Traffic Eetcafe

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag Gesloten
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lichte inrichting, veel ramen, lekker ontspannen sfeer en bediening. Niets mis mee, maar ook niet bijzonder ingericht. Past perfect bij de kaart: simpele, eerlijke gerechten, vegetarisch of veganistisch, zeer betaalbaar, en goed bereid.
Als voorgerecht een schotel hummus gedeeld: lekker romig, maar niet spannend gekruid. Garnituur van tahin en gekookt ei was lekker. Hoofdgerechten vegan burger, heerlijke eieren in tomatensaus, aubergine uit de oven. Zeer veel waar voor je geld, perfect voor een snelle, lichte en gezonde hap.
Wijn was erg matig, maar bij flink gekruide gerechten en voor deze prijs verwacht ik ook niet heel veel beter. We kregen ongelimiteerd gekoeld kraanwater, en daar word ik heel vrolijk van. Leuke nieuwe tent, ben blij dat er we zijn geweest!
Ze hebben zelf een terras in de zon, maar er is wel erg veel "traffic" op het stadionplein, dus veel lawaai en veel stank. Maar als je daar tegen kunt: prima!
Aman-Mo .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik houd van dit soort eten en ik vond de kwaliteit zeker goed. De hummus met aubergine (zeer goede smaak), tahin en ei was erg lekker. Maar... niemand wil de deur uit met het gevoel bekocht te zijn, dat laat een negatieve nasmaak achter, maar dat is onvermijdelijk met een klein glas wijn wat ook nog eens zeer zuinig gevuld is (2 slokken) voor € 3,50. Echt schandalig. Bij vermelding hiervan bij het betaling van de rekening was de reactie een schaapachtig schouder ophalen..
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Allemaal negens en tienen hier. Tijd voor wat relativering. We hadden een mezze met brood voor 15 euro, mijn vrouw vervolgens een shakshuka (10 euro) en ik falafel met friet en salade (15 euro).
De mezze met brood waren lekker. Als Israël-gangers en hummus-liefhebbers zeggen wij: een 7.5. De shakshuka met aubergine was uitstekend: de gepocheerde eieren waren nog zacht, net als de aubergine. Mijn falafel met friet en salade was daarentegen echt niets bijzonders. Om te beginnen was de salade vergeten, bedacht ik me halverwege de maaltijd pas. Ten tweede was de falafel heel doorsnee. En ten derde was het gerecht niet in balans. Brood en patat lijken te veel op elkaar (koolhydraten, droog, neutrale smaak). Ik zou zeggen: kies voor een van beide en doe er in elk geval wat lekkere garnituur bij, dat maakt het geheel frisser. Denk aan tomaat, peterselie, koriander, uitjes, sauzen. Dit, gecombineerd met de mijns inziens vrij middelmatige hummus, maakte het gerecht droog, zwaar en saai. Bovendien staat het voor maar liefst 15 euro op de kaart, wat echt te duur is.
Toen we de rekening wilde corrigeren voor de niet geleverde salade, begon de eigenaar ook nog eens moeilijk te doen. Zeer onterecht. Hij zou eerder excuses moeten aanbieden.
De minpunten hebben hier wat meer ruimte gekregen dan de pluspunten, maar laat ze even zwaar wegen. Eindoordeel: een behoorlijke hummustent, maar (nog) zeker niet uitzonderlijk.
Tillyv .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
De gastheer is een heel rustige en sympathieke man, met duidelijk liefde voor lekker en puur eten. Ik hou van goed eten, ben geen vegetariër, wel gewend aan regelmatig zonder vlees. Had heerlijke shakshuka voor lunch. Daarnaast kreeg ik spontaan van alles te proeven: een heerlijk huisgemaakt drankje van amandelmelk met dadel, verschillende soorten vers gemaakte hummus en ook nog zaaalig gekruide linzen (speciaal kruidenmengsel uit Israel, helaas niet te krijgen anders zou ik het zelf willen maken). Dit alles in een fijne lichte ruimte, erg aangename en ontspannen sfeer, mooie muziek op de achtergrond, op een prettig bedrijvig punt. Voor mij leuk om te zitten, ondertussen wat naar buiten te kijken en lekker te werken. Hier kun je ervaren dat het klopt wat Ottolenghi zegt: groente genoeg om héél lekker te koken!
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zojuist een verjaardag gevierd met 15 gasten bij Traffic Vegetarian & Mediterranean eetcafé. De sfeer was top, het eten (wel 7 soorten salades, falafel,brood, olijven,) subliem, en de cheesecake (ipv zuivel met soja)...daar hebben wij onze vingers bij afgelikt! Een aanrader voor iedereen die houdt van lekker en gezond en gezellig!
Gallid B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Leuke en schone zaak met goede personeel, had laatst shakshuka met mijn vriendin gegeten en zij ging voor de vegan shoarma, verbluffend lekker dat je niet gelooft dat t vegan is! ;)
#Recommnded!?
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten! Sinds kort serveren ze hier uitsluitend vegetarische Midden-Oosten eten. Als je met meerdere personen bent kun je veel kleine gerechten bestellen en genieten van de verschillende smaken. De linzensoep was heerlijk en goed gekruid. De hummus met foel (Egyptische tuinbonen) was lekker gekruid en smeuïg, de shakshuka met gepocheerd ei was erg lekker en met genoeg olijfolie erbij zonder erin te verzuipen. Én als slotstuk van de maaltijd aten we een heerlijk bereidde vegetarische shoarma (leek wel zachte kip) met nog enkele salades, pickles en brood erbij! Al met al; we hebben hier smakelijk gegeten en komen hier zeker terug. Een aanwinst voor de buurt!!

