traiteur Da Giuseppe

Chris Bennekerslaan 4 3061 EA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant traiteur Da Giuseppe

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
wij zijn in januari 2015 in Kralingen komen wonen en 'proberen' nu de beschikbare 'restauranten' uit.
Vanavond voor het eerst bij een italiaans/Franse traiteur om de hoek in de Bennekerslaan eten gekocht.

Echt een Italiaanse sfeer in hun kleine zaak. Met vriendelijk personeel en de baas aan het fornuis en bazin aan de counter. Goede uitleg van het beschikbare eten; mensen met liefde voor het eten, dat merkte je direct.

Thuis twee gerechten genuttigd. Geen prijsvechter, maar dat hoeft ook niet altijd. Gezien het gebodene een prima prijs-kwaliteit verhouding van dit voortreffelijke eten.

We zijn nog niet klaar met onze 'servey' in onze nieuwe buurt; we kunnen nu al zeggen dat we zeker
Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Hier kan je de lekkerste broodjes halen tegen een goede prijs! (favoriet vitello tonato!) En de service is altijd goed. Je wordt snel geholpen en ze zijn uitermate vriendelijk. Voor een avondmaal ben ik nog nooit geweest maar voor mijn lunch ga ik hier het liefst elke dag heen.
D.R. W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Bij Da Giuseppe kan je prima Italiaanse gerechten afhalen als je zelf geen zin hebt om te koken. Het is niet de plek om lekker te gaan zitten voor een lunch of diner maar als afhaal plek levert het zeker kwaliteit.

Het is jammer dat de dames die de bestelling opnemen niet beperkt zijn in de uitleg en de service die ze leveren. Ik ben geen ervaren italiaan en had graag wat extra uitleg bij de verschillende kleine gerechten gewild. Des al niet te min waren de gerechtjes die ik mee genomen heb absoluut de moeite waard.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Mijn favoriet voor een heerlijke pizza! Het is wel redelijk aan de prijs, maar de kwaliteit is erg goed. Een aanrader voor de vrijdagavond, met een lekker glaasje wijn.