Trattoria La Borsa

6,9
7,2
Vlouwn .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
La Borsa is mijn favoriete pizzeria in Nederland. Nou ja het is natuurlijk geen pizzeria maar een echt Italiaans restaurant. En als ik zie wat andere gasten bestellen denk ik dat de rest van hun kaart ook heel goed is. Maar ik kom met mijn gezin niet verder dan de pizza's. Deze zijn erg goed, gewoon perfect, niet te zout, niet te dik, geen pommodori maar een soort zelfgemaakte gedroogde tomatenpuree als basis. De huiswijn is lekker en de bediening zeer vriendelijk. Allen hun beleid met de salade bij de pizza en het brood vooraf wisselt per keer dan je langs komt. De ene keer serveren ze ongevraagd brood, de andere keer niet. En hetzelfde geldt voor de salade die je gratis zou moeten krijgen bij de pizza.
De prijzen zijn heel vriendelijk. De meeste pizza's zijn 12 euro, sommige iets goedkoper of duurder. Het restaurant is ook netjes, schone toiletten etc.
Milly T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Ik vind La Borsa een Italiaans restaurant waar je naartoe gaat voor een snelle hap.

De pizza's zijn lekker, maar niet heel bijzonder. Als ik er eet, dan neem ik meestal een pasta, die zijn best lekker, maar ook weer niet heel bijzonder.. Maar wel meer de moeite waard dan de pizza's. De pasta met garnalen vind ik daar het lekkerst. Je krijgt standaard voordat je je pizza of pasta krijgt een kleine salade, wat ik best een goed concept vind.

