Traffic

Stadionweg 255 1076 Amsterdam Nederland Kaart
31-206644474

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Traffic

Traffic is een licht en open eetcafé aan de drukke Stadionweg. Verwacht hier niet veel poespas, maar eerlijke mediterrane gerechten voor een betaalbare prijs. Een greep uit de kaart: hummus, mezze, vegan burgers, eieren in tomatensaus en shakshuka: fris, licht, kruidig en gezond!

Meer informatie over restaurant Traffic

Maandag t/m vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Traffic

Linhdan N.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk gegeten hier! Vooral de hummus met vegan shoarma is een aanrader voor vegan en non-vegans ;)
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
prima eten vriendelijke bediening. Toilet is zwaar aan een opknapbeurt toe. Bril zit los
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We moesten 2 uur wachten op het eten, maar was wel lekker. Ook waren ze vergeten dat we 50% korting hadden...
Mats N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Juan T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker gegeten! Aanrader!
daphne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
erg slecht en onaardige bediening! we werden nieteens aangekeken en hebben een halfuur op ons drinken en een uur op ons eten gewacht. Het voelde een beetje alsof we werden genegeerd....
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Helaas veel te lang moeten wachten op het eten, zo'n 50 minuten. Ze hadden toch in ieder geval wat brood kunnen neerzetten.
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Erg goed vegatarisch/vegan restaurant, zelfs als niet vegetariër en liefhebber van vlees heb ik erg genoten van het eten. Enig nadeel van het restaurant was het enorm vieze toilet hierdoor was de eetlust van mijn vrouw enigzins weg.
Francina M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Met familie gaan eten. Klein knus restaurant. Op de hoek van de Sadionweg. Dat het traffic heet kan ik me voorstellen, want een verkeer langs het restaurant. Omdat het ook zo open is zie je van alles langs komen.
De shaksuka met aubergine was heerlijk, moest wel even wennen om te eten uit een klein koekenpan. Ander hoofdgerecht was veganistische shoarma, ik vond het redelijk maar mijn tafelgenoot vond het heerlijk. Het dessert, de cheese cake was erg zoet en de brownies was redelijk. Al met al een leuke avond gehad met goede service.
Myrte H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heel knus en gezellig, de worteltaart werd warm geserveerd, heerlijk! Ook de aubergine was echt verrukkelijk, ik kom hier zeker terug.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker gegeten, fijne sfeer. De reservering via Iens was helaas niet doorgekomen omdat de baas op vakantie was en de computer uit stond. De kortingsactie (wegens eerste keer boeken via de app) werkte dus ook niet.
Noortje C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goed eten, service kan iets vlotter, maar is erg vriendelijk. Plek waar je lekker lang blijft zitten.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was erg lekker, aubergine met rijst was veel te zout
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten, bediening zeer vriendelijk, enige minpuntje was dat de muziek net even te hard stond.
Chanon V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een echte aanrader. Kaart met bijzondere gevarieerde gerechten. De Shashuka met ei en spinazie is heerlijk. Net als de linzensoep en warme wortelcake. De bediening is ontzettend leuk en attent. Wij zijn sinds vorige maand vaste klant.
Chanon V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk lunch voor 2 personen! Pure gerechten. Lekker en nog gezond ook. Wij gaan hier zeker regelmatig terugkomen. Linzensoep is een aanrader! Maar ook de ei met spinazie en tomaat in een pannetje geserveerd is top. Heb echt zitten genieten. En ook erg belangrijk: koffie was goed van smaak en heet. Bediening super lief. M.a.w. een aanrader! !
Yin K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk eten en veel keuze van veganistische shoarma en bitterballen tot vegetarische shakshuka en allerlei taart. Vriendelijk personeel en prachtige locatie op een hoek waar je een goed zicht hebt op langskomend verkeer. Ik kom hier zeer zeker terug.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het is een fantastische restaurant , prettige bediening en heerlijk eten!
Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige, mediterraanse eetcafé. Aardig personeel en een leuke sfeer. Het eten was heerlijk en er is keuze uit veel veganistische opties. Geen lange wachttijd en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!