Trattoria Il Cantinori

Nieuwendijk 15 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over restaurant Trattoria Il Cantinori

Elke maaltijd geserveerd met Italiaanse gastvrijheid

Elke maand presenteert Trattoria Il Cantinori een nieuw menu. De chef laat zich graag inspireren door de verschillende streken van Italië. Hierdoor zijn de gerechten zijn authentiek en verrassend. Heb jij als gast een goede Italiaanse suggestie voor de kaart? Geef het aan hen door! Hier wordt alles in het werk gesteld om jouw smaakpapillen te blijven prikkelen. Geniet van de vele gangen die het Italiaanse diner rijk is. Ook een lunch of afhaalmaaltijd is aan te bevelen.

Meer informatie over restaurant Trattoria Il Cantinori

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
M R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Timmeren wat betreft bediening aan de weg, gerechten wisselend goed maar naar tevredenheid. Gezien prijs-kwaliteisverhouding aanrader.
Roconnor2805 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We werden warm ontvangen door een hele leuke dame. Die leidde ons naar een tafel toe in de achtertuin. Heerlijk gegeten, salade met witte bonen, pizza, en een super lekked dessert. Bediening was top en super vriendelijk! Jammer dat we door muggen werden opgegeten. Maar verder een echte aanrader!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bij dit restaurant hebben we twee dagen achterelkaar gegeten. Eigenlijk is Italiaans eten niet echt mijn eerste keuze. Ik kies dan altijd maar voor de vispizza. De rest van het Italiaanse eten lijkt meestal allemaal erg op elkaar. Pasta en tomatensaus met Italiaanse kruiden. Iets wat je thuis ook makkelijk klaar maakt. Ik was echter met een groep mensen die wel graag Italiaans wilde eten, en dan ga je dus maar daar in mee. Al moet ik wel zeggen dat dit restaurant een stuk verder gaat dan de gemiddelde pizzeria. En ik had me dus ook voorgenomen om iets te kiezen wat zo min mogelijk "Italiaans" smaakte. Dat werd de ossenhaas met truffelsaus. En die was echt buitengewoon lekker. En had dus geen tomatenachtige saus.
Iemand anders in de groep had de eerste avond de zeebaars, met weliswaar wel een dergelijke saus, maar die smaakte dus ook erg lekker. Toen de groep besloot om de volgende dag weer naar dit restaurant te gaan, koos ik dus nu maar voor de zeebaars. Al heb ik wel het gevoel dat ik daarmee de twee lekkerste gerechten van de kaart wel geproefd heb. De rest is weer een stuk gewoner Italiaans als ik zo bij mijn tafelgenoten zag en proefde. Verder was het twee dagen goed vertoeven in de leuke binnentuin, en het weer werkte wat dat betreft ook goed mee. De bediening was heel vriendelijk en zorgde goed voor ons. De prijs was wel wat aan de hoge kant, maar op de kwaliteit van het eten was dan ook niets aan te merken.
Bvleeshouwers .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad bij Trattoria Il Cantinori! Aanrader is absoluut de tiramisu als dessert, we hebben beiden nog nooit een betere geproefd!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Prima adres om lekker Italiaans te eten.
Vis was vers en porties waren goed.
Ook de pizza's waren dik in orde!
Vriendelijke correcte bediening.
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het eten op zich was lekker. Wij vonden het iets aan de dure kant qua prijs/ kwaliteit. Het visgerecht van de grill daar kreeg je veel vis bij 4 stuks, maar er zat geen saus bij wat jammer was (dit had het afgemaakt). Alleen wat olie. De verse tomatensoep was erg lekker en verdient meer dan een 8. De pasta's waren redelijk. De pizza had een lekkere dunne krokante bodem en was goed belegd.
Vaelorian .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Eten:
Als altijd ontzettend lekker. Ik ben inmiddels bij diverse Italianen geweest maar deze is wel erg goed. Zelfs in Rome heb ik niet zo lekker gegeten als bij deze italiaan. Zeker voor de prijs.
Service:
De hostess (zo noem ik haar maar even) is ontzettend betrokken en snel. Als het eten minder zou zijn zou ik hier voor de service alleen al komen.
Decor:
Decor is prima. Niet direct mijn smaak hoe de muren eruit zien maar echt prima.
Sandy M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ons derde bezoek en weer was zowel het eten als de bediening goed. Voldoende keus op het menu. We hebben lekker gegeten. De prijs is ok. Niet goedkoop maar ook niet heel duur. (Gratis) parkeren kan heel dichtbij.
Gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Lekker gegeten in een hele leuke ambiance. Voorgerechten goed van proportie en super bediening. Hoofdgerecht,kreeft erg lekker echter porties aan de kleine kant voor de prijs. Mooie borden en veel ruimte om te zitten.
Lonneke L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Hele vriendelijke bediening, met onze extra verzoeken werd zonder problemen rekening gehouden. Een aanrader!
Ankebolt .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Prima gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Ambiance was keurig. De salade was vers en met een lekkere dressing. Het toetje voor 2 personen was hemels!!
Antoine.vangils .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Authentieke en smaakvolle, lekkere Italiaanse gerechten en drankjes.
Ruime opstelling van tafels en stoelen.
Vriendelijke bediening.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Hier met z'n tweeën naar toe gegaan voor een pizza. Zelden zo'n goede pizza geserveerd gehad, echt fantastisch. Bediening was zeer vriendelijk en de rust zelve. Ik ga zeker nog eens terug en kan het iedereen aanraden.
Diovangils .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Een prima Italiaan in het centrum van het Brabantse Geldrop. Weer super gegeten 26 dec 2015 (2e Kerstdag) met de familie (10 personen) in een mooie en gezellige ambiance. Vriendelijke en correcte bediening. Goeie prijs kwaliteit verhouding: niet goedkoop, niet duur (alles naar waarde dus). Het eten is ECHT en authentiek Italiaans zoals ook de eigenaar/kok: alles vers gemaakt met goeie ingredienten en met liefde en zorg bereid: kwaliteit en smaken die we vanuit Italie ook kennen. Voor mij de 3e keer dat ik hier eet, vanuit Amsterdam in mijn geboorteplaats Geldrop. Zeer de moeite waard. Chef: grazie e complimenti: era buonissima!! Aan te raden zijn de Vitello Tonnato, Spaghetti Aglio Olio, Saltimboca, Tiramisu, etc etc.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Het restaurant ziet er van binnen mooi afgewerkt en fris uit. Jammer dat je de jassen op een haak aan de deur naast je tafel moet hangen waardoor deze tegen je stoel bungelen (leuk idee maar niet voor een restaurant met pretenties). De stoelen zitten prima maar kun je niet aanschuiven onder de tafel waardoor je van tafel af blijft zitten. Jammer. De bediening is correct maar enigszins kil.

