Meer informatie over restaurant Trattoria Panini

Woensdag t/m Zaterdag 09:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Panini

Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Leuk italiaans restaurant. Vriendelijk, makkelijk, heerlijke pizza. Ook de tiramisu was goed. Prima bediening en no-nonsense.
Roger_1234 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Panini is voor mij in Lisse de Italiaan om lekker informeel te eten. Het knusse restaurant heeft een klassieke sfeer en jonge en enthausiaste bediening.

In de jaren heb ik vele Pizza's (Diavola), Calzone's (Pollo) & Pastas (Ravioli) gegeten. Altijd was het erg lekker van smaak. Ook de desserts zoals Tiramisu of de Gelato Affogato als toetjes zijn een aanrader.
Ayla H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Kom hier altijd als ik me nagels laat doen heerlijk tentje de broodjes zijn voortreffelijk en het menu wat zo voor maandag dinsdag en woensdag aan bieden is goed voor de prijs echte aanrader om met mooi weer even een terrasje te pakken
Craig A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Vandaag na een bezoek aan keukenhof een restaurant in Lisse gezocht. Wegens verkeerd rijden en maar parkeren hier terecht gekomen.
Om 17.00 uur met 5 personen, netjes gevraagd of we verwachtten of we max. tot 19.00 zouden blijven wegens reservering.
Pizza's , soep (minestrone) , calzone genomen. Allen in bambino versies.

Leken klein, maar de hoeveelheid was zeer redelijk en super van smaak.
Koffie smaakte naar meer.
Tiramisu was geweldig.

Service: zeer klant gericht, schakelde over naar Engels wanneer nodig/gewenst , zag bij 3x Tiramisu bestellen dat er gedeeld zou worden en vroegen of we extra lepels wilden.

Nu komen we uit Rotterdam, maar om eerlijk te zijn heb zo'n reis best over voor zo'n fantastische restaurant. Hier gaan we terug komen.
Tosca G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Ik ben fan! De krokante pizza's en panini's, lekker vers belegd met goede producten.. Krijg er trek van als ik er over nadenk. Leuke 'hippe' sfeer in het kleine, gezellige pandje. Absolute aanrader!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Geweldige tent, erg gezellige sfeer en er word veel aandacht aan de bezoeker/klant besteed. Het eten is erg lekker en er is veel variatie in Italiaanse gerechten die allemaal met verse producten zijn bereid. Ook rustige en sfeervolle Italiaanse achtergrondmuziek en erg aardig en attent personeel. Zelfs aan de toiletten is veel aandacht besteed, erg schoon, heerlijke zeep en veel ruimte. Maar hoe dan ook, erg geweldig eten, van ciabatta's/panini tot pizza's tot pasta en al het andere Italiaanse eten dat je je maar kan bedenken. Ik heb er inmiddels al vaak gegeten en alles wat ik tot nu aan toe heb gegeten (vrijwel alles op de kaart) was heerlijk. Ook is het erg betaalbaar en niet al te duur. Ik weet wel bijna zeker dat dit een van de beste Italiaanse restaurants is van Nederland. In een woord; Super!
Soeza .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Heerlijk 3 gangen menu gegeten in dit gezellige restaurant.
Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.
En uiterst vriendelijke bediening.
Gewoon heerlijk lunchen of uit eten 's avonds....
LaFlamma .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Ik woon inmiddels niet meer in de buurt, maar als ik toevallig nabij Panini ben rij ik toch altijd even langs om hier wat te eten. Heerlijke pure Italiaanse gerechten in een gezellige ambiance.
Mijn favoriet is de 'Pizza Bresaola' en de 'Ciabatta Porchetta'. In tegenstelling tot andere pizzeria's proef je dat er niet word ingeleverd op de kwaliteit van producten.

Ze werken met een open keuken waardoor je met eigen ogen kan zien hoe de gerechten bereid worden en er hangt bij binnenkomst gelijk een aangename 'huiselijke' sfeer. Personeel is vaak wat jonger, maar heeft mij altijd op adequate manier weten te bedienen. Ook als ik speciale wensen had betreft tafel of eten met een grotere groep werd hier altijd naar een passende oplossing gezocht.

Voor mij dus een aanrader voor zowel lunch als diner!
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Knus, proper restaurant, gezellig ook! Prima afwisselend meubilair, zelfde stijl. Hartelijke attente bediening. We begonnen met cappuccino, toen verse jus, ciabatta tonno en een ciabatta pollo, eindigende met een cappuccino. We genoten volop van de beste ciabattas ooit! Prima prijs-kwaliteitverhouding. We moment hier zeker terug, in kan niet wachten!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Hier met 2 personen gegeten en op zich qua eten niet teleurgesteld. Gewoon lekkere pizza's en goed belegd, niets meer en niets minder. 2 kleine puntjes kritiek:

1. We hadden een 2 persoons tafeltje die slechts een cm of 5 was verwijderd van de mensen die aan de tafel naast ons zaten te eten. Een prive gesprek zit er dus niet in.
2. Na een kwartier vroegen we zelf maar om de kaart (kregen alleen een drankje aangeboden). Niet meer dan gebruikelijk toch om dit gewoon aan te bieden of neer te leggen?
Beste Denhog,

dank voor de feedback. Uiteraard is het ongebruikelijk dat u zelf om de kaart moest vragen, excuus.
1. We hebben inderdaad een aantal 2-persoons tafels die knusjes tegen elkaar aan staan, voor de één gezellig, voor de ander ongewenst. Dit kunt u in het vervolg gerust vermelden als u reserveert.
2. Normaliter staan onze kaarten gewoon op tafel, het wil wel eens gebeuren dat andere gasten kaarten van naastgelegen tafels pakken. We zullen het personeel attent maken hier op te letten!

Met vriendelijke groet,

Mischa - Trattoria Panini
Jorg V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Ik kom al sinds de opening van deze lunchroom geregeld lunchen en dineren. Favoriet zijn zeker de broodjes Bresaola en Salomone. De broodjes worden vers bereid door de keuken van Panini en zijn zeer smakelijk. Tevens is zeker de prijs/kwaliteit verhouding flink in orde. Het personeel is zeer jeugdig en plezant. Uiteraard gaat het niet om Michelen-ster kwaliteit service, maar prima voor een lunch of diner en een stuk persoonlijker. 's Zomers is het erg fijn vertoeven op het terras.
M W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Heerlijke pizza, pasta en panini, alles lekker en vers. Zo wil ik het wel vaker eten!! De meeste pizzeria's kunnen hier van leren.
De zaak is beetje klein, wat verouderd, maar wel gezellig. Personeel is vriendelijk en oplettend, goede service
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Met het mooie zomerweer buiten gegeten bij Panini. De menukaart is eenvoudig met een paar voorgerechten, pizza's en pasta.
De pizza's zijn heerlijk met een zeer goede bodem. De pasta's kunnen iets spannender en de porties zijn niet royaal.
Gewoon een eenvoudig restaurant en gezellig druk.
Omdat we buiten zaten weet ik niet of het binnen net zo gezellig is.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Op een zonnige zaterdag buiten geluncht, tafeltje was niet erg schoon, dus zelf even weggeveegd. Door de lovende recensies op iens was ik benieuwd naar de panini;s. Panini hawai, was aardig, niet echt ruim belegd, de pesto maakte wat goed. Maar ach, voor dat geld kun je ook geen culinair hoogstandje verwachten. Voor 2 broodjes en 2 drankjes waren we incl tip 15 euro kwijt. Dus met dit in je achterhoofd, kun je er geen buil aan vallen.