Trattoria Ciao

Meer informatie over restaurant Trattoria Ciao

Erg voordelig
Valeria T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een heel leuk familie restaurant. Eten is Echt italiaans de prijzen zijn uitstekend. De bediening is erg gastvrij en vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
op zoek naar een eenvoudig eettentje om snel iets te eten, dit restaurant ontdekt. Om vervolgens heerlijk te genieten en rustig de tijd te nemen om te eten.
Manlief nam een Pizza Speciale en gaf de chef de vrije hand. Mijn man is een grote eter, maar kreeg de zeer goed gevulde pizza niet op!
Ik genoot van een eenvoudiger pizza met diverse kazen en die was echt verrukkelijk.
Daarna nog een heerlijk kopje koffie en thee en we waren helemaal tot rust gekomen.
Er is wel één nadeeltje en dat is dat personeel (ook van kledingwinkeltje aan de overkant) flink zit te roken voor de deur op een bankje. In ons geval stond de buitendeur open en vlagen sigarettenrook kwam onze kant op. Voor een astma-patient zoals ik niet prettig.
Verder waren we aangenaam verrast door de eindafrekening...pizza voor 6,50..waar doen ze het van??
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Peek2 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Eindelijk een Italiaans restaurant waar (bijna) alles klopt. De locatie van dit intieme restaurant in de binnenstad van Deventer is erg mooi. Nu eens geen oubollige nep-Italiaanse inrichting maar een strakke inrichting die toch Italiaans oogt. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen en die vriendelijkheid is oprecht en duurt de hele avond. De bediening is vlot, de porties zijn ruim en de prijzen zijn correct. De funghi Trivolati was heerlijk, evenals de pizza's. Toen de geleverde espresso Corretto per abuis alleen koffie bevatte en geen grappa, kregen we prompt beiden onze koffie van het huis. Dit is een restaurant waar je graag terugkomt!

Als ik dan toch nog een tip mag geven: De rode huiswijn is lekker maar voor de witte huiswijn en de rosé van het huis zou ik alternatieven zoeken met wat meer body.
Hilsch .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We wilden snel iets eten en ook niet te duur. We zijn aanbeland bij Ciao trattoria, een Italiaans restaurant. We kozen voor een pizza. Er zijn pizza's in verschillende prijsklassen. Wij namen een pizza van ongeveer zes euro, prima betaalbaar. De pizza werd ter plekke vlot bereid. De pizza was prima! We komen graag eens terug om de andere pizza's te proberen.
De service was ook goed. Snelle bediening en de klant staat centraal.
Decor is fris en modern, maar toch sfeervol.
Aan de kaart te zien kun je ook wat chiquer tafelen. Maar voor wie net als ons goedkoop even wat wilt eten, is dit echt een aanrader. Het is toch een stuk beter dan weer een bakje friet of iets dergelijks (al is dat af en toe ook fijn! :D).
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat een superrestaurant! Wij snappen de negatieve reacties hier absoluut niet.. Hoewel het restaurant eigenlijk vol was, toch nog af kunnen spreken dat wij binnen 40 minuten weg zouden zijn en anders naar de bar zouden verkassen, fijn die flexibiliteit! Toen inderdaad om 6 uur de gereserveerde familie binnenkwam, gingen wij met ons bord naar de bar en bood de eigenaresse ons toch een drankje van het huis aan! Zo aardig, we hadden het immers van tevoren afgesproken dus had ze echt niet hoeven doen!

De pizza's waren érg lekker!! Heerlijk dunne bodem en vol van smaak! En dat voor 6 euro per pizza... Echt heel leuk!!

Wij komen absoluut terug!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Met familie hier op 2de kerstdag gegeten, zeer gastvrij ontvangen, heerlijk eten ze denken mee met de kinderen kortom een super restaurant om te eten.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Ik begrijp de negatieve recenties echt niet.
Vanavond gegeten met 3 kleine kinderen. Absoluut fantastisch!