Het eten varieert enorm qua smaak. Het vlees (ossehaas met balsamico en kaassaus) was een prachtig dik, mals en heel mooi gebakken stuk met goede smaak. Het pastagerecht was lekker (naar verwachting voor goed italiaans restaurant), de pizza's vielen tegen: bodem was slap en basissaus vrij smaakloos. Het vlees zou een 9 krijgen, de pizza's een 5. Ondanks de matige prijs/kwaliteit zal ik in de toekomst vast nog eens binnenlopen voor een pasta of vlees gerecht.
Chislaine .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Geweldig gegeten. Personeel zou iets meer moeite mogen doen naar de gasten. Praatje maken beetje extra aandacht. Als je een keer net iets meer wilt dan een ordinaire pizza. ( overigens ook heel lekker). Dan moet je zeker dit restaurant proberen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Op een maandagavond even gaan eten. We dachten voor een snelle hap.
Geen pizza maar heerlijke pasta. We kozen voor drie soorten: Parmazaan/truffel, Lasagna en Kreeft. Erg heerlijk, lekker pittig en vooral heel vers. Ondanks dat het druk was en de gastvrouw alleen stond, ging het redelijk vlot en was het erg relaxed. Zeker een aanrader om nog eens te gaan eten.
EscoffierDeux .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Tegenover de Brigidabasiliek in het centrum van Geldrop bevindt zich dit aardige restaurant met Italiaanse keuken. Naast de gebruikelijke pasta- en pizzagerechten heeft het ook een ruime keuze aan vlees en vis. Vooraf een lekkere bruschetta met verse tomaatjes, om de eerste honger wat te stillen. Terwijl mijn tafelgenoten voor een visschotel met kreeft, langoustine, schelp- en schaaldieren gingen, koos ik voor een mooi stukje Rib-eye. Lekker mals van de gril. Het restaurant is ook geschikt voor kinderen, die een lekkere pasta of pizza kunnen kiezen met een ijsje na. Tot vermaak van de kinderen bleek de pizza over twee hazenoortjes te beschikken. Kortom, voor ieder wat wils in dit sympathieke restaurant. De charmante gastvrouw doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Avondje lekker dineren met vrienden. We zitten achterin en daar is het netjes en ruim. De tafels staan helemaal niet dicht bij elkaar.

Als iets lang duurt krijgen we excuses en we kunnen ook bijgerechten aanpassen waar gewenst.

Gerechten zijn net even iets anders dan anders. Truffel-tappenade-pizza als starter bijvoorbeeld. Prijzen zijn er dan ook wel naar.

We hebben goed gegeten en ons prima vermaakt.
HeDiBo .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
In een zeer vriendelijke omgeving hebben we uitstekend gedineerd.
De voorgerechten (vitello tonnato = dun gesneden kalfsvlees met een tonijn saus, en de Vellutata di pomodore fresco = tomatensoep) waren heel erg lekker. Helaas niet voorzien van een stukje brood. In plaats daarvan waren er voorverpakte broodstengels, toch wat gemakzuchtig.
Als hoofdgerechten hadden we Gamberoni alla diavola = 5 jumbo garnalen in een pittige saus en de getrancheerde eendenborst van het maandelijks wisselende menu. Voortreffelijk klaargemaakt en erg lekker.
De bediening was heel attent en zeer vriendelijk. Daar kunnen heel wat restaurants een puntje aan zuigen. Sommige mensen hebben nu eenmaal een natuurlijke vriendelijkheid, die je niet kunt aanleren.