Trattoria Da Giorgio

Brugstraat 1 6591 BA Gennep Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Da Giorgio

Nieuwe en oude gerechten uit de Italiaanse keuken: dat is wat je hier geserveerd krijgt. De kok combineert traditionele gerechten met moderne ingrediënten en voegt daar ook nog eens een persoonlijke smaak aan toe. Geen wonder dat het allemaal zo lekker is: alles is met veel zorg klaargemaakt! Probeer vooral het seizoensmenu; voor een aantrekkelijke prijs het beste wat de kok voor je kan klaarmaken. Uiteraard vers en superlekker!

Meer informatie over restaurant Trattoria Da Giorgio

• Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellig en vriendelijke medewerkers
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Op doorreis dit restaurant gevonden op IENS met goede recensies. We vonden het een fijne plek met vriendelijke en correcte bediening. Heel aardig dat de kok (eigenaar?) nog even een praatje kwam maken. Het eten is lekker. Hoewel ik het wel verwacht had, staat er geen pizza op het menu. Wel pasta en vlees/vis-gerechten.
Efy C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Warme gastvrije sfeer. Eten erg lekker!
Wendela A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super heerlijk gegeten ga zo door Geweldig
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten en wederom gastvrij ontvangen. tot de volgende keer.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig ingericht restaurant. Aan de akoestiek kan echter nog wel wat gedaan worden. Met grote groepen om ons heen was het moeilijk mijn tafelgenoot te verstaan. Italiaanse muziek op de achtergrond maakt het sfeertje compleet. Het personeel was jong en kwam niet enthousiast over, ze moesten duidelijk nog veel leren. Vooraf kregen we stokbrood met kruidenboter en olijven van het huis. De soep smaakte flauw, maar de hoofdgerechten (pasta zalm en pasta Giorgio) waren erg lekker. We moesten een uur wachten op ons hoofdgerecht, maar met een goede wijnkaart was dat niet zo erg.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben lekker gegeten en gedronken en zijn goed geholpen door het personeel.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een ruime keuze uit een gevarieerd aanbod! Prettig dat de uitbater zich persoonlijk ervan komt overtuigen dat alles naar wens is. Wij blijven hier terugkomen.