Tox Bar

31-519531373

Meer informatie over restaurant Tox Bar

Carel1601 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Goed snel eten tegen een scherpe prijs waar geserveerd wordt met een glimlach. Ligt midden in het centrum van Schier.

De daghap, vandaag botervis met krulfrieten en salade, kost een tientje. Saté Mareike, lekker gemarineerd en met goede satesaus, kost 12 euro. Allemaal goed geprijsd dus.

Poffertjes met slagroom en smarties voor de kids en alles snel op tafel. Prima concept!
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Neer gestreken in de Tox bar voor de Tox hap, voor nog geen 10 euro een heerlijke maaltijd. Super, wij hadden gemarineerde ossenhaas reepjes, bakje sla, en gedraaide frites. Kan menig restaurant op Schier wat van leren, prijs en juiste kwaliteit.
Jansenhj .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Veel voor weinig , prima prijs kwaliteitsverhouding. Spareribs zijn een aanrader. In vergelijking met veel andere restaurants op Schier echt goed. Alleen jammer als je buiten zit dat je heel dicht op de weg zit
Sanbuthob .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Diverse keren geluncht bij de Toxbar afgelopen vakantie. Leuk terras met mooie nieuwe overkapping. Wij kunnen aanraden: de saté, ook met gewone frietjes, de zalm, mosselen, maar ook de maaltijdsalades of de toxti. Goede kwaliteit, zeer redelijke prijzen. De wijn is prima. Het personeel erg aardig en attent.
Ralingh .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Een dagje Schier sluit je uiteraard af met een hapje eten in het dorp. De Tox Bar leent zich hier goed voor, met haar sfeervolle en zonnige terras aan de voorzijde. De menukaart in combinatie met de daghappen bieden voldoende keuze. We werden vlot bediend en het personeel was enthousiast. We hebben genoten van een lekkere plate. Wat ons betreft een prima prijs-kwaliteit verhouding. En zeker een aanrader, voordat je weer op de boot stapt richting het vaste land.
Brenda86 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Drie keer gegeten in een week tijd. Simpele, maar gewoon goede maaltijden voor een zacht prijsje. Het personeel is jong en soms wat te veel met zichzelf bezig, maar dat doet niet af aan de sfeer. Echt een aanrader!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Vriendelijk personeel wat zichzelf bleef in alle hectiek van 2 voetbalelftallen op deze Hemelvaartsdag.
Men slaagde er bovendien in snel een verrassende daghapvis ( haai) op een net schoongemaakt tafeltje te zetten met niet al te vette curlyfries erbij, hulde !
Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Hier hebben wij de warme maaltijd gegeten 's avonds. Wij zijn een beetje laat gekomen 20:30, maar wij konden toch eten, in extremis. Wij hebben de Angus stek gegeten. Goed bereid rare zoals het gevraagd was. Salade bij en curly frietjes. Het eten was goed maar ook niks bijzonder.Er was dans muziek in de achtergrond want het restaurant wordt een dancing bar 's avonds. Wij moesten op letten want op de pin toestel heeft de jongen 3 keer te veel ingetoetst.
Rpelleboer .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
heerlijk gegeten.de toxburger was voortreffelijk.de volgende dag weer daar gegeten want waarom zou je ergens anders eten als je weet waar het goed is. toen saté en de daghap varkenshaas gehad en ook super. goed eten voor een betaalbare prijs met grote porties.
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Een regenachtige zondag. We werden ontvangen door vriendelijk personeel en kregen gelijk een tafel toegewezen. Eenvoudig eetcafé-voedsel daar hadden we zin in. Nadat we de bestelling hadden doorgegeven, kwam nog iemand informeren of we al een keuze hadden gemaakt. Beter zo dan aan je lot over gelaten te worden. Duurde wel even voordat we de gerechten geserveerd kregen, maar net niet te lang. Tja, dan het eten; twisterfries bij de hoofdgerechten. Beste lekker, maar wel erg zout. Datzelfde gold voor de quiche die behalve naar zout nergens naar smaakte en waarvan het deeg volledig mislukt was. Het vlees van de hamburger was uitstekend en goed gebakken, maar dat brood! De kwaliteit van het afbakbrood was al matig, maar waarom men de moeite niet neemt (en niet alleen hier) zo'n afbakbrood ook echt af te bakken? Een ongare deegbal. Jammer. De salade die erbij geserveerd werd, was weer prima.
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
De tox-bar - dat wekte bij ons eerder associaties met 'intoxicatie' dan met een smakelijke hap voor een schappelijke prijs. Zo kan je je vergissen, bij binnenkomst bleek al snel dat de naam was afgeleid van de naam 'Toxopeus', een roemruchte schipper/bewoner van Schiermonnikoog. We kregen een vriendelijke ontvangst van twee jongeheren, en een ruime tafel in eetcafé stijl. De kaart bleek eenvoudig maar degelijk. We beperkten ons na de voorafgaande bitterballen tot één gang, een spies van gegrild rundvlees cq. saté van de haas, begeleid door een karafje huiswijn. Gerechten en wijn bleken van voortreffelijke kwaliteit, als we de prijs daarbij in beschouwing nemen. De begeleidende frites waren perfect, het bakje sla te simpel, met een wat karakterloze dressing. De rundvleesspies bleek nog vrijwel koud van binnen en behoefde wat meer grilltijd. Bij terugkeer bleken ook de frites te zijn vervangen door een nieuwe portie. Kijk, zo hoort het!
De combinatie met de prettige en ontspannen bediening maakten dat we hier met een goed gevoel weggingen - tot de volgende keer!
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Heerlijk gegeten, lekker sfeertje, gezellig! Rundspies was echt perfect! Bediening was vanavond dik in orde, fijn geadviseerd. Wijn proeven geen probleem! Prijs/kwaliteit: prima eetcafé. Heerlijke koffie!
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Na de verbouwing ziet de Tox Bar er van binnen weer keurig uit. Het voorgedeelte is ingericht als een moderne brasserie met bar en in het weekend kun je (in de grote zaal) er nog steeds dansen. Omdat we de laatste boot nog moesten halen, bestelden we in overleg met de zeer attente bediening de vegetarische pasta di mama (tagliatelle met groenten in een roomsaus) en de Tox burger met sla en frites. De gerechten en de consumpties werden vlot gebracht en waren smakelijk en we hadden nog net tijd voor koffie en thee na, voor we snel op de fiets stapten. De prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed, zodat de totale beleving meer dan goed te noemen was!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Gisteren voor het eerst in de vernieuwde Tox Bar gegeten! Wat is het mooi geworden. Super mooie bar, gezellige inrichting en lekker knus doordat ze het achterdeel kunnen afschermen met een wand.

