Trattoria Caprese

Spuistraat 261 1012 VR Amsterdam Nederland Kaart
31-206200059

Over het restaurant Trattoria Caprese

Het beste uit de Italiaanse keuken

Verse pasta, mozzarella van de buffel, biologisch vlees en de perfecte koffie, hier weten ze wel wat lekker is. Geniet van de pure, eerlijke Italiaanse keuken in dit knusse restaurant. De hartelijke bediening maakt het plaatje compleet en bezorgt je een topavond.

Meer informatie over restaurant Trattoria Caprese

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Caprese

Michaël G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Onze 5e keer bij Caprese en het was onverwacht een echte teleurstelling. We hadden gereserveerd maar moesten wel bijna een half uur op onze tafel wachten. De kwaliteit van de gerechten is achteruitgegaan. Het constant inschenken van wijn en water was ook niet gewaardeerde. Nog een fles of twee of? De bedieners spreken bijna geen Nederlands en slecht Engels. Bovendien was het gedrag van de Italiaanse bedienster gewoon arrogant!
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tafel gereserveerd, stond keurig netjes klaar! Eten naar verhouding goed alleen mag de bediening wel iets meer vriendelijkheid uitstralen.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, je voelt je welkom. Het eten is prima met extra's van het huis. Het maakte ons bezoek aan Amsterdam compleet.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Caprese revisited. Dit blijft een van mijn favoriete plekken als ik in Amsterdam ben. Ook nu prima, vriendelijke en adequate bediening en goed eten. Varkensbuik met gestoofde rode ui, linguini met langoustine en kalscotelet met spinazie, heerlijk. Ook een paar mooie wijnen per glas kunnen nuttigen, waaronder een van mijn persoonlijke favorieten Greco di Tufo. We komen terug.
Mariëlle T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Erg lekker gezellig en erg voorkomende en aardige bediening !
carlo B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed eten, goede bediening, wel slechte akoestiek. Pratende restaurantbezoekers kunnen dan al snel veel lawaai maken.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten. Heerlijke verse producten. Antipasto misto een echte aanrader. Vond de menukaart wel beperkt met keuze uit maar 7 hoofdgerechten, maar dat doet niks af aan de kwaliteit van de gerechten. Ga zeker nog een keer terug.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer goede Italiaan met leuke sfeer en fantastisch eten. Bediening is vlot, wat fijn is omdat we hier vaker eten tussen repetities en voorstelling.
gea S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Goed, gezond eten. Vriendelijke bediening, gastvrijheid. Goede wijnen. Wij komen weer terug:)
edith D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
ga zeker de volgende keer weer hier naartoe
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Een goede omgeving om héél erg lekker te eten! Perfecte bediening, vriendelijk en attent. Een zeer goede Italiaanse keuken, waarbij wordt aangeraden gerechten te delen; dat hebben we dus gedaan, voor-, hoofd-, en nagerecht, dus 14 gerechten van de kaart geproefd, alles even lekker; pasta-gerechten om je vingers bij af te likken!
Kortom: een aanrader op ook nog een prima lokatie!
pat H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Met me zus hier gegeten voor dat we naar de film gingen. Wat een leuk restaurant en de ontvangst was echt top.
Wat een aardige bediening ze geven je echt het gevoel dat je welkom bent. Ze maken ook een leuk praatje met je en ze vragen ook of alles naar wens is en of het gesmaakt heeft. Velen restaurants doen dat niet eens. En we hebben ook heerlijk gegeten. Ga hier zeker weten nog meerdere keren eten.
Iens B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Caprese is een van die zaken in Amsterdam die nog veel te weinig door de Amsterdammer zelf is ontdekt of erkend. Het zijn vaak toeristen die hier naar binnen struinen en dan meestal 's avonds. Wij hebben dit keer geluncht op een doordeweekse woensdag. Omdat je iets boven het straatniveau zit, ontsnap je even aan de hectiek die het centrum van Amsterdam tegenwoordig op alle dagen teistert. Fijn dus. Ik ben verliefd op de enorme kleurplaat aan de achterwand van het idyllische plaatsje Portofino, que bella! We hebben trouwens een zeer verantwoorde super lekkere linzensoep gegeten en aansluitend wilde broccoli met knoflook en pepperoncini. Precies goed voor een lichte zakelijke lunch. Ga het zelf maar lekker proberen, dan weet je waar ik het over heb.
jaap G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
