese en carpaccio). We hadden een gegrilde ossehaas puur en een getrancheerde ossehaas met truffelsaus. Die laatste was wel echt superlekker en ik moest dan ook toezien terwijl mijn partner nog van mijn bord ging meesnoepen. Bij het vlees werd nog apart een schaaltje gegrilde groenten en aardappeltjes gegeven. Lekker allemaal. De bediening is overigens vriendelijk.
Anjali W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Met Social Deal hier gegeten; een vast door de kok samengesteld menu. Kan er kort over zijn, wij vonden het inspiratieloos eten, zonder enige liefde en toewijding klaargemaakt. Ook de bediening en decor voelden deprimerend; er zat bijna niemand. Het lijkt erop alsof Pasta Vino zijn beste tijd heeft gehad en plaats moet gaan maken voor een nieuw fris restaurant dat de buurt goed kan gebruiken. Wij kregen een (te) hard geroosterd stukje stokbrood met tomaat, gegrilde groente (die nergens naar smaakten) met stukken kaas (we eten geen vlees). Toen een groot bord smakeloze pasta met iets van vis erin + tomatensaus en een pizza die nauwelijks ergens naar smaakte. Als toetje tiramisu die nog niet helemaal ontdooid was maar als enige wel lekker was. De wijn was zeer matig en kraanwater doen ze niet aan; je wordt geacht een fles water te kopen. Hier zien ze ons niet weer.
Annemariekevanwijck .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij hebben hier gegeten met een bon van Social Deal, 4 gangen menu.
We hadden een zeer uitgebreide maaltijd en ook erg lekker.
Een van de twee voor gerechten bestond zelfs uit 3 verschillende dingen en het hoofdgerecht ook. Het was een soort proeverij van allerlei Italiaanse gerechten.
We kregen er ook nog extra brood bij. Ongelofelijk allemaal voor dat geld!
Mooi was ook de locatie met uitzicht op het water.
SophieRehberg .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
IVM Sail hier gegeten. Het was super druk maar goed geregeld. De kaart was aangepast op het evenement. De bediening was vlot en de pizza's waren heerlijk. De pasta was niet echt super, maar dit werd goedgemaakt door de overheerlijke tiramisu. Een gezellige plek aan het water met leuk personeel, goede bediening en prima prijzen. Misschien niet geschikt voor een uitgebreid diner maar zeker de moeite waard om hier de pizza's te proberen!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Van een collega heb ik gehoord dat dit restaurant heel lekker was. Ik was heel benieuwd naar de Italiaanse keuken. Ik heb samen met mijn vriend zaterdagavond met de voucher sociaal deal gegeten. Het was heerlijk! Het eten kwam op zijn tijd en de bediening was heel vriendelijk. Wel gemerkt dat rucola en zelfde soort kaas steeds terug kwam in de gerechten. Maar voor mij was dat geen enkel probleem, ik vind dat wel lekker. De vier gangenmenu was heel uitgebreid en heel veel voor weinig prijs. Dus een aanrader!
Ik heb ook gezien dat ze bezorgen dus binnen ga ik online bestellen
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Het was alweer enige tijd geleden dat wij bij Pasta Vino hadden gegeten. Je merkt meteen dat de keukenbrigade is veranderd. Giovanni, de baas, heeft een restaurant erbij en het lijkt erop dat niet alleen hij daar vaak is, maar dat ook de vaste koks met hem meegegaan zijn. Allemaal onbekenden in de keuken.

Wij bestelden de Saltimbocca al la Romana. De salie en de kappertjes ontbraken. Voorheen kreeg je de aardappeltjes en de groenten uit de oven voor twee personen gescheiden in twee kommen (dus een bak aardappelen en een bak groenten). Nu bleken de aardappeltjes en de groenten in een klein kommetje te zijn gedaan, dat vonden wij een achteruitgang.

