Trattoria Artusi

Utrechtseweg 261 6862 AK Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Artusi

In Trattoria Artusi, gelegen in Oosterbeek, vindt u die typische sfeer die zo kenmerkend is voor Italië. Bij Trattoria Artusi waan je je dan ook even op een mini vakantie en geniet je van een heerlijke ambiance. Je herkent de vloer uit de Marken, de wijnkasten uit Toscane en de schilderijen die het leven daar in Italië uitbeelden.
De keuken werkt met passie en liefde aan de heerlijke gerechten. Zo houden ze de reputatie hoog. Het is de herkenbare Italiaanse keuken zonder poespas en met veel smaak. De passie proef je in de gerechten! De wijnen zijn allemaal Italiaans en zeer betaalbaar. Ze zijn exclusief en maken je beleving van de avond compleet!

Meer informatie over restaurant Trattoria Artusi

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Artusi

Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat een tegenvaller is eten bij Trattoria Artusi. Na een zeer vriendelijk welkom (goed personeel dus) en een prima plekje bij het raam, vielen de gerechten ronduit tegen. Inspiratieloos, fantasieloos en zonder echte Italiaanse smaak. Eten kwam lauw aan tafel, kwaliteit van producten was matig en smaak niet aanwezig. Een misser dus. Buiten personeel was de wijn nog wel een lichtpuntje.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zeer vriendelijke en welbespraakte bediening. Bijzondere Italiaanse gerechten, niet de standaard pasta's en pizza's. Het duurde wel even voordat ik de menukaart kreeg, terwijl ik wel al wat drinken had besteld en gekregen. Goede wijnadviezen. Deze waren alleen op basis van wat je lekker vind, niet op basis van wat ik wilde bestellen. Prijs en kwaliteit zijn prima in verhouding.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Niets op aan te merken. Prima gegeten. Vriendelijke, zelfs humoristische bediening. Gelukkig geen harde muziek op de achtergrond.
C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk geholpen , tevens maakt ze apart nog een heerlijke scroppino die ik niet had willen missen!
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten was prima maar niet bijzonder. Prijs-kwaliteit uit verhouding. Te duur voor wat je kreeg.
Jacobien V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We waren positief verrast over de kwaliteit van het eten, de goede smaak. Ook de huiswijnen waren van bijzonder goede kwaliteit. De bediening was erg goed in staat te zien wat er nodig was en schakelde ook snel. Erg fijn om hier te eten, ook qua sfeer. Als toetje wilden we gewoon ijs en dat kon allemaal, zonder dat het issues was. Zeer professionele bediening .
Mia H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vorig jaar hier gegeten met mijn twee broers en besloten nog eens terug te komen met mijn partner. Dat heb ik dit weekend gedaan en ook nu weer onder de indruk van de heerlijke gerechten. Kom vast nog eens terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Met acht personen gegeten; vooraf met Trattoria het menu besproken en wensen voorgelegd. Dit werd door mijn contactpersoon Ronald zeer goed opgepakt. Wij hebben -dankzij hem- een fantastisch Bourgondische avond gehad met heerlijke bijpassende wijnen en enthousiaste medewerkers van Trattoria. Top!
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Mijn advies: kies voor het menu, dan zijn prijs en kwaliteit mooi in evenwicht en leiden bediening en ambiance tot tevredenheid. Á la carte komt e.e.a. relatief te duur. De vorige keer kozen we het menu en waren we zeer tevreden.
K. K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Was ons niet duidelijk dat er 2 verschillende prijzen gerekend werd. Of een arrangement of de gewone prijs. Hoe en wie voor een arrangement in aanmerking kwam is ons niet duidelijk geworden. Wij hadden online gereserveerd en het personeel had ons in eerste instantie als arrangement bediend. Later bleek dat wij hiervoor niet in aanmerking kwamen. Was wel verwarrend allemaal.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuk Italiaans restaurant. Uitstekende bediening. Goede wijnsuggesties. Enig minpunt is de akoestiek, die kan beter. Voor de rest een echte aanrader.
Ursela S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Goede ambiance en eerlijk Italiaans eten.
Lekkere bijpassende wijn. Beetje koud de airco stond wat hoog. Wel zeer attent personeel.
Sander O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben hier erg goed gegeten, in een perfecte, bij Italië passende stijl: met veel kennis over het eten en de wijnen, met een bepaalde mate van zekerheid/arrogantie en vooral met veel gevoel voor de service en detail.
Gerarda R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer goed en goede prettige bediening.Jammer dat er geen zeebaars in zoutkorst aan tafel geserveerd kon worden.
maar van de grill was hi ook heerlijk.
Youri S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Hadden erg veel zin om hier te eten, maar viel uiteindelijk flink tegen. Kregen vrijwel geen service. Eten was de prijs zeker niet waard. Opmerking dat iets tegen viel werd niets mee gedaan, snap niet dat dit zo goed beoordeeld wordt.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Lekker, gezellig maar drankjes extreem duur
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk verjaarsdiner genoten met elkander, geheel in stijl verzorgd door onze gastheer Ronald. Prachtige lokatie, geweldig eten, een waar feest.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Gewoon heel lekker en prettig gedineerd. Een mooie combinatie van 'los, modern' en 'ouderwets' gastheerschap. Wij komen zeker terug!
L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Bediening, personeel allen zeer goed en begaan met de zaak. Zeer goede Italiaanse wijnen. Wij gaan eigenlijk naar het Bilderberg hotel om in de tratoria Artusi te kunnen gaan eten. Wij zijn wel Italië fanaten.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was een enorme verwennerij... heerlijk gegeten! De dorade was uitmuntend en de pasta heerlijk... je voelt je welkom en de ambiance is heerlijk.