Tr3s Tapas & Winebar

7,2

Jouw recensie over het restaurant Tr3s Tapas & Winebar

Madelon D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten met familie. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het is een leuk concept en komen hier zeer zeker vaker eten.
Simone O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was een hele leuke avond met erg vriendelijke bediening die makkelijk aanspreekbaar was om een nieuwe ronde te bestellen. Erg genoten van alle heerlijke hapjes!
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Eten was heerlijk en het restaurant zag er tip top uit. Het personeel was echter een beetje lauw en niet heel klantvriendelijk...
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Kleine kaart, wel lekker. Inrichting bestaat uit "harde" materialen waardoor akoestiek niet prettig is. Hoe drukker het werk, hoe lawaaieriger.
Bediening was vriendelijk en vlot
Judith2169 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Diverse keren gegeten. Eten is lekker maar service wisselend. Of er wordt een vergaderzaal gereed gemaakt en luister je heel je diner naar schuivende tafels en stoel. Er wat van zeggen heeft niet zo veel zin. Of het is zo donker dat je niet ziet wat er op je bord ligt. Ook wordt er karig geschonken, je ziet nog net de bodem niet( wijn) Het dessert wordt tegenwoordig op een te klein bord geserveerd. Ziet er voor het oog niet uit.
Diederik S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Twee keer wezen eten hier, en dezelfde ervaring. Kwaliteit van het eten is erg goed! Maar de uitleg van het concept, het drinken en het eten laat erg lang op zich wachten! Verder is het erg heet binnen in het gebouw! En om half 8 al moeten vertellen dat bepaalde gerechten op zijn, lijkt mij wel erg vroeg op de avond!! Jammer! Ik weet niet of we hier nog een 3de keer komen.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hadden een tafel gereserveerd voor negen personen in dit mooi gelegen restaurant in de binnenstad van Tiel. Men gaf bij de reservering aan dat bij een reservering vanaf zeven personen gebruik moet worden gemaakt van een arrangement wat bestond uit drie rondes tapas door de keuken geselecteerd. Begrijpelijk, maar een beetje meer variëteit aan gerechten had ik wel op prijs gesteld. Veel gefrituurde gerechten kregen wij voorgeschoteld. Daarnaast waren bepaalde gerechten wel erg zoutig. De overige gerechten smaakten aardig, maar zeker niet super. Locatie van het restaurant is erg mooi en de bediening was zeer vriendelijk.
Nancy T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ons favoriete restaurant! Heerlijk eten en super bediening! Vooral Daniëlle doet het erg leuk. Het eten is super vers en dat proef je
Dikke aanrader!
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Dit weekend lekker tapas bij Tres Tiel gegeten. Toen we binnen waren werd meteen onze jassen aangenomen en toen we zaten weed het tapasconcept uitgelegd. De gerechtjes waren kwalitatief goed vooral de kipreepjes, lamsvlees, biefstuk en de pincho met tartaar van carpaccio waren verrassend lekker. De bediening was attent, behalve op dankgebied, lege glazen werden pas laat opgemerkt. Het restaurant bevind zich wel in heel sfeervol gebouw en ligt erg mooi aan de dijk, dus zeker een aanrader.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Dit is geen Tapas, maar massa voedsel. Eerst maar het positieve. Bediening was vriendelijk, mooie zaak, maar gehorig.
Over het eten kan ik weinig positiefs zeggen.
Coquilles met spek: veel te dikke en zoute spek, coquilles niet te proeven.
Champignons met blauwe kaas: champignons uit blik
Pinchos: een toastje kan ik thuis ook klaarmaken. Dat moet stokbrood zijn, waarbij tonijn en carpaccio nagenoeg hetzelfde leken.
Spare ribs: vrij droog en geen marinade te proeven.
Patatas bravas: GEFRITUURD!!! met beetje mayo en ketchup. Dan ga ik wel nar een snackbar.
Jalapeno met kaas: Alweer gefrituurd met een kortstje, niet lekker.
Ossehaaspuntjes en biefstuk: taai.
Gerookte kipfilet was een plakje kipfilet, zoals ik ze ook bij de supermarkt haal op een bedje van zure sla.
Gamba's lagen in een waterige geheel, zonder smaak.
Pulled pork burger: veel saus en koolsalade, zodat het een vochtig broodje werd.

Ik vind het jammer want een tapas-restaurant kan best een verrijking zijn, maar op deze wijze raad ik het iedereen af, nog afgezien dat de prijs de kwaliteit geen recht doet. Immers moet men voor drankjes én nagerecht nog een flink bedrag neerleggen..
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
jammer zo'n mooie zaak vreselijke herrie ook van schuivende stoelen boven eten ronduit slecht bediening 3 keer moeten helen tussen de gangen in veel te lang duren voor ons niet meer.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
We hebben hier op een woensdagavond ontzettend goed gegeten. Behalve de nacho's (die wat simpel waren) waren alle gerechtjes zalig. Het vlees mals en goed op temperatuur, de groenten knapperig en de sausjes smaakvol. We kregen niet het idee dat er iets uit potjes of zakjes kwam.

Er staan zoveel lekkere gerechten op de kaart en we hebben niet eens alles kunnen proeven.

De ambiance is erg sfeervol. Het past precies bij het knusse pandje. Reserveren is een pré, want het is hier altijd vol. Zelfs op maandagavond.

In mei gaat het restaurant verhuizen naar een nieuw (groter) pand net buiten het stadscentrum en we hopen van harte dat dit een goede keuze is. Wij denken dat je dit concept op deze locatie beter zo kunt houden.
John_2702 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Enorm terleurstellend! De tapas lijken in de verste verte niet op tapas. De vlees hapjes (kip, gehakt) worden overgoten met een standaard Dorito dipsaus uit een potje! Zo'n beetje alle tapas waren niet lekker. Het wachten tussen de gerechten duurde veel te lang! Dat is denken wij ook een beetje bewust zodat je niet te veel kan eten! De stokbrood was wel goed!
De bediening was verder wel goed! Met name het meisje met haar naam op d'r arm! Fantastische energie had zij!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
lekker gegeten genoeg variatie vriendelijke bediening, kreeg uitleg wat het allemaal was.
gewoon goed zoals je van een tapas restaurant verwachten mag.