Tramstation

Molentiend 12 5469 EK Erp Nederland Kaart

Over het restaurant Tramstation

Wachten is hier geen ding, al lijkt de naam 'Tramstation' hiernaar te refereren. Elke gang hier is een nieuwe verrukkelijke halte, een gerecht waar je u tegen zegt. De gerechtjes kun je ook in tapasvorm bestellen, dus je kunt hier een hele avond gezellig happen delen. Geniet van je middag of avondje Erp!

Meer informatie over restaurant Tramstation

- Ontbijt 07:00 - 09:00
- High Tea 12:00 - 16:00

F P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
kwaliteit gerechten over het algemeen prima. alleen de zalm was pap!
Samengesteld menu , sfeer en bediening goed.
kwaliteit gerechten over het algemeen prima. alleen de zalm was pap!
Samengesteld menu , sfeer en bediening goed.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
In het verleden ook al eens bij het Tramstation gegeten,dus toen de kans kwam met deze bon meteen gereserveerd.
Net als de vorige keer was het super.
We kregen een verrassingsmenu: heerlijke carpaccio met truffel mayonaise,courgettesoep lekker pittig,
daarna diamanthaas met lekker klaargemaakte groente en aardappeltjes en friet en als dessert: spekkoek,kwarktaartje metkersen,aardbeienijs,chocolade mousse en slagroom.
Enorm genoten,alles vers en omdat we 21 jaar getrouwd waren,werd ook nog het lang zullen ze leven ingezet
en toetje werd gebracht met vuurwerk.
We komen hier graag weer een keer terug,ook de sfeer en de eigenaren geven het gevoel dat ze mensen graag een fijne avond bezorgen.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Weer eens in Erp gegeten bij het Tramstation.

Het is al weer meer dan een jaar geleden dat wij hier hebben gegeten en toen was het niet zo goed , maar ik vind dat een herkansing moet.

Omdat wij niet hadden gereserveerd konden wij een tafeltje aan de voorzijde (bij de bar)uitkiezen/wij namen een tafeltje bij het raam.

Eerst een fles heerlijke Luis Felipe Edwards en Sauvignon blanc van nog geen 25 euro besteld gewoon heerlijk , deze ook gekozen omdat wij voor de vis gingen.

Toen kwam er een plankje met stokbrood en kruiden boter ,goed .

Voorgerecht:
Mijn vrouw Mosseltjes gegratineerd
Ik de scampi’s in knoflooksaus.
Beide voorgerechten waren mooi van portie en lekker.

Hoofdgerecht:
Mijn vrouw Kabeljauw filet met groenten (wortel, snijboon, witlof) dit was heerlijk maar de aardappel puree was slecht(lijm)

Ik het pallet van vis , met Coquille , Kabeljauw en Roodbaars met de zelfde groenten als mijn vrouw , HEERLIJK ,maar ook jammer van de puree.

Bij het hoofdgerecht ,zat ook frieten en krielaardappels deze waren zeer lekker net zoals de mayonaise.

Het nagerecht:
Mijn vrouw gewoon Koffie.

Ik een heerlijk kaasplankje ,met een Danisch Bleu , een Vlierbeskaasje een oud Hollandse kaas en een Franse kaas met mooie garnituur.

Dit was de herkansing en hebben geen spijt.

Tot een volgende keer
Loes1983 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wat een verschrikkelijk "restaurant". We hadden een actie voor €16,- pp onbeperkt eten. We waren er om 19.15. Onze eerste gerechtje kwam om 20.00, 2e gerechtje om 20.30. Toen ik daar wat van zei,was het commentaar, die grote groep moet eerst bediend worden. Je mocht maar tot 22.00 warme gerechtjes bestellen. En 1 gerechtje per keer
Die vrij klein zijn. De kwaliteit was ronduit slecht. Alles dreef in de saus. Ook zag het er telkens anders uit. Ik kreeg saté met kroepoek en atjar, mijn man alleen saté. Ene keer mini bakje salade, volgende bakje weer groter. Toetjes mocht je tot 22.30 bestellen. Conclusie slechte bediening, slecht smaakloos eten en met honger naar huis. Ik zou dit niemand aanraden. Gelukkig was het gezelschap goed.
tom G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Op maandag avond met groep van 7 personen wezen eten in dit geweldig mooie en artistieke gebouw .Een pand met geschiedenis..
door gastvrouw zeer vriendelijk ontvangen en ook naar onze mooie tafel begeleid.
Wij hebben genoten van een heerlijke zalmbonbon en een verrukkelijke preisoep, daarna een boterzachte diamant haas en als dessert karamel mousse.

