Trattoria & Grill Due (Landgoed Avegoor)

Zutphensestraatweg 2E 6955 AG Ellecom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Trattoria & Grill Due (Landgoed Avegoor)

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Was eigenlijk nogal teleurgesteld over de kwaliteit van het eten en ook de prijs van de wijn ging 4x over de kop. Bediening was correct en vriendelijk. Let op als je tortellini besteld krijg je ravioli. De over geeft dat tie maar de kok wuift dat weg. Zeker geen aanrader!
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Misschien is het een manco van Italiaanse restaurants dat als je de vier gangen neemt, het veel te veel is. Het zou handiger zijn een menu aan te bieden naast de losse gerechten. Dat komt ook de nu te hoge prijs ten goede. De carpaccio van entrecote en de risotto met inktvis, coquilles en garnalen waren uitstekend. Het hoofdgerecht van gepaneerde lamsribbetjes en ribeye werden geserveerd met dezelfde saus en een overbodige pasta. Dat kan wel wat creatiever. Aan het dessert kwamen we niet meer toe.
Het prima wijnarrangement werd met veel enthousiasme gepresenteerd en we kregen zelfs een extra proefglas om de verschillende wijnen te proeven.
AJKV .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Wat een heerlijk uitje was dat! Samen met mijn dochter een weekendje weg. Helaas viel de service van het hotel wat tegen, maar gelukkig maakte het eten en de bediening in het restaurant veel goed! Elke gang was een verrassing die de tong streelde! De bediening was heel (kind)vriendelijk en zeer gericht op het welbevinden van ons als gasten! We hebben genoten van ons diner in de prachtige tuin! Hulde!
Konien .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Vanavond met de AH-actie 3-gangenmenu gegeten. Wat ons in deze ambiance als eerste tegenviel is dat ons 2-p tafeltje 30 cm van een 4-p tafel afstond. Zelf dus direct al wat opgeschoven om te voorkomen dat de volgende gasten (die 5 min. na ons kwamen) met de billen over onze tafel moesten schuiven om bij hun stoel te komen. Bediening over-all was prima, niks over te zeggen. Onze verwachtingen lagen hoog, dat vooraf gezegd, dat komt door de gehele uitstraling van het pand, het pretendeert zelf ook wel wat te zijn. Eerste gerecht was "gegrilde groenten overgoten met een olie op basis van peterselie en ansjovis". Smaakte goed, maar wel een heel eenvoudig gerecht. We hadden het er nog over dat we dit in het campingrestaurant afgelopen zomer nog besteld hadden. Dat was een grotere portie en met meer smaak. Dat kwam doordat de groente dikker gesneden was en zijn eigen smaak kon behouden. Iets meer uitdaging hadden we verwacht. Hoofdgerecht was "zachtgegaarde eend met linzen". Was erg lekker en met een tikje meer zout kwam het beter tot leven. Groenten en puree eromheen ook erg lekker. Erbij een glaasje rode wijn, maandwijn. No Zero uit Puglia, Italie. Super! Overige wijnen van de kaart waren per fles overgeprijsd. 2/3 van de wijnen waren meer dan 40 euro, ik was snel uitgekeken. Dan maar per glas. De maandwijn was overigens per fles 29,50, dus dat viel nog wel mee. Nagerecht was "panna cotta met rode vruchten en koekjeskruim". Zoet en op zich prima, maar ook erg makkelijk. Ook kennen wij de panna cotta iets anders. Gekookte room is romiger dan wat wij proefden.
Al met al hoopten wij op meer. Dat dit een restaurant in onze buurt zou zijn waar je voor speciale momenten naar toe gaat. Helaas kunnen we dat niet achteraf zeggen. Hier gaan we niet meer naar toe. Als dat aan het 3-gangen AH menu lag zijn ze dus niet geslaagd om nieuwe klanten te winnen in ons geval. En wij zijn echte restaurantgangers.