Over het restaurant Trattoria La Bocca

Italiaanse flair en gastvrijheid

In Trattoria La Bocca word je werkelijk verwelkomt met Italiaanse flair en gastvrijheid. Het eten zit vol met echte Italiaanse pure smaken! De Italiaanse chefkok maakt de specialiteiten dan ook met zorgvuldig ingekochte ingrediënten. Alles is hier ook huisgemaakt, dus ook het brood, de pizza’s, de sauzen en desserts! Zoals de ‘nonna’ het vroeger ook altijd thuis maakte.

Meer informatie over restaurant Trattoria La Bocca

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Trattoria La Bocca

Gosia W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben vandaag heerlijk bij jullie gegeten. Bedankt????????
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Enige minpuntje was dat bijgerecht bij de vis stukken aubergine,ik denk aardappeltjes,allemaal niet aangeraakt,vorige keer ook niet.Dat vonden wij beiden,verder meer dan prima.
ilovecheetas .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker eten, leuke sfeer en vriendelojke bedoening. Alleen best prijzige gerechten, waarmee we zichzelf een beetje uit de markt prijzen.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was prima, vond wel dat ik achteraf nog veel geld kwijt was voor 2e diner gratis dat was wel wel jammer, hoop dat het een volgende keer goedkoper kan.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Hier gegeten met onze Amerikaanse vrienden, voor hun vertrek van Schiphol naar USA.
Leuk restaurant, mooi ingericht, goed bediening en prima eten van een echte Italiaanse kok.
Ik had het voorgerecht met diverse vissoorten in een pittige tomatensaus. Echte aanrader.
Vervolgens een lekkere pizza al tonno. Crème brulee toe. Paar rode wijntjes. Totaal 40 euro pp.
Zeker een aanrader voor als je wat zoekt in Badhoevedorp.
Ulrike S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuk en sfeervol ingerichte zaak met vriendelijke bediening. Een minpunt was de keuze aan gerechten wanneer je niet van pizza, maar van pasta (b.v. spaghetti) houdt. Op de kart stond slechts één spaghettigerecht met zeevruchten die mijn partner niet mag eten. Op onze vraag of er geen andere spaghetti gemaakt konden worden, werd ons slechts het kindergerecht (á la bolognese) aangeboden. Iets simpels als spaghetti carbonara (spekjes, room, ei en Parmezaanse kaas, ingrediënten die in elke keuken te vinden zijn) kon niet worden gemaakt.
PS: het was op dat moment erg stil in de zaak, er zat alleen één paar te eten, dus de kok had alle tijd om iets te bedenken. Jammer.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten alleen jammer dat er ook honden in het restaurant mogen daar heb ik moeite mee vanwege de hygiene als het een geleide hond is heb ik er geen moeite mee want die mensen willen ook wel eens uit eten gaan
Dine V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Als vegetariër ook goed bediend. We zouden hier nog wel eens terug kunnen komen! Tip: vraag of je boven kunt zitten bij reservering. Prachtig ingericht, prima ligging, goed bereikbaar.
cboortman .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Jammer dat ze een speciale kaart maken waar je uit moet kiezen, omdat je met de korting van ah komt. Is niet overal zo. Bij Joseph kan je gewoon uit hun menu kiezen je moet alleen een voorgerecht en ook toetje nemen. Hier kon je niet uit hun gewone menu kiezen. Erg teleurstellend. Zelf het toetje, dat ik vanwege en dezelfde prijs en het toetje van de kaart tyramisue lekkerder vond, ze waren allebei 7,50. Kon niet vanwege de smoes dat ze al niet genoeg turamisue hadden. Erg jammer zo creeer je geen klanten. Wij gaan hier in ieder geval niet meet heen. Ver gebruikt wel bijna elk restaurant je als vulling voor de stille dagen wanneer ze niet zoveel klanten hebben.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker eten in een gezellige omgeving. Net iets meer dan een pizzahut.
Goede prijs/prestatie, zeker met de AH kortingsaktie.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Iedereen is goed aan zijn trekken gekomen. De pizza, Lasagna voor de kids is erg lekker en van goede kwaliteit. De vis en entrecote voor mijn vrouw en mij zijn ook erg lekker. Lekkere kruiden erbij. De vis lekker zacht, de entrecote lekker mals en ziet er goed uit. Alleen wat meer groenten en aardappeltjes erbij, net iets te weinig. We komen zeker nog een keer terug.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met AH actie en jammer van de beperkte pasta keuze, maar een met worst!
Duurde heel lang voordat het eten kwam en de entrecote was heel taai en met te veel wijnsmaak.
Zeebaars was integendeel heel goed.
De toetjes hebben beiden te veel alcoholsmaak waardoor mijn kinderen het niet lekker vonden..
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Beneden ziet het er hééél gezellig uit, maar we zaten boven.
We vonden de zolderruimte absoluut niet gezellig.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Jammer dat je met de Ah actie niet meer kan kiezen van het gehele menu. Iets wat een aantal weken geleden wel nog kon. De keuze voor het voorgerecht was ook zeer beperkt (lees = geen keuze)
Kwaliteit van het eten is oke, maar met deze actie is het niet heel leuk meer.....
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Beetje karige groenten/aardappels bij de entrecote. Pizza was heerlijk en voorgerecht (helaas niet zelf kiezen) was ook heel lekker.
Bediening was vlot en aardig.
Restaurant zat niet heel vol op een donderdagavond dus al met al een prima plek om je Albert Heijn zegels te gebruiken.
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten afgelopen weekend, vooraf antipasto La Bocca, als hoofdgerecht pasta pesto en een ijsbonbon limoncello voor toe. Prima gegeten en ook de huiswijn was prima. Parkeren was gemakkelijk en in het restaurant hing een goede sfeer! We komen weer terug.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Als voorgerecht de anti pasti. Dat was een heel bord vol. Totaal niet in balans als je daarna nog het hoofdgerecht krijgt. Daarna de verse pasta met zalm genomen. Heel misselijk werd ik ervan. Pasta was niet gaar, misschien typisch Italiaans...maar dit was meer dan bijtgaar. Het was gewoon hard!! Nee, niet voor herhaling vatbaar. Als zelfs de tiramisu niet lekker is, dan klopt er iets niet...nee bedankt La Bocca. Aardige en meedenkende medewerkers, maar het eten was niks!!
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima avondje gezeten en goed gegeten, Tip ga bij drukte boven zitten, stuk minder rumoerig. Prijs kwaliteit met AH bon dik in orde, fijn dat het desser gewisseld kon worden voor een kop koffie! Die was erg goed!
a.a.v.maaren .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zeer lang moeten wachten voor een eenvoudig menu.
3/4 Uur is wel erg lang. Deze ervaring hebben we - toen in gezelschap - reeds eerder ondervonden.
Geen pluspunt om dit restaurant aan te bevelen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Leuk restaurant, strak maar gezellig ingericht, aardige bediening en - niet onbelangrijk - héérlijk gegeten! Kortom: een aanrader!