Trattoria Artusi (Bilderberg)

Utrechtseweg 261 6862 AK Oosterbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Trattoria Artusi (Bilderberg)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Frederik_de_Baspod .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een heerlijk restaurant. Je waant je in Italia!
Prima wijnkaart en dito menukaart.
Over de beleving is heel goed nagedacht. Het decor is uniek, en de muziek is perfect.
We komen snel terug!
Robklaa .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke interactie met bediening. Mooi terras. Vis in zoutkorst is een echte aanrader. Je waant je even in Italië.
Vreugde .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het diner begon met een misverstand omdat ik een arrangement geboekt had en dat diner was in Julia's restaurant. Ik had dat verkeerd begrepen maar wou heel graag in Artusi eten. De serveerster had dat zo goed opgevangen, ze was een engel , we mochten in Artusi blijven eten. Het drie gangen vegetarische menu was goddelijk ....vooral de ravioli met paddenstoelen . Ook de tiramisu was perfect. Heerlijk heilige Antonius wijn erbij.......ja het is een prachtige avond geworden dankzij de serveerster...helaas haar naam vergeten door een tweede fles wijn Maar bij deze bedankt voor de bezielde service, door jouw een onvergetelijke avond :-) !!!........Rob en Patricia
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
We hebben een heerlijke verrassingsmenu gegeten.Ook de bediening was vriendelijke en kon prima adviseren. Een van de weinige restaurants die op maandag open zijn in deze regio.
Biezengors .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een uitstekend diner tijdens ons verblijf in Bilderberg Oosterbeek. Bediening zeer correct en snel, ambiance prima.
Vooraf bouillon en ravioli met bospaddestoelen en truffelolie en taleggio. Bouillon was eenvoudig maar op smaak, ravioli erg lekker met heerlijk gekruide paddestoelen en Taleggio kaas en een lichte truffelsmaak. Als hoofdgerecht 1x parelhoen saltimbocca met Lardo spek erom, was lekker maar niet bijzonder. De runderhaas met parmaham was botermals, maar door de parmezaanse kaas wel erg machtig.
De tiramisu was zoals hij hoort: perfect!
Hang wel een aardig prijskaartje aan de maaltijd met 3 gangen. Inclusief goede wijn ruim 120 Euro samen.
Conclusie : heerlijk gegeten!
S Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Fantastisch restaurant. Geweldige bediening. Het verrassingsmenu is een aanrader. Er werd rekening gehouden met al onze wensen. Heerlijke echte Italiaanse sfeer. Keuze uit verschillende wijnen. Wij komen hier heel graag snel weer terug.
Eintgroen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten in dit Italiaanse restaurant. De sfeer en inrichting is prima. Aan de kok alle lof, echter de bediening liet meerdere steken vallen. Gevraagd naar een fles rode wijn, huiswijn werd aanbevolen, helaas kon de serveerster hier niets over vertellen, zelfs niet de druiven of de streek, in mijn beleving is dit iets wat elke serveerster zou moeten kunnen vertellen zeker als de gemiddelde fleswijn dertig euro kost. De voorgerechten: misto di antipasti en huisgemaakte zalm. Qua smaak mooi uitgebalanceerd, echter de zalm werd zoals aangegeven op de menukaart niet aan tafel gesneden. Bij alle gerechten werd helaas niet verteld waar het gerecht uit bestond. Dit was een gemis vooral voor de misto di antipasti, waar kwamen de vleeswaren vandaan en wat waren ze, dit weten we nog steeds niet. Hoofdgerecht: rosé gebraade runderhaas, de smaak subliem, helaas niet verteld wat er verder bij geserveerd werd, portebello en romige wijnsaus niet echt op ons bord kunnen vinden. Tiramisu was niet geheel onze smaak, maar wel van mascarpone. De bediening was bij sommige tafels wel uitmuntend, maar bij de rest totaal niet. Wat een gemiste kans, als de bediening dezelfde passie heeft als de keuken zou het een top restaurant zijn.
