Trattoria Fantasia

Marnixstraat 417 1017 PK Amsterdam Nederland Kaart
31-206385665

Over het restaurant Trattoria Fantasia

Ruim 25 jaar biedt Trattoria Fantasia een warme dosis Italiaanse zon en geest in het centrum van Amsterdam. Het is een traktatie voor de zintuigen zodra je het restaurant binnenloopt: het geluid van een vriendelijke begroeting, de aanblik van een nieuw ontworpen interieur dat in evenwicht staat tussen verfijning en comfort, en de geur van verleidelijke aroma’s van de authentieke cucina italiana.

Locals en reizigers zijn al lange tijd zowel verrast en verbaasd, vooral als ze eenmaal de smaak van de uitstekende gerechten bij Trattoria Fantasia proeven. Sfeer, service en smaken komen allemaal samen op een unieke Italiaanse manier, kan dit echt in Amsterdam?

Meer informatie over restaurant Trattoria Fantasia

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Fantasia

Ank J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het eten smaakte goed alleen was de portie te klein.
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, verse producten en geen standaard pizzeria.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Goed eten, redelijke prijs. Een aanrader om te eten voor een voorstelling in de nieuwe de La Mar theater...
Angelique L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima om voor een voorstelling in het De La Mar theater te eten, werd gelijk gevraagd of we naar het theater gingen in verband met de tijd. Niets mis mee.
W.D. V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Ik had meer verwacht.Het eten was minimaal. Ik at gegrilde kip, maar dat was weinig smaakvol.Een blad sla en een stronkje broccoli en 4 stukjes gebakken aardappels.......Had meer Italiaans verwacht. Nee, zal geen tweede keer daar gaan eten.
Maartje C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het eten was erg lekker en het personeel erg vriendelijk.
We werden wel een paar keer voorbij gelopen terwijl we duidelijk uitgegeten waren.
Maar ik kom zeker terug
Angie S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten is heerlijk van smaak, goed warm ingediend en perfect bereid. Ook wordt goed rekening gehouden met de tijd als je na het diner een theaterbezoek hebt gepland.
Na het hoofdgerecht miste ik de vraag of nog koffie of een dessert gewenst was. Verder was alles prima.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
gezellige mensen en verzorgen je goed
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijke pizza gegeten!
Van Os A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hèt restaurant voor de theaterganger zo bleek. Als dit restaurant vol is dan merk je dat de harde vloer en harde inrichtingsmaterialen zorgen voor een rumoerige sfeer waarbij normaal praten een probleem blijkt. De ontvangst werd gedaan door een heer met een wat uitdrukkingsloos, bitserige uitstraling. Het duurde even voordat de vrij jonge assistent-obers in de gaten hadden dat wij klaar waren voor een menuopgave. De gerechten kwamen uiteindelijk redelijk snel en smaakten prima, maar of dit nu een authentiek restaurant is? We hadden onze twijfels over de puurheid van de tomatensaus bij de diverse pastagerechten. Pasta's die net even voorbij de al dente kooktijd waren. De salami pizza was knapperig en prima in orde. Uiteindelijk vonden we de prijs-/kwaliteit verhouding wat aan de hoge kant.
Dilsha .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Personeel zeer vriendelijk. Lasagna bolognese was prima. Handige locatie voordat je naar voorstelling/concert gaat. De witte huiswijn vond ik niet lekker.
Marta L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Prima gegeten gisteren ondanks dat we wat verlaat waren door het verkeer en weer op tijd in het theater moesten zijn deden ze er alles aan om onze gerechten binnen korte tijd te serveren. We hebben het simpel gehouden maar van een lekkere pizza kan ik ook genieten!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Lekker eten voor een goede prijs, recht tegenover de la mar theater
Cobi O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Gezellig restaurant, fijn aan de overkant van het theater
René M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Weer lekker gegeten tegen een behoorlijke redelijke prijs. Geweldig personeel die je met rust laten maar toch ook weer zorgen dat het je aan niets ontbreekt.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
typisch italiaans restaurant, niets mis mee.Hoofd gerecht, ossenhaas met groene pepersaus en dessert waren voortreffelijk.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
vriendelijke bediening en lekker eten. een toilet is erg weinig voor zoveel gasten
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Voor de tweede keer dit jaar gegeten voorafgaand aan bezoek De La Martheater. En wederom genoten,heel vriendelijke bediening,de dagspecial besteld, echt heerlijk ,met goed gevuld glas wijn en zeer smakelijke tiramisu als dessert. Een espresso toe (van het huis!) en alles zo mooi op tijd zodat je lekker ontspannen naar het theater kan.
Dit is een echte topper,een dikke 10!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zeer attente vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Ruime keuze en lekker gegeten. Zeer vriendelijke eigenaar en bediening. Ze zijn erg goed ingespeelt op de mensen die om 20.00 naar het theater gaan als je dit even bij binnenkomst aan geeft.