Trattoria La Bocca

Sloterweg 259 1171 CP Badhoevedorp Nederland Kaart
31-204490847

Over het restaurant Trattoria La Bocca

Italiaanse flair en gastvrijheid

In Trattoria La Bocca word je werkelijk verwelkomt met Italiaanse flair en gastvrijheid. Het eten zit vol met echte Italiaanse pure smaken! De Italiaanse chefkok maakt de specialiteiten dan ook met zorgvuldig ingekochte ingrediënten. Alles is hier ook huisgemaakt, dus ook het brood, de pizza’s, de sauzen en desserts! Zoals de ‘nonna’ het vroeger ook altijd thuis maakte.

Meer informatie over restaurant Trattoria La Bocca

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Trattoria La Bocca

Gabriella B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
De bediening was erg met zichzelf bezig en niet attent.
De arrogante houding was onprettig.
We moesten zelf om een broodje vooraf vragen en de kennis van de gerechten was ontoereikend.
We kregen een pizza tonijn, i.p.v. vitello tonnato.
Alles moest gevraagd worden, terwijl er maar 4 tafels bezet waren; dus geen drukte.
Als we iets vroegen leek dat de bediening teveel gevraagd. Ze bleven liever met elkaar kletsen.
Kortom, erg jammer!
Richard J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima gegeten met een groep van 9 mensen. Een puntje wat voor verbetering vatbaar is, is de entree , de pvc strippen in mijn optiek niet voor een entree van een restaurant.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Kom graag weerom
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke pizza’s en fantastische bediening.
Enige minpuntje is de kou bij de deur als er iemand binnenkomt of weg gaat.
ank V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gegeten van special kaart; lamskoteletten en pasta met gamba's, dit was prima en smaakvol. Leuk om te zien dat er Italiaanse koks aan het werk zijn. Wij komen zeker terug.
De tafel van ellyvandekoevering V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op 2 de kerstdag hier gereserveerd, eenmaal binnen stonden wij niet op de lijst, ( kreeg nog een herinnering via Iens die dag) Gelukkig waren er nog tafels vrij. De ossenhaas was klein , goed van smaak maar zeker geen 24.90 € waard. De aardappeltjes vonden wij niet lekker en vroegen om wat doorgebakken, deze kregen we veel later en dit hoefde eigenlijk niet meer. En ook deze vonden wij niet echt smaakvol. Toen wij aan de koffie zaten na een heerlijk dessert werd er beneden schoongemaakt ( 21.00 uur) en wel met zo een doordringende lucht dat wij snel onze koffie achterover gooiden en snel weg wilden. Hierover geklaagd maar er werd gezegd dat er niet schoongemaakt werd....terwijl de fles met schoonmaakspul van de Lidl in de keuken stond. Dus al met al teveel geld voor matig eten. Alleen de bediening was goed, vriendelijk en netjes niets op aan te merken
Linda H.
Ik had de antipasto heerlijk voorgerecht de ossenhaas als hoofdgerecht teleurstellend had gevraagd "ben cotto" kwam rood. Garnituur groente hoofdzakelijk paprika en aardappeltjes al forno. Dolce was heerlijk vanille ijs overgoten met koffie. Al met al hmmmm in het verleden hier gegeten was veel beter. Jammer!
Ona S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Als het drukker wordt gaat het allemaal wel te lang duren en verslapt de aandacht voor jou. Maar over het algemeen een goede indruk.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk gegeten,de kogelbiefstuk leek wel een haas.De pizza minder,carpaccio en tiramisu zalig,dus voor herhaling vatbaar.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst; heerlijke huiswijn, prima pizza’s. De gerechten op de kaart zijn goed gekozen. Wellicht nog een speciaal toetje toevoegen voor kinderen.
Ries R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk eten! Alleen hebben we er een uur op moeten wachten, dat was jammer.
Gosia W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben vandaag heerlijk bij jullie gegeten. Bedankt????????
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Enige minpuntje was dat bijgerecht bij de vis stukken aubergine,ik denk aardappeltjes,allemaal niet aangeraakt,vorige keer ook niet.Dat vonden wij beiden,verder meer dan prima.
ilovecheetas .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker eten, leuke sfeer en vriendelojke bedoening. Alleen best prijzige gerechten, waarmee we zichzelf een beetje uit de markt prijzen.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was prima, vond wel dat ik achteraf nog veel geld kwijt was voor 2e diner gratis dat was wel wel jammer, hoop dat het een volgende keer goedkoper kan.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Hier gegeten met onze Amerikaanse vrienden, voor hun vertrek van Schiphol naar USA.
Leuk restaurant, mooi ingericht, goed bediening en prima eten van een echte Italiaanse kok.
Ik had het voorgerecht met diverse vissoorten in een pittige tomatensaus. Echte aanrader.
Vervolgens een lekkere pizza al tonno. Crème brulee toe. Paar rode wijntjes. Totaal 40 euro pp.
Zeker een aanrader voor als je wat zoekt in Badhoevedorp.
Ulrike S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuk en sfeervol ingerichte zaak met vriendelijke bediening. Een minpunt was de keuze aan gerechten wanneer je niet van pizza, maar van pasta (b.v. spaghetti) houdt. Op de kart stond slechts één spaghettigerecht met zeevruchten die mijn partner niet mag eten. Op onze vraag of er geen andere spaghetti gemaakt konden worden, werd ons slechts het kindergerecht (á la bolognese) aangeboden. Iets simpels als spaghetti carbonara (spekjes, room, ei en Parmezaanse kaas, ingrediënten die in elke keuken te vinden zijn) kon niet worden gemaakt.
PS: het was op dat moment erg stil in de zaak, er zat alleen één paar te eten, dus de kok had alle tijd om iets te bedenken. Jammer.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten alleen jammer dat er ook honden in het restaurant mogen daar heb ik moeite mee vanwege de hygiene als het een geleide hond is heb ik er geen moeite mee want die mensen willen ook wel eens uit eten gaan
Dine V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Als vegetariër ook goed bediend. We zouden hier nog wel eens terug kunnen komen! Tip: vraag of je boven kunt zitten bij reservering. Prachtig ingericht, prima ligging, goed bereikbaar.
cboortman .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Jammer dat ze een speciale kaart maken waar je uit moet kiezen, omdat je met de korting van ah komt. Is niet overal zo. Bij Joseph kan je gewoon uit hun menu kiezen je moet alleen een voorgerecht en ook toetje nemen. Hier kon je niet uit hun gewone menu kiezen. Erg teleurstellend. Zelf het toetje, dat ik vanwege en dezelfde prijs en het toetje van de kaart tyramisue lekkerder vond, ze waren allebei 7,50. Kon niet vanwege de smoes dat ze al niet genoeg turamisue hadden. Erg jammer zo creeer je geen klanten. Wij gaan hier in ieder geval niet meet heen. Ver gebruikt wel bijna elk restaurant je als vulling voor de stille dagen wanneer ze niet zoveel klanten hebben.