Lekker eetcafe eten met héle lekkere frietjes erbij!

Twee puntjes van aandacht:
- Een aantal tafels staan achter pilaren (vanaf de bar gezien) en daarmee erg uit de loop, probeer hier als bediening op te letten. Nu loopt bediening daar vaak "voorbij".
- Carpaccio vooraf erg lekker. Fijn dat er niet zo'n enorme berg sla op zit. Portie wellicht wat klein en er zat niets van olie/peper/zout op.

Wij komen zeker terug!
Mennoblaauw .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Een prettig eetcafé met een goede daghap - kip met een kerrysaus in dit geval. Lekkere gefrituurde aardappelpuree in spiraalvorm. Het enige wat ik miste was een dressing bij de salade (i.p.v. het bijgeleverde bakje mayo-achtige slasaus). Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding!
Marein26 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Net terug van de Tox Bar. Heerlijk gegeten. Daghap vis of vlees met salade en frietjes. Alles even heerlijk! . Prachtig sfeertje en vriendelijke bediening. Dit alles maakt het voor ons een dikke voldoende.!
Jillian .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Deze tent heeft veel te bieden- terras, veel tafels binnen, sports bar, en 's avonds ook een dansclub. Het heeft een heel moderner eilandse sfeer. Deze plek zou ook geschikt zijn voor een grotere functie/privé party met de mogelijkheid voor een dans vloer. En buiten is het ook leuk gekleed, “restored” stijl buiten
Het personeel was prima en werkte snel. De kaart had wel wat originelere opties (zoals salade met watermeloen en geitenkaas). De gekruide curly friet was een goede verassing, de tonijn steak was ook prima bereid en koste minder dan €10 (dag special). Kortom...het eten was lekker- en goedkoop.
Heleen R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Hoewel de Tox Bar eigenlijk meer een café is (met dansgelegenheid in het weekend) beschikt ze ook over een bescheiden spijskaart. En staat er kennelijk een kok in de keuken die zijn vak kent. De 'vis van de week' was op 13 april in ieder geval prima in orde: lekkere op de huid gebakken heekfilet met een smakelijke witte-wijnsaus, grappige frietjes in een soort krulvorm en een eenvoudige doch prima aangemaakte salade. Dit alles voor zegge en schrijve tien euro per persoon, plus de drank erbij (tip: Paulaner Weizen smaakt uitstekend bij vis). Opgediend door het altijd vriendelijke en opgewekte barpersoneel, in een setting met veel hout en grappige details zoals een echte preekstoel (!).