Onze jarigen werden niet vergeten door het team en met het nodige vuurwerk werd de avond afgesloten.Wij waren meer dan tevreden en komen vlug weer bij jullie terug
tom G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Maandagavond 08-05-2017 wezen uiteten met vrienden Bij Het mooie en gezellig ingerichte restaurant Het Tramstation,
daar Genoten van een 4 gangen menu .Zalmbonbon ,preisoep , diamanthaas en karamelmousse.
Geweldig en Goed gedineerd .
onze jarigen werden ook niet vergeten door de hardwerkende en gezellige gastvrouw.

Super top .ga zo door tot binnen kort.
Met vriendelijke groet
Tom de Groot
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Al het eten is geregenereerd en de sauzen zijn uit potjes e.d. Als je dit goed doet kan je een zesje halen, echter... Vispaletje blijkt een bakje met smaakloze gemengde zeevruchten (als je surimi zo mag noemen) in een nog smaaklozere dunne cocktailsaus. Mosselpotje zijn geen verse mosselen, maar mosselvlees in een smaakloos sausje. Spare ribs 1 deel uitgedroogd, 1 deel zompig. 3 garnalen in een saus die lijkt op een mengsel van babi pangang saus en curry. Uitgedroogde kibbeling met saus uit fles. Deze kok moet zijn diploma inleveren!
H.meulepas .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Tussen het voor en hoofdgerecht zat een vrij lange wachttijd . Wij hadden het idee dat mensen die alla kart kwamen om te eten dat die voorgingen
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Waardeloos!!!
Wij hadden Groupon voucher voor onbeperkt kleine gerechtjes. Van voor tot nagerecht.
De gastvrouw echt super aardig.
Wij kwamen om half 7 binnen. we begonnen met stokbrood met smeersel waar we al aardig lang op moesten wachten. Een soort van smakeloos boterachtig goedje en een rood tomatenpuree- achtig smeersel wat gewoon vies was. Dat beloofde niet veel goeds.
Eerste gerechtjes: mosselpotje wat wel redelijk smaakte en rauwe ham met meloen, niet slecht alleen de balsamico had weggelaten moeten worden.
Ja lang wachten kwam voor ons beide de boeuf Bourguignon, een smakeloze hap met een rare saus waar ook nog eens heel veel van in het potje zat bah! Ik heb het meeste laten staan. Na lang wachten kwamen de Gamba's, deze lagen in een soort van Chilisaus die je normaal bij een loempiaatje eet. Niet te eten. aardappels en patat niet goed doorgebakken. Ik heb ook dit niet opgegeten en mijn tafelgenoot voor een deel. Inmiddels 3 gerechtjes en ruim 2 uur! later. Onbeperkt is hier dus erg beperkt.
Het dessert hebben we niet afgewacht, ik had inmiddels last van rugpijn van het lange zitten. De prijs van de voucher was 32 euro en kost normaal rond de 60! Zelfs de voucherprijs stond niet in verhouding tot het geleverde. Op de zeer vriendelijke gastvrouw na was dit een groot fiasco!
troy S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
In een woord wederom super/.

Met Pasen overnachting gedaan en geeten in de watten gelegd Top !!!!
Heerlijk van het 4 gangen menu genoten ,vooral de mango mousse ,subliem. Wij komen zeker terug ,een zeer goede ervaring.
Dank jullie wel
Tiny O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij zijn al verschillende keren in dit restaurant gaan eten! het bevalt ons steeds erg goed!
Lekker en smakelijke gerechten, leuk opgediend, smakelijk en goed op temperatuur
Wij gaan er zeker weer terug en bevelen dit restaurant voor iedereen aan
Tiny en Gerard
troy F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier voor 3e keer gegeten. Echt super goed ,mooie locatie ,aardige en zeker vriendelijke bediening.
Lekker genoten van Het Tramritje, 6 verschillende gerechten mooi gepresenteerd en ook nog in heerlijk tempo geserveerd.