Ook wil ik nog wat meer vertellen o.a. over het eetcafé zelf. Het is een aardige locatie met rustige muziek op de achtergrond. Een prettige bediening met verstand van eten. Het eten is met liefde bereidt, subtiel gekruid en alles is vers én dat proef je. Sommige producten zijn biologisch; waaronder een witte- en rode wijn. De prijs-kwaliteitverhouding is perfect. Je betaalt hier een mooie prijs voor smaakvol en puur eten. Een aanrader!
Yair A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Het eten was heel lekker, in het bijzonder de hoemoes met falafel en de sabich was te gek. De sfeer in het restaurant is speciaal. De muziek is ook aangenaam. Ik kom zeker terug!
Laurent2016 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
We houden erg van de keuken uit het Midden-Oosten en waren blij verrast dit restaurantje te vinden. Helaas viel alles tegen: de mezze en hummus zijn gewoon ver beneden standaard. Iedere mezze heeft een zure zweem over zich. De bediening was onvriendelijk. Een vraag of de keuken rekening wil houden met zwangerschap wordt afgedaan met 'zwanger is geen ziekte'. Het eten is overprijsd.
Katy5 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Traffic! Het menu is vegetarisch en op het Midden-Oosten georiënteerd. Alle ingrediënten zijn biologisch. Goede bediening en fijne sfeer. Zeker een aanrader!
Dieuwertje06 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
De verbouwing en nieuwe kaart hebben Traffic goed gedaan en gelukkig is de vetrouwede knusheid gebleven. Ik ben niet vegetarisch maar ik heb toch ontzettend genoten van de verschillende hapjes. Met name de vegetarische shoarma en quinoasalade waren erg lekker. Ook de biologische wijn is heel goed. Echt een aanrader als je voor weinig geld een gezellige en gezonde avond wilt hebben.
Helga03 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Vorige week ben ik hier geweest voor de lunch en gekozen voor één van de Mezzes. Leuk zo'n proeverij van verschillende gerechten. Met name de hummus zonder hummus en de baba ganoush waren erg lekker. Alles is uit eigen keuken en veel is biologisch. Ook de wijn. Volgende keer als ik hier kom voor het diner, ga ik zeker voor de vegetarische shoarma! De beniening was goed en vriendelijk.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Erg lekker gegeten in dit onlangs heropende eetcafé. De kaart is geheel vegetarisch en georiënteerd op het Midden-Oosten, wat mij als vegetariër erg blij maakt. Voor vleeseters is er het alternatief van de vegetarische shoarma, die mijn vriendin erg lekker vond. Daarnaast worden de gerechten vers bereid in de keuken, wat wij zeker konden proeven. Kortom: een aanrader. P.S. Het café leent zich uitstekend voor een gezellige borrelavond.
Mariette G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Afgelopen zondag zijn we na de heropening weer in dit gezellige buurtcafé gaan eten. Interieur en kaart bleken een make-over te hebben gehad.
Wie lekker Midden-Oosters wil eten, maar eens wat anders wil dan shoarma en falafel, raad ik zeker dit eetcafe aan. Mijn favorieten zijn de shakshuka en de sabich en die smaakten nog steeds even goed. Als proefje van de nieuwe kaart kregen we erbij wat hummus van courgette en een aubergine smeersel met zelfgemaakt brood.

Brian68 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Knus restaurantje, omspannen en bescheiden sfeer. Ik heb er goed gegeten, verscheidene hapjes. De hummus en de koolsalade waren erg goed, een echte aanrader.
Het is weer eens iets anders en het zet mij aan om thuis te gaan experimenteren met een aantal gerechten die ik geserveerd kreeg.
Kit1977 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Traffic eetcafé , de kaart is sinds kort vegetarisch en de heerlijke hamburger is van de kaart, maar de linzensoep, humus, falafel en andere heerlijke gerechten zijn er nog.