Trattoria e Pizzeria Mimmo

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Trattoria e Pizzeria Mimmo

Paulus58 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mimmo een gezellig en echt italiaans Restaurant , Heb er vorige week met mijn gezin gegeten het was erg druk ivm met het prachtige bloemencorso , We hebben heerlijke antipasti Mimmo gegeten wat echt heerlijk was , De bediening was erg vriendelijk. Verders heb ik met mijn vrouw lekkere Scampi , en Zwaarvis gegeten en de kinderen een lekkere pizza gegeten ,
Oder genot van een goede Italiaanse wijn , Ook het dessert was met verrukkelijk. Ook kregen we van de aardige bediening nog een limoncello van het huis. Het interieur binnen is ook echt Italiaans. Mimmo team Bedankt.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten op de boulard in Noordwijk ! Leuk terras om buiten te eten . Begonnen met een bord Antipasti voor 2 daarna beide een pasta 1x carbonara en 1 x Pescatore ! Afgesloten met een espresso en een Limoncello van het huis ! Prima prijs kwaliteit verhouding
Jim J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Laatst weer heerlijk gegeten bij Mimmo. Een keer iets anders genomen dan een pizza tonno die ik meestal neem. Die overigens altijd heerlijk is. Echte italiaanse pizza! Dit keer gekozen voor de zwaardvis met rode pepertjes en die was erg lekker. Nagerecht pistache en bitterkoekjes ijs in witte chocoladesaus. Superlekker. De bediening is zoals altijd erg vriendelijk en gezellig. Het zijn authentieke italianen. En dat zie je goed terug op de kaart. Veel soorten vis. Steak ook wel eens genomen en die is ook goed. Lekker lang buiten gezeten. En als het frisser wordt zetten ze de terrasverwarming aan. Komen hier nog zeker vaker terug.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Leuke locatie op de boulevard. Wij waren er op een mooie zomeravond, dus het was overal gezellig druk. De bediening is vriendelijk, door de drukte soms wel een beetje chaotisch, zoals je het bij een Italiaans restaurant wel vaker ziet. De wijn was lekker. Als voorgerecht samen de antipasti, die viel erg tegen, de vleeswaren waren duidelijk van mindere (fabrieks?) kwaliteit, jammer. Daarna pizza met parmaham, die was wel erg lekker. Gewoon een gezellige avond, buiten op het terras.
Nikika80 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Gisteren plots uiteten met ons gezin 3 volwassenen en 3 kids (4/6/10 jaar). We belanden bij mimmo. We dachten pizzaria altijd goed nou verre van goed is beter. Allereerst werd ons gevraagd wat we wilden drinken en aangezien we buitenmaten vroeg mijn moeder een afbakening om een sigaretje te roken. Kom het zo brengen... nou dat werd na het hoofdgerecht lees maar na 70 min. Eenmaal besteld duurde het 40 min voordat ik de 1ste keer ging vragen hoe het met ons eten was..... serveerster het komt er zo aan..... ik zelf zit al 20 jaar in de horeca en ik snap dat het druk was.... maar zo is bij mijn binnen 5 min... helaas na 55 min ben ik naar binnen gegaan en heb stampij gemaakt. Dat het nu echt lang duurde en dat de kids ook echt honger hadden....na veel gesteggel in de keuken echt op zijn Italiaans.... duurde het maar liefst weer 10 min. Ik dacht nu hebben we eindelijk eten... Kids pizza waren op zich prima niet geheel op smaak maar een beetje laf maar goed. Ik en mijn moeder hadden kalfsoesters.... nou dit waren gewoon dunne lapjes snitzels verkocht als kalfsoester... toen ze het eten kwamen serveren zeiden ze de spaghetti en friet komen zo.... nou je raadt het al het was er pas toen het vlees al op was!! Onderen hebben ze niet 1x gevraagd om iets te drinken we moesten hetzelf vragen. Ook zei de ober,zoon van de baas, ik maak het goed met u ik bied u straks wat aan.... nou niets!!! Ik wilde betalen dat ging opeens heel snel..... maar ik ging naar binnen omdat ik het er niet mee eens was gezien de klachten..... van de ene serveerster afgeschoven op de andere en weer een andere geen excuus helemaal niets tot 2x aan toe geen oplossing en uiteindelijk 15% korting op de rekening. Eigenlijk gaat het mij erom dat het geheel niet klopte.... service, eten, klantvriendelijkheid en dingen beloven die ze niet nakomen!!! Voor ons een zeer slechte ervaring
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij dachten dat wij bij deze pizzeria wel een goede pizza zouden kunnen eten.
Helaas niet.
Wij bestelde 2 verschillende pizza's.
Allebei waren ze ver ander de maat.
Het deeg was niet lekker en erg hard. Ook het beleg was gewoon niet lekker.
De drankjes kregen wij zonder flesjes dus het kwam waarschijnlijk uit een mega grote verpakking.
Op onze opmerking over de matige pizza's kwam geen reactie.
Waarschijnlijk hebben ze het al druk genoeg???.
Dalisay1805 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Afgelopen week hier gegeten, was erg druk maar oke. Plan daar dan goed op in. Wat ik erg jammer vond was de wijn. Echt een meest slechtste huiswijn die ik ooit heb gedronken. Het leek wel op wijn uit een pak
Zat totaal geen kwaliteit aan. Ik vind dat je best wel een beetje een goede wijn mag schenken in een Italiaans Restaurant. Maar goed die heb ik ook niet opgedronken. De bediening was vriendelijk maar wel traag. We moesten enorm de aandacht trekken om een drankje te bestellen. Eenmaal werd het etem geserveerd dat was goed op smaak en gewoon lekker! Verder alles ok. Leuke locatie
jet66 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Prima eten, helaas was de bediening niet echt geweldig! Moesten erg lang wachten! Ruin 20 minuten op een kop thee en meer dan een uur op de Pizza!
Mootje25 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zaterdag 11 juni hebben we hier gegeten. Het eten was voortreffelijk. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert. De spaghetti met de zeevruchten was uitmuntend. Lekker pittig en vol vis. De desserts waren heerlijk. Een Chocolade Souffle en een Pistache Souffle. Een aanrader!! Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. We kregen zelfs een kan water die iedere keer weer bijgevuld werd. Wat een service.
klink23 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vandaag gegeten met zn 4en. Vooraf de carpaccio die was niet bijzonder, beetje flauw. De gebakken champignons waren erg lekker. Als hoofgerecht waren de carbonara, tortellini tartuffo en lasagne heeerlijk! De pizza was ook goed. Je proeft dat alles lekker vers is. De tiramisu en chocolade soufflé waren echt heeerlijk. Ook het limoncello en koffie ijs waren lekker. De bediening was erg vriendelijk. Top!
MarkvanK .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
28 mei heb ik bij Mimmo gegeten met mijn vriendin, een restaurant waar wij heel graag komen. Interesse in de gasten, de beleving van de bediening en smaak van de gerechten zijn fantastisch. Wij zouden iedereen aanraden om hier een keer te gaan eten. Succes Gio!

