Trattoria Da Aldo

Stationsweg 6 6711 PP Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Trattoria Da Aldo

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Overheerlijke bruschetta al promodori, filetto da aldo en tiramisu als toetje. Genieten, super lekker en een mega aanrader!!
Begonnen met 1 tiramisu maar snel nog een extra bijbesteld.
Laura E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Na de veelbelovende recensies te hebben gelezen op Iens, besloten wij ook een bezoek te brengen aan het restaurant. We namen buiten plaats, maar de stoelen stonden zo dicht op elkaar dat je de sigaret van je buren kon meeroken. Na de verhuizing naar binnen, kregen wij al redelijk snel onze pizza's. Hier waande ik me niet mee in Italie, maar in mijn eigen huis met een goedkope afhaalpizza. De smaak van de bodem en de saus was goed, maar de pizza vegetaria was erg dun belegd en beide pizza's dropen van de olie. Niet in orde en vooral niet als je kijkt naar de prijzen van het restaurant. De sfeer is wel gezellig, en er liep de hele avond een live-zanger rond. Al met al zou ik hier niet nog een keer naar toe gaan...
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gezellig restaurant met erg vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten, maar voor mij had de portie pasta net iets groter mogen zijn.
Wel was de smaak erg goed en de producten vers. Wellicht had ik toch een voorgerecht moeten nemen ????
Muziek staat precies goed. Niet te hard, zodat je elkaar niet kunt verstaan, maar ook niet zo zacht dat je met je buren kunt meepraten.
Al met al voor herhaling vatbaar!
Theo_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Het 4-gangen menu van de chef met een combinatie vlees en vis was heerlijk. Voorafje van octopus, garnalen en mosselen in tomatensaus smaakte heerlijk fris naar de zee. De pasta all' aglio was goed al dente en op smaak. Het kalfsvlees met paddestoelen en zwarte truffelsaus was mooi en machtig na al zoveel lekkers. Het dessert van tiramisu met slagroom maakte het plaatje af.

Aanrader om de keuze aan de kok te laten als je alles lust.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Hier op zaterdagavond op het terras gegeten. Lekker om buiten te zitten; wel een beetje jammer van de rokende mensen naast ons. Daarnaast staan de tafeltjes wel érg dicht bij elkaar, waardoor er weinig privacy is.
Personeel is erg vriendelijk, vlot en behulpzaam.
Hoewel de menukaart weinig spannend of origineel is, is de uitvoering van de gerechten uitstekend. Pizza was lekker, en de cannelloni was heerlijk!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Gisteravond wilden wij voor het eerst sinds lang weer eens uit eten. Dat levert enige problemen op, omdat mijn echtgenote sinds haar herseninfarct met wat problemen kampt: verlamde arm, een brace, en nog zo wat.

Onze keus lag voor de hand: Da Aldo is al een tijdje ons favoriete restaurant. Ik heb van te voren met Aldo overlegd over de aangepaste wensen van mijn vrouw, en dat was geen enkel probleem: met alles kon rekening worden gehouden.

En onze droom kwam uit: het is een fantastische avond geworden. Niet alleen was het eten weer allerlekkerst, maar aan iedere wens van mijn vrouw was gedacht, mijn vrouw heeft weer eens heerlijk en zorgeloos kunnen eten. De sfeer was vanouds gezellig, we konden zelfs afwisselend deels binnen en deels buiten eten. Onze tafeltjes waren ook iets ruimer geplaatst, zodat mijn vrouw geen problemen had met haar brace. Het was kortom een prachtige avond.

