Over het restaurant Trattoria Fantasia

Ruim 25 jaar biedt Trattoria Fantasia een warme dosis Italiaanse zon en geest in het centrum van Amsterdam. Het is een traktatie voor de zintuigen zodra je het restaurant binnenloopt: het geluid van een vriendelijke begroeting, de aanblik van een nieuw ontworpen interieur dat in evenwicht staat tussen verfijning en comfort, en de geur van verleidelijke aroma’s van de authentieke cucina italiana.

Locals en reizigers zijn al lange tijd zowel verrast en verbaasd, vooral als ze eenmaal de smaak van de uitstekende gerechten bij Trattoria Fantasia proeven. Sfeer, service en smaken komen allemaal samen op een unieke Italiaanse manier, kan dit echt in Amsterdam?

Meer informatie over restaurant Trattoria Fantasia

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Fantasia

Jose E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Erg vriendelijke bediening, er werd goed meegedacht met oponthoud partner en toch op tijd eten omdat we in De La Mar moesten zijn. We hadden de dagpasta met tortellini en scampi en die was, hoewel ik €18,50 wel wat aan de prijs vond, verrassend lekker. Er zijn ook goedkopere pasta’s en pizza’s overigens en die zagen er goed uit.
Dit wordt ons restaurant voor wanneer we naar het De La Mar gaan want het is ook aan de overkant dus na de koffie ben je daar in een halve minuut.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Altijd lekker en gezellig voordat we naar het theater gaan
Houden heel goed rekening met de
Theater timing
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prima restaurant om voor een voorstelling in de La Mar te eten. Snelle bediening, geen bijzondere keuken, maar netjes en snel. Prijs kwaliteit in orde.
hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Top Italiaans eten!!
Olivier B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Perfect voor eten voor een voorstelling, met name de pasta gerechten zijn erg lekker. Bediening zeer aardig, inrichting zoals je verwacht bij deze eetgelegenheid
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening! Ze vragen zelfs of het hoofdgerecht door mag komen na het voorgerecht. En het eten en de koffie zijn heet als je het geserveerd krijgt ! Toppie
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten is goed! Maar helaas werden we beneden geplaatst. Niet sfeervol, geen leuke ambiance.
Emmy S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Een heel fijn restaurant.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goed eten, goede bediening, goed restaurant op een prachtige uitvalsbasis om daarna een concertje te bezoeken
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellige bediening en zeer goed eten. Pizza's top en de Entrecote is een aanrader.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Zowel de pizza's
als de Entrecote waren subliem. Bediening was zeer behulpzaam en dat is inclusief de huiskat.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke gerechten, prima kwaliteit, goede prijs en heel vriendelijke en goede bediening.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima restaurant, snelle en vriendelijke service. Heerlijk gegeten en goede locatie om naar DeLaMar te gaan.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het is een gezellig restaurant tegenover het Delamar theater. Ideaal dus om even te eten voor de voorstelling. Ik vond niet elk gerecht even goed maar gemiddeld een prima prijs kwaliteit verhouding.
Geerke B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Bediening was zeer vriendelijk. Eten kwam al snel door. De smaken waren goed maar het mag zeker verfijnd worden. Vitello tonato was puur vlees met echt veel te veel saus en een paar kappertjes. Helaas zonder wat sla. Saus mag dan ook echt veel minder en anders gepresenteerd worden. Ossenhaas met gorgonzola is ook vlees met heel veel saus. Vlees was erg goed maar serveer de saus apart. Lamsrack was wel heel erg goed.
Talus V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
makkelijke ligging bij een bezoek aan De Lamar theater. Recht er tegenover, aardige en vlotte bediening. Wij namen het theater menu, daar heb je twee keuzes in en ze zijn er op ingesteld die vlot te kunnen serveren. Dat was ook zo in een prettig tempo hebben we alles gekregen, zonder echt gehaast te zijn.

Was het eten erg bijzonder, nee. Het ene (vlees) menu was met carpaccio en een entrecote. Aan de carpaccio zat niet zo heel veel smaak, iets meer dressing, was wat koud en een grote berg kaas erover heen. De entrecote was goed gegrild, bij gerechten, paar stukjes aardappel uit de oven, en groente die hun bite wat verloren hadden.
Het vis menu begon met vitello tonato, ook weer beetje flauw, de zeebaars was prima en de groente hetzelfde als bij de entrecote.
Deserts, tiramisu en panna cotta. Die waren iets te koud maar erg lekker en zelfgemaakt.
Gewoon vlot een hapje eten voordat je naar het theater gaat prima, uitgebreid lekker tafelen voor een avond, nee.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was heel erg lekker, ruime keuze op de kaart , goede en vriendelijke bediening ,echt een aanrader !
Willy T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
het eten was heerlijk, wel meer hier geweest. Ideaal als je naar het theater gaat.
Caitlin C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten was echt heel slecht. Grote kaart zonder verse gerechten. Diepvries en lauw geserveerd. Ruccola was oud en slap. Verse vis was op. Het was echt heel slecht. Denk niet dat zal wel mee vallen want dat doet het niet!
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten echt aanrader en recht tegenover de la mar theater !!