Trattoria Panini

Doezastraat 41 2311 HA Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Trattoria Panini

Bij Trattoria Panini geniet je van de authentieke, zonnige smaak van Italië. In dit sfeervolle restaurant in het centrum van Leiden kun je aankloppen voor voor zowel ontbijt, lunch als diner. Binnen staat een flinke steenoven waar knapperige pizza's op gebakken worden en buiten is een groot terras om in de zomer van te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Trattoria Panini

• : Voor de deur

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 22.00 uur
Zondag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Panini

Kees L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Een aanwinst voor leiden, vooral prijs/kwaliteit verhouding uitstekend!
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijke Italiaanse gerechten tegen een redelijke prijs. Vooral de pasta gerechten zijn erg lekker.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Zeer goede service en geweldige prijzen, heerlijk gegeten.
Denise J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en een heerlijke limoncello van het huis! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Fijn restaurant met hele schappelijke prijzen en aardige bediening.
Prima eten, zouden alleen de dessertkaart met meer soorten ijs mogen uitbreiden.
Echte aanrader als je graag bij de pizzeria eet.
Servaas K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk authentiek Italiaans gegeten. Dat de inrichting die van een simpele pizzeria volgt past in de gedachte dat alle moeite hier aan lekker eten besteed wordt!
Paula G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Lekkere gerechten voor een erg goede prijs. Vriendelijk personeel. Ondanks drukte vlotte bediening. Aanrader voor gewoon zomaar ff uit eten!
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijke pizza's met super verse ingredienten. Erg goede prijs-kwaliteitverhouding. Niet iedereen spreekt Nederlands in de bediening (wel Engels), maar ik vind dat persoonlijk ook niet erg. De bediening is namelijk wel vlot en vriendelijk. Wij kijken nu al uit naar het volgende bezoek!
Dirk U.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
voorgerecht en hoofdgerecht besteld.Na lang wachten kwam het hoofdgerecht al.Nee,we hebben een voorgerecht besteld dus was lang wachten op het voorgerecht.Voorgerecht smaakte prima.Hoofdgerecht een pizza kan beter.Geen lekker krokant gebakken pizza met lekker dunne bodem waar wij van houden.Schaaltje bolognaise saus voor 1,50 aan de zuinige kant.Ik geef het een cijfer 7.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
terwijl ik een dag vantevoren per mail heb gereserveerd en de middag zelf nog even langs kwam fietsen om te kijken of we aan het raam konden zitten, wat het geval bleek, was die tafel bezet toen we binnenkwamen en werden we tussen 2 druk bezette tafels in de hoek, een de andere tafel bij het raam, geplaatst.
Mijn melanzana was een de uiteinde zwart verbrand en dat mag ik niet eten.
door die drukke tafels konden we elkaar nauwelijks verstaan Geen aanrader.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
De inrichting is standaard maar prima. Het eten was prima, vooral de antipasti was heerlijk! De pizza’s waren lekker maar niet super bijzonder. De bediening was zeer vriendelijk, zowel drankjes als eten kwam goed en op tijd door.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig restaurant en gezellige sfeer. Lekker eten. Helemaal goed!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Leuk menuutje! Bruscetta's altijd lekker, de ravioli met spinazie en salie smakelijk en tiramisu hebben we gedeeld, want te groot voor 1 persoon. Met goede wijn, en koffie toe zeker voor herhaling vatbaar.
Eveline H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Hier gaan we vaker komen!
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was er nogal warm toen wij er waren.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten (Pizza Verdure en Pizza Porchetta) met een fijn karafje wijn uit Puglia. Smakelijke torta limoncello met een espresso als slotakkoord. Wij komen daar zeker nog eens voor terug.
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Fijne trattoria voor een snelle pasta of pizza. Wij hadden alleen een pasta die prima was en de salade was ook zeer smaakvol.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Via een vriendin dit adres gekregen, een goede tip.
Personeel niet te opdringerig aanwezig en correct.
Eten was lekker!
Cok V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Super restaurant, zalig en echt Italiaans eten, goede bediening en een hele nette prijs. Een absolute aanrader!
André V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Naar aanleiding van ons bezoek bij Filiaal in Lisse bezochten wij Filiaal Leiden. Helaas andere kaart. Lijkt ons meer op de massa gericht (studenten stad).