Trattoria La Collina

Voorheuvel 73 3701 JD Zeist Nederland Kaart
31-306919981

Over restaurant Trattoria La Collina

Biologisch en ambachtelijk

Restaurant La Collina, gelegen in Zeist, is een Mediterrane delicatessenzaak, restaurant, lunchroom en cateraar. La Collina is niet de gebruikelijke Italiaanse stijl restaurant of pizzaria. Ze hebben er heerlijke broodjes met diverse soorten vers beleg, warm of koud. Er zijn verschillende broodsoorten en je kunt er genieten van een heerlijke cappuccino. Alles wordt er biologisch en ambachtelijk bereid. En dit alles tegen een eerlijke prijs!

Meer informatie over restaurant Trattoria La Collina

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 19:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten

W. R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Rozalie F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was heerlijk. Groene salade met gamba's en zalm zeker een aanrader. Als hoofdgerecht heerlijke pizza, gekozen voor volkoren.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening. Echt een avondje uit! Kan dit restaurant echt aanbevelen als je eens lekker uit eten wilt gaan voor een goede prijs en met kwaliteit.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader????
Wij hadden de meditiraanse proeverij, echt heerlijk. Met ah actie waren we niet duur uit, bediening was prima
Hjhstorms .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heel bijzonder , je komt eigenlijk een traiteur binnen. Italiaans-Franse kan het niet, eten bij een Trattoria of een Fattoria is altijd een feest. Dit was deze avond ook , wij hadden gekozen mediterrane proeverij voor 35,95 per persoon. Geweldig en een vriendelijke deskundige bediening en een voortreffelijke rode huiswijn. Een topadres en een wat verouderende buurt. Een kleine positieve bijkomstigheid is dat alleen met het afrekenen even de AH bonnen worden ingenomen.
Henk
Lucina .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben hier een leuke avond gehad. Service was erg goed. Ze houden zelfs rekening met hetgeen wat je niet lust (waar ik erg blij mee was). Van voorgerecht tot aan het nagerecht was ontzettend goed!! We hebben zelfs nog een extra dessert besteld om mee naar huis te nemen (Italiaanse liefde, aanrader!)
Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Woutermarchal .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Erg lekker eten met mooie, eerlijke producten en een prettige bediening. Er wordt goed rekening gehouden met (dieet)wensen. Alleen het pand ziet er aan de binnenkant uit of het een likje verf en een ragebol kan gebruiken.
Wnn478694 D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer lekker gegeten, we hebben de mediterrane proeverij genomen. Normaal een prijzig totaal-menu maar zeer de moeite waard. Zeer verrassende ingredienten. Super!
Wilrem1954 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten, echte aanrader.
Gaan zeker terugkomen, ook lekkere dingen te koop om mee te nemen.
Perfecte pizza's en de proeverij is een zaligheid.
Lucygerritsenteun8 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hadden het menu genomen, en dat was uitermate smakelijk , De bediening was zeer vriendelijk, Er is ook een shop waar je ingrediënten kan kopen , daar waren we aan het rond kijken toen de kok ons in de keuken nodigde en hij ons vertelde wat hij voor ons gemaakt had. Dit restaurant is zeker een aanrader voor iedereen ,Heerlijke avond gehad en een prima wijn gedronken
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk eten, verrassend en goede kwaliteit. Enthousiaste bediening en goed af te spreken. Veel biologische producten waaronder de wijn
Esley H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gistere samen met mijn moeder hier gegeten imdat we Shell bonnen hadden. Wauw wat een top ervaring. Hier weten ze hoe het moet. Eten komt op tijd, is super lekker en van kwaliteit. Personeel is jong en onwijs vriendelijk. Alles is mogelijk! Kunnen ook van alles over het eten vertellen, top. Was voor ons de eerste keer en komen zeker nog eens terug. Fijne sfeer.
