Traffic

Stadionweg 255 1076 Amsterdam Nederland Kaart
31-206644474

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Traffic

Traffic is een licht en open eetcafé aan de drukke Stadionweg. Verwacht hier niet veel poespas, maar eerlijke mediterrane gerechten voor een betaalbare prijs. Een greep uit de kaart: hummus, mezze, vegan burgers, eieren in tomatensaus en shakshuka: fris, licht, kruidig en gezond!

Meer informatie over restaurant Traffic

Maandag t/m vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Traffic

Jeremy B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk vegetarisch en vegan eten. Aanrader.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een aanrader! We werden vriendelijk ontvangen en konden zelf een tafeltje uitkiezen. De serveerster gaf ons enkele tips voor gerechten. We hebben haar tips opgevolgd en inderdaad het was allemaal erg lekker. Misschien wel de lekkerste vegan cheesecake die ik ooit heb gehad, zo licht en vol van smaak, en die hummus... Super!
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Leuk tentje! Heerlijk eten, vriendelijk personeel een schappelijke prijs. Inrichting sfeervol, was alleen een beetje koud binnen.
Maar ga zeker nog eens hier eten!
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Zaak is ruim opgezet, eten is lekker (niet al te grote porties). Bij volle zaak en 1 serveerster kan het wat lang duren. Desondanks prima gegeten!
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Inmiddels al meerdere keren erg lekker gegeten en altijd vriendelijk geholpen. Aanrader!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Een gezellig, rustig eetcafé met zálig eten!????????
E. R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wat een fijne avond hebben wij gehad hier! Gezellige ambiance, heerlijk eten, verrukkelijke vegan cheesecake! Echte aanrader. Gastvrouw was wel erg druk, stond alleen, heeft de hele avond gerend om iedereen te bedienen, beetje sneu voor haar. Wij komen zeker nog een keer terug :)
T P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Het eten is lekker - vooral de vegan cheesecake is om je vingers bij op te eten.
Bediening is niet erg oplettend - we hebben geen gelegenheid gehad om een 2e drankje te bestellen. Ook was er vrij veel van het menu niet beschikbaar.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Locatie en het restaurant ziet er goed uit. Het eten is lekker, maar het zijn erg kleine porties voor relatief veel geld. Bediening is wel vriendelijk, maar niet van hoge kwaliteit. Ik had meer verwacht van het restaurant en ben een beetje teleurgesteld weg gegaan.
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gisteren gereserveerd voor vandaag, keurige bevestigings ap, vanavond nog herinnering dat we om 18.00 verwacht werden en bij aankomst was het restaurant gesloten. Echt heel erg balen, sta je dan met je gasten
De tafel van Thea V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hadden gereserveerd via Iens, echter op de deur hing een briefje dat het resaurant gesloten was.....zomaar.raar dat er wel gereserveerd kan worden en dat de mensen die dat doen niet geïnformeerd worden dat het restaurant gesloten is!!
Theo P.
Hoewel wij gereserveerd hadden was het restaurant om 17.00 uur dichtgegaan.
Dus het feest ging niet door.
Zeer onbetrouwbaar en teleurstellend
Kookpunten V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Hele fijne avond gehad met de liefste bediening en lekker vegetarisch eten. Aanrader, ook om even tussendoor de dagsoep te eten met een krantje erbij. Wij komen hier zeker terug.
Pascal P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Eenvoudige restaurant, maar de hummus is lekker, de broodjes ook, en de bediening is attent (maar één persoon voor best veel klanten). De terras is best prettig). Ideaal als je wil iets lekkers en gezond (en vegetarisch, in mijn geval) eten in deze buurt.
Mandy P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Prima eten, maar niet de beste hummus die ik heb gegeten. Inrichting is heel rommelig, prijs/kwaliteit onder de maat. Je krijgt precies wat je bestelt, en dan net voldoende. Vooral wanneer ik mezzes bestel verwacht ik een soort overdaad. Dat was het verre van.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk vegetarisch eten!! Vriendelijk personeel.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Lekker eten, duurde wel lang voor het eten kwam.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker en simple gerechten. Vriendelijke medewerker,
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Moest direct na het verlaten van het restaurant rennen om thuis het toilet tijdig te bereiken. De volgende dag bleek dat mijn collega in mindere mate ook de hele nacht buikkrampen had. Lekker gegeten maar blijkbaar schort het aan hygiëne of bewaard mijn de goederen niet correct of te lang!
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Voor het eerst in deze zaak gegeten, buiten op het levendige terras. Een overzichtelijke kaart met een beperkt aantal simpele gerechten uit het Midden-Oosten en wat dranken. De bediening sprak gebrekkig Engels en had het, net als de kok, duidelijk te druk: we moesten ruim 1/2 uur wachten op onze gerechten. De shakshuka was smakelijk maar had weinig, erg ingedikte saus. De gevulde paprika had een pittige maar verder niet spannende, breiige vulling. De aangekondigde bulgur was couscous en de mungbonen waren niet terug te vinden, evenmin als de paddestoelen. Goed, opgepiept Turks brood en thee in een royaal glas, dat vonden we een pre.
De beloofde Yums-korting kende de bediening niet en werd niet gegeven.
Jj D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Eerlijke en heerlijke vegetarische gerechten. Vers en verfijnd.