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Een prima 4-gangen verrassingsdiner gegeten hier. Alle gerechten waren goed op smaak en het hoofdgerecht tonijn was precies goed wat betreft gaarheid en smaak. De bediening is zoals we bij alle Bilderbergen gewend zijn erg vriendelijk, vlot en gastvrij. Buiten op het terras zit je heerlijk met een mooi uitzicht op het groen.
Het eten de dag ervoor in het restaurant ernaast (Julia's) was aanzienlijk minder van kwaliteit. Heel simpel zalm vooraf en de cheesecake was plakkerig en niet lekker om te eten. Dit is echt duidelijk van minder kwaliteit dan ik gewend ben van Bilderberg.
Maar bij Trattoria Artusi kun je heerlijk eten op een mooie ontspannen lokatie.
Jules P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Antipasti als voorgerecht, piepkuiken als hoofdgerecht en tiramisu toe. Bediening was van een andere wereld. Mevrouw die onze tafel bediende was erg professioneel, adequaat en zeer service gericht. Perfectie aan de top der bediening, niets werd aan toeval overgelaten en alles was er op gericht een briljante avond te creëren voor de gast. Wij komen hier absoluut weer terug.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Het eten... ik had een mooi voorgerecht, 'Misto di Antipasti di diverse regioni', was prima. Toen het hoofdgerecht, 'Tonno alla griglia con tapenade di oliva': tonijn van de grill voor € 26,50. Dan verwacht ik ook wel wat. Ik gaf nog aan dat ik de tonijn niet helemaal doorbakken wil, maar rauw of hooguit rosé wilde. Het gerecht viel me tegen en de tonijn was helemaal doorbakken. In mijn ogen heel erg slecht als je € 26,50 durft te vragen. De service... bij mijn voorgerecht werd me niet verteld wat me geserveerd werd. Daar moest ik zelf naar vragen. Ook bij het hoofdgerecht werd niet verteld wat geserveerd werd. Er was ook niemand geïnteresseerd of alles voor ons naar wens was. De aandacht voor ons als gasten was viel me erg tegen.
Zipje_Den_Haag .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Dit was echt een aangename verrassing. We waren een paar nachten in het Bilderberg hotel, en wat is er dan prettiger dan vanuit het restaurant - al dan niet met tussenstop in de lobby - naar je kamer te kunnen wandelen. Om die reden hadden we een van de twee hotelrestaurants gekozen. De verwachtingen werden meer dan overtroffen. 2 avonden hier gegeten. De gerechten zijn perfect bereid en uitgebalanceerd. De wijnkaart biedt mooie keuzes, de bediening is vriendelijk en attent.
In ons gezelschap aten we o.a. spinaziesoep, truffelcarpaccio, spinaziewraps, lamskoteletten, kalfsvlees, een bijgerechtje van venkelrisotto... Het was allemaal even lekker. Complimenten.
MTC .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Een aantal keren bij Trattoria Artusi in Oosterbeek met zakelijke gasten gegeten. Alle keren waren prima verzorgd in een gezellige atmosfeer. Vakkundige en aardige bediening die ook nog prima suggesties aanbieden. En .... het eten is echt lekker ( Italiaans). Precies hetgeen je ervan verwacht! Niet overdreven maar gewoon goed! Wij gaan er inmiddels ook met vrienden eten. Een aanrader dus.
RickV .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Hier gegeten op 2e paasdag toen we in het Bilderberg hotel verbleven. Je zou niet zeggen dat dit restaurant deel uitmaakt van een hotelketen. Ziet er heel goed en Italiaans uit, mooie lichtinval ook! Zeker met mooi weer nog een keer terug om op het terras te dineren, want je zit er geweldig. Eten smaakte ons erg goed! Heerlijke antipasti vooraf, Ossenhaas als hoofdgerecht die erg mals was en afgesloten met een huisgemaakte Tiramisu. Complimenten voor de keuken en de dames in de bediening die avond!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Artusi is onderdeel van het hotel, maar heeft een opvallend bevlogen keuken en bediening. Dit kon je merken door vragen over het eten/drinken waar men heel serieus mee omging. Buitengewoon smakelijk gegeten. Je komt niet helemaal los van het idee van hotelrestauratie.
RJMB .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
ALGEMEEN
Uitstekend restaurant voor een dergelijk zakenhotel. Goede bediening, aangename locatie.

