Trattoria La Bocca

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Trattoria La Bocca

Dorieke S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wij zijn hier met 5 personen geweest, waaronder 2 meisjes van 7 en 8 jaar. De pizza is echt heerlijk, we bestelden margarita en tonijn. Vooral die dunne bodem is zeer smakelijk en het teveel mocht gewoon mee naar huis!! Verder aten we de zelfgemaakte ravioli met truffelsaus, deze is heerlijk maar wel erg machtig. Het is wel aan te raden om te reserveren! Er zijn maar een paar tafeltjes. Verder is de prijs van de gerechten vrij hoog maar wij eten liever deze kwaliteit (alles zelfgemaakt) en betalen iets meer. Een aanrader in Landsmeer!!
Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Leuk klein restaurantje, met een typisch Italiaanse sfeer. We konden gelukkig nog terecht op zaterdagavond, maar reserveren is wel een aanrader!
Mijn vriend en ik namen beide een pizza, ik met truffel en mijn vriend met parmaham. Beide pizza's waren heerlijk! Smaakten echt zoals een Italiaanse pizza hoort te smaken. Wij komen absoluut nog eens terug.
Giulio G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Als een echte italiaans, eten is het belangrijkste en de verse pasta is echt vers en lekker. Ik maak mijzelf pasta en ik moet zeggen dat hun pasta een stukje beter is. Ik zal terug komen om de pizza te eten :)