Het personeel is zakelijk, soms wat kortaf maar wel vriendelijk. De service is snel. Het is een degelijk restaurant.
Renhense .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Het restaurant Trattoria la Borsahebben we uitgekozen omdat we opzoek waren voor een lekkere lunch. Omdat we trek hadden in een broodje hebben we gekozen voor een ciabatta met carpaccio en een tomatensoep nemen. De teleurstelling was groot toen we een berg sla met een bruinbroodje met twee zeer dunne plakjes carpaccio en de soep geserveerd kregen. Het geheel was fantasie- en smakeloos. Nadat we kritiek op de lunch hebben gegeven werd daar door het personeel niet op gereageerd. Het bedrag van 26,50 euro is duur betaald. Ze zien ons nooit meer.
Buck_Danny .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Pasta's zijn zonder uitzondering goed. Al dente is ook echt al dente. Vegetarische lasagna is een aanrader. Indien je een halve portie bestelt, ben je inclusief drankje onder de 10 EURO klaar. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vlotte bediening. Ideale bestemming als je niet lang wilt tafelen, maar wel goed wilt eten.
Hugootjoo .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Enigszins gestresste bediening. Zaterdagmiddag 13.00 uur. Mensen voor ons die alleen wat wilde drinken waren niet echt welkom. We wilden een broodje eten, dat was volgens de kaart niet mogelijk. Omdat we zagen dat iemand anders wel een broodje kreeg vroegen we er naar. Dat was niet de bedoeling volgens de bediening. Met enige tegenzin werd ons de kleine kaart overhandigd.
Uiteindelijk kozen we toch voor een pasta en een lasagne, kleine portie. Die waren beide prima. Goed glas wijn erbij.
De zaak is erg volgepropt met zo veel mogelijk tafeltjes wat tot gevolg heeft dat je geen enkele privacy hebt.
Jammer, jammer. De onvriendelijke gestresste bediening heeft ervoor gezorgd dat ik hier niet meer terug kom.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Bij binnenkomst werden we meteen geconfronteerd met, in mijn ogen, nogal gestresst personeel. Ingang is dan ook niet handig geplaatst, erg krap en je blokkeert meteen doorgang naar keuken en spoelkeuken. De baas (ik neem aan dat het de baas was) is een hork, ongeduldig en haast zuchtend en steunend word je door hem te woord gestaan (vooral wel heel snel reageren op wat hij zegt want zijn gezicht wordt steeds chagrijniger) Enfin, om het kort en bondig te houden....pizza was smakeloos en vond ik niet lekker. Personeel loopt steeds tegen je stoel op (het is daar erg krap en het was erg druk) De cappuccino was lekker! En het gezelschap onderhoudend. Maar ik ga hier niet meer eten.
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Prima eten hier, als je ff snel een hapje wil eten om vervolgens weer door te gaan. Niet hoogstaand, maar goed. De bediening is aardig. Wij komen hier vaak voor een snelle hap. Als je om een bepaalde tijd weg moet, wordt er rekening mee gehouden en hoef je niet te stressen. We blijven hier terugkomen!!!
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Prima gegeten hier. Heerlijke schotels en altijd smakelijk. Carbonara is mijn favoriet. Bediening vlot en accuraat Altijd bereidt voor een praatje en advies. Kortom. Als we in Rotterdam shoppen komen we altijd hier terecht. Aanrader
Peggy Stevens .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Lekker spaghetti Puttanesca gegeten. Stond niet op de kaart, maar (uiteraard, want simpel recept) werd wel klaargemaakt. Wat ik enorm vond tegenvallen was het ieniemienie glaasje limoncello. Ik was blij om weer een adres gevonden te hebben waar ze dit schenken. Maar 5,50? Dat gaat het niet worden. Mijn reguliere adres heeft biologische (meestal toverwoord voor duur) limoncello voor 3,50. Dit is dus 2 euro duurder. Echt overpriced.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Leuke locatie, prima sfeer binnen. Bediening niet altijd even vriendelijk maar verder goed. Ging hier voor het eerst 's avonds eten, daarvoor altijd lunch. Salades zijn prima hier. Pizza's ook heerlijk. Dit keer viel het nogal tegen. De kalfsvlees met limoen had de zelfde kleur saus als het vlees met pepersaus. Beetje chemische smaak aan de saus. Ga zeker terug, maar dan voor de lunch. Voor het diner zijn er betere Italianen in de stad te vinden.
Thomadie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Heerlijk Italiaans tentje. Lekker knus en geen poespas. Eten is altijd prima, ik vind het het allerlekkerst om voorgerechten met elkaar te delen. De bruschetta is top en ben ook gek op de fungi trifolati. De bediening is niet bijzonder maar wel gewoon vriendelijk. Gnocchi was heerlijk en het rode huiswijntje ook prima! Ik kom hier regelmatig en zal dat ook zeker blijven doen! Een echte aanrader!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
De pasta's en pizza's van La Borsa zijn altijd heerlijk. De lasagna is top en ook de pasta met zalm is aan te raden. Verder is het ideaal dat je kleinere porties van de gerechten kan bestellen. Afraders zijn de voor- en nagerechten: prijs/kwaliteitverhouding is slecht. Dure vitello tonnato, met magere aankleding en droog vlees. En een panna cotta met banaan en peer maakt een Italiaan aan het huilen. Verder viel het me op dat er erg veel vliegjes aanwezig waren, maar dat kan zijn omdat het zomer is. Kortom: prima voor een snel hoofdgerecht, maar kies een andere plek voor een avond heerlijk Italiaans tafelen.
Liuliu86 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Over de decor en de service valt er niet veel over te zeggen. De eten was wel lekker. Wij hadden 2 lasagne's genomen en een spaghetti bolognese met groenten en vlees saus. De spaghetti is zo standaard maar de lasagne was wel super lekker. Tenminste ik kom hier elke keer terug voor die lasagne! Aanrader Pplz
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
De pizza was heerlijk, en wat geweldig dat je voor een kleiner formaat kunt kiezen zodat je ook als kleinere eter je gerecht gewoon op kunt. We waren met 4 personen en we hebben allemaal lekker gegeten. Alleen de pannacotta als toetje was simpelweg niet lekker: de pannacotta zelf had nauwelijks smaak, en de bovenste laag was taai. En daar kon het fruit (wat uit blik leek te komen) dat erbovenop was gelegd niets aan veranderen. De bediening was vooral heel efficiënt en snel. Met snel is natuurlijk niets mis, maar er werd verder ook geen moeite gedaan om te onthouden wat voor wie was, het werd gewoon op tafel gegooid en we hebben het zelf verdeeld. Voor ons was het prima, omdat we erna naar een voorstelling gingen en geen moment bang waren dat we niet op tijd zouden zijn. Maar als je rustig, in een sfeervolle ambiance wilt eten, dan zou ik niet naar La Borsa gaan. Je ziet in een klein glazen hokje, dicht op elkaar, met de al beschreven zeer efficiënte bediening. Dat gaf ons niet echt een 'verwengevoel', maar voor een snelle en toch lekkere hap zit je er prima.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Minder, dat is in één woord mijn omschrijving van La Borsa. Na vele redelijke tot goede ervaringen is het steeds minder bij La Borsa. De pizza Tonijn bleek in werkelijkheid een pizza Tonuin. Er lag vooral veel uit op de pizza, maar de tonijn was ver te zoeken. Een pizza Calzone bleek 'leuk' tot een vis dichtgevouwen, waardoor slechts iets meer dan de helft was gevuld en het resterende deel harde korst. Er was een veel te waterige saus overheen gegoten, brrr. Neen, zo moet La Borsa zich niet presenteren.
De bediening was dit keer goed, maar een vorige keer zette de dame de wijnglazen bij het looppad in plaats van bij de borden. Mogelijk wilde ze niet zo ver over de tafel reiken, dus moesten wij ze maar doorgeven.

