Traffic

Stadionweg 255 1076 Amsterdam Nederland Kaart
31-206644474

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Traffic

Traffic is een licht en open eetcafé aan de drukke Stadionweg. Verwacht hier niet veel poespas, maar eerlijke mediterrane gerechten voor een betaalbare prijs. Een greep uit de kaart: hummus, mezze, vegan burgers, eieren in tomatensaus en shakshuka: fris, licht, kruidig en gezond!

Meer informatie over restaurant Traffic

Maandag t/m vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Traffic

daphne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
erg slecht en onaardige bediening! we werden nieteens aangekeken en hebben een halfuur op ons drinken en een uur op ons eten gewacht. Het voelde een beetje alsof we werden genegeerd....
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Helaas veel te lang moeten wachten op het eten, zo'n 50 minuten. Ze hadden toch in ieder geval wat brood kunnen neerzetten.
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Erg goed vegatarisch/vegan restaurant, zelfs als niet vegetariër en liefhebber van vlees heb ik erg genoten van het eten. Enig nadeel van het restaurant was het enorm vieze toilet hierdoor was de eetlust van mijn vrouw enigzins weg.
Francina M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Met familie gaan eten. Klein knus restaurant. Op de hoek van de Sadionweg. Dat het traffic heet kan ik me voorstellen, want een verkeer langs het restaurant. Omdat het ook zo open is zie je van alles langs komen.
De shaksuka met aubergine was heerlijk, moest wel even wennen om te eten uit een klein koekenpan. Ander hoofdgerecht was veganistische shoarma, ik vond het redelijk maar mijn tafelgenoot vond het heerlijk. Het dessert, de cheese cake was erg zoet en de brownies was redelijk. Al met al een leuke avond gehad met goede service.
Myrte H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heel knus en gezellig, de worteltaart werd warm geserveerd, heerlijk! Ook de aubergine was echt verrukkelijk, ik kom hier zeker terug.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker gegeten, fijne sfeer. De reservering via Iens was helaas niet doorgekomen omdat de baas op vakantie was en de computer uit stond. De kortingsactie (wegens eerste keer boeken via de app) werkte dus ook niet.
Noortje C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goed eten, service kan iets vlotter, maar is erg vriendelijk. Plek waar je lekker lang blijft zitten.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was erg lekker, aubergine met rijst was veel te zout
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten, bediening zeer vriendelijk, enige minpuntje was dat de muziek net even te hard stond.
Chanon V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een echte aanrader. Kaart met bijzondere gevarieerde gerechten. De Shashuka met ei en spinazie is heerlijk. Net als de linzensoep en warme wortelcake. De bediening is ontzettend leuk en attent. Wij zijn sinds vorige maand vaste klant.
Chanon V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk lunch voor 2 personen! Pure gerechten. Lekker en nog gezond ook. Wij gaan hier zeker regelmatig terugkomen. Linzensoep is een aanrader! Maar ook de ei met spinazie en tomaat in een pannetje geserveerd is top. Heb echt zitten genieten. En ook erg belangrijk: koffie was goed van smaak en heet. Bediening super lief. M.a.w. een aanrader! !
Yin K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk eten en veel keuze van veganistische shoarma en bitterballen tot vegetarische shakshuka en allerlei taart. Vriendelijk personeel en prachtige locatie op een hoek waar je een goed zicht hebt op langskomend verkeer. Ik kom hier zeer zeker terug.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het is een fantastische restaurant , prettige bediening en heerlijk eten!
Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige, mediterraanse eetcafé. Aardig personeel en een leuke sfeer. Het eten was heerlijk en er is keuze uit veel veganistische opties. Geen lange wachttijd en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Lekker gegeten voor een gunstige prijs. Het eetcafé zit in een leuke buurt op een makkelijk bereikbare locatie (ik kwam van buiten Amsterdam). Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Veel keuze uit allerlei mediterane vegatarische gerechten. De hummus had iets zouter gemogen en met iets minder olie, maar de shashuka met aubergine was heerlijk. Aanrader!
Rinke T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijke gegeten hier! Ontzettend lekkere mezze met allerlei verschillende hapjes en de beste linzensoep die ik ooit heb gegeten. Veel keuze voor veganisten. Mevrouw die ons bediende was zeer vriendelijk. Enige puntje van verbetering de muziek, die niet echt passend was (oude rock). All in all echte aanrader!
koos S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lange wachttijd werd zeer adequaat en op een gastvrije manier opgelost
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Op 14 december samen gegeten bij Traffic. Het restaurant heeft een uitgesproken oosterse vibe met dito muziek, maar is wel heel gemoedelijk en gezellig.

Vriendelijke bediening die ook vlot de bestelling opnam, sowieso wordt er hard gewerkt in de keuken en hoef je niet lang te wachten. Wij deelden een voorgerecht (hummus tahin) en een hoofdgerecht (grote schotel met allerlei hapjes). Het was bijna allemaal ontzettend lekker en goed klaargemaakt. De hummus was precies goed gekruid, niet te overheersend maar wel heel smaakvol. Veel vers brood erbij. De hapjesschotel zal boordevol met allemaal erg lekkere dingen. Als minpuntje kan ik noemen dat de dolme iets te gaar waren, die vielen uit elkaar en hadden geen bite meer. De falafel was daarentegen misschien iets te krokant, had nog iets smeuïger gemogen. Gelukkig maakte de rest dat allemaal goed.

Als toetje nog de (non-vegan) cheesecake genomen, die was zeer geslaagd. Met drankjes erbij (versgeperste jus) en thee toe kwam de rekening op een zeer bescheiden €42. Absoluut waar voor je geld dus!
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lichte inrichting, veel ramen, lekker ontspannen sfeer en bediening. Niets mis mee, maar ook niet bijzonder ingericht. Past perfect bij de kaart: simpele, eerlijke gerechten, vegetarisch of veganistisch, zeer betaalbaar, en goed bereid.
Als voorgerecht een schotel hummus gedeeld: lekker romig, maar niet spannend gekruid. Garnituur van tahin en gekookt ei was lekker. Hoofdgerechten vegan burger, heerlijke eieren in tomatensaus, aubergine uit de oven. Zeer veel waar voor je geld, perfect voor een snelle, lichte en gezonde hap.
Wijn was erg matig, maar bij flink gekruide gerechten en voor deze prijs verwacht ik ook niet heel veel beter. We kregen ongelimiteerd gekoeld kraanwater, en daar word ik heel vrolijk van. Leuke nieuwe tent, ben blij dat er we zijn geweest!
Ze hebben zelf een terras in de zon, maar er is wel erg veel "traffic" op het stadionplein, dus veel lawaai en veel stank. Maar als je daar tegen kunt: prima!
Aman-Mo .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik houd van dit soort eten en ik vond de kwaliteit zeker goed. De hummus met aubergine (zeer goede smaak), tahin en ei was erg lekker. Maar... niemand wil de deur uit met het gevoel bekocht te zijn, dat laat een negatieve nasmaak achter, maar dat is onvermijdelijk met een klein glas wijn wat ook nog eens zeer zuinig gevuld is (2 slokken) voor € 3,50. Echt schandalig. Bij vermelding hiervan bij het betaling van de rekening was de reactie een schaapachtig schouder ophalen..