Trattoria Complimenti

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Kan beter
JanBeck .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Voor de derde keer wezen eten bij dit restaurant. Eigenlijk was de eerste keer het leukst en meest smaakvol. Over de tweede keer was ik al minder te spreken.
De derde keer wist de tweede keer te overtreffen. Vooraf een voorgerecht voor twee personen. De salade misti.Het was weinig smaakvol en de hoeveelheid van de portie ook een stuk minder dan de eerste keer. We hadden meteen wijn besteld. Voor het beloofde water moesten we toch even navraag doen.
Voor het hoofdgerecht hadden we iets buiten de kaart genomen. En hoe dat gepresenteerd werd. Een klomp pasta op je bord met daarover en omheen de begeleidende saus met vlees of vis. Ik had de kip. Juist gegaard maar weinig smaak.
Het was dus een klomp pasta, want we hadden de olijolie van tafel nodig om het los te krijgen. Ook dit was,
vonden wij beiden, weinig smaakvol. We hebben hier altijd goed besteed,want we houden van goed tafelen. Dus wijnen, en borrels na afloop. Maar na het voorgerecht werd ons wel verteld dat we het bestek moesten laten liggen. Geen nieuw bestek voor het hoofdgerecht. Dit lijkt mij toch één van de minste dingen die een restaurant voor elkaar moet hebben.
Italianen en wijn, willen ze er wel pane bij. Bij dit restaurant moet je het van de kaart bestellen. In dit restaurant
wordt gekookt met Italiaanse producten, maar dat is het ook.
Dan de inrichting. Veel te veel tafels voor de ruimte. En heel kleine tafels en dicht op elkaar. Ik verbaasde mij ook
over de tafels aan de korte muur waar het toilet bevindt. In plaats van één mooie tafel te plaatsen, moeten er twee zijn. Aan de zitplaats aan de muur kan niemand plaatsnemen, want dan gaat de toiletdeur niet open, en degene die aan de buitenkant zit, moet rekening houden met een open en dichtgaande toiletdeur. Dit zou echt anders en beter kunnen.
En het is een kippenhok, daar moet je ook tegen kunnen.
Misschien leuk voor een bordje pasta,maar als je dus lekker Italiaans wilt eten, kan je beter verder zoeken.
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Iens zegt: Wees kort, eerlijk en op opbouwend. top, Top en TOP!! Wat een geweldige zaak. Eerder op de Botermarkt zagen we een leuke kraam waar men vele lekkere producten verkoopt. Op de vraag: kunnen we via jou een tafeltje reserveren? Kregen we antwoord dat hij nét de laatste had doorgegeven... maar als je belt maak je misschien nog kans. Dat lukte en wat een genot. Zeer vriendelijke mensen die de tijd nemen voor een praatje en nog weten wie we zijn van de markt. Het eten: allemaal even lekker en door juist veel minder zout toe te voegen komen de echte smaken goed tot z'n recht. En over de prijs hoef je niet moeilijk te doen... zeer betaalbaar. Kortom. Aanrader.
Geke K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Eindelijk een keer gegeten bij Trattoria Complimenti. En het stelde absoluut niet teleur. Vooraf de antipasti voor 2. Deze was heerlijk. Daarna het hoofdgerecht; de kabeljauw was zalig. Het andere hoofdgerecht was de pasta Complimenti. Ook heerlijk (misschien iets meer mozzarella?). De desserts waren tenslotte om je vingers bij op te eten; tiramisu en bananoffee. Personeel meer dan vriendelijk, beetje lawaaierig door de drukte, maar niet te erg. Enige minpuntje; de kerstversiering bij de kroonluchter ;).
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Perfect om op een doordeweekse dag een goed, betaalbaar bord pasta te halen. Ik adviseer de zwarte pasta. Gerechten zijn met weinig opsmuk, maar daardoor smaken ze extra puur en Italiaans.
John-Linda K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Met z'n vieren hier gegeten, wat meteen opviel was dat de tafeltjes erg dicht op elkaar stonden. De stoelen botsten regelmatig tegen de stoelen achter ons.
