Over het restaurant TOV

Team Onvergetelijk Verrassend

Team Onvergetelijk Verrassend. Eigenaren Marlies Baken en Roy Strijbos leiden het strak gedirigeerde team van restaurant TOV. Chef-kok Roy weet zijn seizoengerechten spannend te houden met iedere keer weer verrassende presentaties. Vooral opvallend is de live-presentatie van het dessert bij het speciale meergangenmenu Chef’s table. Sommelier Marlies zorgt ervoor dat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Meer informatie over restaurant TOV

Uitmuntend
9,8
9,8
9,4

Jouw recensie over het restaurant TOV

Jan P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten .
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Tja wat moet ik hiervan zeggen. We komen hier al een fors aantal keren terug
e
n het voelt als een warm bad ! Erg vriendelijk en voorkomende mensen. Heeeeel goed eten en de wijn past goed bij de gerechten als je je laat meenemen door een heel enthousiaste wiinadviseur.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Het is altijd een avond genieten als je bij tov bent. Van jas aanpakken tot de lekkerste gerechten en elke keer weer het lekkerste toetje ooit en de koffie is ook geweldig. Een heerlijk avondje met de lieve tot in de puntjes verzorgde verzorging.
Bedankt voor weer een mooie avond met de lekkerste gerechten.
B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
In alle opzichten een feest. Heerlijk eten, verrassende smaken, attente bediening. Een constante hoge kwaliteit.
Tijd voor een ster!
Maarten B.
Het was wederom TOV
A. D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zoals altijd was het voortreffelijk. Geweldige bediening met geweldige gerechten. Heerlijke wijn erbij, kortom een voortreffelijke avond. Wij komen hier al jaren naar volle tevredenheid. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Een beter restaurant kun je in deze omgeving niet vinden.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben rumoerig ingevuld maar dat moet wel in de juiste context gelezen worden.
Het restaurant zat vol dus dan is het al gauw rumoerig.
Marian K.
????????????????????
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Praxhtig restaurant. Voortreffelijk eten. Heerlijke wijnen met een zeer goede uitleg. Bediening helemaal top! Komen zeker weer terug!
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Kwaliteit eten fantastisch en de bediening uitstekend.Enige minpuntje waar TOV niet veel aan kan doen was het publiek.Vlakbij was een tafel met heren die heel luidruchtig waren.We konden ons af en toe niet verstaanbaar maken.Een volgende keer kiezen we voor een ander gedeelte van het restaurant.
D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Al jaren genieten we bij TOV in een perfecte sfeer van voortreffelijk eten, dat ‘Michelinster-waardig’ genoemd mag worden.
Deze keer hebben mijn vrouw en ik genoten van steak tartaar van tonijn, coquilles in een heerlijke smaakcombinatie, red snapper met krokant korstje en weer een verrassend dessert.
Het geheel was gecombineerd met mooie wijnen uit Chili, Zuid Afrika, Frankrijk en Oostenrijk.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij hebben zaterdagavond genoten van een heerlijke avond bij Roy & Marlies en hun fantastische team. Een avond bij Tov staat garant voor een avond vol culinaire verwennerij verzorgd door gepassioneerd en supervriendelijk personeel.
Danja M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Nu voor de 2e keer gegeten, een jaar na elkaar en we werden als bekenden ontvangen. Heel hartelijk en fijne sfeer. En ontzettend lekker eten! Ook het wijnarrangement is erg lekker en met veel kennis gepresenteerd.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ik eet minimaal 120dagen per jaar Buiten de deur maar dit restaurant is van andere klasse. De koks weten de juiste smaken bij elkaar te vinden en de bediening is in staat om de gerechten nog lekkerder te laten smaken. Het bijpassende wijn arrangement begon teleurstellend maar werd werd steeds beter naarmate de avond vorderde. Al met al een zeer goede ervaring.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Onze gasten zijn geen vleeseters maar hebben nergens eerder zo lekker gegeten
Daarnaast is het een voortreffelijke ambiance en fijne bediening in dit restaurant
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We hebben wederom een onvergetelijke avond gehad , zowel qua eten als qua ambiance , fantastisch 4 gangen menu met bijpassende wijnen , en dat alles begeleid door Marlies en haar fantastische team!
Hoger dan 10 is er niet dus bij deze : 10+
W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We hebben weer een fijne avond gehad met heerlijke gerechten. Met verrassende smaken.
Bediening is goed en heerlijk bij passende wijnen.
Gr Peter en Lucie Winters
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Van ontvangst tot aan het vertrek was het een feest. Kan met de beste wil geen min punt vinden. Afstemming van eten en de wijn , uitmuntend. Bediening grote klasse.
W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
weer een bijzonder hartelijke ontvangst: je bent hier welkom, je voelt je ook welkom.
alles wat op tafel komt ziet er heerlijk uit en ís ook heerlijk.
alle ingrediënten voor een geweldige avond.