Trattoria La Collina

Voorheuvel 73 3701 JD Zeist Nederland Kaart
31-306919981

Over het restaurant Trattoria La Collina

Biologisch en ambachtelijk

Trattoria La Collina is een mediterrane delicatessenzaak, restaurant, lunchroom en cateraar in Zeist. La Collina staat voor een multifunctionele horecagelegenheid met een open en eerlijke keuken, vriendelijk personeel en ambachtelijke producten.

Voor de lunch serveren ze Italiaanse bollen, zonder toevoeging van E-nummers. Daarnaast staan er salades en verse soepen op de kaart. Ze serveren Lavazza koffie en overheerlijke huisgemaakte taarten.

Voor diner hebben ze als specialiteit de mediterrane proeverij, zeer geschikt om uitgebreid te tafelen en ook heel gezellig met grotere groepen. De proeverij bestaat uit een antipasti, crostini en huisgemaakte tapenade. Een warm voorgerecht: pasta of risotto van het seizoen. Hoofdgerecht: diverse vis en vleesgerechten, verschillende groenten en salades, zowel koud als warm, geïnspireerd door het seizoen en de mediterrane keuken. Als afsluiter een dessert en koffie naar keuze. Naast de proeverij heb je volop keuze om a la carte te eten, ook voor de kleintjes.

Meer informatie over restaurant Trattoria La Collina

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 19:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een bijzonder restaurant annex winkel!
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteren voor het eerst bij La Collina gegeten met mijn zoons en schoondochters. Door de AH restaurant-actie hier eigenlijk beland en dat was een complete verrassing. Wat een ontzettend gezellige gelegenheid. We voelden ons er gelijk thuis. Leuk dat je in feite in de winkel zit met alle prachtige producten uitgestald. Prettige ontvangst door de gastvrouw die ons goed adviseerde. Was ook een pluspunt dat we ondanks dat we met korting zouden gaan eten, alles van de kaart mochten kiezen. Wij hebben voor de proeverij gekozen. En dat was de juiste keuze. Vooraf een leuke antipasta schotel, Daarna een werkelijk sublieme risotto gevolgd door allerlei vlees-, vis en groentegerechten en tot slot een heerlijk dessert en een kopje thee. Eén ding is zeker. Nu wij La Collina hebben ontdekt gaan we er zeker vaker terugkomen. Een echte aanrader.
joostlegebeke .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het was een gezellig gebeuren . Er was niets op aan de merken geen uitschieters . Een opmerking beperkte kaart. Pluspunt je mocht alles kiezen .
Correcte bediening . Zonder Kaas was er niet veel mogelijk !!
sofievandenboogaard .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De pasta is eerder die dag gekookt en wordt bij bestelling opgebakken in een koekenpan :s Er zat alleen maar een beetje truffelolie over en een handje rucola. Pasta zelf was deels uitgedroogd (hard en verkleurd). Nog nooit eerder had ik vieze pasta gegeten, totdat ik aanschoof bij 'mediterrane delicatesse' La Colina. Dat kan toch niet? En niet alleen de pasta, alles op het menu komt is eerder klaargemaakt en wordt even opgewarmd. Daarom ga je toch niet uit eten? Het voorgerecht was al niet veel beter. De anti-pasta bestond uit blokjes kaas, plakjes kaas, paprika gevuld met kaas, vijg gevuld met kaas, 4 kei harde olijven, tapanade en heel veel brood. Alles kwam uit potten en pakken die je gewoon bij de supermarkt kan kopen. Toetje idem; lepel advocaat, lepel mascarpone en lepel boerejongens. Kan bijna niet geloven dat dit 'restaurant' zo'n hoge score heeft. Het is een eerste klas belediging voor de Italiaanse keuken. Bediening is onoplettend, 20 minuten met lege glazen gezeten. Vieze borden werden maar niet opgehaald (misschien omdat ze nog helemaal vol waren, dat kan verwarrend zijn). Ze boden wel een kopje koffie van het huis aan omdat ik geklaagd had over de smerige pasta, maar die hebben we afgeslagen. Wilde gewoon weg :(
Wat jammer dat wij niet hebben kunnen brengen wat wij wel zouden kunnen. Zoals u al las hebben wij hele mooie recensies gekregen, en die zijn niet voor niets, maar u heeft dit niet kunnen ervaren.

Wij hebben niet goed reageert op uw specifieke wensen, dat is jammer, want normaal is dat nou juist wat we goed kunnen. Omdat we zoveel verschillende versproducten in huis hebben kunnen we altijd wat verrassends maken, en zo goed inspringen op wensen.

Ik zou u graag willen spreken, en u een passende reactie geven.

Ik hoop iets van u te horen.

