Tramstation

Molentiend 12 5469 EK Erp Nederland Kaart

Over het restaurant Tramstation

Wachten is hier geen ding, al lijkt de naam 'Tramstation' hiernaar te refereren. Elke gang hier is een nieuwe verrukkelijke halte, een gerecht waar je u tegen zegt. De gerechtjes kun je ook in tapasvorm bestellen, dus je kunt hier een hele avond gezellig happen delen. Geniet van je middag of avondje Erp!

Meer informatie over restaurant Tramstation

- Ontbijt 07:00 - 09:00
- High Tea 12:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Tramstation

Tonny J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Nvt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een sfeervolle plek voor lekker eten en drinken.
tom V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We kregen een 4-gangen verrassingsmenu, waarbij we voor het voor- en hoofdgerecht konden kiezen uit vis of vlees.
De verschillende gangen worden erg mooi opgediend en zijn verrassend van smaak.
Dus een fijne avond gehad.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wat een voortreffelijk diner gehad! Tramritje meer dan maaltijdvullend. Kwaliteit in geen verhouding met prijs. Zo gevarieerd en goed gegeten. Fijne bediening: alert maar niet opdringerig. Een hele fijne herinnering aan mijn verjaardagsdiner.
MEMBVK .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Sfeervolle gelegenheid. Voor jong en oud. Gepaste porties horend bij 4-gangen menu. Lekker gegeten. Verrassingsmenu was prima samengesteld. Naar mijn smaak iets te zout. Voor herhaling vatbaar.
f.suijs .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Na fietstocht hier afgesproken, vriendelijke en gezellige ontvangst. Heerlijk eten en goede sfeer. We hebben allemaal genoten van het eten en de geweldige en vriendelijke bediening.
josevanderven1 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het was gewoonweg schandalig. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. We hebben van 18.00 tot 20.00 uur slechts 2 gerechten gehad. Het voorgerecht was waterig en smaakloos. De tomaten soep was héél scherp/heet. Toen we het hoofdgerecht kregen was het koud en de vis was niet gaar. Het was niet lekker en het is niet Albert Hein waardig.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben lekker gegeten.
Er was keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Een lekker soepje en een heerlijk toetje.
Het was een 4 gangen diner
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Sfeer,Accommodatie,en Personeel goed tot zeer goed,
vriendelijk en bekwaam,

Alleen de tijd tussen de gerechten vonden wij te lang,
naar ons idee 1 personeels lid te weinig
als de zaak vol zit ongeveer 40 tot 45 man is 2man in de bediening te weinig
F P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
kwaliteit gerechten over het algemeen prima. alleen de zalm was pap!
Samengesteld menu , sfeer en bediening goed.
kwaliteit gerechten over het algemeen prima. alleen de zalm was pap!
Samengesteld menu , sfeer en bediening goed.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
In het verleden ook al eens bij het Tramstation gegeten,dus toen de kans kwam met deze bon meteen gereserveerd.
Net als de vorige keer was het super.
We kregen een verrassingsmenu: heerlijke carpaccio met truffel mayonaise,courgettesoep lekker pittig,
daarna diamanthaas met lekker klaargemaakte groente en aardappeltjes en friet en als dessert: spekkoek,kwarktaartje metkersen,aardbeienijs,chocolade mousse en slagroom.
Enorm genoten,alles vers en omdat we 21 jaar getrouwd waren,werd ook nog het lang zullen ze leven ingezet
en toetje werd gebracht met vuurwerk.
We komen hier graag weer een keer terug,ook de sfeer en de eigenaren geven het gevoel dat ze mensen graag een fijne avond bezorgen.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Weer eens in Erp gegeten bij het Tramstation.

Het is al weer meer dan een jaar geleden dat wij hier hebben gegeten en toen was het niet zo goed , maar ik vind dat een herkansing moet.

Omdat wij niet hadden gereserveerd konden wij een tafeltje aan de voorzijde (bij de bar)uitkiezen/wij namen een tafeltje bij het raam.

Eerst een fles heerlijke Luis Felipe Edwards en Sauvignon blanc van nog geen 25 euro besteld gewoon heerlijk , deze ook gekozen omdat wij voor de vis gingen.

Toen kwam er een plankje met stokbrood en kruiden boter ,goed .

Voorgerecht:
Mijn vrouw Mosseltjes gegratineerd
Ik de scampi’s in knoflooksaus.
Beide voorgerechten waren mooi van portie en lekker.

Hoofdgerecht:
Mijn vrouw Kabeljauw filet met groenten (wortel, snijboon, witlof) dit was heerlijk maar de aardappel puree was slecht(lijm)

Ik het pallet van vis , met Coquille , Kabeljauw en Roodbaars met de zelfde groenten als mijn vrouw , HEERLIJK ,maar ook jammer van de puree.

Bij het hoofdgerecht ,zat ook frieten en krielaardappels deze waren zeer lekker net zoals de mayonaise.

Het nagerecht:
Mijn vrouw gewoon Koffie.

Ik een heerlijk kaasplankje ,met een Danisch Bleu , een Vlierbeskaasje een oud Hollandse kaas en een Franse kaas met mooie garnituur.