Er is aandacht voor de kinderen, het eten is goed, de bediening is goed en het is niet duur!

Wij komen snel terug!!
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Van de buitenkant ziet dit restaurant er leuk en gezellig uit. Er staat een bord waarop je kunt lezen wat het restaurant die dag te bieden heeft. Wij zijn naar binnen gegaan voor een lunch.

Gekozen voor de panini caprese en de panini italia. Vrij vlot werden deze vervolgens geserveerd. Helaas zagen beide panini's er uit als karton, waren ze vrij hard en was de mozzerella niet goed gesmolten. De smaak van de tosti was echter wel prima. De paar blaadjes sla met een stukje tomaat,komkommer en dressing gaven het bord meer kleur maar was niet bijzonder lekker.

De service in het restaurant is op tempo. Alleen de manier waarop is voor de klanten minder prettig. Heeft u een keuze kunnen maken klint veel vriendelijker en proffesioneler dan : weet je het al ?

De prijzen zijn in dit restaurant erg aantrekkelijk. Beide panini's kosten per stuk €4,50. De kaart ziet er goed en mooi uit. Genoeg keuze uit warme en koude gerechten voor de lunch.

Het decor is warm en oogt vrij modern. Erg leuk was de openhaard die werd geprojecteerd op een grote muur. Dit gaf net dat beetje extra aan de sfeer. De tafeltjes aan het raam hebben een extra zit plaats met kussens in de venster bank. Ook een erg handig plekje voor alle tassen met spullen die je hebt gekocht.
Wmr.vermeulen .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Prima gegeten bij Trattoria Ciao! Lekkere pizza's met verse ingrediënten. Prettige bediening, vlot en professioneel, maar ook belangstellend. Aankleding is semi-modern, functioneel en ademt een gezellige sfeer. Verrassend lage prijs. Hier komen we zeker terug!
S V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Lekker gegeten hier. Niet super, maar zeker qua prijs/kwaliteit niets van te zeggen.
Prima pizza's, betaalbare wijn, kraanwater (groot pluspunt) Vriendelijke personeel dat niet moeilijk doet als je iets anders wilt dan anders, salade delen? je krijgt meteen twee bordjes en bestek.
Ander tafeltje terwijl je al aan de wijn zit? geen punt.
En de rekening is een aangename verrassing.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
we hebben voor het eerst in dit restaurant gegeten en het was pozitieve manier raak we bestelden allebei de verrassing van de chef je kon aan geven wat je niet lusten de verrassing was groooot dat we hem niet op konden we mochten de helft meenemen hij was erg lekker en als toetje een ijsje met cambuca en chocola en slagroom ook dit is een aanrader .
rik en ben
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Prima prijs-kwaliteit verhouding, exact wat je mag verwachten voor deze lage prijzen. Prima pizza, prima broodjes en ook nog eens een ruime portie. Vriendelijk personeel, die ook goed meedenkt. Dikke vette pluspunt is dat er geen probleem wordt gemaakt van kraanwater, daar kunnen veel restaurants nog veel van leren. Vermoedelijke eigenaar hangt wel erg aanwezig rond in en om het restaurant en is erg luidruchtig. Krijgt echter wel een authentiek Italiaans gevoel hierbij, dus geen probleem.

Mooie inrichting ook, oogt duurder dan dat ze zijn.
Natalie K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
De salades zijn erg lekker . De pizza ' s zijn groot en heerlijk van smaak .. voor prijs kwaliteit verhouding ben je hier op de juiste plek .. likeurtjes een aanrader
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Het viel erg tegen. De salade leek een pakje gemengde sla (zo een kant en klare) te bevatten en een klein hoopje zalm, halve tomaat en twee partjes komkommer. Erg inspiratieloosen saai. De pasta was compleet kaal met een kwart tomaatje erop. De parmezaanse kaas zat onder de vette vingers en de pizza was kleffig en saai. Kortom, flinke tegenvaller. Wel een lage prijs