Traiteur Deksels

20-C Nieuwe Ginnekenstraat 4811 NR Breda Nederland Kaart
31-765203035

Over restaurant Traiteur Deksels

Brabantse gezelligheid en heerlijke tapas

Nog steeds op steenworp afstand van het Van Coothplein, maar in een nieuw jasje: restaurant Deksels is verhuisd naar een prachtig pand aan de Nieuwe Ginnekenstraat. Voor een sfeervolle avond met heerlijke tapas en bijpassende wijnen ben je hier absoluut aan het juiste adres. En voor wie zich écht aan de Middelandse Zee wil wanen, biedt Deksel 2.0 een riante, schilderachtige binnentuin waar het 's zomers goed vertoeven is. Kortom, Brabantse gezelligheid in combinatie met mediteraanse delicatesses. Hasta pronto!

Meer informatie over restaurant Traiteur Deksels

• Catering
Christie C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Met de AH actie bij Deksels gaan eten. Het was er niet druk (op woensdagavond 3 tafels bezet), dus kon er rustig en uitgebreid worden uitgelegd waaruit het tapas menu bestond. We kregen brood met smeersels vooraf, vervolgens de koude tapas en een ronde later de warme tapas. Dit alles hebben we laten vergezellen met een fles rode wijn. Het menu werd afgesloten met een toetje. Over het tapasmenu kan ik kort zijn; niet bijzonder en enkele tapas waren heel zout. Ik had als toetje de hangop en dat was dan ook eigenlijk het hoogtepunt van de avond, deze was wel smaakvol. Nee, voor tapas moet je hier niet zijn. Ik vind Deksels echt een traiteur. Beter misschien om het daar bij te laten, daarvoor wil ik dan wel een blokje omrijden.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Deksels goed gegeten. Met bon van AH reservering gemaakt. Tafelgenoot is vegetarisch geen enkel probleem. Veel verschillende hapjes geprobeerd. De smeersels bij het brood waren al een goed start. Genoeg te eten zowel tijdens de koude als de warme ronde. Ons enige minpunt was dat de soort frites die geserveerd worden apart als laatste komen nadat je de warme ronde hebt gehad. Toen zaten we inmiddels al zo vol maar ja ze smaakte zooooo lekker. Genoeg keuze uit desserts. Een aanrader gaan graag nog eens terug.
H-en-e .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Deksels is qua prijs/kwaliteit verhouding een aanrader. Lekker om gewoon gezellig te eten. De bediening gaat wel eens mis maar dat heeft wel wat vind ik. We eten er regelmatig. De wijn is heerlijk en sfeer is prettig.
Josephine R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Ik heb met een AH restaurantbon gegeten. Het weer was prima en we zaten buiten. De gerechten zijn lekker en niet te groot. Het was goed klaargemaakt. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Wij hebben als toetje de brownie maar die was te vast en wat droog, maar de andere gerechten waren lekker.
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Wij hadden het AH Tapas menu. Heel lekker. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel vriendelijk personeel. Wij gaan zeker een keertje terug. Aanrader!
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Via de AH restaurantactie bij Deksels terecht gekomen, eerder was met Deksels nooit opgevallen. Wellicht door de donkere onopvallende voorgevel (hint).

Ontvangst was bijzonder, na 5 min rondjes draaien begonnen we ons af te vragen of er nog wel iemand kwam. Uiteindelijk werden we opgevangen door een uiterst vriendelijke dame. We kregen de keuze om binnen te zitten of in de tuin, we kozen voor de tuin.

Vanwege de AH restaurantactie waren we gebonden aan een vast menu, maar dat was boven verwachting goed! Alle tapas waren even smaakvol en lekker, we hadden voor deze prijs veel minder verwacht. Ook de wijn en koffie achteraf waren prima.

Wij waren onder de indruk van de kwaliteit van het eten, de vriendelijke service van het personeel en de leuke tuin. Voor dit geld hadden we veel minder verwacht.

We komen binnenkort zeker nog eens terug.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Hele leuke tapas zaak bij het van Coothplein. Het restaurant is een leuke smalle pijp maar dient nog her en der aangekleed te worden. Het eten daarentegen is super en heeft een perfecte prijs/kwaliteit verhouding (af en toe iets teveel olie/knoflook). Bediening is altijd vriendelijk en vlot. In de zomer heeft het restaurant een geweldige stadstuin voor de heerlijke (aankomende) zomermaanden. Wij hadden diverse mediterraanse tapas, teveel om op te noemen, maar iedereen komt hier aan bod van de vlees/vis eter tot de vegetariërs (hetgeen de reden is waarom ik regelmatig ga eten). Leuk adres om op elk moment van de week binnen te lopen want ons gezelschap was 25 p.p. kwijt voor een overvloed aan heerlijk eten en drinken.
Leonie .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Lekker etentje gehad, al valt er zeker nog wat te winnen. Bediening was OK, merkte goed dat ze beide nog onervaren waren. De ene was gelukkig wel vriendelijk, de andere miste helaas enthousiasme.
Eten was erg lekker. Tapasmenu hadden wij. Is wel tikkeltje standaard, maar dat vinden wij geen probleem aangezien we niet heel vaak tapas eten. De rode wijn vonden wij simpelweg niet lekker. De droge witte wel. Op de drankjes hebben we wel een poosje moeten wachten. Dat terwijl er op het moment dat wij er waren, nog geen 10mensen in het restaurant zaten. Sfeer is prima, open, gezellig, ongedwongen. Leuk om buiten te zitten, lekker fleurig ingericht.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Het was een leuk restaurant met een erg leuk tuingedeelte en het eten was goed. We hebben lekkere tapa's gegeten, prima gekruid. De frites waren erg lekker zo ook het brood met de kruidenboter.De prijs viel erg mee. Zeker een aanrader.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Eerste keer bij Deksels en wij gaan zeker terug! Super vriendelijke en ontspannen bediening, de wijn die ons getipt was is soeciaal uit de kelder gehaald en tapas was top!! En zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Voor ons een nieuwe favoriet!
Marijkewag .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Leuk tapasrestaurant. We hebben met 5 personen gegeten en het tapasmenu besteld. Seranoham kaas calamaris kippenvleugels papadews frietjes tortilla stokbrood met diverse tapenades aubergine met kaas , uitgebreide saladesen en nog enkele kleine gerechtjes.
Prima verzorgd behalve als je vegetarier bent en dat ook hebt aangegeven. Sommige rondes had hij niets te eten, bij navraag werd verteld dat de volgende ronde veel vis zou worden gebracht maat dat bleek niet zo te zijn. Weliswaar een groot bord calamarisringen maar dat at deze vegetarier niet (valt ook niet echt onder de categorie vis).
Verder prima aardige bediening, lekkere wijn.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Wij hebben via groupon hier gegeten voor 20 euro met 2 personen. We waren bang dat we hongerig terug naar huis zouden gaan, maar niets was minder waar. We hebben heerlijk gegeten en vooral de spareribs, en dan vooral de saus was verukkelijk.
T1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Prima restaurant voor als je niet te duur wilt gaan eten. Portie van het brood is echter te groot waardoor je al snel vol zit en minder plek over hebt voor andere lekkere dingen. Mosselen waren niet mijn ding. Lamskoteletten waren aan de vette kant maar wel goed gebakken. Jammer dat het er niet vaak druk is want het is een prima optie voor als je tapas wilt gaan eten.