Dit was de herkansing en hebben geen spijt.

Tot een volgende keer
Loes1983 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wat een verschrikkelijk "restaurant". We hadden een actie voor €16,- pp onbeperkt eten. We waren er om 19.15. Onze eerste gerechtje kwam om 20.00, 2e gerechtje om 20.30. Toen ik daar wat van zei,was het commentaar, die grote groep moet eerst bediend worden. Je mocht maar tot 22.00 warme gerechtjes bestellen. En 1 gerechtje per keer
Die vrij klein zijn. De kwaliteit was ronduit slecht. Alles dreef in de saus. Ook zag het er telkens anders uit. Ik kreeg saté met kroepoek en atjar, mijn man alleen saté. Ene keer mini bakje salade, volgende bakje weer groter. Toetjes mocht je tot 22.30 bestellen. Conclusie slechte bediening, slecht smaakloos eten en met honger naar huis. Ik zou dit niemand aanraden. Gelukkig was het gezelschap goed.
tom G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Op maandag avond met groep van 7 personen wezen eten in dit geweldig mooie en artistieke gebouw .Een pand met geschiedenis..
door gastvrouw zeer vriendelijk ontvangen en ook naar onze mooie tafel begeleid.
Wij hebben genoten van een heerlijke zalmbonbon en een verrukkelijke preisoep, daarna een boterzachte diamant haas en als dessert karamel mousse.

Onze jarigen werden niet vergeten door het team en met het nodige vuurwerk werd de avond afgesloten.Wij waren meer dan tevreden en komen vlug weer bij jullie terug
tom G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Maandagavond 08-05-2017 wezen uiteten met vrienden Bij Het mooie en gezellig ingerichte restaurant Het Tramstation,
daar Genoten van een 4 gangen menu .Zalmbonbon ,preisoep , diamanthaas en karamelmousse.
Geweldig en Goed gedineerd .
onze jarigen werden ook niet vergeten door de hardwerkende en gezellige gastvrouw.

Super top .ga zo door tot binnen kort.
Met vriendelijke groet
Tom de Groot
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Al het eten is geregenereerd en de sauzen zijn uit potjes e.d. Als je dit goed doet kan je een zesje halen, echter... Vispaletje blijkt een bakje met smaakloze gemengde zeevruchten (als je surimi zo mag noemen) in een nog smaaklozere dunne cocktailsaus. Mosselpotje zijn geen verse mosselen, maar mosselvlees in een smaakloos sausje. Spare ribs 1 deel uitgedroogd, 1 deel zompig. 3 garnalen in een saus die lijkt op een mengsel van babi pangang saus en curry. Uitgedroogde kibbeling met saus uit fles. Deze kok moet zijn diploma inleveren!
H.meulepas .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Tussen het voor en hoofdgerecht zat een vrij lange wachttijd . Wij hadden het idee dat mensen die alla kart kwamen om te eten dat die voorgingen
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Waardeloos!!!
Wij hadden Groupon voucher voor onbeperkt kleine gerechtjes. Van voor tot nagerecht.
De gastvrouw echt super aardig.
Wij kwamen om half 7 binnen. we begonnen met stokbrood met smeersel waar we al aardig lang op moesten wachten. Een soort van smakeloos boterachtig goedje en een rood tomatenpuree- achtig smeersel wat gewoon vies was. Dat beloofde niet veel goeds.
Eerste gerechtjes: mosselpotje wat wel redelijk smaakte en rauwe ham met meloen, niet slecht alleen de balsamico had weggelaten moeten worden.
Ja lang wachten kwam voor ons beide de boeuf Bourguignon, een smakeloze hap met een rare saus waar ook nog eens heel veel van in het potje zat bah! Ik heb het meeste laten staan. Na lang wachten kwamen de Gamba's, deze lagen in een soort van Chilisaus die je normaal bij een loempiaatje eet. Niet te eten. aardappels en patat niet goed doorgebakken. Ik heb ook dit niet opgegeten en mijn tafelgenoot voor een deel. Inmiddels 3 gerechtjes en ruim 2 uur! later. Onbeperkt is hier dus erg beperkt.
Het dessert hebben we niet afgewacht, ik had inmiddels last van rugpijn van het lange zitten. De prijs van de voucher was 32 euro en kost normaal rond de 60! Zelfs de voucherprijs stond niet in verhouding tot het geleverde. Op de zeer vriendelijke gastvrouw na was dit een groot fiasco!
troy S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
In een woord wederom super/.

Met Pasen overnachting gedaan en geeten in de watten gelegd Top !!!!
Heerlijk van het 4 gangen menu genoten ,vooral de mango mousse ,subliem. Wij komen zeker terug ,een zeer goede ervaring.
Dank jullie wel
Tiny O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij zijn al verschillende keren in dit restaurant gaan eten! het bevalt ons steeds erg goed!
Lekker en smakelijke gerechten, leuk opgediend, smakelijk en goed op temperatuur
Wij gaan er zeker weer terug en bevelen dit restaurant voor iedereen aan
Tiny en Gerard