Trattoria Caprese

Spuistraat 261 1012 VR Amsterdam Nederland Kaart
31-206200059

Over het restaurant Trattoria Caprese

Het beste uit de Italiaanse keuken

Verse pasta, mozzarella van de buffel, biologisch vlees en de perfecte koffie, hier weten ze wel wat lekker is. Geniet van de pure, eerlijke Italiaanse keuken in dit knusse restaurant. De hartelijke bediening maakt het plaatje compleet en bezorgt je een topavond.

Meer informatie over restaurant Trattoria Caprese

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Caprese

Geert R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prettige ontvangst. Duurt lang voor je eten krijgt. Bij binnenkomst krijg je meteen hele fles bruiswater in plaats van flesje. Bovendien rekenen ze voor je antipasta voor 3 personen niet €24 maar €30! Zonder van te voren te communiceren.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vroeg diner na middagje Amsterdam, reservering was keurig verwerkt, tafeltje aan het raam. Voor het overige verval ik waarschijnlijk in herhalingen want dit is een eenvan mijn favorieten in Amsterdam, prima eten, goede bediening en zeer redelijke prijzen. Dit keer was de nieuwe februari menukaart net van toepassing. Heerlijk grote garnalen met knoflook, peper en geroosterd brood. Wel zelf pellen! Als hoofdgerecht een supermalse osso buco met risotto (keurig al dente). Wij komen ongetwijfeld weer terug.
Tristan P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heb heerlijk gegeten, goeie service en voor een goeie prijs. Het restaurant is gezellig en bevindt zich midden in de stad, dus echt een top locatie!
JimGT .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Erg lekker gegeten in hartje Amsterdam. Fijne sfeer, goede kaart, top bediening en het eten was erg lekker. Beslist een aanrader als je op zoek bent naar een smakelijke Italiaanse maaltijd in Amsterdam
Hermien V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten, mooie gerechten goed op smaak zonder veel liflafjes. Een kaart met voldoende keuze maar niet teveel.. Goede Italiaan in t centrum van Amsterdam.
Michaël G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Onze 5e keer bij Caprese en het was onverwacht een echte teleurstelling. We hadden gereserveerd maar moesten wel bijna een half uur op onze tafel wachten. De kwaliteit van de gerechten is achteruitgegaan. Het constant inschenken van wijn en water was ook niet gewaardeerde. Nog een fles of twee of? De bedieners spreken bijna geen Nederlands en slecht Engels. Bovendien was het gedrag van de Italiaanse bedienster gewoon arrogant!
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tafel gereserveerd, stond keurig netjes klaar! Eten naar verhouding goed alleen mag de bediening wel iets meer vriendelijkheid uitstralen.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, je voelt je welkom. Het eten is prima met extra's van het huis. Het maakte ons bezoek aan Amsterdam compleet.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Caprese revisited. Dit blijft een van mijn favoriete plekken als ik in Amsterdam ben. Ook nu prima, vriendelijke en adequate bediening en goed eten. Varkensbuik met gestoofde rode ui, linguini met langoustine en kalscotelet met spinazie, heerlijk. Ook een paar mooie wijnen per glas kunnen nuttigen, waaronder een van mijn persoonlijke favorieten Greco di Tufo. We komen terug.
Mariëlle T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Erg lekker gezellig en erg voorkomende en aardige bediening !
carlo B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed eten, goede bediening, wel slechte akoestiek. Pratende restaurantbezoekers kunnen dan al snel veel lawaai maken.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten. Heerlijke verse producten. Antipasto misto een echte aanrader. Vond de menukaart wel beperkt met keuze uit maar 7 hoofdgerechten, maar dat doet niks af aan de kwaliteit van de gerechten. Ga zeker nog een keer terug.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer goede Italiaan met leuke sfeer en fantastisch eten. Bediening is vlot, wat fijn is omdat we hier vaker eten tussen repetities en voorstelling.
Gea S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Goed, gezond eten. Vriendelijke bediening, gastvrijheid. Goede wijnen. Wij komen weer terug:)
edith D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
ga zeker de volgende keer weer hier naartoe
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Een goede omgeving om héél erg lekker te eten! Perfecte bediening, vriendelijk en attent. Een zeer goede Italiaanse keuken, waarbij wordt aangeraden gerechten te delen; dat hebben we dus gedaan, voor-, hoofd-, en nagerecht, dus 14 gerechten van de kaart geproefd, alles even lekker; pasta-gerechten om je vingers bij af te likken!
Kortom: een aanrader op ook nog een prima lokatie!
pat H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Met me zus hier gegeten voor dat we naar de film gingen. Wat een leuk restaurant en de ontvangst was echt top.
Wat een aardige bediening ze geven je echt het gevoel dat je welkom bent. Ze maken ook een leuk praatje met je en ze vragen ook of alles naar wens is en of het gesmaakt heeft. Velen restaurants doen dat niet eens. En we hebben ook heerlijk gegeten. Ga hier zeker weten nog meerdere keren eten.
Iens B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Caprese is een van die zaken in Amsterdam die nog veel te weinig door de Amsterdammer zelf is ontdekt of erkend. Het zijn vaak toeristen die hier naar binnen struinen en dan meestal 's avonds. Wij hebben dit keer geluncht op een doordeweekse woensdag. Omdat je iets boven het straatniveau zit, ontsnap je even aan de hectiek die het centrum van Amsterdam tegenwoordig op alle dagen teistert. Fijn dus. Ik ben verliefd op de enorme kleurplaat aan de achterwand van het idyllische plaatsje Portofino, que bella! We hebben trouwens een zeer verantwoorde super lekkere linzensoep gegeten en aansluitend wilde broccoli met knoflook en pepperoncini. Precies goed voor een lichte zakelijke lunch. Ga het zelf maar lekker proberen, dan weet je waar ik het over heb.
jaap G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
na een dagje amsterdam met de kinderen, was dit een mooie en lekkere afsluiting. eten was lekker, het personeel was leuk, attent en betrokken. de sfeer was ontspannen kortom je waande je even in italie.
Beste Jaap,
Hartelijk dank voor je positieve review over onze trattoria. Fijn te horen dat jullie dit mooie ontspannen moment aan het einde van jullie dag in Amsterdam bij ons hebben kunnen ervaren. Een pluim voor ons hele team, dank daarvoor. Tot wellicht een volgende keer,
Marcella
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prima restaurant. Gezellig. Voor vele soorten gelegenheden.
Beste Linda, dank je wel voor je complimenten, tot ziens, Marcella