TR&TA

6,4
7,1
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Meerdere keren gegeten in dit restaurant.
Eerste 2 keren was het lekker eten.
Keren daarna ronduit dramatisch, wegens problemen met het eten en de hygiëne binnen het restaurant.
Service n.a.v. deze voorvallen was schandalig.

Hier komen we absoluut nooit meer terug!
Belfleur .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag heb ik er gegeten. Ik ben echt een sushi liefhebster en dit viel mij dus erg tegen. We gingen om 20.30 uur eten. Het eten was niet lekker. De bediening was erg traag. Op een gegeven moment zaten we gewoon te wachten. Niemand kwam vragen of we iets wilden eten of drinken. Ze waren de tafels al aan het opruimen. Ik vroeg om een ober hoe het zat met onze bestelling van 3e ronde. Hij dacht dat we het gehad hadden. Ik zei dat we al een 1 uur zaten te wachten. Daarna werden we binnen 10 min. geholpen. We hadden de 4e ronde ook gehad maar hadden eigenlijk ook geen zin meer. Ik heb mijn ongenoegen duidelijk geuit. Dat we er va 20.30 uur zaten en om 22.45 pas de derde ronde kregen. Ze zijn ons simpelweg vergeten. Ik kreeg de verontschuldigingen van de ober maar meer zat er niet in. Ik vond het schandalig. Ik heb de volle prijs betaald voor het eten wat m.i. niet eens lekker was en waarop we sowieso heel lang gewacht hebben. Ze mogen best efficiënter werken. Ik vind dat ze de klachten ook serieus moeten nemen en er beter mee moeten omgaan. Ik ga er nooit meer heen!
Janou .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Ik heb twee keer bij Tr&nta gegeten, de eerste keer was het heerlijk, de tweede keer was het matig tot slecht. Niks is zo vervelend als een restaurant die geen kwaliteit weet vast te houden. Het lekkerste gerecht van de eerste keer, was de grootste teleurstelling van de tweede avond, dit was de bief tereyaki. Terwijl het vlees de eerste keer heerlijk mals was, had het de tweede keer niet eens de structuur van bief, het leek wel rubber! De overige gerechten waren matig bereid. De bediening en het interieur daarentegen waren prima. Hoe dan ook ik kom hier nooit meer terug!
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Met vrienden een erg gezellige avond gehad, met zeer smakelijk eten in een mooie omgeving.
Veel keuze en goede presentatie.
Bediening vriendelijk maar niet erg professioneel; zou beter kunnen.
Zeer aan te bevelen!!!!
EdithSlo .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
In de slechte recensies kon ik me niet echt herkennen. We hebben hier drie keer gegeten. Wij vonden het eten heerlijk en echt heel lang hebben we ook niet hoeven wachten. Misschien dat het scheelt als de eigenaar niet steeds andere, onervaren scholieren aanneemt voor de bediening.
De laatste keer dat we hier aten was met kerst maar helaas was er toen verder weinig extra's geboden om de kerstsfeer te verhogen. Maar ook toen gewoon lekker gegeten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Voor het eerst een all you can eat gedaan en wat jammer. De slibtong was te lang gebakken, de kip dumpling in oude olie gebakken, de sushi rijst was te papperig, de beef tereyaki was taai en ga zo maar door. We moesten enorm lang wachten: we kregen bv een schaaltje met twee garnalen en een half uur later nog een kommetje misosoep etc. (we waren met twee personen) Ik heb het aangegeven en het antwoord was dat het erg druk was en er om die reden wat mis ging. Wel lekker was het groene thee ijs en de bediening was ondanks de onervarenheid wel vriendelijk.
J85 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Lekker Japans eten voor niet te veel geld. Sushi is super! Oo de sashimi. Eten is netjes bereid en moet zeggen dat ik na de negatieve reacties over dit restaurant wel tevreden ben, al mag de bediening ietsjes enthousiaster. Van de menukaart: Nummer 21, 41, 47 en 52 vind ik een aanrader.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
we gaan regelmatig eten bij trenta. Ik vind de kwaliteit van het eten prima. In de bediening wil het inderdaad wel eens misgaan. er wordt wel eens wat vergeten zeker als het drukker is. ik persoonlijk vind het wel prettig als de bediening je wat met rust laat en dat is bij trenta dit in tegenstelling tot het andere sushi restaurant in sittard (overigens ook prima eten) maar daar vind ik het opdringen van drank niet erg prettig