Trattoria Buoni Amici

Concourslaan 3 2132 DH Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Buoni Amici

Proef Italië

In het centrum van Hoofddorp geniet je in een ontspannen ambiance van traditionele Italiaanse gerechten. Is er iets lekkerder dan dit? Het lieve personeel kan al je vragen beantwoorden en adviseert je graag in een glas wijn voor de perfecte match.

Meer informatie over restaurant Trattoria Buoni Amici

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22.00 uur

9,4
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ons favoriete restaurant in Hoofddorp. Weer prima gegeten, zo vlak voor de zomersluiting. Bij de voorgerechten weer genoten van kabeljauw, burata en mozzarella. Bij de hoofdgerechten lam, tagliata en rib eye. Genoten van de wijn. Tot de volgende keer maar weer!
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gevarieerd menu en een heel fijne bediening! Heel gezellig!
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer goede en vriendelijke bediening. Het eten fijn en smaakvol, goede kwaliteit.
Hier met m'n Italiaanse (kritische) man gegeten, en hij vond het eten zeer goed klaar gemaakt, met goede smaak.
johnv54 V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Echt weer geweldig gegeten, prima eten en drinken en de bediening ook top!!
Komen zeker terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het is een heel goed restaurant. Bediening is prima, goede uitleg over de gerechten en de kwaliteit van het eten is uitstekend.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voor sommigen misschien even wennen, een Italiaans restaurant zonder pizza, maar ik vind het een verademing in Hoofddorp. Heerlijke gerechten, aardig en behulpzaam personeel. Toppertje!
Ramon R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, stoelen die goed zitten om lang te tafelen en lekkere drankjes
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Toch redelijk prijzig.. verassingsmenu..zou t niet meer nemen.., maar ik ben erg verwend..
anne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Ontzettend vriendelijke bediening. Eerste maar zeker niet laatste bezoek!!!
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Verrassend verfijnde smaak, mooie combinaties die de tong strelen. Respectvolle en vriendelijke bediening met belangstelling voor de gasten.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Wel aan de prijs. Het was mooi weer, terras was open, jammer dat er dan buiten wordt gerookt door gasten.
suuz72 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wat heerlijk gegeten in Hoofddorp. Zeer smaakvol en mooie porties. Vriendelijke en attente bediening. Een kaart met heerlijke Italiaanse gerechten, waardoor het moeilijk is om een keuze te maken. Ga hier zeker vaker naar toe.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weggeblazen in Hoofddorp! Wie had dat verwacht. Keurige, correcte bediening met gevoel voor humor. Zoveel mooie gerechten op de kaart dat we makkelijk de hele week zouden kunnen komen eten. Wij kozen voor Burrata als voorgerecht. Mooie portie geserveerd met wat blaadjes basilicum en zeer smaakvolle kerstomaatjes. Hoofdgerecht vis van de dag (Leccia), mooi op de huid gebakken met een smaakvolle saus van wortel/gember. Apart dag groenten erbij besteld, geroosteerde paprika, aubergine, champignons en courgette. Heb helaas zelden iets in Hoofddorp te zoeken, maar hier zou ik zeker voor omrijden. AANRADER!
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Uitstekend Italiaans restaurant in Hoofddorp. We komen hier regelmatig eten en dit jaar ook weer met Kerst. Altijd vriendelijke bediening, persoonlijke aandacht en prima gerechten. We kijken terug op een geweldig verzorgde avond, het hele team van Buoni Amici bij deze nogmaals bedankt!
HenkL1966 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vandaag gegeten en echt een aanrader.
Vriendelijk en attent personeel, heerlijk eten.
De keuze is ruim voldoende en men had ook nog 3 keuzes buiten de menukaart.
Dit werd door de bediening persoonlijk toegelicht, heel leuk.
Geen grote porties maar voor ons voldoende.
Bediening ging vlot en aan het eind nog een heerlijk
drankje van het huis.Niet goedkoop maar vond het
waard.
Klein minpuntje,wanneer het vol zit erg krap allemaal.
brittculinair .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Met een grote, zakelijke groep hier gegeten.
Iedereen kreeg vooraf de anti pasti 'Buoni Amici'. Helemaal goed en niemand die klaagde.
Ondanks de grootte van de groep kon alla carte besteld worden. Mijn complimenten hiervoor.
Zelf koos ik voor de Tagliata di filetto di manzo rucola e parmigiano, om hiermee mooie herinneringen uit Italie terug te halen. De ossenhaas was top. Veel mooi en goed klaargemaakt.
Andere tafelgasten kozen voor andere gerechten en iedereen vond alles lekker. En oh ja, het brood: ook top.
Het restaurant is een verborgen parel in centrum van Hoofddorp.
Josien B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hebben ( mijn man en ik ) gisteren na een fantastische show in A'dam bij Trattoria gegeten. We hadden ons er op verheugt. Om te beginnen had ik een rib eye steak waarvan het vet nog aan de steak zat. Deze moet bij goede bereiding gesmolten zijn. Bovendien was het vlees taai. Moest er behoorlijk op kauwen. De bijgevoegde mini portie groenten was koud en taai. Verder vier kleine stukjes ovenpatat per persoon. Toetje was lekker maar erg mini voor de prijs. Al met al een teleurstellende ervaring en wij zullen er dan ook nooit weer terugkomen. Gingen er met honger weg. De bediening was overigens wel zeer vriendelijk en attent.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
ons favoriet restaurant!! heerlijk en vers eten. Altijd goed bereid. Gevarieerde menukaart. Personeel is vriendelijk en elegant. Kok loopt soms door het restaurant om te vragen of alles naar wens is. Het ciabatta brood met olijfolie van het huis is verukkelijk. Al met al in een woord GEWELDIG!
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Weer eens gaan eten bij dit fantastische Italiaans restaurant. Niks geen pizza's hier maar verfijnde gerechten van kakelverse ingredienten. Weer enorn genoten van de specials. Mooie uitgebreide wijnkaart en vergeet ook niet de keuze uit een grote lijst van Grappa's. Het was weer een feest. Kom er snel terug. Ook zakelijk een aanrader overigens.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Buoni Amici, ons favoriete restaurant in Hoofddorp.
Als voorgerecht de selectie van diverse voorgerechten, altijd weer fijn om niet te hoeven kiezen.
De hoofdgerechten varieerden aan tafel van lamsrug en ossenhaas tot vis en ravioli. Prima bereid en goed op smaak. Bediening vriendelijk en voorkomend.
Kortom weer een geslaagde en gezellige avond!