Tramstation

Molentiend 12 5469 EK Erp Nederland Kaart

Over het restaurant Tramstation

Wachten is hier geen ding, al lijkt de naam 'Tramstation' hiernaar te refereren. Elke gang hier is een nieuwe verrukkelijke halte, een gerecht waar je u tegen zegt. De gerechtjes kun je ook in tapasvorm bestellen, dus je kunt hier een hele avond gezellig happen delen. Geniet van je middag of avondje Erp!

Meer informatie over restaurant Tramstation

- Ontbijt 07:00 - 09:00
- High Tea 12:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
tom G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Op maandag avond met groep van 7 personen wezen eten in dit geweldig mooie en artistieke gebouw .Een pand met geschiedenis..
door gastvrouw zeer vriendelijk ontvangen en ook naar onze mooie tafel begeleid.
Wij hebben genoten van een heerlijke zalmbonbon en een verrukkelijke preisoep, daarna een boterzachte diamant haas en als dessert karamel mousse.

Onze jarigen werden niet vergeten door het team en met het nodige vuurwerk werd de avond afgesloten.Wij waren meer dan tevreden en komen vlug weer bij jullie terug
tom G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Maandagavond 08-05-2017 wezen uiteten met vrienden Bij Het mooie en gezellig ingerichte restaurant Het Tramstation,
daar Genoten van een 4 gangen menu .Zalmbonbon ,preisoep , diamanthaas en karamelmousse.
Geweldig en Goed gedineerd .
onze jarigen werden ook niet vergeten door de hardwerkende en gezellige gastvrouw.

Super top .ga zo door tot binnen kort.
Met vriendelijke groet
Tom de Groot
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Al het eten is geregenereerd en de sauzen zijn uit potjes e.d. Als je dit goed doet kan je een zesje halen, echter... Vispaletje blijkt een bakje met smaakloze gemengde zeevruchten (als je surimi zo mag noemen) in een nog smaaklozere dunne cocktailsaus. Mosselpotje zijn geen verse mosselen, maar mosselvlees in een smaakloos sausje. Spare ribs 1 deel uitgedroogd, 1 deel zompig. 3 garnalen in een saus die lijkt op een mengsel van babi pangang saus en curry. Uitgedroogde kibbeling met saus uit fles. Deze kok moet zijn diploma inleveren!
H.meulepas .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Tussen het voor en hoofdgerecht zat een vrij lange wachttijd . Wij hadden het idee dat mensen die alla kart kwamen om te eten dat die voorgingen
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Waardeloos!!!
Wij hadden Groupon voucher voor onbeperkt kleine gerechtjes. Van voor tot nagerecht.
De gastvrouw echt super aardig.
Wij kwamen om half 7 binnen. we begonnen met stokbrood met smeersel waar we al aardig lang op moesten wachten. Een soort van smakeloos boterachtig goedje en een rood tomatenpuree- achtig smeersel wat gewoon vies was. Dat beloofde niet veel goeds.
Eerste gerechtjes: mosselpotje wat wel redelijk smaakte en rauwe ham met meloen, niet slecht alleen de balsamico had weggelaten moeten worden.
Ja lang wachten kwam voor ons beide de boeuf Bourguignon, een smakeloze hap met een rare saus waar ook nog eens heel veel van in het potje zat bah! Ik heb het meeste laten staan. Na lang wachten kwamen de Gamba's, deze lagen in een soort van Chilisaus die je normaal bij een loempiaatje eet. Niet te eten. aardappels en patat niet goed doorgebakken. Ik heb ook dit niet opgegeten en mijn tafelgenoot voor een deel. Inmiddels 3 gerechtjes en ruim 2 uur! later. Onbeperkt is hier dus erg beperkt.
Het dessert hebben we niet afgewacht, ik had inmiddels last van rugpijn van het lange zitten. De prijs van de voucher was 32 euro en kost normaal rond de 60! Zelfs de voucherprijs stond niet in verhouding tot het geleverde. Op de zeer vriendelijke gastvrouw na was dit een groot fiasco!
troy S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
In een woord wederom super/.

