Trattoria & Grill Due

Zutphensestraatweg 2 6955 AG Ellecom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Trattoria & Grill Due

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben afgelopen zaterdag in het restaurant gegeten. De ambiance is schitterend en het eten bijzonder lekker. De service viel helaas tegen. De jongen die ons bediende maakte geen contact, maar voerde een toneelstukje op. Echt storend was dat hij, precies op het moment dat ik een hap eten in mijn mond stak, kwam vragen of alles in orde was. In elke horeca-opleiding leer je dat je daar op moet letten. Advies: doe gewoon en straal uit dat je je gasten een fijne avond wil bezorgen.
BeeldGuy .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Gisteren heerlijk gegeten met vrienden. We lieten ons door de chef verrassen. Heerlijke voorafjes, prachtig visje op een heerlijk bedje. Een heerlijk zomers fruitig toetje. Wij zijn nu fans, en maar op een half uurtje rijden vanaf Wageningen.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Vanvond hebben mijn man en ik gegeten bij Due. We hebben fantastisch gegeten! Elke hap was een feestje. Ik ben zelf een niet onverdienstelijke kok en eet zeer regelmatig 'uit'. Kritisch dus. Deze keuken is typisch Italiaans zoals je die in Umbrie en Toscane kan treffen: alles vers en met zorg en liefde gemaakt. Verrukkelijk! Een absolute aanrader. Ook de bediening is uiterst vriendelijk en professioneel.
Genieter92 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
heb gisteren bij due gegeten ik had de parelhoen mijn vriendin de zeebaars.
heb er lekker gegeten bediening was bekwaam heb geen leeg glas gehad.
het eten was heerlijk goed bereid alleen een beetje weinig voor mijn beleving
dessert had ik pannacotta deze was heerlijk eten zag er goed uit en smaakte heerlijk
ik ben zelf kok in luxere restaurants en ben vaak ontevreden als ik ga uit eten maar dat was bij due zeker niet het geval.
zeker een aanrader
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Op vrijdag 30 mei heerlijk gedineerd bij DUE. Vooraf een heerlijke carpaccio van rund en een geweldige anti pasta van diverse vleessoorten. Voor het hoofdgerecht heeft mijn vrouw genoten van de zeebaars en ik van de Angus rib eye. Beide gerechten waren perfect bereid en werden begeleid door een heerlijke pasta met een verrassend pittige nasmaak. De bediening was uitstekend en wij stelden het bezoek van chef-kok Giuseppe aan onze tafel bijzonder op prijs.
Een avond die zeker voor herhaling vatbaar is.
Jsa .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Mooie ambiance. Zeer prettige bediening. Kwaliteit menu's was goed zeker de carpaccio. Het hoofdgerecht asperges met pappardelle was te vlak van smaak en veel olie gebruikt. Had n.m.m. iets meer italiaans moeten zijn, je bent tenslotte een italiaans restaurant. Nagerecht tiramisu was heerlijk maar was wel hoe je het bij andere restaurants ook op tafel krijgt.
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
2.3.14 hier gegeten. Voorgerecht carpaccio was prima. Hoofdgerecht risotto dreef in de olie, was niet goed. Vreemde smaak. Teruggeven en ravioli besteld. Was wederom niet lekker, erg droog en geen smaak. Wederom teruggeven. Gevraagd of de Kok even aan tafel wilde komen,
kwam niet. Vriendin van mij had baars op de huid gebakken, was ook niet echt geweldig. De huiswijnen waren prima en de bediening ook. Hier ga ik nooit meer naar toe.
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Restaurant heet nu Due. Zeer gezellig gegeten. Alle tafels bezet en dat voor de kerst!! Hartelijke bediening en echte Italiaanse Toscaanse kok die graag met passie over zijn gerechten spreekt. Heerlijke pure verse ingrediënten. Heerlijke avond.
Bijen_Simon .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
