Trattoria Artusi

Utrechtseweg 261 6862 AK Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Artusi

In Trattoria Artusi, gelegen in Oosterbeek, vindt u die typische sfeer die zo kenmerkend is voor Italië. Bij Trattoria Artusi waan je je dan ook even op een mini vakantie en geniet je van een heerlijke ambiance. Je herkent de vloer uit de Marken, de wijnkasten uit Toscane en de schilderijen die het leven daar in Italië uitbeelden.
De keuken werkt met passie en liefde aan de heerlijke gerechten. Zo houden ze de reputatie hoog. Het is de herkenbare Italiaanse keuken zonder poespas en met veel smaak. De passie proef je in de gerechten! De wijnen zijn allemaal Italiaans en zeer betaalbaar. Ze zijn exclusief en maken je beleving van de avond compleet!

Meer informatie over restaurant Trattoria Artusi

9,3

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Artusi

V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Gewoon heel lekker en prettig gedineerd. Een mooie combinatie van 'los, modern' en 'ouderwets' gastheerschap. Wij komen zeker terug!
L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Bediening, personeel allen zeer goed en begaan met de zaak. Zeer goede Italiaanse wijnen. Wij gaan eigenlijk naar het Bilderberg hotel om in de tratoria Artusi te kunnen gaan eten. Wij zijn wel Italië fanaten.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was een enorme verwennerij... heerlijk gegeten! De dorade was uitmuntend en de pasta heerlijk... je voelt je welkom en de ambiance is heerlijk.
LM D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het restaurant heeft een gezellige uitstraling en prettige sfeer. De bediening is attent en hartelijk. Het eten was heerlijk, met zorg bereid. Helemaal goed!
kooluc .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne omgeving. Zijn hier al verschillende keren geweest.
Verder commentaar eigenlijk overbodig, niets aan toe te voegen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Met Oudjaar heerlijk gegeten bij Artusi.Er was uitstekend rekening gehouden met de dieetwensen. Ook was er gezorgd voor mijn favoriete alcoholvrije wijn.
Eef1981 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en gedronken bij restaurant Artusi. Wij hadden het 5-gangen oud & nieuw diner en dit was perfect op elkaar afgestemd.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Mooi oud en nieuw diner met begeleidende wijnen! Smaakvol, tong en oogstrelend. Zeebaars werd op verzoek netjes gefileerd. Zeer vriendelijk personeel maakte de avond compleet. Dank!
P.N. Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Uitstekend restaurant. Goede bediening. Heerlijk gegeten.
Math S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijke gerechten met goede bijpassende wijnen. Smaakvol opgediend. Dat alles in een sfeervolle ambiance. Een aanrader.
Conny C.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was een geweldige avond.
De bediening door Elisabeth was fantastisch.
Het eten grandioos.
Met 10 personen hebben we genoten.
sm.de.werk .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk 4gangendiner, genoten! Perfect rekening gehouden met mijn champignon intolerantie, erg leuk dat de chef zelf gerechten kwam uitserveren en uitlegd wat er op het bord lag.
marieke P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Voorgerechten waren matig. Hoofdgerecht en wijn was heerlijk. Ook het dessert was erg lekker. De koffie had wat meer aankleding gemogen.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Echt Italiaans eten. Alles zelf gemaakt. Wat een kookkunst en originaliteit. Wij lieten ons in vier gangen door de chef verrassen. Vooraf een torentje van mozzarella met tomaat en heerlijke salade. Daarna makreelfilet in de meest heerlijke dressing met risoto-rijst en groenten. Het hoofdgerecht was een botermalse tournedos met allerheerlijkste groenten en een jus van ganzenlever. Als toespijs vers fruit met een heerlijk aardbeien-soepje.
De ambiance was prima. Ober Crispijn was allerhartelijkst, wist bij het diner een prachtige wijn te serveren. Liefde voor het vak sprak uit alles. Werkelijk een volgend bezoek waard!
John D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Keurige, vriendelijke bediening. Gerechten waren uitstekend op smaak en de wijnkeuze was prima. Al met al een geslaagde avond
Lianne G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten, met zorg bereid. Jammer dat de ruimte een slechte akoestiek heeft waardoor het echt te lawaaiig is. Wij vonden dit erg storend, het is bijna niet mogelijk om samen een fatsoenlijk gesprek te voeren.
W. E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wat we verwachtten, klopte. Dus tevreden. We vierden onze 51e trouwdag en komen graag terug met de rest van ons gezin.
Dat ik nu een verhaal van minstens 120 tekens moet maken vind ik wat overdreven. Ik ben meer van kort en krachtig.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk genoten van de verrassingsmenu van de chef! Goede smaken en mooie presentatie. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar en echte aanrader!
Frederik_de_Baspod .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een heerlijk restaurant. Je waant je in Italia!
Prima wijnkaart en dito menukaart.
Over de beleving is heel goed nagedacht. Het decor is uniek, en de muziek is perfect.
We komen snel terug!
Robklaa .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke interactie met bediening. Mooi terras. Vis in zoutkorst is een echte aanrader. Je waant je even in Italië.