Traiteur Brasserie Saffraan

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 21:30
Zaterdag 12:00 - 21:30

Trouv .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Jammer dat ik geen cijfers met decimalen kan geven want een 7 vind ik te laag, zat meer te denken aan een 7,5. Aan het eind van de dag op de bonnefooi hier beland. De Texelse lamsschenkel was ontzettend lekker en de saus om je vingers bij af te likken! De bietenburger was goed op smaak en er zaten lekkere kruiden door heen. Goed vertoeven en de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde!
Colapurist .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Deze week twee keer iets gehaald. Twee verschillende bonensalades, die niet bijzonder maar wel redelijk lekker waren. Goed gevuld, verse kruiden, voedzaam. Verder had ik cheesecake (lekker, maar een beetje te saai, en ik iets te veel een supermarkt-kwarktaart-associatie) en de tiramisù. Die leek werkelijk waar nergens op. De biscotti savoiardi smaakten waterig en de 'crème' had vrijwel geen smaak. Het leek nog het meest op margarine opgeklopt met eiwitten. Geen spoor van romige mascarpone en eidooier. Dit kan een zichzelf respecterende chef niet verkopen als tiramisù!
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Een 7,5 is afgerond een 8. Het eten is gewoon goed, bovengemiddeld maar ook niet hemels. Saffraan krijgt sowieso pluspunten voor het aanbod, er is volop keuze voor zowel de vis- als vlees- vegaliefhebber. De linzen, zoete aardappel en wortel soep was mega lekker, net zoals de salade met geitenkaas. De Balinese kip was lekker maar was mild en daardoor niet echt Indonesisch comfort food. De chocolate fudge was goddelijk. Voor zij die ook glutenvrij moeten eten, pluspunt de koks konden precies vertellen wat veilig is, minpunt veel zaken met gluten (denk aan quinoa-burger) kunnen ook net zo lekker glutenvrij worden aangeboden. Oja prijs-kwaliteit ook OK.
MirjamM .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Als vegetariër kom ik graag bij Saffraan Traiteur; er zijn bijna net zoveel gerechten zonder als met vlees. De Italiaanse strudel met groenten, salie en kaas was mijn favoriet maar die is inmiddels vervangen door quinoa, ook niet te versmaden en heel gezond. De soep is altijd vegetarisch (!) en als je de wilde spinaziesalade met gegrilde groenten wilt eten moet je er op tijd bij zijn, dat is een running gag in de buurt. MirjamM
Rimke .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Elke week haal ik een aantal keren een maaltijd bij Saffraan en ik ben altijd zeer tevreden. Afgelopen maandag heb ik wat met vrienden gehaald en we hebben weer gesmuld. De prijs kwaliteit is naar verhouding en de entourage is gezellig. Ook aardig personeel. Dus echt een aanrader !!
Paulvv1979 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Meerdere keren eten gehaald. Sfeer en service zijn ok. De lasagna is heerlijk, maar in de winter is de wildburger met ui en appel mijn absolute favoriet.
Riska D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Al een paar keer hier eten gehaald omdat je toch eens wat anders wil proberen, en het komt maar niet goed uit de verf. de ideeën en gerechten op zich zien er goed uit en klinken lekker, maar het gebruik van echt te veel peper en te veel of verkeerde verse kruiden, slaan de plank volledig mis. het personeel is vriendelijk en de prijs is ook oké, maar mijn smaak is het niet, jammer, maar hier gaan we niet meer naar toe.