Trattoria Panini

Woensdag t/m Zaterdag 09:30 - 22:00

Voordelig
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Leuk italiaans restaurant. Vriendelijk, makkelijk, heerlijke pizza. Ook de tiramisu was goed. Prima bediening en no-nonsense.
Roger_1234 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Panini is voor mij in Lisse de Italiaan om lekker informeel te eten. Het knusse restaurant heeft een klassieke sfeer en jonge en enthausiaste bediening.

In de jaren heb ik vele Pizza's (Diavola), Calzone's (Pollo) & Pastas (Ravioli) gegeten. Altijd was het erg lekker van smaak. Ook de desserts zoals Tiramisu of de Gelato Affogato als toetjes zijn een aanrader.
Ayla H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Kom hier altijd als ik me nagels laat doen heerlijk tentje de broodjes zijn voortreffelijk en het menu wat zo voor maandag dinsdag en woensdag aan bieden is goed voor de prijs echte aanrader om met mooi weer even een terrasje te pakken
Craig A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Vandaag na een bezoek aan keukenhof een restaurant in Lisse gezocht. Wegens verkeerd rijden en maar parkeren hier terecht gekomen.
Om 17.00 uur met 5 personen, netjes gevraagd of we verwachtten of we max. tot 19.00 zouden blijven wegens reservering.
Pizza's , soep (minestrone) , calzone genomen. Allen in bambino versies.

Leken klein, maar de hoeveelheid was zeer redelijk en super van smaak.
Koffie smaakte naar meer.
Tiramisu was geweldig.

Service: zeer klant gericht, schakelde over naar Engels wanneer nodig/gewenst , zag bij 3x Tiramisu bestellen dat er gedeeld zou worden en vroegen of we extra lepels wilden.

Nu komen we uit Rotterdam, maar om eerlijk te zijn heb zo'n reis best over voor zo'n fantastische restaurant. Hier gaan we terug komen.
Narcis .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Ik ben fan! De krokante pizza's en panini's, lekker vers belegd met goede producten.. Krijg er trek van als ik er over nadenk. Leuke 'hippe' sfeer in het kleine, gezellige pandje. Absolute aanrader!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Geweldige tent, erg gezellige sfeer en er word veel aandacht aan de bezoeker/klant besteed. Het eten is erg lekker en er is veel variatie in Italiaanse gerechten die allemaal met verse producten zijn bereid. Ook rustige en sfeervolle Italiaanse achtergrondmuziek en erg aardig en attent personeel. Zelfs aan de toiletten is veel aandacht besteed, erg schoon, heerlijke zeep en veel ruimte. Maar hoe dan ook, erg geweldig eten, van ciabatta's/panini tot pizza's tot pasta en al het andere Italiaanse eten dat je je maar kan bedenken. Ik heb er inmiddels al vaak gegeten en alles wat ik tot nu aan toe heb gegeten (vrijwel alles op de kaart) was heerlijk. Ook is het erg betaalbaar en niet al te duur. Ik weet wel bijna zeker dat dit een van de beste Italiaanse restaurants is van Nederland. In een woord; Super!
Soeza .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Heerlijk 3 gangen menu gegeten in dit gezellige restaurant.
Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.
En uiterst vriendelijke bediening.
Gewoon heerlijk lunchen of uit eten 's avonds....
Marian1962 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Afgelopen zondag met 2 personen heerlijk op het terras buiten gegeten! Zowel de sfeer, het eten als het personeel heeft hieraan bijgedragen. Aanraders zijn de Tapas Misto als voorafje en om het af te sluiten een Thomaccino (vraag ernaar bij het personeel).
LaFlamma .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Ik woon inmiddels niet meer in de buurt, maar als ik toevallig nabij Panini ben rij ik toch altijd even langs om hier wat te eten. Heerlijke pure Italiaanse gerechten in een gezellige ambiance.
Mijn favoriet is de 'Pizza Bresaola' en de 'Ciabatta Porchetta'. In tegenstelling tot andere pizzeria's proef je dat er niet word ingeleverd op de kwaliteit van producten.

Ze werken met een open keuken waardoor je met eigen ogen kan zien hoe de gerechten bereid worden en er hangt bij binnenkomst gelijk een aangename 'huiselijke' sfeer. Personeel is vaak wat jonger, maar heeft mij altijd op adequate manier weten te bedienen. Ook als ik speciale wensen had betreft tafel of eten met een grotere groep werd hier altijd naar een passende oplossing gezocht.

Voor mij dus een aanrader voor zowel lunch als diner!
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Knus, proper restaurant, gezellig ook! Prima afwisselend meubilair, zelfde stijl. Hartelijke attente bediening. We begonnen met cappuccino, toen verse jus, ciabatta tonno en een ciabatta pollo, eindigende met een cappuccino. We genoten volop van de beste ciabattas ooit! Prima prijs-kwaliteitverhouding. We moment hier zeker terug, in kan niet wachten!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Hier met 2 personen gegeten en op zich qua eten niet teleurgesteld. Gewoon lekkere pizza's en goed belegd, niets meer en niets minder. 2 kleine puntjes kritiek:

1. We hadden een 2 persoons tafeltje die slechts een cm of 5 was verwijderd van de mensen die aan de tafel naast ons zaten te eten. Een prive gesprek zit er dus niet in.
2. Na een kwartier vroegen we zelf maar om de kaart (kregen alleen een drankje aangeboden). Niet meer dan gebruikelijk toch om dit gewoon aan te bieden of neer te leggen?
Beste Denhog,

dank voor de feedback. Uiteraard is het ongebruikelijk dat u zelf om de kaart moest vragen, excuus.
1. We hebben inderdaad een aantal 2-persoons tafels die knusjes tegen elkaar aan staan, voor de één gezellig, voor de ander ongewenst. Dit kunt u in het vervolg gerust vermelden als u reserveert.
2. Normaliter staan onze kaarten gewoon op tafel, het wil wel eens gebeuren dat andere gasten kaarten van naastgelegen tafels pakken. We zullen het personeel attent maken hier op te letten!