Vooraf de antipasi misti, niet bijzonder met heel veel sla. Als hoofdgerecht de special, kippendij gemarineerd in marsala. Helaas de kip was droog en de marsala hebben we niet kunnen proeven. Het geheel was ook behoorlijk zout.
Het personeel was vriendelijk maar had moeite met de drukte. Water werd na 2 keer vragen gebracht. En na het voorgerecht moesten we wel 1 uur wachten op het hoofdgerecht. De koffie kregen we cadeau voor het wachten.
Inderdaad, het is er niet duur, maar ik betaal liever wat meer voor een betere kwaliteit.
greta G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Wij hebben erg genoten van het heerlijke eten. We hadden gekozen voor carpaccio bonbon, zeevruchten pizza, en ravioli. Alles smaakte uitstekend en vers. Het bananen toffee taartje was een verrukkelijke afsluiting. Dit restaurantje is erg sfeervol ingericht. De open keuken en de leuke bediening maken het extra gezellig. We komen zeker nog eens terug,
Karijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ik kwam hier met mijn dochtertje, zonder reservering. Omdat er bij een ander Italiaans restaurant een lange wachtrij was. Ik was welkom, van te voren werd aangegeven vanaf welk tijdstip onze tafel bezet zou zijn. De bediening was vriendelijk, attent en gezellig. Het eten was heerlijk en puur. leuke open keuken, ziet er echt prachtig uit. Ik kom zeker nog eens terug. Enig klein minpuntje....super krappe tafeltjes.
Frederieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk, betaalbaar eten. De pasta gamberi is fantastisch en het banoffee toetje om te smullen. Wij komen hier vaker en het stelt nooit teleur. Een dikke aanrader!
Maie E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Een leuk eettentje waar je basic italian kunt eten voor een mooie prijs.
De antipasti gemengd was prima , ook voor onze vega vriendin goed te doen. Het hoofdgerecht van aubergine vond ik wat droog , geen samenhangend geheel ,maar daardoor wel caloriearm! De ravioli daarentegen was heerlijk en genereus.
Tiramisu had wat mij betreft iets te weinig vulling maar zag er prachtig uit.
Wijn was prima en al met al is de prijs kwaliteit heel goed.
De inrichting is eenvoudig en de akoestiek zal met een volle zaak wel lastig zijn.
De bediening is heel vriendelijk en er wordt steeds water bijgevuld wat heel erg prettig is.
Een minpuntje is het rekenen van 2 euro voor 4 minuscule sneetjes brood. Dat zou echt niet moeten.
Kat J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lekkere, snelle Italiaanse basishap. Trattoria waardig. Mooie mozzarella bij de caprese, de panna cotta net te erg slagroomsmaak. Ondanks dat iets was misgegaan bij reservering, toch nog plekje gekregen om met z'n tweeën te eten.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Gezellig buurtrestaurant met lekkere gerechten en vriendelijke bediening. Wel wat lawaaiig, ons gesprek werd daardoor af en toe wat lastig te verstaan. Waren met 3 personen en namen plateau antipasti misti met verschillende soorten salami/cervelaat, mooi opgemaakt. Daarna kipschotel insalate di pollo en van het schoolbord een zalmgerecht en runderstoofpotje. De kipschotel had wat meer kip mogen hebben; alles was goed klaargemaakt en niet te overdadig gekruid. Door de drukte verliep de bediening wat minder vlot.
Toetje torta al limone met bolletje citroenijs en 2 koffie met amaretto rondden het geheel af. Plezierige prijs-/kwaliteitverhouding.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De buffelmozarella als vooraf was lekker, wel wat karig. De lasagne was heerlijk. Het dessert tiramisu was mooi opgemaakt, maar net iets te koud.

Bediening is buitengewoon vriendelijk. Met grote populariteit van restaurant en de koudere dagen die eraan komen wel goed om iets met de ventilatie te doen, raam open is te koud!
