traiteur Dado

Nachtegaalstraat 38 3581 AK Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant traiteur Dado

Hennievandersluis .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gistermiddag hebben we heerlijke tapas en een koude maaltijdsalade gehaald bij Dado.
Het meisje in de winkel was vrolijk en geduldig. We hadden nl moeite met kiezen. Alles zag er heerlijk uit. Er werd aangeboden om de tapas warm te maken voor ons.
Garnalenkoekjes en lamsgehaktballetjes heerlijk. En we genoten van de koude salade van asperges met zalm en aardappeltjes op deze warme zomerdag. Mooi fors gesneden ingredienten. Heel goed gevuld maar toch licht.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Dado is een bedrijf dat ik snap, het is een echt goede traiteur. Als je savonds geen zin hebt om te koken maar je wel verstandig, verantwoord en ook echt goed wilt eten dan is dit je oplossing. Met mooie producten wordt er gewerkt maar verwacht daar dan ook een mooie prijs bij. Niet de hoofdprijs maar wel een prijs die bij goede producten past. (Geen kiloknallers!)

De smaken zijn mooi en je merkt dat er echt vers gewerkt wordt. De producten kunnen ook in de lijn der vergeten groentes zitten wat ik zelf erg leuk vindt. Ook wordt er dagelijks gevarieerd, en op=op :-)

Kortom: thuis lekker eten met goede verse smaken. Prijs zou ietsje netter kunnen maar ik betaal het er wel graag voor.
John-en-Yvonne .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wij hebben, met 36 mensen, genoten van een heerlijk wintertapas buffet en een geweldig dessert! Keurig op tijd bezorgd, alles conform afspraak. Dado heeft er weer veel fans bij gekregen.
Een aanrader voor een zorgenloos feestje!
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Vandaag weer heerlijk thuis uit gegeten met een maaltijd van Dado. De involtini (rundvlees met mager spek) had een heerlijke smaak. En als altijd een voortreffelijke garnituur. Deze keer mooie beetgare venkel en heerlijke Roseval aardappeltjes. Jammer dat ze geen winkel bij mij in de buurt hebben. Dan zou ik stamgast worden.
JennoWestra .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
We hebben genoten van een buffet met speciaal gemaakte Italiaanse tapas; heerlijke salades, verse tapenades, verse broodjes, hartige taarten, enz enz
We willen bedanken voor dit super lekkere Italiaanse buffet!
Het was boven verwachting,
heel smaakvol, verse ingrediënten, met zorg bereid en opgediend.
Alle gasten waren erg enthousiast!
Hennievandersluis .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Vrijdagavond hebben we 2 maaltijden gehaald en daarbij wat lekkere tapas als voorgerechtje.
Heerlijke smaakvol gekruide rundergehaktballetjes, een vissalade, lekker fris met een lekkere stevige makreelstukjes.
De maaltijden: een vegetarische mousaka met geitenkaas. Heerlijke gegrilde groenten en daarbij smakelijke kerrie rijst.
Als 2de maaltijd een lasagne met diverse groenten en rundergehakt. Pittig gekruid en heel goed van samenstelling. Zeer smakelijk.
En dan nog 2 toptoetjes, de bekende amaretti, mascarpone, bosvruchten en koekjes, en iets wat we nog niet eerder hadden gegeten, een mousse met stukjes noot daarin.
Verrukkelijk, jammer dat de maaltijd ten einde was.
We verheugen ons nu al op de volgende keer.
Nadine H. .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Wij huren Dado al jaren in om het kerstdiner op mijn werk te cateren. Het is bijzonder prettig samenwerken met Dado. Ze komen hun afspraken perfect na, het eten is heerlijk, gezond, toegankelijk én gevarieerd, en ze houden heel goed rekening met allergieën (gluten, lactose etc). Wij zijn bijzonder tevreden.
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Ik heb mij al vele malen bedacht dat ik de koks van Dado eens hartelijk moet bedanken voor hun fantastisch lekkere gerechten. Vandaag komt het er eindelijk van.
Ik geniet regelmatig van jullie kookkunsten. Het is een wonder wat jullie van bv simpele groenten als vandaag andijvie, weten te toveren tot een super smaakvol gerecht. En dat geldt ook voor de hoofd- en nagerechten.
Mijn complimenten en ik hoop van ganser harte dat ik nog veel van jullie kookkunsten mag genieten.

Hartelijke groet,
Ton Winter
Niels1976 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Genoten van uitstekend Tapasbuffet! Prima smaken, heerlijke verse ingrediënten....Lekker verse zelfgemaakte stokbroodjes ook! Vlotte bestelling via website en email, alles opgehaald bij de smakelijk ogende eetwinkel. We komen weer!
Shadowman .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
De laaste keer dat ik hier eten heb gehaald vond ik de smaken erg vlak en erg weinig voor de prijs die je ervoor betaalt.