Hoop dat men snel weer naar de oude vertrouwde - hoge - kwaliteit terugkeert.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag met 2 fietsvrienden hier gegeten via groupon. Redelijk ruime keuze van de kaart. Voorgerechten waren prima, verschillende soorten salami en vitello tonnato. Jammer dat de foccacia bij de salami wat later werd gebracht maar we hadden er ook niet zelf om gevraagd.
Als hoofdgerechten hadden we de Saltimbocca en Lasagne, beiden ook heerlijk.
Als nagerecht Tiramisu en Sgroppino, ook weer lekker. Het eten was spotgoedkoop via de Groupon, drankjes redelijk aan de prijs (22,50 voor 3 Prosecco's, maar goed, ik had iets te vieren). De wandeling vanaf het Centraal Station naar dit restaurant was iets langer dan ik had verwacht, maar er stopt ook een bus in de buurt. Leuk om een soort skyline te zien aan het IJ, inrichting zou iets warmer kunnen. Het eten is prima en als ik in de buurt ben zeker de moeite waard om terug te komen.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Gisteren met 3 personen hier gegeten met een Groupon. Je mag hier alles van de kaart kiezen. En wat hebben wij heerlijk gegeten. Vooral de Saltimbocca a la Romana was heerlijk, (kalfsvlees met Parmaham, salie en een witte wijnsaus). De voorgerechten waren ook prima in orde. De desserts,Tiramisu en Tartufo smaakten overheerlijk. De porties zijn zeer royaal. Voordat wij weggingen kregen we nog een scroppino te proeven, volgens de man die hem maakte was dit de lekkerste in Amsterdam. En ik moet zeggen hij was verrukkelijk! Voor ons was dit een top ervaring en wij komen hier zeker terug.
Coryke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, de typische Italiaanse keuken. Vooral genoten van de heerlijke Filetto gorgonzola en tiramisu!! Leuke sfeer!
Koen77 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Er werden veel verse producten gebruikt, leuke bediening, mooie locatie. Inrichting zou nog wel iets leuker kunnen: wat minder tafels en wat zachtere verlichting?

Maar de pizza had een slappe bodem, vulling ook nogal zacht, niets bijzonders qua smaak. Daarom echt een 5 voor het eten, dit was geen Italiaanse pizza helaas.

Ook een 5 omdat de prijs-kwaliteit verhouding uit balans was: wij rekenden 51 euro af voor 1 voorgerecht (carpaccio van tonijn, lekker, maar wel weinig voor 14 euro), 1 hoofdgerecht (er ging namelijk iets mis met de tweede pizza, die hebben we afgezegd omdat we tamelijk lang moesten wachten na het voorgerecht en we geen zin hadden om weer zo lang te moeten wachten) en ieder drie biertjes.
Simonetoetje .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Via Groupon hier wezen eten , en mijn verwachting ver overstegen. De Parmaham en Mozzarella was echt fantastisch, en heel veel. De vers gemaakte pasta was ook verrukkelijk. Tot slot de scropino, de lekkerste die ik ooit geproefd heb en dan niet vergeten de door mama gemaakte Limonecello, werkelijk fantastisch. De bediening was ook echt super, attent, vriendelijk. Gelukkig woon ik in de buurt, want terugkomen doe ik zeker, wat een topavond! Bedankt!
JohnnyBravo .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Heerlijk gegeten. Zeker het voorgerecht met Italiaanse vleeswaren was erg lekker. Hoofdgerecht pizza was ook top. Kom hier zeker nog een keer terug!
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Gemengde smaakbeleving gehad bij Pasta Vino. Als ik terugkom dan zal het zijn voor de heerlijke pizza’s hier. De bodem schijnt van zeer goede kwaliteit meel en gist gemaakt te zijn waardoor de hele pizza zich duidelijk onderscheidt van andere restaurants. De pasta kwam echter met een zeer grote hoeveelheid tomatensaus die gemaakt leek te zijn van een mengelmoes tomaat uit blik en tomatenpuree uit blik. Deze pasta stond in schril contrast met de pizza.

De locatie is prachtig met een mooi uitzicht op het IJ of het naastgelegen kanaaltje. Eveneens is het personeel erg vriendelijk en begaand met de gasten
Catharina0711 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Dit restaurant is echt een vondst. Al vaak voorbij gereden, maar nu gegeten met Groupon. Wat een heerlijke gerechten! En bepaald geen kinderachtige porties. Kwaliteitsproducten en heel goed klaargemaakt. De bediening is heel aardig, ik kreeg zelfs een sterretje op mijn dessert omdat ik jarig was! Ik vond het onbegrijpelijk dat er niet meer mensen waren, want er wonen daar zo veel mensen in die buurt. Dus ik denk: beetje meer reclame maken ...
Nandaaris .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Hier met een groupon deal gegeten. Waar je soms halve porties krijgt wanneer je met groupon komt eten, was dit hier absoluut niet het geval. Stokbroodjes met kruidenboter kregen we van het huis. Toen de voorgerechten, fantastisch! Ik heb in Italië gewoond, en deze voorgerechten van Pasta Vino waren zoals ze horen te zijn. Voortreffelijke mozzarella, heerlijke vleeswaren, goeie bruschetta! Pizza en vooral ook pasta waren ook super. Als toetje sgroppino, tiramisu en torte al limone. Vooral de eerste twee waren favoriet! En dan vooral de sgroppino, heerlijk fris en stroperig! Fijn ook dat het allemaal Italianen zijn die daar werken. Het interieur, daar valt nog wat te winnen. Het zit voor mij bepaald niet om de hoek (binnen Amsterdam dan), maar ik kom hier graag terug!