Mark Driessen
La Collina
mark@lacollina.nl
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was een leuke kennismaking met La Collina. Heerlijk eten met een charmante bediening. Vooraf hadden we een smaakvolle antipasti . Als hoofdgerecht kozen we voor involtini en pizza. De involtini was zacht en vol van smaak en de pizza 4 kazen was subliem. Een hele dunne krokante bodem met rijk beleg. De salade met meloen en druiven was heerlijk fris bij de rijke gerechten en de tiramisu was de perfecte afsluiter van deze leuke avond.
W. R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel fijne bediening en een prima kwaliteit van eten. Komen er al jaren , dat zegt genoeg. De inrichting kan wat beter, maar daar wordt aan gewerkt.
Rozalie F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was heerlijk. Groene salade met gamba's en zalm zeker een aanrader. Als hoofdgerecht heerlijke pizza, gekozen voor volkoren.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening. Echt een avondje uit! Kan dit restaurant echt aanbevelen als je eens lekker uit eten wilt gaan voor een goede prijs en met kwaliteit.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader????
Wij hadden de meditiraanse proeverij, echt heerlijk. Met ah actie waren we niet duur uit, bediening was prima
hjhstorms .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heel bijzonder , je komt eigenlijk een traiteur binnen. Italiaans-Franse kan het niet, eten bij een Trattoria of een Fattoria is altijd een feest. Dit was deze avond ook , wij hadden gekozen mediterrane proeverij voor 35,95 per persoon. Geweldig en een vriendelijke deskundige bediening en een voortreffelijke rode huiswijn. Een topadres en een wat verouderende buurt. Een kleine positieve bijkomstigheid is dat alleen met het afrekenen even de AH bonnen worden ingenomen.
Henk
Lucina .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben hier een leuke avond gehad. Service was erg goed. Ze houden zelfs rekening met hetgeen wat je niet lust (waar ik erg blij mee was). Van voorgerecht tot aan het nagerecht was ontzettend goed!! We hebben zelfs nog een extra dessert besteld om mee naar huis te nemen (Italiaanse liefde, aanrader!)
Wij komen hier zeker nog een keer terug!
woutermarchal .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Erg lekker eten met mooie, eerlijke producten en een prettige bediening. Er wordt goed rekening gehouden met (dieet)wensen. Alleen het pand ziet er aan de binnenkant uit of het een likje verf en een ragebol kan gebruiken.
Wnn478694 D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer lekker gegeten, we hebben de mediterrane proeverij genomen. Normaal een prijzig totaal-menu maar zeer de moeite waard. Zeer verrassende ingredienten. Super!
wilrem1954 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten, echte aanrader.
Gaan zeker terugkomen, ook lekkere dingen te koop om mee te nemen.
Perfecte pizza's en de proeverij is een zaligheid.
Lucygerritsenteun8 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hadden het menu genomen, en dat was uitermate smakelijk , De bediening was zeer vriendelijk, Er is ook een shop waar je ingrediënten kan kopen , daar waren we aan het rond kijken toen de kok ons in de keuken nodigde en hij ons vertelde wat hij voor ons gemaakt had. Dit restaurant is zeker een aanrader voor iedereen ,Heerlijke avond gehad en een prima wijn gedronken
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk eten, verrassend en goede kwaliteit. Enthousiaste bediening en goed af te spreken. Veel biologische producten waaronder de wijn
Esley H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gistere samen met mijn moeder hier gegeten imdat we Shell bonnen hadden. Wauw wat een top ervaring. Hier weten ze hoe het moet. Eten komt op tijd, is super lekker en van kwaliteit. Personeel is jong en onwijs vriendelijk. Alles is mogelijk! Kunnen ook van alles over het eten vertellen, top. Was voor ons de eerste keer en komen zeker nog eens terug. Fijne sfeer.
judith158 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Via Groupon hebben we hier gegeten en we kregen meer dan waar voor ons geld. Alles was net even wat exclusiever en heerlijk vers klaargemaakt. De setting van restaurant/catering maakte jet juist extra leuk omdat er ook allemaal lekker eten lag uitgestald en we gelijk zes stukken kaas mee naar huis hebben genomen - niet omdat we niet vol zaten, maar omdat het zo lekker was! Ook de toetjes waren verrukkelijk, verse tiramisu en mijn vader heeft gesmuld van 'zoete liefde' een mix van boerenjongens, advocaat en slagroom. De bediening is hartstikke aardig en legt alles precies uit. Een topavond, wij komen zeker terug!
Rietje B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Vandaag een heerlijke Hight tea hier genoten .
wat een feest ,heerlijke thee ,lekkere prosecco .
Ruime variatie hapjes ,met heerlijke paddenstoelen tapenade.
Daarna nog een ruime zoet keuze.
Heerlijk zeker een aanrader
Tuaggo .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Aangezien wij in de omgeving wilden gaan wandelen een restaurant gezocht dat mee deed aan de Tank en Dineer actie. Gekozen voor de Mediterrane proeverij en hierin een goede selectie aan lekkere gerechten voorgeschoteld gekregen. Ook bij dit restaurant is gecontroleerd voor mijn dieetwens, wat ik erg waardeer.