Met vriendelijke groet,

Mischa - Trattoria Panini
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Voor zeer snelle eters. Op aanraden van onze vrienden hadden we een tafeltje gereserveerd. Wij kwamen net na 18.00 uur aan en we kregen om 18.45 uur ons hoofdgerecht. Helaas werden we 10 minuten !!!! later alweer verzocht om onze tafel te verlaten omdat de volgende klanten stonden te wachten. We moesten maar verhuizen naar een andere tafel. We hebben ons hoofdgerecht niet kunnen opeten, laat staan een toetje en koffie nemen. Panini's slechte planning werd als probleem bij ons neergelegd. De bediening reageerde erg onverschillig op onze reactie. Erg jammer wat we hadden ons op een gezellig avondje uit verheugd :-(.
Beste Tom,
allereerst (wederom) onze welgemeende excuses. Het was een gekkenhuis hier en door de drukte hebben we een inschattingsfout gemaakt. De reservering na u kwam daarbij ook nog eens iets te vroeg. We hebben de situatie uitgelegd en u vriendelijk verzocht een tafeltje op te schuiven, helaas was dit voor u uit den boze en was uw eetlust "bedorven". Het meisje in de bediening schrok nogal van de toon en het volume dat u gebruikte. Desalniettemin hebben we er het beste van proberen te maken en hebben u proberen te compenseren met de rekening. Ik hoop dat u enigszins begrip voor de situatie kan tonen en zie u graag nogmaals voor een herkansing!

Met vriendelijke groet,

Mischa - Trattoria Panini
Jorg V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Ik kom al sinds de opening van deze lunchroom geregeld lunchen en dineren. Favoriet zijn zeker de broodjes Bresaola en Salomone. De broodjes worden vers bereid door de keuken van Panini en zijn zeer smakelijk. Tevens is zeker de prijs/kwaliteit verhouding flink in orde. Het personeel is zeer jeugdig en plezant. Uiteraard gaat het niet om Michelen-ster kwaliteit service, maar prima voor een lunch of diner en een stuk persoonlijker. 's Zomers is het erg fijn vertoeven op het terras.
Tessa01 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Ons favoriete plekje voor een lekkere Italiaanse hap! Blijf bijna elke keer hangen bij de truffel pasta omdat die echt super is. Gezellig klein restaurant. Bediening meestal goed, laten soms wat kleine steekjes vallen maar dat houdt ons niet weg want vriendelijk en gastvrij zijn ze altijd.
Hdunandt .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Heerlijk gegeten afgelopen zondag, goede service, nieuw decor, en lekker italiaans eten voor een mooie prijs. De kaart zeker verbeterd, goede prijs kwaliteit verhouding.
Janssen010 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
De nieuwe 'huisstijl' is zeker een verbetering ten opzichte van de oude stijl, alhoewel het Italiaanse niet helemaal is terug te vinden in de nieuwe stijl. Toch blijft het eten en de kwaliteit van de bediening tegenvallen. We missen nog steeds de authentieke smaken en bereidingen. De bediening blijft vooral bestaan uit mensen die een bijbaantje hebben en weinig kennis hebben van de Italiaanse keuken.
Ottoline W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Gisteravond weer zálig gegeten bij Panini, de nieuwe pasta met truffel is een echte aanrader. Onze tip: bestel verschillende gerechten, plaats ze in het midden en vraag losse bordjes, zo pakt iedereen van alles wat. Bediening is altijd vriendelijk, kortom: voor ons alleen nog Italiaans eten bij Panini!
Vanbeek020 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Leuk en gezellige trattoria waar het authentieke Italie naar boven komt. Interieur kan wel een opknapbeurt gebruiken maar uiteindelijk kom je toch voor het eten. Vooral de Ravioli is een echte aanrader. Vriendelijk personeel en echte Italiaanse koffie.
Janssen010 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Prima ligging in centrum van Lisse. Parkeergelegenheid om de hoek. Op basis van de positieve recensies interesse gewekt. Misschien dat de verwachtingen vanwege de recensies wat hoog lagen, waardoor het sneller tegenvalt. Voor een reguliere Pizzeria prima zaak, maar men mag tegenwoordig toch meer verwachten van een Italiaan. Decor/ interieur is erg gedateerd en bij binnenkomst heb je meer het idee van een cafetaria. Nu is eenvoud kenmerkend voor de Italiaanse gastvrijheid/ keuken maar het mag wel iets creatiever. Een automatische pizza-oven is ook niet erg Italiaans. Panini is een gewone Italiaan, waar we er heel veel van hebben in Nederland. Tegenwoordig hebben we leukere adressen/ Italianen die met passie en mooie ingrediënten de Italiaanse keuken nieuw leven in blazen. Terwijl de prijzen gelijkwaardig zijn. Jammer!
M W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Heerlijke pizza, pasta en panini, alles lekker en vers. Zo wil ik het wel vaker eten!! De meeste pizzeria's kunnen hier van leren.
De zaak is beetje klein, wat verouderd, maar wel gezellig. Personeel is vriendelijk en oplettend, goede service