Trattoria Artusi

Utrechtseweg 261 6862 AK Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Trattoria Artusi

In Trattoria Artusi, gelegen in Oosterbeek, vindt u die typische sfeer die zo kenmerkend is voor Italië. Bij Trattoria Artusi waan je je dan ook even op een mini vakantie en geniet je van een heerlijke ambiance. Je herkent de vloer uit de Marken, de wijnkasten uit Toscane en de schilderijen die het leven daar in Italië uitbeelden.
De keuken werkt met passie en liefde aan de heerlijke gerechten. Zo houden ze de reputatie hoog. Het is de herkenbare Italiaanse keuken zonder poespas en met veel smaak. De passie proef je in de gerechten! De wijnen zijn allemaal Italiaans en zeer betaalbaar. Ze zijn exclusief en maken je beleving van de avond compleet!

Meer informatie over restaurant Trattoria Artusi

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Artusi

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Met Oudjaar heerlijk gegeten bij Artusi.Er was uitstekend rekening gehouden met de dieetwensen. Ook was er gezorgd voor mijn favoriete alcoholvrije wijn.
Eef1981 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en gedronken bij restaurant Artusi. Wij hadden het 5-gangen oud & nieuw diner en dit was perfect op elkaar afgestemd.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Mooi oud en nieuw diner met begeleidende wijnen! Smaakvol, tong en oogstrelend. Zeebaars werd op verzoek netjes gefileerd. Zeer vriendelijk personeel maakte de avond compleet. Dank!
P.N. Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Uitstekend restaurant. Goede bediening. Heerlijk gegeten.
Math S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijke gerechten met goede bijpassende wijnen. Smaakvol opgediend. Dat alles in een sfeervolle ambiance. Een aanrader.
Conny C.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was een geweldige avond.
De bediening door Elisabeth was fantastisch.
Het eten grandioos.
Met 10 personen hebben we genoten.
sm.de.werk .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk 4gangendiner, genoten! Perfect rekening gehouden met mijn champignon intolerantie, erg leuk dat de chef zelf gerechten kwam uitserveren en uitlegd wat er op het bord lag.
marieke P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Voorgerechten waren matig. Hoofdgerecht en wijn was heerlijk. Ook het dessert was erg lekker. De koffie had wat meer aankleding gemogen.
Rob_Mackaay .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Echt Italiaans eten. Alles zelf gemaakt. Wat een kookkunst en originaliteit. Wij lieten ons in vier gangen door de chef verrassen. Vooraf een torentje van mozzarella met tomaat en heerlijke salade. Daarna makreelfilet in de meest heerlijke dressing met risoto-rijst en groenten. Het hoofdgerecht was een botermalse tournedos met allerheerlijkste groenten en een jus van ganzenlever. Als toespijs vers fruit met een heerlijk aardbeien-soepje.
De ambiance was prima. Ober Crispijn was allerhartelijkst, wist bij het diner een prachtige wijn te serveren. Liefde voor het vak sprak uit alles. Werkelijk een volgend bezoek waard!
John D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Keurige, vriendelijke bediening. Gerechten waren uitstekend op smaak en de wijnkeuze was prima. Al met al een geslaagde avond
Lianne G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten, met zorg bereid. Jammer dat de ruimte een slechte akoestiek heeft waardoor het echt te lawaaiig is. Wij vonden dit erg storend, het is bijna niet mogelijk om samen een fatsoenlijk gesprek te voeren.
W. E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wat we verwachtten, klopte. Dus tevreden. We vierden onze 51e trouwdag en komen graag terug met de rest van ons gezin.
Dat ik nu een verhaal van minstens 120 tekens moet maken vind ik wat overdreven. Ik ben meer van kort en krachtig.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk genoten van de verrassingsmenu van de chef! Goede smaken en mooie presentatie. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar en echte aanrader!
Frederik_de_Baspod .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een heerlijk restaurant. Je waant je in Italia!
Prima wijnkaart en dito menukaart.
Over de beleving is heel goed nagedacht. Het decor is uniek, en de muziek is perfect.
We komen snel terug!
Robklaa .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke interactie met bediening. Mooi terras. Vis in zoutkorst is een echte aanrader. Je waant je even in Italië.
vreugde W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het diner begon met een misverstand omdat ik een arrangement geboekt had en dat diner was in Julia's restaurant. Ik had dat verkeerd begrepen maar wou heel graag in Artusi eten. De serveerster had dat zo goed opgevangen, ze was een engel , we mochten in Artusi blijven eten. Het drie gangen vegetarische menu was goddelijk ....vooral de ravioli met paddenstoelen . Ook de tiramisu was perfect. Heerlijk heilige Antonius wijn erbij.......ja het is een prachtige avond geworden dankzij de serveerster...helaas haar naam vergeten door een tweede fles wijn Maar bij deze bedankt voor de bezielde service, door jouw een onvergetelijke avond :-) !!!........Rob en Patricia
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
We hebben een heerlijke verrassingsmenu gegeten.Ook de bediening was vriendelijke en kon prima adviseren. Een van de weinige restaurants die op maandag open zijn in deze regio.
biezengors .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een uitstekend diner tijdens ons verblijf in Bilderberg Oosterbeek. Bediening zeer correct en snel, ambiance prima.
Vooraf bouillon en ravioli met bospaddestoelen en truffelolie en taleggio. Bouillon was eenvoudig maar op smaak, ravioli erg lekker met heerlijk gekruide paddestoelen en Taleggio kaas en een lichte truffelsmaak. Als hoofdgerecht 1x parelhoen saltimbocca met Lardo spek erom, was lekker maar niet bijzonder. De runderhaas met parmaham was botermals, maar door de parmezaanse kaas wel erg machtig.
De tiramisu was zoals hij hoort: perfect!
Hang wel een aardig prijskaartje aan de maaltijd met 3 gangen. Inclusief goede wijn ruim 120 Euro samen.
Conclusie : heerlijk gegeten!
S Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Fantastisch restaurant. Geweldige bediening. Het verrassingsmenu is een aanrader. Er werd rekening gehouden met al onze wensen. Heerlijke echte Italiaanse sfeer. Keuze uit verschillende wijnen. Wij komen hier heel graag snel weer terug.
Eintgroen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten in dit Italiaanse restaurant. De sfeer en inrichting is prima. Aan de kok alle lof, echter de bediening liet meerdere steken vallen. Gevraagd naar een fles rode wijn, huiswijn werd aanbevolen, helaas kon de serveerster hier niets over vertellen, zelfs niet de druiven of de streek, in mijn beleving is dit iets wat elke serveerster zou moeten kunnen vertellen zeker als de gemiddelde fleswijn dertig euro kost. De voorgerechten: misto di antipasti en huisgemaakte zalm. Qua smaak mooi uitgebalanceerd, echter de zalm werd zoals aangegeven op de menukaart niet aan tafel gesneden. Bij alle gerechten werd helaas niet verteld waar het gerecht uit bestond. Dit was een gemis vooral voor de misto di antipasti, waar kwamen de vleeswaren vandaan en wat waren ze, dit weten we nog steeds niet. Hoofdgerecht: rosé gebraade runderhaas, de smaak subliem, helaas niet verteld wat er verder bij geserveerd werd, portebello en romige wijnsaus niet echt op ons bord kunnen vinden. Tiramisu was niet geheel onze smaak, maar wel van mascarpone. De bediening was bij sommige tafels wel uitmuntend, maar bij de rest totaal niet. Wat een gemiste kans, als de bediening dezelfde passie heeft als de keuken zou het een top restaurant zijn.