Traiteur Hollandaluz

Zaterdag 10:30 - 17:00
Zondag Gesloten

Yiyao W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Lekkere tapas gegeten met mijn man, redelijke prijs en mooie decor! De jamon is heerlijk, heb na t eten 200 gram gekocht.
Proever34000 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
pas een catering gehad . heerlijk eten. mooie gerechten. Echter vooraf gemaakte afspraken worden achteraf anders ingevuld of kosten worden niet vooraf benoemd, zodat je voor een voldongen feit staat met de rekening. personeel kost hier 25 euro per uur. daarvoor moet je dan wel zelf erg hard meewerken en laten ze je achter met al hun afwas. Personeel heeft veel stilgestaan en staan kletsen, waar ik zelf niet aan toe kwam op dit feest. echt ze moeten vragen om mee te werken. Een hamsnijder voor 2 uur gevraagd en was eerder gekomen, omdat hij in de buurt was. rekent ze achteraf gewoon 4 uur af. Deze hamsnijder kost 50 euro per uur, dus dat is erg fors wanneer dat in stilte verdubbeld wordt. Al het servies zelf moeten afwassen van hun en zelf moeten terugbrengen. en dat voor een catering van 1500 euro. erg gênant en daardoor onbespreekbaar.
Mariangeles N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
De beste Spaanse eten in Amsterdam, best broodjes, ibericoham, tapas en meer, beste producten, beste prijs!!
Iets te vieren thuis en geen tijd om uren in de keuken te staan? Met de boot over de grachten en trek in een hapje? Bedrijfsborrel?
Hollandaluz maakt er een volledig verzorgd Spaans feest van, met verse tapas, topwijnen en cavas.
Ruby T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Een paar weken terug heb ik voor een vrijgezellenfeest in Amsterdam op een leuke sloep een bestelling Spaanse tapa's gedaan. We hebben een budget doorgegeven en Hollandaluz zou het een en ander samenstellen. De tapa's waren heerlijk, vers gemaakt en ze had een mooie variatie gemaakt die we mooi op de afgesproken tijd konden ophalen. Zelfs onze spaanse vrijgezel zei dat je de echte spaanse tapa's smaak erin terugvond.
Ik zou iedereen aanraden hier te eten of af te halen.