Trattoria La Dolce Vita

Berg en Dalseweg 32 6521 JH Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria La Dolce Vita

Genieten in Nijmegen

Een lekker glas wijn, de sublieme gerechten van chef-kok Marco Giacobbe en de gezellige gastvrijheid van gastvrouw Maartje. Het hele plaatje klopt bij La Dolce Vita. Je wilt eigenlijk nooit meer naar huis.

Meer informatie over restaurant Trattoria La Dolce Vita

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig en lekker gegeten
xxcheyen .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Kort binnen geweest. Simpele maar mooie inrichting, aardige bediening. Helaas stond er nergens goed aangegeven (op internet) dat er geen pizza's op het menu staan, jammer!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Antipasti erg lekker. Hoofdgerecht (secondi) en dessert matig. Niveau van het eten komt helaas niet boven dat van een willekeurig toeristenrestaurant in Zuid Euopa uit.
Ik heb elders vele malen beter gegeten.
Thieu D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ok eten, geen hoogstandje, maar ook niet duur, dus ok.maar verwacht in een Italiaan geen doorgekookte pasta. Smaken redelijk vlak..
Daan C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Sfeervol, aardige bediening, heerlijk eten, prima prijs / kwaliteit.
Bediening is stipt en zorgzaam. Zeer tevreden.
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Meer dan heerlijk gegeten. Helaas geen tijd voor dessert, omdat we een film moesten halen. Maar daar komen we zeker nog eens voor terug.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en prijs kwaliteit goed in balans. Aanrader!
Pierre R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben er met de AH actie gegeten. Er was een speciaal menu met een beperkte keuze. Daardoor zar er geen groente bij. Dat was jammer. De spaghetti werd wat lauw opgediend na een opmerking daarover werd de spaghetti 'opgewarmd'. Voor dit ongemak kregen we een kopje kopje aangeboden. Hulde.
PS M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Vleesplank om te delen is fantastisch!!
Eugénie C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Fijn restaurant met goede keuken. Vriendelijk personeel en bekwame gastvrouw. Met ah restaurant zegels gegeten en dat was goed.
Rudie B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben daar lekker gegeten en werden op een gastvrije manier bediend. Gezellige drukte. Kortom, geslaagde avond
Rudie
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het vooraf (plank) was erg lekker. Het hoofdgerecht was ik minder over te spreken.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Net als de vorige keer een zeer vriendelijke ontvangst, een fantastisch heerlijke anti pasta als voorgerecht en een niet te versmaden hoofdgerecht.
Hier kom ik zeker wéér terug!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het voorgerecht, een planchetta met Italiaanse proeverij was heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij een Gevulde Dorade. Een van de filets was slecht ontgraat, de vulling smaakte voor treffelijk.
Ook het dessert was smaakvol.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een bezoek aan Dolce Vita is steeds weer een gezellig en smakelijk avondje uit.
Voldoende keuze met en zonder vlees of vis, prettige bediening en een goed glas wijn.
Wat wil je meer.

Marleen en Hans - november 2016
Anne-Rie B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het blijft een feestje om hier te eten! Ondanks de topdrukte op deze zaterdagavond toch alle aandacht en service van het vriendelijke personeel. Ook met de AH-actie worden er keurig alternatieven geboden voor degene met lactosevrij dieet die ook nog vegetariër is. Het eten is smakelijk, de porties voldoende; niet overdreven.
Een karaf water wordt standaard gebracht en steeds aangevuld.
Doordat we in de serre zitten met meerdere groepen is het wel wat lawaaiig, maar te doen.
Bij de eindafrekening meldt de serveerster dat de tweede koffie-/theeronde door het huis wordt aangeboden! Met z'n vieren hebben we hier bijna vijf uur doorgebracht. Dat lag niet aan het tempo van het personeel, maar het was zo gezellig om hier na te tafelen...
Tip: heerlijk glaasje limoncello bij de koffie of thee maakt dit smakelijke feestje compleet!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was prima. Echter de service was niet optimaa, de bediening liet toch wel enkele steken vallen en was soms op t onbeschofte af. Aangezien voor ons dineren een combi is van lekker eten en goede service, was dit een beetje een teleurstelling.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Fijn zo'n "niet standaard" Italiaan. Gezellige sfeer. Het was lekker druk. Daar houd ik van. Vriendelijke bediening. Niet de hele kaart gezien ivm onze AH actie reservering. Blij dat er dit jaar ook alternatief voor pasta op het actiemenu staat, want mijn partner houdt niet van pasta. Dus konden we dit jaar hier samen genieten!.
Leuk detail: op toilet staat deo, haarlak en een geurtje om jezelf even "bij te werken".
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
De gastvrijheid, het eten, de wijn, het tempo: fantastisch!
Het tweede bezoek in een paar maanden tijd bevestigde volledig de bijzondere eerste indruk. We gingen voor de marcolino vooraf, heel gevarieerd, zeer smakelijk. Daarna deelden we de spaghetti ascona, basic, pittig (met apart geserveerde peperolie(?)), lekker. Vervolgens de salade met parmaham en mozzarella (prima) respectievelijk de ossenhaas, fabuleus. We deelden daarna de torta disgraziata, om je vingers bij af te likken.