Trattoria La Collina

Voorheuvel 73 3701 JD Zeist Nederland Kaart
31-306919981

Over het restaurant Trattoria La Collina

Biologisch en ambachtelijk

Trattoria La Collina is een mediterrane delicatessenzaak, restaurant, lunchroom en cateraar in Zeist. La Collina staat voor een multifunctionele horecagelegenheid met een open en eerlijke keuken, vriendelijk personeel en ambachtelijke producten.

Voor de lunch serveren ze Italiaanse bollen, zonder toevoeging van E-nummers. Daarnaast staan er salades en verse soepen op de kaart. Ze serveren Lavazza koffie en overheerlijke huisgemaakte taarten.

Voor diner hebben ze als specialiteit de mediterrane proeverij, zeer geschikt om uitgebreid te tafelen en ook heel gezellig met grotere groepen. De proeverij bestaat uit een antipasti, crostini en huisgemaakte tapenade. Een warm voorgerecht: pasta of risotto van het seizoen. Hoofdgerecht: diverse vis en vleesgerechten, verschillende groenten en salades, zowel koud als warm, geïnspireerd door het seizoen en de mediterrane keuken. Als afsluiter een dessert en koffie naar keuze. Naast de proeverij heb je volop keuze om a la carte te eten, ook voor de kleintjes.

Meer informatie over restaurant Trattoria La Collina

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 19:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Trattoria La Collina

Lisanne L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben genoten van de uitgebreide proeverij. Lekkere gerechtjes, veel variatie en ruim voldoende. De bediening is erg vriendelijk!
Gerhard O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij bestelden de tapasplank a € 22,50 incl 1 glas wijn. De huiswijn was prima, over de tapas waren wij minder te spreken. De koude gerechten, zoals kaas en vleeswaren, waren goed, de warme gerechten vielen, m.u.v. het stoofvlees, tegen. Het vlees (onherkenbaar, was het varkenshaas?) was taai, de vis met groenten in folie smaakte flauw, miste de nodige kruiden.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
het eten was heerlijk, je moet veel tijd meebrengen. goede gelegenheid om met vrienden heen te gaan.
de gerechten die je kunt proeven worden in schaaltjes op gediend zodat je alles kunt proberen.
w P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
we hebben genoten van het eten.
het was erg lekker en verrassend anders.
de bediening was erg vriendelijk en oefende totaal geen "druk " uit om maar te drinken blijven.
mv.Marlene Marie Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Restaurant Trattoria La Collina is leuk restaurant op loop afstand van het centrum en bij parkeergarage.
Gezellige bediening en goede verzorging. Ruime keuze en ook voor een presentje kun je er goed slagen.
Een echte aanrader.
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gevarieerd gegeten, zeer vriendelijke bediening!. Omdat we wat lang moesten wachten tussen de gerechten door waren we wel blij dat we met zijn vieren waren en niet met zijn tweeën Prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
ontvangst was plezant, vriendelijke ober die ons naar ons gereserveerde tafeltje bracht. de drankjes werden snel besteld en gebracht met de kaart. goede hulp bij uitzoeken van wat we wilden bestellen. voorgerecht kwam redelijk snel. de zaak liep nu snel vol waardoor de wachttijd voor de verdere gerechten behoorlijk uitliep. de tijd tussen hoofdgerecht en nagerecht was zelfs hinderlijk lang. kwaliteit van de maaltijd en nagerecht was heel goed wat een en ander weer goed maakte. de witte huiswijn was lekker en goed gekoeld. de prijs viel ook mee.
jammer van die lange wachttijden tussen de gangen.
Hagen C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten en gedronken, absoluut.
De service was goed. Toch n matige beoordelingen op dat punt: ondanks aangeven dat ik slecht tegen alles met truffels kan, lagen er toch hapjes bij met truffels. Blijft dus de helft van liggen. Slecht!
tonzeist .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Via AH-actie hier vrijdagavond voor het eerst gegeten. Erg lekker gegeten, je mocht alles van de kaart uitzoeken.
Restaurant ziet er leuk uit, het was wel wat te rustig. Personeel zeer vriendelijk. Vooral de tiramisu was zeer lekker.
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekkere proeverij met heerlijke ingrediënten bereid en zeer divers van smaak. Zeker een aanrader als je van lang tafelen houdt.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
goede sfeer,prettige bediening,originele gerechten.de biologische Spaanse witte wijn paste bij de diverse schotels ook de vegetarische hapjes voldeden goed.omeenkeer terug te gaan dus
eslot .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ons etentje is zeer goed bevallen! De smaak was uitstekend alsook de geboden service. Porties zijn wat aan de grote kant. Tip: deel de antipasti met zijn tweeën.

Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!
f.v.nieuwenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk Italiaanse proeverij met veel verschillende soorten hapjes, echt een aanrader. Bediening erg vriendelijk en gezellig!
Lytske W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, steeds probeert de chef iets nieuws. Vandaag heerlijke bruschetta met gegrilde aubergine en buffel mozzarella en een klassieke tomaten basilicum als voorgerecht. Hoofd een trio van vis; zeebaars gamba's en zalmfilet met groene asperges en venkelrisotto. En als afsluiter een appelroosje met mascarpone room en pistache ijs. Begeleid met een heerlijke fles Coave maakte de avond compleet. Het enthousiasme van de chef en de maitre maakte deze avond tot een feestje. We hebben genoten en kijken uit naar alle mooie nieuwe plannen.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij La Collina; een voorgerecht met aubergine en mozzarella. Hoofdgerecht heerlijke zeebaars. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een bijzonder restaurant annex winkel!
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteren voor het eerst bij La Collina gegeten met mijn zoons en schoondochters. Door de AH restaurant-actie hier eigenlijk beland en dat was een complete verrassing. Wat een ontzettend gezellige gelegenheid. We voelden ons er gelijk thuis. Leuk dat je in feite in de winkel zit met alle prachtige producten uitgestald. Prettige ontvangst door de gastvrouw die ons goed adviseerde. Was ook een pluspunt dat we ondanks dat we met korting zouden gaan eten, alles van de kaart mochten kiezen. Wij hebben voor de proeverij gekozen. En dat was de juiste keuze. Vooraf een leuke antipasta schotel, Daarna een werkelijk sublieme risotto gevolgd door allerlei vlees-, vis en groentegerechten en tot slot een heerlijk dessert en een kopje thee. Eén ding is zeker. Nu wij La Collina hebben ontdekt gaan we er zeker vaker terugkomen. Een echte aanrader.
joostlegebeke .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het was een gezellig gebeuren . Er was niets op aan de merken geen uitschieters . Een opmerking beperkte kaart. Pluspunt je mocht alles kiezen .
Correcte bediening . Zonder Kaas was er niet veel mogelijk !!
sofievandenboogaard .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De pasta is eerder die dag gekookt en wordt bij bestelling opgebakken in een koekenpan :s Er zat alleen maar een beetje truffelolie over en een handje rucola. Pasta zelf was deels uitgedroogd (hard en verkleurd). Nog nooit eerder had ik vieze pasta gegeten, totdat ik aanschoof bij 'mediterrane delicatesse' La Colina. Dat kan toch niet? En niet alleen de pasta, alles op het menu komt is eerder klaargemaakt en wordt even opgewarmd. Daarom ga je toch niet uit eten? Het voorgerecht was al niet veel beter. De anti-pasta bestond uit blokjes kaas, plakjes kaas, paprika gevuld met kaas, vijg gevuld met kaas, 4 kei harde olijven, tapanade en heel veel brood. Alles kwam uit potten en pakken die je gewoon bij de supermarkt kan kopen. Toetje idem; lepel advocaat, lepel mascarpone en lepel boerejongens. Kan bijna niet geloven dat dit 'restaurant' zo'n hoge score heeft. Het is een eerste klas belediging voor de Italiaanse keuken. Bediening is onoplettend, 20 minuten met lege glazen gezeten. Vieze borden werden maar niet opgehaald (misschien omdat ze nog helemaal vol waren, dat kan verwarrend zijn). Ze boden wel een kopje koffie van het huis aan omdat ik geklaagd had over de smerige pasta, maar die hebben we afgeslagen. Wilde gewoon weg :(
Wat jammer dat wij niet hebben kunnen brengen wat wij wel zouden kunnen. Zoals u al las hebben wij hele mooie recensies gekregen, en die zijn niet voor niets, maar u heeft dit niet kunnen ervaren.

Wij hebben niet goed reageert op uw specifieke wensen, dat is jammer, want normaal is dat nou juist wat we goed kunnen. Omdat we zoveel verschillende versproducten in huis hebben kunnen we altijd wat verrassends maken, en zo goed inspringen op wensen.

Ik zou u graag willen spreken, en u een passende reactie geven.

Ik hoop iets van u te horen.

Mark Driessen
La Collina
mark@lacollina.nl
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was een leuke kennismaking met La Collina. Heerlijk eten met een charmante bediening. Vooraf hadden we een smaakvolle antipasti . Als hoofdgerecht kozen we voor involtini en pizza. De involtini was zacht en vol van smaak en de pizza 4 kazen was subliem. Een hele dunne krokante bodem met rijk beleg. De salade met meloen en druiven was heerlijk fris bij de rijke gerechten en de tiramisu was de perfecte afsluiter van deze leuke avond.