Trattoria Da Silva

Parade 6 5211 KL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Da Silva

Restaurant Trattoria Da Silva in Den Bosch is een gezellige pizzeria met traditioneel Italiaans eten. Genieten samen met vrienden of familie van de heerlijke Italiaanse gerechten.
Op het menu vind je verschillende pasta en pizza gerechten voor zowel de vlees-, vis- en vegetarische liefhebbers. Het unieke concept van Trattoria Da Silva bestaat uit een vast bedrag per persoon, waarbij je een mandje Italiaans brood, 2 drankjes en een pizza of pasta naar keuze kunt uitkiezen. En de grote eters kunnen het ‘menu’ nog uitbreiden met een voor- en nagerecht.
Kom eens langs bij de gezelligste pizzeria van Den Bosch!

Meer informatie over restaurant Trattoria Da Silva

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Da Silva

Tntrooymans .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Ondanks dat de koks ziek waren en het restaurant daardoor gesloten werden we gastvrij ontvangen omdat we gereserveerd hadden.
De dochter/mede bazin is zelf voor ons gaan koken en het smaakte super goed.
Geweldige service dat ze ons etentje toch door hebben laten gaan.
Al vaak wezen eten daar ook met grote groepen en altijd iedereen tevreden????
Aphrodite_Strong_Oak .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Inrichting; donker.
Service; matig, kreeg bijna een elleboog in mn gezicht toen hij/zij mn bord mee nam.
Eten; pasta was al dente en at lekker weg. De saus was niet op smaak en zorgde dat het pastagerecht geen smaak had. Beetje jammer.

Conclusie; Helaas. (Voor ons) niet voor herhaling vatbaar.
M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Qua prijs-kwaliteitverhouding er goed. Is het geld meer dan waard. Ruime keuze uit verschillende gerechten, voor ieder wat wils. Daarnaast zijn een mandje met brood en twee consumpties inbegrepen. Ik kom er vaker en raad het mensen zeker aan.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Leuke ambiance met mooi zicht op de kathedraal. De spaghetti met gamba's zag er prachtig uit maar was wat flauw van smaak ondanks het kwistig gebruik van knoflook. Het mandje brood vooraf is wel erg karig gevuld met slechts 4 stukjes. Maar daar 8 van! Dat kan de kop toch niet kosten.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was heerlijk! En een goede prijs
K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima locatie voor ons team van 10 personen! Lekker gegeten en vriendelijke, snelle bediening.
Leuke afsluiting van onze strategiesessie.
Adrie O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellig restaurant met mooie inrichting zowel beneden als boven. Mooi concept, mandje brood met kruidenboter, pizza of pasta en twee glaasjes wijn voor € 13,50 Geen geld.
Zowel de pasta als de pizza zijn prima.
Ook de bediening is vriendelijk.
Kortom een restaurant om naar terug te gaan.
M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuke plek om met een grote groep te eten, lekker en genoeg eten voor een leuke prijs. Leuke omgeving. Mooi arrangement voor een groep shared diner!
Adrie O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Da Silva, heerlijke pasta met zalm, mandje brood vooraf en een wijntje erbij voor een zeer redelijke prijs. Vriendelijk resoneer en een mooie ambiance. Aanrader.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij Trattoria Da Silva! Fijne sfeer, uiterst vriendelijk personeel en waanzinnig lekker eten voor een hele mooie prijs :-). Een absolute aanrader, wij gaan zeker gauw weer terug!
Brechje H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Het eten was lekker en gezien de prijs boven verwachting. De witte wijn was erg slecht. De bediening was zeer slecht en bij tijden afwezig; voordat we konden bestellen waren we een half uur verder en daarna duurde het nog bijna een uur voordat het eten kwam. Na een tijd gewacht te hebben om af te kunnen rekenen zijn we maar naar beneden (bargedeelte) gelopen om daar te gaan betalen. Jammer.