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Voor ons een leuke ontdekking! Wat een gezellige sfeer, voelt echt een beetje als een Italiaanse Trattoria.
Samen met een ander stel hier lekker gegeten, vooraf de proeverij genomen voor 2 en een portie brood en een bruchetta. Allemaal heel lekker. Het brood vonden we alleen niet zo veel.
Hoofdgerechten hadden we heel divers gekozen, namelijk lasagne, pizza met geitenkaas, pasta arabiata met salami en salade geitenkaas. Alle gerechten waren heerlijk!
Toetjes zijn ook prima te eten. Helaas niet echt amandel vrij zoals gevraagd, maar een koekje eraf halen kunnen we gelukkig zelf. (de taart met amandel en citroenijs is echt fantastisch!)
3gangen, weinig wijn gedronken (1 glas in totaal), 3 likeurtjes en allemaal koffie/thee, voor slechts 130 euro.Goed punt: kraanwater standaard op tafel!
Zeker voor herhaling vatbaar.
xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijk genoten van een goede en betaalbare pizza. Personeel erg vriendelijk, maar niet opdringerig. Echt Italiaans sfeertje. Zeker een aanrader.
V G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Gisteravond bij Complimenti gegeten. Zowel eten, bediening als decor was top. Het is een knus restaurantje, waar wel veel sfeer hangt. De bediening is heel toegankelijk. De lasagne was heerlijk. Hier kan je gewoon echt een avond lekker tafelen voor een heel mooi bedrag. De open keuken is ook leuk. Wij komen zeker weer terug!
HCB W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Nadat we een keer hadden meegemaakt dat er geen plaats meer was hebben we deze keer gereserveerd. En dat bleek terecht. Het etablisement is niet groot, maar voelt warm aan. De bediening, hoewel zo te zien onderbezet was zeer adequaat. Heel plezierig was ook dat er geïnformeerd naar de snelheid waarmee we de opeenvolgende gangen wilden hebben,
Het eten is goed, niet bijzonder, maar gezien de prijs prima.
Loet D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Ik kom al zowat mijn hele leven in en rond Haarlem, maar de Nassaustraat kende ik toch echt niet, laat staan dat er een Italiaans restaurant zat. Wij hebben met 8 personen aan de lange tafel gegeten. Een 3 gangen menu voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Eten was uitstekend en als er een prijs-kwaliteit score zou zijn, zouden ze zeker een 9 scoren.
Ik vind de tafeltjes wel wat op elkaar gepropt vandaar het decor wat lager dan het eten en de service. Zeker een aanrader voor mensen die met een klein budget, lekker uit eten willen.
Ik ga zeker nog een keertje terug.
Lyza .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Menukaart met een omschrijving van Italiaanse gerechten waarvan het water je in de mond loopt voor niet al teveel geld. De smaak vonden wij behoorlijk van de diverse gerechten die we hier hebben geproefd. We begrepen van het personeel dat veel van de sauzen al eerder worden gemaakt en gedurende de week geserveerd. Voor een avondje geen zin hebben om te koken is een bezoek aan dit restaurant voor ons een goed alternatief. De bediening is snel a la brasseriestijl (echter niet volledig passend bij de setting waar je iets meer aandacht en gastvrijheid mag verwachten). Het interieur oogt Italiaans basic en verfrissend.
R S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Met een groot gezelschap hebben we bij Complimenti gegeten, en wat hebben we genoten! Het eten is heerlijk, de verse producten en de liefde van de kok en eigenaren. De uitstraling en inrichting is heel leuk, de open keuken is heel mooi.
Complimenti is een aanrader, ik ga zeker nog eens terug!
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
De grappen van de gastheer vind ik niet altijd even grappig. Ik voel mij daardoor niet echt gast. Het eten is lekker, maar niet van het niveau " uit eten" je verwacht toch net even wat anders dan thuis, maar gezien de prijzen (. Deze zijn erg laag), mag ik eigenlijk niet zeuren. Toch denk ik : nu geen aanrader, maar: kwaliteit en prijzen hoger en het wordt super!