Lekkere rioja gedronken en ook de koffie van het huis egt gewoon Top
pvz .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
lekker en gezellig gegeten.
Netjes verzorgt en prima service.

kwaliteit en prijs zijn evenredig van elkaar goed verzorgt en bediening is zeer vriendelijk.
Aanrader voor lekker en gezellig eten.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
De dag voor kerst nog even lekker met een leuke actie naar dit restaurant, wij hadden een 5 gangen diner van Social Deal gekocht.
Wij arriveerde wat te vroeg maar we konden plaats nemen in het gezellige zitje bij de openhaard.
Direkt een fles wijn besteld, een goede keus qua smaak en prijs.
Toen we aangaven wel trek te hebben een keuze mogen maken van de speciale kaart, waar genoeg heerlijkheden op stonden.
Niet veel later konden we aan tafel en werd het voorgerecht geserveerd, dit zag er prachtig uit en smaakte heerlijk, en zo kwamen alle gerechten met een mooie tussen pozen, op mooi opgemaakte borden en goed van temperatuur.
Ook een fles kraan water erbij was geen probleem.
Helaas waren de hoofdgerechten verwisseld, maar dat werd goed gemaakt met een koffie van het huis, en voor ons een reden om nogmaals terug te komen....
Want dat gaan we zeker nog een keer doen, een aanrader!
silmar .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wandelarrangement via Social Deal....nooit meer hier naartoe. Bij binnenkomst zijn wij eerst zo'n 15 minuten genegeerd. Uiteindelijk met koffie en gebak begonnen. Dit heeft bijna een uur geduurd, daarna de route gaan lopen. Bij terugkomst eerst kopje soep gekregen en toen ging het mis. Wij konden een luxe salade bestellen echter na drie keer vragen bleek dat de "baas" aangaf dat we die niet kregen. We konden kiezen uit salade kaas / kip of een uitsmijter. Dit vonden wij niet correct omdat die duidelijk zwart op wit stond. Deze man konden wij niet spreken en de salade kip was een lachertje. Sla, geen dressing, een paar pinboompitten en croutons en een paar stukjes kip met erg veel vlieguren... Dus geen luxe salade voor ons helaas, pure misleiding hier en terugkomen doen we dus echt niet meer.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We hebben in dit restaurant gebruik gemaakt van een all-you-can-eat concept. De bedoeling is dat men kan kiezen uit een behoorlijk aantal voor-, hoofd- en nagerechten en dit kan onbeperkt. Wel is het zo dat er één gerecht per keer besteld kan worden. Er is voldoende keus uit soepen, salades, vlees- en vis gerechten. Ook aan vegetarische wensen is gedacht. Het zijn geen zeer grote hoeveelheden, maar dat hoeft ook niet want je kunt immers onbeperkt bestellen en bovendien wordt het ter plekke bereid. Het is dus a la carte eten, met bediening en onbeperkt bestellen. Drank is exclusief. Service staat hoog in het vaandel en de bediening is zeer vriendelijk en gastgericht. Ook de entourage maakt een verzorgde indruk en de inrichting is evenredig. De gerechten smaakten heerlijk en de lekkerste dingen bestel je gewoon nogmaals. Een leuk restaurant, waar de gast centraal staat, je lekker kunt eten in een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Helemaal goed!
henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
De gerechtjes van het "Onbeperkt tafelen"-arrangement waren lekker, maar wij misten de groenten. Wij zijn bewust op een doordeweekse avond gegaan, zodat het niet druk zou zijn in het restaurant. Dat was het ook niet en toch zat er steeds behoorlijk wat tijd tussen de gangen. Het eten was dan misschien niet duur (Social Deal), de huiswijn was dat wel. Leuke, vriendelijke jongeman in de bediening.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Al vaak langs gereden maar nu toch een keer binnen gekeken. Gezellige sfeer, vlotte bediening en een verrassend (letterlijk) menu.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Leuke locatie. Smaakvol, gezellig ingericht, de sfeer van het verleden. Eten verraste ons, erg lekker. Vlees was heerlijk mals, de smakenvan de andere gerechten ook goed afgestemd. De ontvangst en bediening was ook top. Kortom, wij gaan zeker nog een keertje terug.
ellendavids .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Er hing een gemoedelijke sfeer, de bediening was heel vriendelijk. Het duurde wel een beetje lang voordat wij ons eten kregen. We hadden een menu vlees en een menu vis gekozen. Het lekkerst vonden wij echter het brood dit was heerlijk vers en ook de kruidenboter en pesto waren heerlijk. Al met een leuke avond gehad. Goede prijs kwaliteit verhouding ook.