Traiteur Indo Jaya

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 20:00
Zaterdag Gesloten

Vantage .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
De dame die mij vaak helpt in de vestiging op IJburg is nogal een chagrijn, er kan telkens maar erg moeizaam een 'hallo' vanaf. Dat komt nogal arrogant over. Het is dat het eten zo lekker is anders zou ik hier niet terugkomen.
Geachte Klant
Wij begroeten wel degelijk iedere klant met Hallo /Hoi/Goedemiddag of Goedeavond.
En als de klant onze winkel verlaat zeggen wij altijd Fijne dag of avond en Eet smakelijk.
Wij zijn mensen en onze gezichten staan niet altijd automatisch op een lach.
Wij zijn verre van arrogant of hebben kapsones omdat we daar een grote hekel aan hebben.
Ons motto is: Bent u tevreden vertel het door! Heeft u op of aanmerkingen zeg het ons graag Persoonlijk!

Reactie van proever:

Een klacht is juist een kans als je er goed mee omgaat. Schiet dan niet meteen in de verdediging. Probeer de kritiek te begrijpen. Het gaat hier om gedrag (iemands houding) en dat kan je aanpassen. Hieronder staan 4 andere reviews met vergelijkbare kritiek, dus de kritiek zal dan toch wel enigszins gegrond zijn. Succes.

- Met name dat jongere meisje komt heel ongeïnteresseerd over. Alsof je haar lastig valt (IJburg01)
- Het enige wat echt opvalt is de ongeïnteresseerde bediening van iemand. je krijgt het idee dat men zich stierlijk verveelt wat jammer is...(angelisalwayshungry)
- Ongeïnteresseerde bediening (robbertje)
- De eigenaar is niet vriendelijk en klaagt over IJburg, dat is niet zo slim als je klanten aan je wilt binden (maudmaud)

anf 2e reactie van restaurant:

Wij zouden het opprijs stellen als klanten een klacht hebben over wat dan ook. Dat persoonlijk te doen . Face To face . Wel zo netjes en als volwassen mensen! Ons motto is nogmaals.Bent u tevreden vertel het andere heeft klachten op of aanmerkingen zeg het ons persoonlijk!! Met vriendelijke Groet INDOJAYA .
Bea .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Helaas viel het eten wat tegen. Alle gerechten hadden een zelfde soort smaak.( zelfde soort boemboes gebruikt?) Geen variatie aan smaken wat je toch wel verwacht wanneer je 8 verschillende soorten bijgerechtjes besteld. Dat gaat je na een tijdje tegen staan.
Personeel vriendelijk.
Kijk nu voor het eerst op aanraden van tevreden klanten op (onze ) iens pagina.
Bedankt voor u recensie jammer dat u vind dat alles het zelfde smaakt.
Wij gebruiken echter geen kant en klare bumbus maar verse kruiden.
Onze gerechten recepten komen uit Jakarta de kok is 100% indonesier.
wij hopen u graag nog eens te zien.
Ons moto is bent u tevreden zeg het een ander , heeft u op of aanmerkingen zeg het ons graag persoonlijkk
Spl .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Prima afhaal Indonees. Genoeg keuze en redelijke prijzen voor afhaal maaltijden. De kwaliteit van het eten is goed en ruime porties. Service is prima, alleen parkeren soms wat lastig.
Een van de betere afhaal restaurants op IJburg.
Philip .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Eten is ruim voldoende. Prijs/hoeveelheid klopt niet helemaal in mijn ogen...
Service is, zoals al door anderen beschreven, niet top. Met name dat jongere meisje komt heel ongeïnteresseerd over. Alsof je haar lastig valt.
Decor is minimaal, maar is tenslotte take away, dus boeit niet echt.
Toska K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Hier laatst afgehaald. Lekker gekruid, behoorlijk spicy (positief!), sterke verschillende soorten smaken. We konden precies aangeven hoeveel we van welk gerecht wilden, perfect! Het is er niet bepaald gezellig, maar het is take away dus dat maakt niet zoveel uit. Geen problemen met service.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Zonder twijfel, voor mij is dit de lekkerste Toko (tot nu toe). Ik heb er veel geprobeerd in Amsterdam en omstreken. De nasi en bami is zalig, het vlees is mals (kip en rund) en goed gekruid tot vlammenwerpend heet (groene kip). De tempe en tahu, its all good, no...excellent. Ik wordt altijd vriendelijk geholpen, de zaak ziet er brandschoon uit. Complimenten aan mijnheer Gunardhy.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
ik kom echt alleen voor het eten, nasi goreng is lekker, de sayur en sateh ayam zijn heerlijk.alles is ook zeer schoon en netjes.het enige wat echt opvalt is de ongeïnteresseerde bediening van iemand. je krijgt het idee dat men zich stierlijk verveelt wat jammer is, als men zich wat service gerichter en vooral vriendelijker zou opstellen straal je nog meer uit!