Pure passie!
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Eten hier wel vaker. Eten is altijd goed. Service is goed, familiaal. Je kan zien dat er veel vaste gasten komen. Interieur is geupdate, komt het restaurant ten goede. Mooi terras.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Een gezellig Italiaans restaurant met leuke en goede bediening. Heel vriendelijk geholpen en vreselijk lekker gegeten. Je proeft dat alles huisgemaakt en vooral ook vers is. Portie van het hoofdgerecht is behoorlijk groot, maar beter zo dan dat het te weinig is.
Absoluut een aanrader. Ook het terras is erg gezellig aan de boulevard, lekker in t zonnetje.
Food4us .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Deze week bij Mimmo gegeten. De zaak ziet er leuk uit maar het eten is niet geweldig. Het brood wat geserveerd word is erg zout en smaakloos, net als de knoflookcreme die er bij werd geserveerd. Erg jammer was het dat de ober ons niet vertelde dat ze een speciaal menu hadden, 2 menu's voor de prijs van 1, wat achteraf erg lekker klonk en we zeker hadden genomen. Toen we hem hierop aanspraken reageerde hij erg ongeïnteresseerd en hij vond niet dat het zijn taak was om te vertellen als we het zelf niet wisten! Stom van ons dat we dat van een ober verwachten! Al met al geen restaurant om vaker heen te gaan.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het eten was niet lekker. Op onze opmerking te zout werd gereageerd met ja dat bent u niet gewend. Het brood was te zout. Het voor gerecht was evenals het hoofdgerecht echt niet lekker. De borden werden gehaast neergelegd. Het bestek moesten we nogmaals om vragen. Ja het was er druk .
Anderen zag je ook mopperend reageren .
De bediening was echt incorrect...gehaast en zobder belangstelling.
Het leek erop veel omzet maken ten koste van de kwaliteit en klantvriendelijkheid.
Qe verlieten het restaurant met een echte kater een domper.
Voor ons geen volgende keer meer hoor.
Marriette B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Het broodje wat we als start kregen was erg zout! Echt niet lekker. De hoofdgerechten waren smakelijk. De nagerechten waren ook goed. Vriendelijk personeel.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
fantastisch gegeten! Schitterend terras, warm onthaal door het personeel! Leuke Italiaanse sfeer! Geen gestress, je zit hier heerlijk op je gemak! De twee zonen draaien de tent en mimmo kijkt over hun schouder mee, het kan niet mis gaan! Het zou me niks verbazen als het Nederlands elftal hier neerstrijkt als ze in Noordwijk zijn! Een min puntje, je moet wel reserveren, want het is altijd druk!! Een zeer verrassende kaart! In een woord top!!! Echt een aanrader!!!
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijk met de schoonouders gegeten. Bij binnenkomst waan je je gelijk in Italië een warme atmosfeer hangt hier. Het eten zag er prima uit en smaakte heerlijk. De wijn was voortreffelijk zoals ook de koffie!

Ik denk dat wij hier van de zomer nog wel een keer gaan eten.
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Leuk restaurantje. We komen er wel vaker als we kort even uit eten willen, en dan vooral vanwege de huisgemaakte aubergine ravioli. Die valt ten zeerste aan te raden! Daarnaast is de lasagna ook erg lekker. De bediening is vriendelijk en in het laagseizoen is het prima te doen. In het hoogseizoen zijn ze echter volledig onderbemand. De bediening loopt zich een slag in de rondte, maar logischerwijs loopt dat niet soepel. Aandachtspuntje voor de eigenaar, niet de schuld van de bediening. Ik moet wel zeggen dat wanneer het druk is in Noordwijk, dan is het ook echt héél druk. Bijna alle restaurants worstelen dan met de drukte (m.u.v. de hele dure). Aanrader voor een niet al te duur avondje goed Italiaans eten.
Kris G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Gisteren (09.03.2014) met mijn familie hier gegeten. Omdat het een prima dag qua weer was, is het lokaal vol gewest wat ertoe leidde dat de bediening het niet aankon. We moesten lang op de gerechten wachten en konden ook zien dat vele mensen ongeduldig waren. We bestelden een Pizza Prosciutto dat mijn zon absoluut lekker vond en mijn vouw en ik deelden de Triangoli Alla Rucola - huisgemaakte pasta met rucola en gorgonzola - ook zeer lekker. Wat kortere wachttijden zouden het gehele service gevoel verbeteren.