Traiteur Indo Jaya

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Traiteur Indo Jaya

Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Hier onlangs voor het eerst gegeten en meteen ook voor de volgende dag meegenomen, aangezien het eten op zich prima smaakte, dat tezamen met zeer vriendelijke dames in de bediening.

Maar wat me zo ontzettend stoorde is dat ze bij het meenemen al het eten in 1 bakje doen (dus bami, diverse vleessoorten en groenten). We hebben hierdoor niet van het eten kunnen genieten want alle smaken lopen door elkaar heen) Alles smaakt daardoor hetzelfde. Je kan niet meer onderscheiden wat nou precies wat is. Een grote smurrie was het geworden. Is het nou zo een moeite om het in aparte bakjes te doen (eventueel tegen een meerprijs?).

Wij gaan hier niks meer afhalen.
Ajo R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijke Indonesische maaltijd halen in De Pijp. Levendige zaak, puike bediening, superschoon en fantastic food. Vandaag had ik witte rijst met kip smoor, hete tempe, sambal goreng telor en sambal goreng boontjes. Ik zit nog even na te stomen.
Duco L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gisteren weer een Rames speciaal afgehaald, blijft feest. Twee keer vlees en twee keer groeten, er is zoveel keuze dat het elke keer lastig kiezen is. De smoor, de pittige rendang, de pittige balletjes zijn mijn favoriet, samen met de pittige boontjes en de gewone groeten.
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Nasi Kuning Medium + een ikan bali meegenomen. Dit was echt heerlijk. Dit is een hele goede Indonesische traiteur & afhaalcentrum.
Anne-Marie J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Laatst hier afgehaald; geweldig Indonesisch eten! Normaal heb ik niks met bami, maar deze zag er zo lekker uit dat ik 'm moest proberen, en ik ben zeker niet teleurgesteld! Verder vielen de Rendang, en het rundvlees in ketjap erg in de smaak. Ook de kerrie kip en de ketjap kip waren heerlijk. Beste Indonees waar ik tot nu toe in Amsterdam geweest ben. Grote porties ook! Ik ga snel weer terug!
Clemens H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Gisteren weer heerlijk gegeten, kwaliteit in fantastisch. Ieder gerecht heeft zijn eigen volle smaak. Een echte aanrader en dat doe ik dan ook tegen een ieder.Mijn vrouw eet vegetarisch en heeft een uitstekend assortiment , gewoon gweldig. Ja het geeft ons altijd weer een goed en voldaan gevoel als wij ons bord weer leeg gegeten hebben. Dank en tot een volgend keer. Deze botak is zeer tevreden.
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
Bij Indo Jaya is altijd alles even vers, kleurrijk en smaakvol. En er is zoveel keuze!

De rendang is de beste uit de stad, de kulu kai precies zoet-zuur en de kerrie kip supermals en fijn gekruid. En zonder een lekker mild eitje en verse atjar ga ik niet naar huis.
Soms is er spinazie, en die neem ik dan apart want ik stap niet van mijn favoriete gestoofde aubergine af.

De porties zijn royaal, je kunt ze warm of koud meenemen, én er is een tafeltje beschikbaar voor als je tussen de bedrijven door snel, gezond en lekker wil eten.

De zaak is schoon, en de mensen achter de balie altijd vriendelijk en behulpzaam. Het kan er druk zijn, dus heb even geduld, voor iedereen wordt de tijd genomen, dus ook voor jou.

Indo Jaya is ook aan te raden voor catering. Dezelfde gerechten worden dan in chafing dishes bezorgd bij je thuis of op kantoor. Keurig op tijd en kakelvers, echt top!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Vroeger reed ik vanuit Rotterdam naar Amsterdam voor deze Traiteur. We zijn nu verhuisd naar Antwerpen en dikwijls op zoek geweest naar goed Indonesisch eten in Belgie. Helaas niet gelukt. Toen Brabant afgezocht , ook niks gevonden. We hadden vandaag zo'n zin in een bord nasi Koening, dus op naar Amsterdam (echt
waar). Ooo wat hebben we het eten van Indo Jaya gemist , Ik weet het nu zeker, het is de beste en lekkerste Indo Traiteur van Nederland. Elk gerecht smaakt zoals het hoort, eigen smaak en kakel vers. Nee, ik heb geen aandelen ik ben gewoon een lekkerbek die weet hoe het moet smaken.