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Vanwege een arrangement met het hotel Avegoor hebben we een viergangen menu in Due gegeten. Tot onze verbazing bleek een kleine tomatenamuse ( één klein glaasje voor 2 personen...) al de eerste -overigens smakelijke- gang te zijn. Als maagvulling werd een compact broodje met roomboter geserveerd. De tweede gang waren stukjes mozzarella met gegrilde groente en een dressing met olijfolie. Dit smaakte goed, maar was wederom een wat klein gerecht. Vervolgens kwam het hoofdgerecht: varkensmedaillons met kaassaus en wat kleine stukjes groente. Het vlees was iets te doorbakken en al weer kleine stukjes. Als maagvuller werd patat met frietsaus geserveerd. Dit alles kwam van een italiaanse (?) chef volgens de ober. Nou hebben wij laatst geregeld in Italie gegeten, maar echt nooit patat gehad. Als dessert kwam een glas panna cotta met koekkruimmels. Ik vond de panna ccotta lekker maar het zoete laagje te zoet en de kruimels vrij droog. Ik miste verse vruchten. De ambiance is niet onaardig maar wat gehorig en doet donker aan. De wijn die werd geschonken was een prima merlot. Alles overziende hadden we toch meer van dit restaurant verwacht. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk.
Victor22 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Gegeten met AH actie, in tegenstelling tot reservering gemaakt voor Due, werden we geplaatst in de grote eetzaal van het hotel. Bediening aardig en attent. Eten weinig fantasierijk en onderscheiden, niet echt heel bijzonder. Teleurstellend gezien eerdere ervaringen bij Due, waar we onder een grote boom in de tuin gegeten hebben
WilJ .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Culinair weekend geboekt bij landgoed Avengoor. Voor de hotelkamers hoef je er niet heen, maar het eten maakte dat dubbel goed.
Zeer vriendelijk en voorkomend personeel die goed opletten en je op je wenken bedienen.
Eerste dag 4 gangen menu. Voor- hoofd en nagerecht zelf te kiezen , en tussengerecht verrassing.
Als voorgerecht salade met warme geitenkaas en honing uit de oven met gesuikerde amandelen en bietjes. Heerlijk, jammer dat het wat veel was als voorgerecht, moest wat laten staan want er kwamen nog 3 gangen.
Tussengerecht bleek een risotto van bospaddestoelen, en hoofdgerecht gegrilde dorado op een bedje van couscous met groenten van de BBQ.
Mijn echtgenoot kreeg een gepofte ui bij zijn entrecote , maar dat was geen succes.
Na gerecht een tarte tartin met kaneelijs. Echt alles was overheerlijk !!
Volgende dag 3 gangen verrassingsmenu.
Als voorgerecht gegrilde groenten met een balsamico dressing met ansjovis wat een lekker zoutige smaak gaf aan de groenten.
Hoofdgerecht gegrilde vis met een verrukkelijke spaghetti in een knoflook olie.
Als nagerecht een plankje met internationale kazen.
Er werden steeds goede wijnen die mooi bij het eten pasten geserveerd.
Kortom geweldig restaurant en bistro, wat wel iets meer gezellige uitstraling zou mogen hebben.

FrankAsd .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Het niet-Italiaanse restaurant op Landgoed Avegoor heet tegenwoordig "Restaurant Avegoor" en als ik de oude recensies van voorgangers Giga's en Max lees is het er wel op vooruit gegaan. Prima salade Geitenkaas en soep met Gamba's en asperges vooraf, als hoofdgerecht asperges met ham, spek en ei - voortreffelijk. Ambiance niet supergezellig maar wel okee, prima stoelen bijvoorbeeld.
Erikvw .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
Leuk restaurant voor wanneer je een wat chiquere gelegenheid zoekt. Modern interieur met een schitterende tuin om in te eten tijdens de zomer. Een tip: ga in het wild seizoen hier eten en neem dan het 'verrassingsmenu' (wat ze van te voren keurig met je doornemen).
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Via een supergoed arrangement bij hotel Landgoed Avegoor hebben we bij Max gegeten. Vooraf een heerlijk zalmhapje met kruidencreme en picallilimayonaise prachtig opgemaakt.Als hoofd paddestoelenrisotto met hoenderfilet, risotto tikkeltje te zout naar mijn smaak maar verder prima en het dessert was ook overheerlijk en zag er prachtig uit. Het personeel heel vriendelijk, goede service en decor prima.Top dus.