Met Pasen overnachting gedaan en geeten in de watten gelegd Top !!!!
Heerlijk van het 4 gangen menu genoten ,vooral de mango mousse ,subliem. Wij komen zeker terug ,een zeer goede ervaring.
Dank jullie wel
Tiny O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij zijn al verschillende keren in dit restaurant gaan eten! het bevalt ons steeds erg goed!
Lekker en smakelijke gerechten, leuk opgediend, smakelijk en goed op temperatuur
Wij gaan er zeker weer terug en bevelen dit restaurant voor iedereen aan
Tiny en Gerard
troy F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier voor 3e keer gegeten. Echt super goed ,mooie locatie ,aardige en zeker vriendelijke bediening.
Lekker genoten van Het Tramritje, 6 verschillende gerechten mooi gepresenteerd en ook nog in heerlijk tempo geserveerd.

Lekkere rioja gedronken en ook de koffie van het huis egt gewoon Top
pvz .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
lekker en gezellig gegeten.
Netjes verzorgt en prima service.

kwaliteit en prijs zijn evenredig van elkaar goed verzorgt en bediening is zeer vriendelijk.
Aanrader voor lekker en gezellig eten.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
De dag voor kerst nog even lekker met een leuke actie naar dit restaurant, wij hadden een 5 gangen diner van Social Deal gekocht.
Wij arriveerde wat te vroeg maar we konden plaats nemen in het gezellige zitje bij de openhaard.
Direkt een fles wijn besteld, een goede keus qua smaak en prijs.
Toen we aangaven wel trek te hebben een keuze mogen maken van de speciale kaart, waar genoeg heerlijkheden op stonden.
Niet veel later konden we aan tafel en werd het voorgerecht geserveerd, dit zag er prachtig uit en smaakte heerlijk, en zo kwamen alle gerechten met een mooie tussen pozen, op mooi opgemaakte borden en goed van temperatuur.
Ook een fles kraan water erbij was geen probleem.
Helaas waren de hoofdgerechten verwisseld, maar dat werd goed gemaakt met een koffie van het huis, en voor ons een reden om nogmaals terug te komen....
Want dat gaan we zeker nog een keer doen, een aanrader!
silmar .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wandelarrangement via Social Deal....nooit meer hier naartoe. Bij binnenkomst zijn wij eerst zo'n 15 minuten genegeerd. Uiteindelijk met koffie en gebak begonnen. Dit heeft bijna een uur geduurd, daarna de route gaan lopen. Bij terugkomst eerst kopje soep gekregen en toen ging het mis. Wij konden een luxe salade bestellen echter na drie keer vragen bleek dat de "baas" aangaf dat we die niet kregen. We konden kiezen uit salade kaas / kip of een uitsmijter. Dit vonden wij niet correct omdat die duidelijk zwart op wit stond. Deze man konden wij niet spreken en de salade kip was een lachertje. Sla, geen dressing, een paar pinboompitten en croutons en een paar stukjes kip met erg veel vlieguren... Dus geen luxe salade voor ons helaas, pure misleiding hier en terugkomen doen we dus echt niet meer.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We hebben in dit restaurant gebruik gemaakt van een all-you-can-eat concept. De bedoeling is dat men kan kiezen uit een behoorlijk aantal voor-, hoofd- en nagerechten en dit kan onbeperkt. Wel is het zo dat er één gerecht per keer besteld kan worden. Er is voldoende keus uit soepen, salades, vlees- en vis gerechten. Ook aan vegetarische wensen is gedacht. Het zijn geen zeer grote hoeveelheden, maar dat hoeft ook niet want je kunt immers onbeperkt bestellen en bovendien wordt het ter plekke bereid. Het is dus a la carte eten, met bediening en onbeperkt bestellen. Drank is exclusief. Service staat hoog in het vaandel en de bediening is zeer vriendelijk en gastgericht. Ook de entourage maakt een verzorgde indruk en de inrichting is evenredig. De gerechten smaakten heerlijk en de lekkerste dingen bestel je gewoon nogmaals. Een leuk restaurant, waar de gast centraal staat, je lekker kunt eten in een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Helemaal goed!
henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
De gerechtjes van het "Onbeperkt tafelen"-arrangement waren lekker, maar wij misten de groenten. Wij zijn bewust op een doordeweekse avond gegaan, zodat het niet druk zou zijn in het restaurant. Dat was het ook niet en toch zat er steeds behoorlijk wat tijd tussen de gangen. Het eten was dan misschien niet duur (Social Deal), de huiswijn was dat wel. Leuke, vriendelijke jongeman in de bediening.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Al vaak langs gereden maar nu toch een keer binnen gekeken. Gezellige sfeer, vlotte bediening en een verrassend (letterlijk) menu.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Leuke locatie. Smaakvol, gezellig ingericht, de sfeer van het verleden. Eten verraste ons, erg lekker. Vlees was heerlijk mals, de smakenvan de andere gerechten ook goed afgestemd. De ontvangst en bediening was ook top. Kortom, wij gaan zeker nog een keertje terug.
ellendavids .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Er hing een gemoedelijke sfeer, de bediening was heel vriendelijk. Het duurde wel een beetje lang voordat wij ons eten kregen. We hadden een menu vlees en een menu vis gekozen. Het lekkerst vonden wij echter het brood dit was heerlijk vers en ook de kruidenboter en pesto waren heerlijk. Al met een leuke avond gehad. Goede prijs kwaliteit verhouding ook.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We hadden een aanbieding van € 16,50 op voor 4 gangen. Het eten was lekker, niet heel bijzonder maar gewoon prima!
Bediening was vriendelijk en de entourage gezellig.
Als extraatje kregen we nog een bon om bij een volgend bezoek een gratis dessert te nuttigen!

