Tramhalte Kitchen&Bar

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00

Gaby P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Goede sfeer in restaurant, leuk om ook een kijkje te nemen in de open keuken. Personeel is erg vriendelijk en attent, ook naar kinderen toe. Eten was lekker, goede keuze op de kaart, alleen mag er een iets groter vegetarisch aanbod zijn.
E-vandevoort .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
De bediening is zeer vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren met zorg bereid. Er is een open keuken waarbij je de koks met veel passie ziet werken. We hebben iets langer op het hoofdgerecht moeten wachten, maar dit werd dan weer keurig aangegeven. Fijne sfeer. Gezellige ruimte.
Lambertsmeets .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Voldoende parkeergelegenheid. Mooi en gezellig terras. Modern en smaakvol ingericht. Vlotte en vriendelijke bediening. Smakelijke gerechten, goede portie en goed warm. Hoofdzakelijk Frans. Goede keuze in lekkere wijnen en spijzen, welke ruim voldoende is. Zeer redelijke prijzen.
Pegasus6200 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Sinds de nieuwe eigenaren is de Tramhalte de Tramhalte niet meer.
Eten is niet slecht maar niet zoals het was.
Ook net iets te joviale bediening.
Wij gingen hier regelmatig eten maar slaan nu de Tramhalte over.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Sinds een half jaar nieuwe eigenaren en het is er echt beter op geworden! Zeer aantrekkelijk menu, heerlijke gamba's, smakelijke confit au canard en kaasplankje gegeten. Bij mooi weer, groot terras buiten. Iets buiten het drukke centrum van Maastricht, zeer hartelijke ontvangst.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening door enthousiaste startende ondernemers. Heel gezellige ambiance, zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan en de rest van de kaart te proeven. Niet heel groot dus wel reserveren.