Trattoria Il Cantinori

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Trattoria Il Cantinori

Elke maaltijd geserveerd met Italiaanse gastvrijheid, in deze gezellige Trattoria in het hart van Geldrop. De chef laat zich graag inspireren door de verschillende streken van Italië. Hierdoor zijn de gerechten zijn authentiek en verrassend. Heb jij als gast een goede Italiaanse suggestie voor de kaart? Geef het aan hen door! Hier wordt alles in het werk gesteld om jouw smaakpapillen te blijven prikkelen. Geniet van de vele gangen die het Italiaanse diner rijk is. Ook een afhaalmaaltijd is aan te bevelen. Tevens kunt u in de zomer genieten op het terras in de zonnige binnentuin.

Glas champagne

plusje .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer vriendelijke correcte bediening, zelfs met de drukke avond.
Leuke kaart en duidelijk eigen gemaakte pasta. Zeer an te bevelen!
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
erik K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Geweldige visschotel gegeten met mosselen, garnalen in verrukkelijk lekkere rode saus (uit oven) mooie wijn erbij. zeker ook de moeite waard om zonder de ah actie naar toe te gaan.
Leontine K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere verschillende smaken die met aandacht worden bereid. Vriendelijk en geïnteresseerd personeel met Italiaans accent dat de sfeer goed doet.
Hugo M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg genoten van het eten met AH bon bij Trattoria Il Cantinori, een echte aanrader en voelt heel erg italiaans. Beetje rommelig en druk, maar wel heel goed en leuk.
sixtiesmargreet .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Goede keuken en dank zij de AH actie een prima prijs/kwaliteitsverhouding. De antipasto en het dessert "Il Cantinori" ontlokten ons een "whow". De filetto du chef was botermals. Er hing een prettige, rustige sfeer en de bediening was erg vriendelijk. Heel klein minpuntje was het feit dat we om dienbestek voor de bijgerechten moesten vragen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Leuke avond gehad, heerlijk voorgerecht met aubergine en parmazaanse kaas, hoofdgerecht ossehaaspuntjes met balsamico. Voor herhaling vatbaar! De gingerale werd leuk geserveerd.
Yessica D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten met de ah-actie. Als deze actie er niet was geweest dan zou ik het persoonlijk iets te prijzig hebben gevonden..
Arianne M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer lekker gegeten! Aardig personeel kortom top ????
Cornelis R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, was erg gezellig! En het water kost maar een euro, leuk karafje met citroen en munt.
complimenten!
N K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We kwamen voor het eerst in dit restaurant.
Het is leuk ingericht maar miste er. Stukje gastvrijheid bij binnenkomst.
De wachttijd was wat lang.
Het eten was lekker.
Ook weer bij vertrek miste ik toch weer even het stukje gastvrijheid.
Personeel was verder wel vriendelijk.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten en mooie ambiance.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij waren hier met de AH actie. Je kon van de kaart bestellen en dan was het goedkoopste gerecht per gang gratis. Wij hadden ons 1,5 jarige zoontje bij, die niet helemaal fit was en het personeel heeft zoveel mogelijk gedaan om het hem naar zijn zin te maken. De pasta die mijn vriendin bestelde was overstrooid met veel peper, waardoor het gerecht vrij pittig werd. Dat heeft zij gemeld en als goedmaker, kregen wij 2 drankjes van het huis. Super gegeten daar + uitstekende service!
nell N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben erg genoten van de visschotel voor 2 personen in een levendige gezellige sfeer! Wat extra groente erbij zou lekker zijn.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ondanks drukte en rumoer genoten van de heerlijke gerechten zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. Beiden hadden we Dessert il cantinori vonden het lekker maar eenvoudig in verhouding tot de prijs, hier ontbrak iets. ook mijn stoel had in het verleden gelet op de vlekken al voldoende meegemaakt.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en was heel gezellig. Zijn met AH actie geweest er was genoeg keuze..Op een paar gerechten na kan je alles van de kaart bestellen.
Ditte L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben de laatste maanden hier 3 keer gegeten en 2 keer naar volle tevredenheid. Gisteren avond gingen we met ons gezin eten, het was erg druk en rumoerig en de bediening had eea niet goed onder controle. De wachttijd was (te) lang en de bediening gehaast. Toen we vertrokken was er niemend om nog even iets te zeggen. Jammer, het eten is van prima kwaliteit maar ons avondje uit was gisteren teleurstellend.
mellany .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met de AH actie hier gaan eten, super deal! Zeer goede steak gehad met een lekker wijntje. Ook het voorgerecht en nagerecht waren heerlijk. Veel keuze en echt Italiaans, wij komen zeker terug.