Over het restaurant Trattoria Fantasia

Ruim 25 jaar biedt Trattoria Fantasia een warme dosis Italiaanse zon en geest in het centrum van Amsterdam. Het is een traktatie voor de zintuigen zodra je het restaurant binnenloopt: het geluid van een vriendelijke begroeting, de aanblik van een nieuw ontworpen interieur dat in evenwicht staat tussen verfijning en comfort, en de geur van verleidelijke aroma’s van de authentieke cucina italiana.

Locals en reizigers zijn al lange tijd zowel verrast en verbaasd, vooral als ze eenmaal de smaak van de uitstekende gerechten bij Trattoria Fantasia proeven. Sfeer, service en smaken komen allemaal samen op een unieke Italiaanse manier, kan dit echt in Amsterdam?

Meer informatie over restaurant Trattoria Fantasia

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Fantasia

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prettige bediening. . De ravioli met truffel en eekhoorntjesbrood is een aanrader evenals de vitello tonato. We gingen erna naar het theater en daar werd goed rekening mee gehouden . Goed adres voor een lekker etentje. Wel reserveren want er is niet veel plaats. Behalve als je na achten komt want dan zijn de meeste mensen naar het theater????
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
4 dagen van te voren een tafeltje gereserveerd om gezellig een hapje te eten voorafgaand aan ons theaterbezoek. We werden ondanks dat we bovenaan de reserveringslijst stonden naar beneden (kelder) gestuurd en kregen een klein donker tafeltje achteraan. Dat op zich was al teleurstellend maar het eten was nog veel slechter. Brood was taai, de cannelloni smakeloos en mijn dubbelgeklapte pizza bestond uit een lap dik taai deeg waar ze wat ham, kaas en champignons in gemikt hadden met daarnaast een grote plas gehaktsaus. Het geheel was smakeloos en lag daarna als een steen op mijn maag, Bitterlemon i.p.v tonic werd gebracht en advies over wijn kon er niet worden gegeven. Kortom geen aanrader!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vriendelijk personeel
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Beetje klassiek, maar wel voldoende.
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We waren een uur eerder dan we gereserveerd hadden. Dat was geen probleem. Eten was heerlijk. Lekker dichtbij DeLaMar.
Klaas G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Voortreffelijke Italiaanse keuken,
Goede en betaalbare wijnen en een zeer gastvrije bediening
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eten was lauw en er moet nog een lesje gastheerschap gevolgd worden. Borden werden zwijgend weggehaald, er werd niet gevraagd of het had gesmaakt.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Hier gegeten voor de voorstelling in de La Mar met collega's. Vooraf vitello tonnato, hoofd Vismenu zeebaars, na panna cotta. Voorgerecht was duidelijk aangevroren gesneden. Het vocht kwam er nog uit. Hoodgerecht, vis was vet en de huid niet crocant, garing was goed. Groenten waren helemaal koud. Borden ook koud. Verder een zielig hoopje rouwkost. Frietjes kwamen toen we ons bord leeg hadden. Nagrecht was een té stevige pudding overgoten met een zoet siroopachtige saus. Bediening was vriendelijk maar onbehouwen. Het geheel was rommelig.
Hoyte D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Melanzane en lasagne was goed, pizza onder de maat (slechte bodem). Rommelige reservering. Last van tocht bij de eerste tafels beneden.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Pizza en pasta gegeten voor theaterbezoek. Lekkere pizza, ruim belegd. Pasta oke. Prima service en vriendelijk personeel.
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Prima pizza, lekker snel ivm concert erna in Paradiso en vooral een heerlijke service met een grote lach door 1 van de mannen (eigenaar?)!
wilhelminamartina K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekkere pizza's, snelle service, belangrijk omdat we na het eten naar het theater aan de overkant gingen.
Tjerk L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten en alles keurig op tijd voor onze voorstelling in het theater er tegenover. Vooral heel aangenaam verrast door de attente service en persoonlijke aandacht.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Erg vriendelijke bediening, er werd goed meegedacht met oponthoud partner en toch op tijd eten omdat we in De La Mar moesten zijn. We hadden de dagpasta met tortellini en scampi en die was, hoewel ik €18,50 wel wat aan de prijs vond, verrassend lekker. Er zijn ook goedkopere pasta’s en pizza’s overigens en die zagen er goed uit.
Dit wordt ons restaurant voor wanneer we naar het De La Mar gaan want het is ook aan de overkant dus na de koffie ben je daar in een halve minuut.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Altijd lekker en gezellig voordat we naar het theater gaan
Houden heel goed rekening met de
Theater timing
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prima restaurant om voor een voorstelling in de La Mar te eten. Snelle bediening, geen bijzondere keuken, maar netjes en snel. Prijs kwaliteit in orde.
hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Top Italiaans eten!!
Olivier B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Perfect voor eten voor een voorstelling, met name de pasta gerechten zijn erg lekker. Bediening zeer aardig, inrichting zoals je verwacht bij deze eetgelegenheid
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening! Ze vragen zelfs of het hoofdgerecht door mag komen na het voorgerecht. En het eten en de koffie zijn heet als je het geserveerd krijgt ! Toppie
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten is goed! Maar helaas werden we beneden geplaatst. Niet sfeervol, geen leuke ambiance.