Heb respect voor de klant, wiens centjes nou eenmaal koning zijn.
Conclusie: 'Arrivederci, La Borsa'.
Markr .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Al een paar keer bij La Borsa gedineerd, en kan niet anders zeggen dat dat erg goed bevallen is.

De bediening, is goed, vriendelijk en snel. Bij binnenkomst gelijk een gratis mandje stokbrood met kruidenboter en bij het eten krijg je gratis een lekkere salade.

Handig is ook dat je zowel een normale als een kleinere portie kan kiezen. Ik ben een grote eter, maar de kleinere portie is genoeg! En dan heb je dus gewoon voor €7 een groot bord met heerlijke pasta (penne carabonara is mn favoriet)
Eten is echt prima te doen. En het toetje, Tiramisu was ook top!

Wij komen hier zeker nog een paar keer terug!
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Vandaag een heerlijke lunch in Trattoria la Borsa genuttigd. Gelegen aan de Coolsingel in Rotterdam. Bij binnenkomst krijg je direct wat brood met kruidenboter. Vriendelijke en attente bediening. Daarna een overheerlijke pasta met aubergines, tomaat en Parmezaanse kaas. Een adres om nog eens terug te komen.
Bourgondisch82 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
We zijn er gaan eten omdat we wilden gaan lunchen. Het eten smaakt goed, maar scheutig met de ingrediënten waren ze niet. Wat ons echt opviel was dat de bediening niet echt vriendelijk was. Voor de sfeer natuurlijk erg bepalend! Zoek je een sfeervol Italiaans restaurant / lunchroom dan kijk even verder, maar zoek je een snelle hap dan is deze zaak goed.
Mariojansen .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Wat een warm onthaal , op een top italiaans. Het eten is heerlijk, italiaanse gerechten maar ook de lekkerste pizza`s. Bediening is echt prima, vlot en vriendelijk. De indeling is prima en ondanks dat het geen groot restaurant is heb je genoeg ruimte.
John M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
hier 's middags koffie gedronken, was erg goed. De ambiance was goed dus we besloten hier 's avonds te gaan eten. Hadden we beter niet kunnen doen. pizza broccolie; zeer zuinig met ingrediënten, niet vers. De broccolie er maar wat bovenop geknald, niet gaar
De quatro formazzio bestond voor 95 procent uit vieze jonge, smakeloze kaas. In die overige 5 % een spikkeltje blauwe kaas. Die twee spikkels waren lekker, voor de rest was het slecht
De niet erg vriendelijke dame in de bediening vroeg gelukkig niet of het gesmaakt had, dat wist ze zelf denk ik ook wel. Geen inspiratie vanuit de keuken!