Traiteur Chefs & Co

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 20:00
Zaterdag 12:00 - 18:00

Bossanova .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Dit is de snackbar ontstegen. Heerlijk doorgebakken frites met een fijne smaak en lekker mayonaise. Je proeft dat hier goede aardappelen worden gebruikt en een hoge kwaliteit frituurvet. Grote porties tegen een alleszins prima prijs.
Ook vind ik de winkel er aantrekkelijk uitzien, ruim en een beetje landelijk. Aardige mensen ook.
Wat mij betreft: de beste frietjes van Amsterdam en omgeving. Hot tip !!!
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Ik ben iets minder enthousiast over het eten. Prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening niet in balans. Bij thuiskomt het bonnetje gecontroleerd en de twee porties aardappels kosten € 6,39. De hoeveelheid was 1.5 aardappel en ze waren niet helemaal gaar. De thaise viskoekjes waren goed van smaak, maar de binnenkant was nog glazig. Waarschijnlijk hebben we pech gehad, want aan de reacties te lezen, moet het wel goed en lekker zijn.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heb hier al enige keren een maaltijd afgehaald, wat ik als zeer positief heb ervaren! Veel diversiteit aan allerlei heerlijke eigentijdse en ambachtelijke hapjes, salade, en complete gezonde maaltijden.
Gisteren de kip van het spit en een heerlijke couscous met gegrilde groenten. Deze smaakte bijzonder lekker. Bovenal wil ik opmerken de uitstekende service en persoonlijke aandacht van Didi, Helen en Martine!
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Hoe gelukkig kun je zijn als je bij Chefs & Co binnen komt. Keuze uit waanzinnig lekkere gerechten die je naar hartenlust kunt combineren. Ook al doen de dames primair aan catering - je kunt er ook private dinings organiseren aan een lange tafel met verrassend porselein en leuke accenten. Het is dan echt een feestje. Met het eten van Didy en de gastvrijheid van Martine en Helen. Absolute aanraders zijn het bijzondere vlees van de ambachtelijke slager, de specials die samen met Indonesische of Thaise koks worden gemaakt, de verrassende dagspecials... Ach: het lijkt wel alsof ik er aandelen in heb, maar helaas niet. Echt voor als je eens wat anders wilt.
Philip881 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Ik heb vorige week voor het eerst een maaltijd gehaald bij Chefs & Co. en het was heerlijk. Ik als kip-fan, heb erg genoten van hun scharrel kip uit de rotisserie met zelfgemaakte mayonaise. Het is een mooie zaak op een leuke locatie, kortom: een echte aanrader!
Margret S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Ik haalde er al altijd heerlijke hapjes voor de borrel en het diner, dus ik was al een enorme fan. Nu echter helemaal: we hebben een private diner in de winkel gehad en dat was echt top! Heerlijk eten en een supersfeer. Echt een aanrader!
Tvdl .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Vorige week eten afgehaald bij Chef's en co. Ik was meer dan tevreden. De gerechten waren zeer goed op smaak en origineel. Heerlijke salade met bonen gegeten. Verder heerlijke Indische loempia's en zeer goede