En uiteraard al weer even gezellig afgesloten met koffie en grappa. Bedankt, Aldo (die er gisteravond niet was) en Hana, en uiteraard de jongeman die ons zo vriendelijk bediende.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Lekker eten voor een prima prijs en heel vriendelijke en attente bediening.
Je krijgt ook echt het Italie gevoel door de kleine ruimte met veel tafeltjes.
Misschien niet veel privacy maar wel sfeervol!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Erg gezellig en mooi ingericht. Dit Italiaanse restaurant brengt je meteen in vakantiestemming. De wijnen zijn aan de prijs. Er wordt à la minute voor je gekookt met verse ingrediënten. In de keuken kijken, doe je hier met plezier. De pizza's zijn redelijk geprijsd, maar helaas is de bodem niet krokant. Volgens ons is de bodem slap door de vochtige (verse) tomatensaus en/of de temperatuur van de stenen vloer. Die mag overigens best even worden gezwabberd, want aan de onderkant van de pizza zitten verbrande stukjes. Maar de drukbezochte zaak is gezellig, het ruikt er lekker en er is passie.
Thorquil K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Uitstekend drie gangen menu gegeten bij trattoria da aldo in ede.
De service was snel en goed.
Het eten uitstekend en erg smakelijk.
Ook de huiswijn is van goede kwaliteit.
De eigenaar is daarnaast ook erg gezellig en hartelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
We hebben hier een gezellige avond gehad maar hadden niet echt de beleving van de verfijnde Italiaanse keuken, met name de pizza's, waardoor de prijs-kwaliteit wat ons betreft een beetje uit de pas loopt. De bediening is verder vriendelijk maar soms duurt het wel iets te lang voor de bestelling wordt geserveerd. Lokatie is goed en leuk pandje.
Goudberg .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Een echt sfeervol,gezellig italiaans restaurant.heerlijke verschillende gerechten gegeten,de bediening is uitstekend en we hebben nog gezellig nagetafeld.Zeker een aanrader!!!!!
Roos .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Normaal gesproken waren wij nooit naar Ede afgereisd om er te eten in een restaurant - goede restaurants genoeg bij ons in Amsterdam, daar ga je niet voor op reis de provincie in. Maar wij waren in Ede op bezoek bij een vriendin, die ons meenam naar Da Aldo. Wat een verrassing voor ons, verwende Amsterdammers! We hebben echt fantastisch gegeten. De aankleding deed ons een beetje ouderwets aan, maar dat is totaal onbelangrijk als je zo attent en vriendelijk bediend wordt van zulk heerlijk voedsel. Goede ingrediënten, die volledig uitgebalanceerd samenkomen in mooie gerechten, zoals ze ze in Italië maken: gerechten die eenvoudig lijken, maar een enorme rijkdom aan smaken herbergen. Vooral voor de carpaccio van zwaardvis stap ik zo weer in de trein naar Ede!
Aldo R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Super goed gegeten met mijn gezelschap. Vooraf hadden we een antipasto schaal voor 4 personen. Zat zowel vis, vlees en vegetarische gerechten op. Alles kakelvers en smakelijk. Als hoofdgerecht hadden we voor 4 personen de rundsteak op een warme plaat. Lekker mals met goede olijfolie en verse rozemarijn! De huiswijn is ook super hier. Voor het dessert hadden we helaas geen ruimte meer. Bediening vriendelijk en allert. Reserveren is hier wel gewenst zat namelijk helemaal vol toen wij kwamen. Helemaal top hier!!
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Alweer een hele tijd geleden heb ik hier met een vriendin gegeten. Het eten was prima, de inrichting is ook prima, maar de Italiaanse gastvrijheid, die vind je nergens zoals hier. Alleen al daarvoor zouden wij weer afreizen naar Ede. De fles grappa en limoncello kwam op tafel en we hebben een hele gezellige avond gehad met de eigenaren. Een echte aanrader om hier naar toe te gaan om je even in Italie te wanen.
Johny D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Gisteren hier gegeten.
Gelukkig gereserveerd in dit druk bezochte restaurant.
Eerste indruk was goed er zitten niet voor niets zoveel mensen.
Wij hebben gekozen voor een carpaccio van zwaardvis en calamari. Beide gerechten voortreffelijk. Als hoofdgerecht de ossenhaas met truffel. Super mals stukje vlees en een heerlijke saus.
Prijs kwaliteit is prima.
Bediening was snel, allert en zeer vriendelijk.
Dit was de derde keer dat we hier waren en niet 1 keer teleur gesteld.
Echt een aanrader voor liefhebbers van de Italiaanse keuken.
Ben bij veel Italiaanse restaurant geweest maar deze hoort bij de beste uit de regio!!
Tip: reserveren mensen.

Ryann A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Gisteravond uit eten geweest in dit sfeervol ingerichte restaurant. Heerlijk lekker gegeten. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren enorm lekker. Bediening was ook zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteitsverhouding ziet hier ook wel goed. Kortom, Eten, Bediening en Decor zijn uitstekend. Zeker een aanrader.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Vorige week hier met zijn vieren gegeten.
Na vele goed verhalen gehoord te hebben toch maar geprobeerd.
Ondanks dat het een doordeweekse dag was was het erg druk.
Dan zegt dat al genoeg!
Vooraf antipasti van de chef, verschillende voorgerechten van de chef van heerlijke salami's, gegrilde groenten tot vis.
Als hoofdgerecht ossenhaas van de grill zelden zo' n mals stukje vlees gehad. Ze schenken heerlijke huiswijn. Daarna huisgemaakte tiramisu met een heerlijke espresso.
Ondanks de drukte kon de vrouwelijke bediening het goed aan en was vriendelijk.
Kom veel in Italië voor mijn werk maar dit restaurant doet daar niks voor onder mischien zelfs beter.
Al met al een uitstekend restaurant voor ede!!
Ga zo door team van da Aldo

Utrechter12 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Hier gegeten na een heidewandeling.
Erg prettig verrast.
Spaghetti Vongole gegeten, met verse kokkels. En vooaf zelfgemaakt brood en kruidenboter. Ook zelfgemaakt en met goed in balans knoflook erin. Wijn was prima en attente en vriendelijke bediening.
Ben je eens in Ede dan is dit restaurant een aanrader
Dré B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Echt authentiek italiaans op de heide. Vanaf de starters tot aan de dolci enorm genoten. Bediening zou iets anders kunnen, m.n. sneller, maar dat geeft het geheel wel charme te meer het personeel enorm attent is
Wim59 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
2 avonden geweldig gegeten, biefstuk van de haas met paddestoelen en truffelsaus; zeer mals en smakelijk. 2 dagen later pasta met truffelsaus; wederom heerlijk evenals de gegrilde aubergine en courgette.
frites leek helaas niet zelfgemaakt.
koffie eveneens erg lekker. rode huiswijn goed.
bediening erg goed en oplettend.