Over het restaurant Trattoria Fantasia

Ruim 25 jaar biedt Trattoria Fantasia een warme dosis Italiaanse zon en geest in het centrum van Amsterdam. Het is een traktatie voor de zintuigen zodra je het restaurant binnenloopt: het geluid van een vriendelijke begroeting, de aanblik van een nieuw ontworpen interieur dat in evenwicht staat tussen verfijning en comfort, en de geur van verleidelijke aroma’s van de authentieke cucina italiana.

Locals en reizigers zijn al lange tijd zowel verrast en verbaasd, vooral als ze eenmaal de smaak van de uitstekende gerechten bij Trattoria Fantasia proeven. Sfeer, service en smaken komen allemaal samen op een unieke Italiaanse manier, kan dit echt in Amsterdam?

Meer informatie over restaurant Trattoria Fantasia

• Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Helemaal lekker en prima
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten en prima prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!
Ron F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige uitstraling en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Komen hier vaak als wij naar theater gaan. Snelle bediening. Goede gerechten. Hebben hier heerlijk gegeten,
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in prima ambiance voor goede prijs.
Cler L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Redelijk menu , alleen de zeebaars die wel gied smaakte was slechts voorzien van een beetje en niet smakelijke sla en 2 te koude stukken aardappel .
Toetje ok . T is dat het tegenover t theater zit en dat handig is maar zou niet weer gaan .
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed en lekker gegeten, op aangegeven tempo.
fred Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prettige ontvangst. Erg druk maar ondanks dat toch snel geholpen aan eerste drankje en broodje met pesto. Voorgerecht kwam ook netjes op tijd en tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat voldoende tijd. Bediening hield je goed in de gaten. Lekker gegeten. Prima kwaliteit en redelijk geprijsd.
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker gegeten voordat we naar het de la mar theater gingen er werd gevraagd of we naar n voorstelling gingen en daar werd rekening mee gehouden dat was prettig. Vriendelijke bediening.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prettige bediening. . De ravioli met truffel en eekhoorntjesbrood is een aanrader evenals de vitello tonato. We gingen erna naar het theater en daar werd goed rekening mee gehouden . Goed adres voor een lekker etentje. Wel reserveren want er is niet veel plaats. Behalve als je na achten komt want dan zijn de meeste mensen naar het theater????
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
4 dagen van te voren een tafeltje gereserveerd om gezellig een hapje te eten voorafgaand aan ons theaterbezoek. We werden ondanks dat we bovenaan de reserveringslijst stonden naar beneden (kelder) gestuurd en kregen een klein donker tafeltje achteraan. Dat op zich was al teleurstellend maar het eten was nog veel slechter. Brood was taai, de cannelloni smakeloos en mijn dubbelgeklapte pizza bestond uit een lap dik taai deeg waar ze wat ham, kaas en champignons in gemikt hadden met daarnaast een grote plas gehaktsaus. Het geheel was smakeloos en lag daarna als een steen op mijn maag, Bitterlemon i.p.v tonic werd gebracht en advies over wijn kon er niet worden gegeven. Kortom geen aanrader!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vriendelijk personeel
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Beetje klassiek, maar wel voldoende.
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We waren een uur eerder dan we gereserveerd hadden. Dat was geen probleem. Eten was heerlijk. Lekker dichtbij DeLaMar.
Klaas G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Voortreffelijke Italiaanse keuken,
Goede en betaalbare wijnen en een zeer gastvrije bediening
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eten was lauw en er moet nog een lesje gastheerschap gevolgd worden. Borden werden zwijgend weggehaald, er werd niet gevraagd of het had gesmaakt.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Hier gegeten voor de voorstelling in de La Mar met collega's. Vooraf vitello tonnato, hoofd Vismenu zeebaars, na panna cotta. Voorgerecht was duidelijk aangevroren gesneden. Het vocht kwam er nog uit. Hoodgerecht, vis was vet en de huid niet crocant, garing was goed. Groenten waren helemaal koud. Borden ook koud. Verder een zielig hoopje rouwkost. Frietjes kwamen toen we ons bord leeg hadden. Nagrecht was een té stevige pudding overgoten met een zoet siroopachtige saus. Bediening was vriendelijk maar onbehouwen. Het geheel was rommelig.
Hoyte D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Melanzane en lasagne was goed, pizza onder de maat (slechte bodem). Rommelige reservering. Last van tocht bij de eerste tafels beneden.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Pizza en pasta gegeten voor theaterbezoek. Lekkere pizza, ruim belegd. Pasta oke. Prima service en vriendelijk personeel.