We zijn in het hotel een paar dagen verbleven, alleen de laatste avond in het restaurant gegeten. Dit eten begon met een broodje met olijfolie en boter om de wachttijd te overbruggen. Prima.
Daarna Angus rib-eye van de BBQ, prima van smaak, vreemde combinatie. Er was weinig groente te vinden. Wel veel koolhydraten in de vorm van spaghetti.
De omschrijving van bovenstaande was: "Black Angus rib-eye van de BBQ met kleine uitjes en gebruinde boter met balsamico en mosterd". De spaghetti werd niet genoemd. Wisselen van spaghetti in groenten zou de hoofdmaaltijd veel meer tot zijn recht laten komen.
Als nagerecht tiramisu, deze had weinig smaak aan de bodem, jammer. Later bleek dit met Grappa gemaakt te zijn. Ik miste dan wel de amaretto of andere smaakmaker.
De verlichting was wat onduidelijk, net te zacht om goed te kunnen zien wat er op je bord lag. Ook kwam deze van achteren, in plaats van van boven, zodat je in je eigen schaduw zit.
Wel is het restaurant smaakvol ingericht, en vriendelijk bediening.
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
We hadden een italiaans arrangement inclusief overnachtingen en een 3-gangen menu. Het 3 gangen menu stond vast, wilden we van de kaart kiezen dan gaf dat een toeslag van 10 euro p.p. Wij kozen voor het eerste, het italiaanse van het arrangement bleef aldus een groot raadsel. We zaten met zo'n 6 stellen op een muurbank naast elkaar waardoor er van enige privancy geen sprake was. Iedereen fluisterde dus terwijl er mogelijkheden voor het plaatsen van tafeltjes zat was. Een amuse kon er niet van af. Als eerste verscheen er wat bruin (zuurdesem?) brood met boter en olijfolie. Niets spannends, van mooi brood was geen sprake: een aanfluiting. Ons voorgerecht bestond uit wat mooie plakjes zalm terplekke door de ober overgoten met een sausje. Niks mis mee maar zo verschrikkelijk alledaags en zo weinig bijzonder... het hoofdgerecht kwam lauw ter tafel, onze wijnglazen waren leeg maar ons werd niets gevraagd, water op tafel werd niet aangeboden en na eindelijk iemand van de bediening te pakken te hebben gekregen konden we wijn bestellen en ging ons hoofdgerecht (waar wij uiteindelijk toch maar aan waren begonnen) retour keuken om alsnog (aangevuld, dat wel) warm op tafel te komen. Het smaakte goed, parelhoen, de bijlagen waren nog ouderwets nouvelle cuisine. Ons nagerecht bestond uit het meest eenvoudige en goedkope: creme brulee. Waarom niet voorzien van bijv een bolletje ijs, een wafeltje of wat chocolade ? Begrijpelijk dat wij tijdens onze 2de verblijfdag buitenshuis (nog geen 500 meter verderop) hebben gegeten.
Rehtse .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Gisteravond heerlijk gegeten, bediening let goed op, flexibel, alleen de amuse werd niet toegelicht doordat er ondertussen een wijn werd besproken. De gerant/sommelier was zeer alert, hartelijk, eerlijk en liet bij groot enthousiasme bijschenken of andere dranken aanrukken die mogelijkerwijs ook bij onze smaak zouden kunnen passen. Het eten zat mooi in elkaar, geen michelinster maar degelijke ingredienten die gemakkelijk bij elkaar pasten. Goede porties, geen honger na afloop.
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
We hebben een 3-gangen arrangement geboekt bij de hotelovernachting bij Landgoed Avegoor en zijn op basis van eerdere positieve ervaringen bij dit hotel (Giga's) vol verwachting gaan eten. Het personeel en met name de restaurantmanager begrijpen heel goed wat gastvrijheid is. Helaas bleek de kok niet zo goed te begrijpen hoe je moet koken...

Het hoofdgerecht bestond uit kipfilet die volledig drooggebakken was en de groente was helaas zonder enige smaak. Ook het nagerecht was beneden maat: de tiramisu was bedekt onder een veel te dikke laag chocoladepoeder.

In het algemeen was de kwaliteit, de wijze waarop het werd opgediend maar ook de ambiance zeer teleurstellend ondanks de pogingen van het personeel om er toch een leuke avond van te maken.