Trattoria Da Silva

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Da Silva

adrie O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Da Silva, heerlijke pasta met zalm, mandje brood vooraf en een wijntje erbij voor een zeer redelijke prijs. Vriendelijk resoneer en een mooie ambiance. Aanrader.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij Trattoria Da Silva! Fijne sfeer, uiterst vriendelijk personeel en waanzinnig lekker eten voor een hele mooie prijs :-). Een absolute aanrader, wij gaan zeker gauw weer terug!
Brechje H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Het eten was lekker en gezien de prijs boven verwachting. De witte wijn was erg slecht. De bediening was zeer slecht en bij tijden afwezig; voordat we konden bestellen waren we een half uur verder en daarna duurde het nog bijna een uur voordat het eten kwam. Na een tijd gewacht te hebben om af te kunnen rekenen zijn we maar naar beneden (bargedeelte) gelopen om daar te gaan betalen. Jammer.