Judith158 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Via Groupon hebben we hier gegeten en we kregen meer dan waar voor ons geld. Alles was net even wat exclusiever en heerlijk vers klaargemaakt. De setting van restaurant/catering maakte jet juist extra leuk omdat er ook allemaal lekker eten lag uitgestald en we gelijk zes stukken kaas mee naar huis hebben genomen - niet omdat we niet vol zaten, maar omdat het zo lekker was! Ook de toetjes waren verrukkelijk, verse tiramisu en mijn vader heeft gesmuld van 'zoete liefde' een mix van boerenjongens, advocaat en slagroom. De bediening is hartstikke aardig en legt alles precies uit. Een topavond, wij komen zeker terug!
Rietje B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Vandaag een heerlijke Hight tea hier genoten .
wat een feest ,heerlijke thee ,lekkere prosecco .
Ruime variatie hapjes ,met heerlijke paddenstoelen tapenade.
Daarna nog een ruime zoet keuze.
Heerlijk zeker een aanrader
Benardcornet .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zeer geslaagde avond met een goede sfeer Bediening goed en hartelijk Menu Meditirane met 4 gangen bestond uit diverse hapjes waar zowel vis als vlees te proeven was Erg smakelijk en aangevuld met goede huiswijn was het genieten geblazen Zeker aan te raden aan iedereen die een goede en smakelijke avond wil beleven. BCornet. Zeist
Tuaggo .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Aangezien wij in de omgeving wilden gaan wandelen een restaurant gezocht dat mee deed aan de Tank en Dineer actie. Gekozen voor de Mediterrane proeverij en hierin een goede selectie aan lekkere gerechten voorgeschoteld gekregen. Ook bij dit restaurant is gecontroleerd voor mijn dieetwens, wat ik erg waardeer.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Tweede Paasdag met 5 personen een Paasbrunch. Gaan eten omdat we anderhalf jaar geleden een heel goede catering van La Collina hebben gehad. Vandaag werden de verwachtingen niet waargemaakt. Eerst lang gewacht en het was niet druk. Ze bleken vergeten te zijn dat iemand met een dieetwens in ons gezelschap zat. De hoeveelheden waren vervolgens miniscuul. En we zijn zeker geen grote eters.Meer leuke borrelhapjes. Paar olijfjes, mini-kaasblokjes, paar stukjes worst en klein stukje belegd brood. Soepje erbij was aardig, wel heel zout. Toen maar belegde broodjes gaan bijbestellen, want we hadden honger en daar keken ze niet eens van op. Daarna wat zoetigheden als toetje, geen stukjes taart of iets dergelijks. Wat chocola en oude nougat. Ook niets gemerkt van dat dit een PAASbrunch zou zijn. Verder nog te melden: de kleine spelende kinderen die veel herrie maakten naast onze tafel door steeds met metalen dingen te gaan slaan. Geen ouders of personeel dat hier tactisch iets over zei tegen de kinderen. Wij kwamen speciaal uit Utrecht en Oss gereisd. Teleurstellend. Naschrift: het restaurant heeft de volgende dag per mail wel goed gereageerd op mijn klacht, excuses aangeboden en ons voor een lunch uitgenodigd. We hadden liever gewoon lekker en gezellig gegeten, maar hun reactie was goed.
Tedje123 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
alle proeverijen en vooral het toetje (door de kok zelf gemaakt) de Italiaande liefde en citroentaart waren zalig. Goeie ambiance en bediening, dus alles was naar wens en wij zijn van plan om zeker nog terug te komen
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Afgelopen vrijdag genoten van de meditterane proeverij en dat was echt genieten. Heerlijke, verrassende gerechten en vakbekwame en vriendelijke bediening. De Italiaanse parini paste goed bij de gerechten en de desserts waren om je vingers bij af te likken. Het decor is gezellig als je er even inzit, maar heel even wennen bij binnenkomst.
Coen.gorts .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben genoten. Uitstekend Italiaans viergangenmenu, vriendelijke bediening, gezellige inrichting en goede prijs/kwaliteit verhouding