Tratoria da Marco

Heereweg 207 2161 BE Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Tratoria da Marco

Italiaans genieten in hartje Lisse

In het hartje van Lisse kun je genieten van de heerlijke Italiaanse gerechten. Bijvoorbeeld de pizza’s die op authentieke wijze in een houtoven gebakken worden. Alles wort met zorg en verse ingrediënten bereid en geeft je het gevoel alsof je weer op vakantie bent in Italië!

Meer informatie over restaurant Tratoria da Marco

Christien B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Door een mislukte, late reservering bij een ander Italiaans restaurant (onze eigen schuld) kwamen we terecht bij Tratoria da Marco: een klein, gezellig en sfeervol restaurant in het centrum van Lisse. Er was voor ons nog een mooi plekje voor het raam. Als hoofdgerecht kozen we voor een nieuw gerecht: pasta met parmezaan en truffel. Het gerecht werd door Marco aan de tafel afgemaakt. Compleet met grote uitgeholde parmezaanse kaas, flamberen en het raspen van de truffel. Dat was leuk. (Wij weten een goede presentatie zeer te waarderen.) Het gerecht was zeer smakelijk. Dat ga ik hier vaker bestellen. Als dessert namen wij de torta limone en de cassata. Beiden waren ook prima. De Italiaans-restaurant-dichtheid in Lisse is hoog, maar als je een traditioneel, gezellig en sfeervol Italiaans restaurant zoekt in Lisse ben je bij Tratoria da Marco prima op je plek.
Christien B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Door een late, mislukte reservering bij een ander Italiaans restaurant (Onze eigen schuld.) kwamen we terecht bij Tratoria da Marco. Zij hadden nog een prachtige plek voor ons bij het raam. We kozen beiden voor pasta met parmezaanse kaas en verse truffel: een nieuw gerecht op de kaart. Het werd door Marco bij de tafel bereid, compleet met het flamberen van de kaas en het opmaken van de borden. Dat was leuk, wij weten een goede presentatie zeer te waarderen. Het gerecht was erg goed en smakelijk. Als toetje kozen we voor de torta limone en de cassata. Ook zeer lekker. De (Italiaans) restaurant dichtheid in Lisse is groot, maar als je een traditioneel, sfeervol en gezellig Italiaans restaurant zoekt ben je bij Tratoria da Marco op zijn plek. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was lekker, echt Italiaans en de borden waren mooi opgemaakt. De accommodatie is stijlvol. Voor herhaling vatbaar.
DrB .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Met drie personen gegeten bij dit nieuwe restaurant in Lisse, een wat eenvoudigere dependance van het bekende Ristorante Il Mulino. Geen slechte ervaring, maar ook geen topper.
De warme vegetarische antipasto was prima. Als primi hadden we Vitello Tonnato, Calamari Seppie (met tomatensaus en basilicum) en Insalate Caprese. Alle drie goed maar niet echt bijzonder. Op de hoofdgerechten Pappardelle (met garnalen en oesterzwam en spek) en Ravioli met gorgonzola was weinig aan te merken. Jammer dat het derde hoofdgerecht Pollo Capriccioso overheerst werd door een te ruime portie saus (paddestoelen en tomaat). De smaak van de kip viel helemaal weg.
De prijs viel niet mee, vooral de drankjes (water en wijn) vind ik te duur, maar ook de gerechten, en zeker het toetje (Torta Limone) zijn stevig geprijsd.
Niets aan te merken op de service, en ook de entourage is in orde.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Omdat ik geen neutraal kan invullen heb ik voor de middenweg gekozen.
Ik heb namelijk mijn reservering afgebeld, kon mijn reservering in mijn mailbox niet meer vinden dus heb het restaurant tijdig een mail gestuurd en gisteren nog gebeld.
Edwin-Anita O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk authentiek Italiaans eten, waar zelfs Italianen speciaal voor langskomen. Klein, knus restaurant met verzorgde uitstraling.
ateliermirakel .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
De entourage was even wennen bij binnenkomst, een klein restaurant maar de mooi gedekte tafels waren veelbelovend. We hebben heerlijk gegeten (van het Shell-Diner) en het was allemaal even lekker. Het eten was goed van temperatuur en heerlijk van smaak, vooral de baars.! Heerlijk voor- en nagerecht, lekkere wijn en gezellige en intieme sfeer.
De prijs-kwaliteitverhouding viel tegen. Per persoon 38 euro voor dit 3-gangendiner vinden wij aan de stevige kant. Dat ligt elders gemiddeld toch rond de 30 euro. Maar mocht ik weer jullie kant opkomen, zal ik zeker weer aan jullie denken. In ieder geval geven wij dit door aan een ieder die het horen wil.
Helga J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gegeten met de Iens actie. Keuze uit twee verschillende en toetje zelfs drie gerechten. Heerlijk echt Italiaans gegeten! We gaan hier zeker nog terugkomen.
Maritema .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben er ontzettend lekker gegeten.
3 gangen diner, prima. Ik had zalm als hoofdgerecht , heerljk
Heel goed bevallen ,voor herhaling vatbaar.