Trattoria Il Cantinori

Nieuwendijk 15 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Il Cantinori

Elke maaltijd geserveerd met Italiaanse gastvrijheid, in deze gezellige Trattoria in het hart van Geldrop. De chef laat zich graag inspireren door de verschillende streken van Italië. Hierdoor zijn de gerechten zijn authentiek en verrassend. Heb jij als gast een goede Italiaanse suggestie voor de kaart? Geef het aan hen door! Hier wordt alles in het werk gesteld om jouw smaakpapillen te blijven prikkelen. Geniet van de vele gangen die het Italiaanse diner rijk is. Ook een afhaalmaaltijd is aan te bevelen. Tevens kunt u in de zomer genieten op het terras in de zonnige binnentuin.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Trattoria Il Cantinori

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bruinscasper .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten lekker. Alleen wat lang wachten zeg. Weinig service aan tafel. Lang moeten wachten op drinken en het extra bestellen van drank.
Jacintha A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
hebben lekker Italiaans gegeten enig minpuntje zeg maar minpunt
we bestelden spanish coffee als nagerecht met verzoek om de likeur er apart bij te doen
dat had in een klein borrelglaasje gemogen niet in een groot glas
tot onze verbazing zagen we later op de rekening dat daar per stuk €4,50 extra voor betaald moest worden
Laurette M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben er een leuk Italiaans adresje bij! Het eten was zeer goed en de bediening erg vriendelijk. Je kon bijna alles van de kaart kiezen en het goedkoopste gerecht kregen we van het huis. Super!
S. W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima eten, gezellig atmosfeer en vriendelijke bediening. Prettig dat er gekozen kon worden uit de kaart. We komen zeker nog een keer terug want er was nog genoeg keuze op de kaart, bovendien lijkt het ons leuk om in de tuin te kunnen zitten, wat gezien het weer en temperatuur op dat moment niet mogelijk was.
tonny K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
lekker gegeten, in de achtertuin. De gerechten waren afzonderlijk goed aan prijs maar doordat het een AH menu was, werd het geheel door twee gedeeld waardoor het perfect was. Volgens mij was er echter een personeelstekort. Ze deden erg hun best maar soms was de wachttijd te lang, of was er geen tijd tafels af te ruimen wat een rommelig geheel gaf.
nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker gegeten, maar veeeeel te lang moeten wachten. Maar 2 mensen in de bediening voor binnen en het terras, dat is toch veel te weinig. Iedereen zat te klagen en zat hongerig te wachten. Zelfs de drank kwam veel te traag door. Vriendelijke serveerster maakte wel excuus en er werd een Limoncello aangeboden. Toch komen wij daar niet meer terug
claudiiag .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij waren tamelijk op tijd gaan eten (17.30 uur). Bij binnenkomst was er geen gastvrouw/-heer en moesten daar even op wachten. Zo ook op opnemen van een drankje. Voorgerecht en hoofdgerecht kwamen in goed tempo achter elkaar aan.. daarna ging de service snel achteruit. Het werd drukker en zowel bediening als keuken leken het niet goed aan te kunnen. Ondanks dat de service niet op en top was, was het eten wel lekker. Dus daar dan wel de credits voor.
kleingem .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima gegeten met gezin, kwaliteit van eten is prima, jammer is dat de bediening niet altijd even goed oplet; verder lopen de wachttijden goed op wanneer het drukker wordt, assertiviteit benodigd. Te weinig bedienend personeel voor aantal bezoekers
jvdEls .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor het eerst gegeten bij Il Cantorini in Geldrop. Wij zijn echte liefhebbers van Italië en van het Italiaanse eten.
In deze regio zijn niet veel goede Italiaanse restaurants te vinden, maar Il Cantorini is ons goed bevallen.
Eten was smaakvol en de bediening ging vlot. Met de AH- kaart is de prijs/kwaliteit in verhouding.
Zeker een restaurant om nog terug te gaan om dan andere gerechten van hun kaart te kunnen proeven.
Aanrader voor wie van Italiaans eten houdt en weet wat je van de Italiaanse keuken mag verwachten!
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hadden n plek in de gezellige binnentuin gereserveerd, voor- en hoofdgerecht buiten gegeten. Nagerecht konden we zonder probleem binnen eten, het werd te koud om buiten te blijven. Gezellig, keurig personeel en het eten (goede hoeveelheid) werd netjes opgediend. Voor herhaling vatbaar!
roli2201 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gegeten met AH restaurant actie, leuke bediening en heerlijk gegeten! Ruime keuze aan echt Italiaanse gerechten. De tijd tussen de gangen in was precies goed.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was heerlijk. De ossenhaas super mals. De groenten uit de oven mooi gaar en de patatjes knapperig. De truffelsaus had een stuk minder zout en meer truffel mogen zijn.
Jan-Willem D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We werden gastvrij ontvangen. Vanwege de AH-restaurant zegels hadden we, begrijpelijk, een aangepaste menukaart, dit was subtiel en duidelijk aangegeven. Er werden enkele gerechten uitgesloten.
We kozen voor een eenvoudig voorgerecht, maar lekker. Beiden dronken we wijn, zowel de witte, als de rode wijn was prima.
Bij de keuze van het hoofdgerecht werden we goed geadviseerd en het was heerlijk!
Dessert was ook lekker.
De bediening was goed, ontspannen en prettig. Tenslotte was de rekening ook duidelijk, korting direct verrekend op het 3 gangen menu.
Het was een fijn diner voor een goede prijs!
peppelnori .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
leuk restaurant, nette bediening,alleen zijn sommige gerechten wel aan de zeer hoge kant voor wat je krijgt
voordeel is wel met de ah actie dat je gewoon van de kaart kunt bestellen ipv een samen gesteld menu
stanscheerder .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Excellent. Goede service. Verrassende Cuisine. Prima wijn.......
kortom een culinaire traktatie ???? Een aanrader In Geldrop
Ludovic S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Heerlijke gerechten. Fijne en gezellige bediening. Mooie inrichting. Kortom een topavond! Een aanrader wat we zeker nog eens terug gaan.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Op een donderdagavond naar toe geweest. Gezellig druk en een heel fijne bediening. Pak vooral de Antipasto Il Cantinori, een absolute een aanrader!!
Pascalle C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was prima, hoewel niet bijzonder. Bijgerechten bij hoofdgerecht vrij armetierig. Duur in verhouding voor wat je krijgt. Toen we binnen kwamen werd ons een tafel gewezen waarna het zeker 10 minuten duurde voordat er iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Verder was de bediening nogal chagrijnig en kortaf. Ik zou hier niet terugkomen, genoeg betere en gezelligere restaurants in Geldrop. Wel zullen we hier terugkomen om af te halen; de pizza's zagen er fantastisch uit.
Gerrit-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuk Italiaans restaurant. We werden snel bediend en het eten was heerlijk. Lekkere pasta's en pizza's staan op de menu kaart. (Vlees hebben we niet geprobeerd.) Verder ook lekkere voor- en nagerechten! Kortom; prima eten hier!
m R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Timmeren wat betreft bediening aan de weg, gerechten wisselend goed maar naar tevredenheid. Gezien prijs-kwaliteisverhouding aanrader.