na een dagje amsterdam met de kinderen, was dit een mooie en lekkere afsluiting. eten was lekker, het personeel was leuk, attent en betrokken. de sfeer was ontspannen kortom je waande je even in italie.
Beste Jaap,
Hartelijk dank voor je positieve review over onze trattoria. Fijn te horen dat jullie dit mooie ontspannen moment aan het einde van jullie dag in Amsterdam bij ons hebben kunnen ervaren. Een pluim voor ons hele team, dank daarvoor. Tot wellicht een volgende keer,
Marcella
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prima restaurant. Gezellig. Voor vele soorten gelegenheden.
Beste Linda, dank je wel voor je complimenten, tot ziens, Marcella
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Afgelopen woensdag voortreffelijk gegeten in een aangemane ambiance, bediend door uiterst vriendelijk, voorkomend en bekwaam personeel. In zowel het voor-hoofd-als nagerecht proefden wij tot ons grote plezier de echte klassieke Italiaanse keuken; daar waar met mooie, pure produkten wordt gewerkt, volgens de receptuur van een onovertroffen Italiaanse mama. Wij komen zeker terug en bevelen caprese aan bij alle liefhebbers van de Italiaanse keuken.
Dag Heleen,
Wat een mooie opsomming van positieve woorden over jullie ervaring bij ons. Dit is precies wat wij nastreven en met ons hele team willen uitdragen. Onze producten halen we voor een groot deel ook rechtstreeks uit Italië en gelukkig wordt dat mede door jullie opgemerkt. Tot de volgende keer, a presto,
Marcella
C. D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Authentiek Italiaans eten. Hier gaat alles op z'n Italiaans. Geen pizza's dus in een trattoria, tafels dicht op elkaar (optimaal de ruimte benutten) en heerlijk eten! We werden niet geïmponeerd met prachtig opgemaakte borden maar wel met kwaliteit en fantastische smaken. Net als in Italië! Veel Italiaanse klandizie en dat belooft vaak wat goeds... Dat geeft in Italië ook altijd vertrouwen in de keuken. Twee heren in de bediening die hun vak uitstekend beheersen. Eén klein minpuntje: geen linnen servetten. Top sfeer!
Beste C, Dank je wel voor deze mooie recensie. Pizza’s zal je inderdaad nooit bij ons aantreffen. We gaan voor de echte Italiaanse Trattoria en dat hebben jullie gelukkig ook zo ervaren. Wat betreft de linnen servetten, we zijn bezig om die overal in het restaurant in te voeren, in plaats van nu alleen in het bargedeelte. Dus wellicht bij een volgend bezoek ligt er een linnen servet voor jullie klaar. Tot ziens, Marcella
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De tafeltjes iets te dicht op elkaar.
En een ober die niet de tijd nam om even te luisteren. Te gehaast!
Beste Henriette,
Dank voor je oprechte review. Het spijt ons te horen dat we tijdens jullie aanwezigheid te weinig aandacht hebben kunnen geven om goed naar jullie wensen te luisteren. Dat kan dus beter. Wat de tafels betreft hebben we er inderdaad bewust voor gekozen om deze dicht bij elkaar te zetten zoals wij dit soort settings ook goed kennen in trattoria’s in Italië. Wij geloven dat dit de intieme sfeer in het restaurant juist bevordert. Helaas kunnen en willen wij hier dan ook niks aan veranderen. Wij hopen dat je in ieder geval genoten hebt van de gerechten.
Tot ziens, Marcella
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Restaurant was niet gezellig, geen warme sfeer. Bediening was onpersoonlijk, de dame had het gewoon niet in zich en de heer luisterde nauwelijks. Bruschetta was koud en de topping niet lekker, risotto met gorgonzola en peer was soppig. Hoofdgerechten waren ok maar niet bijzonder. Tiramisu wel erg lekker! 1x en niet meer terug...
Beste Michiel, dat klinkt niet als een al te beste ervaring. Dat vinden wij heel jammer, zeker omdat wij juist streven naar die warme hartelijke sfeer die Italiaanse Trattoria’s zo herkenbaar maken. Om dit te bereiken hebben wij de eerste weken van januari gebruikt om de zaak weer helemaal spik en span te maken. Klaar om er weer met zijn allen met veel nieuwe energie tegenaan te gaan. Des te harder komen jouw lage cijfers bij ons binnen. Gelukkig heeft de Tiramisu voor jou iets goed gemaakt. Wij nemen jouw kritiek ter harte en zullen nieuwe gasten laten zien dat dit een éénmalige misser moet zijn geweest. Mocht je toch nog een keertje binnen stappen, dan zullen we je het tegendeel van jouw ervaring bewijzen. Tanti saluti, Marcella
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gereserveerd voor eerste kerstdag. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas vonden we het eten wat minder. Het was niet slecht, maar ook zeker niet heel lekker. Jammer dat er geen pizza's waren.