Trattoria Panini

Doezastraat 41 2311 HA Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Panini

Bij Trattoria Panini geniet je van de authentieke, zonnige smaak van Italië. In dit sfeervolle restaurant in het centrum van Leiden kun je aankloppen voor voor zowel ontbijt, lunch als diner. Binnen staat een flinke steenoven waar knapperige pizza's op gebakken worden en buiten is een groot terras om in de zomer van te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Trattoria Panini

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 22.00 uur
Zondag 12.00 - 22.00 uur

• Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
lian K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijke verse en smakelijke gerechten. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Diantha P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
In de mooie Doezastraat ligt Panini. We waren er voor t eerst, terwijl het maar één straat van het centrum/de Nieuwe Rijn, ligt. Mooi wandelingetje door het vd Werf park en daar is al de Doezastraat. Vriendelijke bediening en voor€ 16,50 het driegangen dagmenu genomen. Heeeeerlijk gegeten! Hier komen we terug.
DP
B S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gastvrije ontvangst en attente bediening. De gerechten waren goed, zonder franje.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Ik heb mezelf beloofd dit restaur
ant een herkansing te geven want ik was over de kwaliteit van het eten niet te spreken. Daarnaast was het helemaal niet druk in de zaak en duurde het te lang naar mijn mening voo dat het eten door kwam.
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Fantastisch kleinschalige italiaan. Authentieke gerechten, gezellige inrichting. We komen hier graag!