Traiteur & Catering Peperwortel

31-206851053

Meer informatie over restaurant Traiteur & Catering Peperwortel

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Bij de Openluchttheater in het Vondelpark hebben we een klein hapje gegeten van de Peperwortel, de traiteur die er de catering verzorgt. We hebben een spinaziequiche met geitenkaas, een pastasalada en een zuid-amerikaanse wrap met chorizo genomen. Dit werd geserveerd op bamboeschaaltje en houten bestek. Dit bestek eet niet makkelijk, eerder onprettig, maar oogt wel duurzaam en verantwoord.
Het eten hebben we gedeeld en was erg lekker en genoeg voor twee personen met trek.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Echt een knalgoeie tent. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en zelfs een oud pianootje om even op te tokkelen.
Het eten kan warm mee - maarrrr ik hou niet van magnetron, dat doe ik liever zelf in de koekenpan.

Als deze tent zou overstappen op 100% biologisch denk ik dat ze trendsetter zijn. Geweldige traiteur. Aanrader!
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Ik had Couscous meegenomen. Het was zeer karig geportioneerd en de merguez worstjes smaakte naar kattenvoer. Zware anticlimax