Tr3s Tapas & Winebar

6,3
7,1
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Dit is geen Tapas, maar massa voedsel. Eerst maar het positieve. Bediening was vriendelijk, mooie zaak, maar gehorig.
Over het eten kan ik weinig positiefs zeggen.
Coquilles met spek: veel te dikke en zoute spek, coquilles niet te proeven.
Champignons met blauwe kaas: champignons uit blik
Pinchos: een toastje kan ik thuis ook klaarmaken. Dat moet stokbrood zijn, waarbij tonijn en carpaccio nagenoeg hetzelfde leken.
Spare ribs: vrij droog en geen marinade te proeven.
Patatas bravas: GEFRITUURD!!! met beetje mayo en ketchup. Dan ga ik wel nar een snackbar.
Jalapeno met kaas: Alweer gefrituurd met een kortstje, niet lekker.
Ossehaaspuntjes en biefstuk: taai.
Gerookte kipfilet was een plakje kipfilet, zoals ik ze ook bij de supermarkt haal op een bedje van zure sla.
Gamba's lagen in een waterige geheel, zonder smaak.
Pulled pork burger: veel saus en koolsalade, zodat het een vochtig broodje werd.

Ik vind het jammer want een tapas-restaurant kan best een verrijking zijn, maar op deze wijze raad ik het iedereen af, nog afgezien dat de prijs de kwaliteit geen recht doet. Immers moet men voor drankjes én nagerecht nog een flink bedrag neerleggen..
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
jammer zo'n mooie zaak vreselijke herrie ook van schuivende stoelen boven eten ronduit slecht bediening 3 keer moeten helen tussen de gangen in veel te lang duren voor ons niet meer.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
We hebben hier op een woensdagavond ontzettend goed gegeten. Behalve de nacho's (die wat simpel waren) waren alle gerechtjes zalig. Het vlees mals en goed op temperatuur, de groenten knapperig en de sausjes smaakvol. We kregen niet het idee dat er iets uit potjes of zakjes kwam.

Er staan zoveel lekkere gerechten op de kaart en we hebben niet eens alles kunnen proeven.

De ambiance is erg sfeervol. Het past precies bij het knusse pandje. Reserveren is een pré, want het is hier altijd vol. Zelfs op maandagavond.

In mei gaat het restaurant verhuizen naar een nieuw (groter) pand net buiten het stadscentrum en we hopen van harte dat dit een goede keuze is. Wij denken dat je dit concept op deze locatie beter zo kunt houden.
John_2702 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Enorm terleurstellend! De tapas lijken in de verste verte niet op tapas. De vlees hapjes (kip, gehakt) worden overgoten met een standaard Dorito dipsaus uit een potje! Zo'n beetje alle tapas waren niet lekker. Het wachten tussen de gerechten duurde veel te lang! Dat is denken wij ook een beetje bewust zodat je niet te veel kan eten! De stokbrood was wel goed!
De bediening was verder wel goed! Met name het meisje met haar naam op d'r arm! Fantastische energie had zij!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
lekker gegeten genoeg variatie vriendelijke bediening, kreeg uitleg wat het allemaal was.
gewoon goed zoals je van een tapas restaurant verwachten mag.