LOCATIE
Gelegen op een 'landgoed', heeft het restaurant wat dit betreft veel te bieden. Wegens het weer zaten wij binnen, doch ook daar is het aangenaam toeven. Goed bestek, goed zittende stoelen en een chique-zakelijke sfeer.

BEDIENING
Vriendelijk en correct, zoals gewoon in een zakenhotel.
Men serveerde de grote groep waar ik deel van was, tegelijk - een prima prestatie.

ETEN
Uitstekend. De carpaccio vooraf was prima; zeer dun gesneden, niet te veel dressing en pijnboompitten. Hoofdgerecht was tournedos, die zo mals was dat het mes er door heen gleed. Nagerecht was iets minder; een bolletje ijs in chocolade gewenteld, met een mousse.

DRANK
Goede huiswijn, beter dan gemiddeld (zowel wit als rood).
Barprijzen enorm hoog.

PRIJS-KWALITEIT
Goed, doch drankprijzen aan hoge kant (4,50 Euro voor een glas wijn).
PastrySwan .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Erg goed 'Italiaans' restaurant. Door de ligging binnen het Bilderberg hotel echter weinig authentiek.
Italiaans, zonder Italiaan in de buurt: De chef is komt uit voormalig-Joegoslavie en de vriendelijke maar puur NL bediening komt uit de buurt van het hotel.
Mooie gerechten met veel aandacht voor detail, maar hier en daar ook wat 'over the top':
Op het bord bij de, overigens fantastische 'Misto di Antipasti' stond b.v. een soort klein glazen buisje met daarin een houten prikker met een olijf,
mini-tomaatje en mini mozarella. Beetje kitch en totaal overbodig.
Alle gerechten waren top en eigenlijk is alleen de prijs een punt ter overweging:
25.93 euro (staat echt op de bon!) voor een heel gewoon flesje huiswijn uit Puglia is m.i. gewoon klant-onvriendelijk.
Ook de, alweer heerlijke, visschotel a 26,50 is absurd geprijsd gezien het stukje zeebaars dat de 'hoofdmoot' van de schotel is pakweg 150 gram zal wegen.
Wel veel fijne smaakjes van mooie wortel- en aardappel puree en pasternaak.
Heerlijk gegeten, prettige bediening maar net iets te duur voor een net niet echte Italiaan.
Bovendien zaten wij aan het raam enorm op de tocht, vreemd gezien kosten nog moeite gespaard zijn om deze mooie serre te bouwen. (probleem bekend bij het restaurant).
Visiteur .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Het was warm, extreem warm, wij kregen een tafel op het bordes en dan zit je al als een prins. Wij kozen voor een drie gangen menu van de chef. bestond uit diverse anti pasta's alles was van goede kwaliteit en smaak, het hoofdgerecht was een ribey op een bed van Snijboontjes, asperges en bospaddestoelen en een heerlijke saus . Het werd vergezeld door een heerlijke knoflook pasta. En als desert een stagiatella tompouce op een fruit bedje met vanille saus. De gerechten hebben een behoorlijke omvang een drie gangen menu volstaat voor een grote eter. We komen zeker weer terug!
Vinorosso1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Wat was dat slecht! Personeel met de uitstraling van...Maar wel lekker goedkoop dus. Huiswijn van %u20AC 8 (!) per glas. Antipasta. uit blik, potje ? Zeg het maar. Alles zo op een bord gekwakt. Gebakken tonijn door en door gebakken. Gevolg taai en droog, na veel praten een iets fatsoenlijker stuk tonijn gekregen maar dan nog voor die prijs.: %u20AC26.= ''Wilt u een fles water of kraan water?" Op zich een prima vraag. Op ons antwoord van "' Doet u maar kraanwater'' kregen we een glas(!) bijna lauw water. Zelfs niet de moeite genomen de kraan even later door lopen. Geen nagerecht en/of koffie genomen. Betaald en snel wegwezen .Eens maar nooit weer!
OnnoK .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Op de eerste avond van een weekendje weg bij Bilderberg, hebben we gekozen voor dit restaurant.
Een gezellig aangeklede serre en een vlotte Italiaanse serveerster, die overigens ook prima Nederlands spreekt, bracht ons in de Italiaanse sfeer.
We kozen voor een drie-gangen verrassings-menu met een bijpassende wijn.

De eerste gang zou je kunnen omschrijven als een selectie van verschillende amuses. De ene nog lekkerder dan de andere.
Het hoofdgerecht werd een vleesgerecht en als dat nog niet genoeg was kregen we nog een dessert, dat behoorlijk vulde, afgezet met aardbeien en room waar even een gasvlam overheen was gehaald. Dat gaf een bijzondere smaak.
Kortom, een aanrader.
Bewustje .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Slecht luisterend personeel, tot twee keer toe een verkeerd gerecht geserveerd.
Eten was waardeloos! Haar in de pasta, ossehaas te ver doorgebakken. Carpaccio veel te veel peper en zout, caprese met plastic buffelmozzarella, niet vers!