Het enige minpunt vonden we dat we savonds om 23 uur nog een telefoontje kregen dat de rekening niet betaald zou zijn. Deze was uiteraard netjes afgerekend middels pintransactie maar blijkbaar was de administratie niet helemaal op orde.
Dree S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Fraai geserveerde gerechten;smakelijk vooral visje met zachte mosterdsaus.
Aangenaam geprijsd menu
Alvarinho een witte Portugese wijn is zeer aan te bevelen; verkrijgbaar bij Sligro.Er werden royale glazen geserveerd.
Goede keuze om deze op de wijnkaart te plaatsen evenals de wijnen van het Chileense huis Edwards.
Toetje creatief geserveerd maar ijs van matige kwaliteit; beetje waterig.
Al met al de moeite waard zeker voor de actie-prijs van Iens
We komen graag nog eens terug

tiny V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
de ontvangst erg vriendelijk en behulpzaam ,mijn minder valide zus was met ons mee,

het verrassingsmenu was gewoon erg goed,
we komen beslist nog eens terug
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We hadden een tafel voor 6 personen gereserveerd. Op het laatste moment kon onze schoonzoon ook mee. De reservering veranderen was een piece of cake. Het mooiste was dat degene die ik aan de telefoon kreeg, meteen wist dat over welke reservering het ging. Mijn vader werd 85 en hij kreeg dit etentje aangeboden voor zijn verjaardag. Een speciale verjaardagsstoel stond voor hem klaar. We hadden een 4 gangendiner besteld. Eerst een amuse van het huis. Het voorgerecht was of een terrine van garnalen of een heerlijke carpaccio. Toen een heerlijke courgettesoep met lente-ui. Als hoofdgerecht de keuze tussen grietfilet of varkensvlees. Jammer dat bij beide gerechten wat veel saus zat. Ook het dessert was overheerlijk. Chocolademousse, een bolletje ijs, cheesecake en wat slagroom.
De bediening was continue attent en vriendelijk. We gingen met z'n allen meer dan voldaan van tafel en mijn vader had een enorm geslaagde verjaardag.