Trattoria La Bocca

Sloterweg 259 1171 CP Badhoevedorp Nederland Kaart
31-204490847

Over restaurant Trattoria La Bocca

Italiaanse flair en gastvrijheid

In Trattoria La Bocca word je werkelijk verwelkomt met Italiaanse flair en gastvrijheid. Het eten zit vol met echte Italiaanse pure smaken! De Italiaanse chefkok maakt de specialiteiten dan ook met zorgvuldig ingekochte ingrediënten. Alles is hier ook huisgemaakt, dus ook het brood, de pizza’s, de sauzen en desserts! Zoals de ‘nonna’ het vroeger ook altijd thuis maakte.

Meer informatie over restaurant Trattoria La Bocca

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Als voorgerecht de anti pasti. Dat was een heel bord vol. Totaal niet in balans als je daarna nog het hoofdgerecht krijgt. Daarna de verse pasta met zalm genomen. Heel misselijk werd ik ervan. Pasta was niet gaar, misschien typisch Italiaans...maar dit was meer dan bijtgaar. Het was gewoon hard!! Nee, niet voor herhaling vatbaar. Als zelfs de tiramisu niet lekker is, dan klopt er iets niet...nee bedankt La Bocca. Aardige en meedenkende medewerkers, maar het eten was niks!!
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima avondje gezeten en goed gegeten, Tip ga bij drukte boven zitten, stuk minder rumoerig. Prijs kwaliteit met AH bon dik in orde, fijn dat het desser gewisseld kon worden voor een kop koffie! Die was erg goed!
A.a.v.maaren .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zeer lang moeten wachten voor een eenvoudig menu.
3/4 Uur is wel erg lang. Deze ervaring hebben we - toen in gezelschap - reeds eerder ondervonden.
Geen pluspunt om dit restaurant aan te bevelen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Leuk restaurant, strak maar gezellig ingericht, aardige bediening en - niet onbelangrijk - héérlijk gegeten! Kortom: een aanrader!
Witlof .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Herkansing voor dit restaurant. Afgelopen januari hier met grote groep gegeten en niet tevreden. Afgelopen zondag met kleiner gezelschap hier gegeten. Ontvangst was hartelijk en we hebben een heerlijke avond gehad.
We hadden AH kortingskaarten en konden van de uitgebreide kaart de gerechten kiezen die we lekker vonden.
Porties zeer ruim te noemen en smaakten heerlijk.
Zeker een aanrader.
AngelaF .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met de Ah bonnen hier gegeten, je mag van de hele kaart kiezen. Zowel de pizza's als het vlees waren prima. Ook genoeg keuze bij de voorgerechten en nagerechten. Prima om te eten van de AH bonnen.
Eropuit Met L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige bediening, aanrader voor ieder!
Via de Ah actie keuze uit alles, heerlijk hoor die keuze, geen kleinere porties ofzo, dus top!
Wij komen er nog een terug
AlexandraSamuels .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gereserveerd met de ah actie. Je kan uit de gehele kaart bestellen en het duurste gerecht dient betaalt te worden. We werden hartelijk ontvangen bij binnenkomst. De rode huis wijn was heerlijk. De gerechten smaakten erg goed, verse gevulde pasta en al dente gekookt. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Alle gerechten zijn met zorg bereidt en erg smaakvol. Zeker een bezoek waard als je van kwaliteit eten houdt
H B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De witte verlichting was zodanig dat je het gevoel had dat je in een ziekenhuis was.
De bediening was ongeinterreseerd
Schreeuwende kinderen die konstant door het restaurant rennen, het was net een crèche
Het voorgerecht zalm en carpaccio was redelijk
Voor het hoofdgerecht hebben we 5 kwartier moeten wachten, resultaat dorade filee met graten, kalfslapje waarvan de bijbehorende wijnsaus ??? Veel te zuur was.
Het nagerecht hebben we maar mee naar huis genomen en dat was redelijk
Conclusie, we hebben in veel restaurants gegeten maar dit was het dieptepunt, zal het ook niet aanraden
Maureen_van_b .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten is echt van hele goede kwaliteit!! Wij hebben superlekker gegeten. Het voorgerecht duurde wel wat lang voordat het geserveerd werd, maar het was heel erg druk in het restaurant. Een tip: de lichten wat dimmen, dat komt de sfeer ten goede. Het lijkt nu een klein beetje alsof je in een supermarkt zit, met die felle lampen.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Restaurant Trattoria La Bocco heeft een gevarieerd aanbod van authentieke Italiaanse gerechten, een goede sfeer en vriendelijke attente bediening!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Via de AH restaurantactie gegeten. Prima concept, je betaald het duurste voor, hoofd of nagerecht. Je kunt dus gewoon van de kaart bestellen, heel fijn! En heerlijk gegeten.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We konden heerlijk buiten eten. Ook konden we zelf de gerechten kiezen. Er was geen speciaal menu voor de actie van AH wat de keuze groter maakt!
Pascalle K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij zijn met 4 meiden wezen eten bij la bocca en het was top.
Gezellige mensen je voelt je gewoon thuis.
Eten en drinken was ook top.
Bediening was ook top.
Wij komen zeker nog een keer terug!
Albert1012 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten was zeer verzorgt en smaakte uitstekend. De bediening was ook uitstekend.
Alleen parkeren zou beter aangegeven kunnen worden.
P.vanderlinde .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een carpaccio zoals ik hem lekker vindt, eenvoudig en met heerlijke ossenhaas. De pizza's waren uitstekend en de rode wijn lekker fris en fruitig.
Celia G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteravond gegeten.Eten was heerlijk.Lekker op het terras gezeten.Hoewel het superdruk was maakten ze snel een plekje.
We hebben tot laat gezeten en voelden geen druk om weg te moeten gaan.Aardige bediening.We gaan hier zeker nog een keer heen!
Joycewalsarie .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Diner gehad bij La Bocca met AH diner er actie. Jr kon kiezen van de kaart. Dus geen speciale kaar voor de actie. Vriendelijk personeel. Heerlijke huisgemaakte zalm op toast als voorgerecht en gesneden ossenhaas op een bedje van salade als hoofdgerecht. En een super lekkere teramisu met koffie smaak
Kortom heerlijk gegeten Een aanrader. Heerlijk
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij La Bocca.Bediening was zeer vriendelijk en voorkomend.Het werd na 20 uur een beetje fris buiten en kregen we vlot een warme plaid aangeboden.Alle vier hebben we een gezellige avond gehad,voor herhaling vatbaar.
Zeep .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Resto is wel ok. Ingrediënten vers. Bediening redelijk snel. Was erg druk, reserveren was wel noodzakelijk. De verplichte 3 gangen kregen we niet op, toetje werd voor ons ingepakt.