Over het restaurant TOV

Team Onvergetelijk Verrassend

Team Onvergetelijk Verrassend. Eigenaren Marlies Baken en Roy Strijbos leiden het strak gedirigeerde team van restaurant TOV. Chef-kok Roy weet zijn seizoengerechten spannend te houden met iedere keer weer verrassende presentaties. Vooral opvallend is de live-presentatie van het dessert bij het speciale meergangenmenu Chef’s table. Sommelier Marlies zorgt ervoor dat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Meer informatie over restaurant TOV

Uitmuntend
9,4
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant TOV

Mechteld1954 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was alweer een super avond met een vriendelijke en warme gastvrouw en super medewerkers. Zo vriendelijk.enige minpuntje is :Waarom moet er voor plat water €5.00 betaald worden ??
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima restaurant, eten en sfeer op hoog niveau. Helaas wel nog verbeterpunten. Eerste glas witte wijn was lauw, werd wel een nieuwe voor gegeven. Rommelig bij vertrek.
michel H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zoals altijd weer erg genoten , altijd een feestje om daar te zijn! Verrassingsmenu inclusief wijnarrangement perfect op elkaar afgestemd.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Echt een geweldig restaurant! Beste zaak in wijde omgeving, hier ben je nog echt te gast. Heerlijk eten, maar ook erg gezellige sfeer. Ik ga het liefst morgen weer!
Tot snel!
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Fantastisch! Je wordt echt verwend, van begin tot het eind! Heerlijk eten en fantastische service!
Echt een aanrader!!!
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Dit was niet de eerste keer dat wij bij TOV aten. Wederom een uitstekend service en heerlijk eten. Bij elke gang krijg je uitleg over de gerechten en bijpassende wijnen. Je voelt je op je gemak, men komt op de juiste momenten aan tafel en het tempo wordt goed ingeschat. We zaten van half 8 tot half 12 aan tafel, maar geen moment het gevoel gehad dat we moesten wachten of juist werden weggekeken. Absolute aanrader voor een chic avondje uit eten!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Gezellige gemoedelijke sfeer. Geen haast en een welkom gevoel. Een verrassend menu, de juiste porties en vooral heel erg lekker. En daarbij een wijnarrangement met eveneens verrassende wijnen en ook echt bijzonder mooi afgestemd op het eten. Wij waren met zijn zessen en unaniem van mening meer langs te komen. Super!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Geweldig gegeten en Pregnant proof. Mooie gerechten en bijzondere ambiance. Personeel is erg vriendelijk. Als we weer in de buurt zijn dan gaan we er zeker weer eten.
Vertrouwelijk .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Na 5 jaar niet geweest te zijn, kozen we deze kerst weer voor Tov. Het was wederom weer fantastisch. Wat hebben wij een mooi diner gekregen in een perfecte ambiance. Alles is even smaakvol, wat een fantasie wordt er gebruikt voor een verrassend diner. Ook het bedienend personeel is gewoon goed. Zij geven de finishing toch aan een perfecte avond. De reden dat we 5 jaar niet geweest waren komt omdat het vanaf Haarlem toch een uur rijden is maar dit is geen reden om de volgende keer weer 5 jaar te wachten daar is het Veel te goed voor.
paulien M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Dit blijft een van onze favoriete adressen om lekker uit eten te gaan. Een warm welkom in een mooie locatie. Heerlijke wijn met altijd uitleg erbij en altijd zalig eten.
MariaPP .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op 5 november jl. hier gegeten en het was werkelijk fantastisch. We hadden een 5-gangen menu genomen en elke gang was weer verrassend smakelijk evenals de bijpassende wijnen. Maar wat wel de meeste indruk heeft gemaakt, is de voortreffelijke service. Een echte aanrader.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Ik raad iedereen dit restaurant aan. Top service, top eten!! Chefstable was geweldig. Wij lieten onze voorkeuren weten en er werd hier meteen op in gespeeld! Beste steak tatare ever! :)
EdenSus .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Na een tijdje niet meer bij TOV te hebben gegeten, nu met 3 personen het 7 gangen tasting menu besteld. Als vanouds een perfect opererende gastvrouw Marlies, die blijkbaar meerdere paren ogen en oren heeft en alles opmerkt. Roy kookt en componeert nog beter als bij onze eerdere bezoeken. De samenstelling van het menu en het eveneens bijbestelde wijnarrangement was meer dan uitstekend. Heerlijke combinaties van smaken, texturen, kleuren en temperaturen. Zelf een bliksemsnel gepresenteerd alternatief gerecht voor één van de tafelgenoten, die de Anjou duif niet zo lekker vond was zo goed, dat allen na afsluiting van deze avond unaniem van oordeel waren, dat dit restaurant tot het gilde van Michelin sterrenrestaurants behoort en deze onderscheiding bij de komende uitreikingen niet onthouden mag worden. TOV staat bij ons weer in de top 3 van favorieten. Binnenkort zeker weer.
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op 20 augustus jl. hebben we hier vanwege mijn verjaardag gegeten en daarbij gekozen voor de chef's table inclusief wijnarrangement. Een hele prettige ervaring gehad bij TOV! Hier is een gast nog echt een gast, van binnenkomst tot en met vertrek. Alle gerechten worden met zorg bereid en gepresenteerd. Mooie en zeer passende wijnen bij alle gangen. Onderdeel van de chef's table is dat het dessert letterlijk aan / op tafel wordt bereid, een bijzondere ervaring :-)
De witte en zwarte brigade zijn goed op elkaar afgestemd en de sfeer is erg prettig te noemen. Wat ons betreft zouden heel wat horeca mensen in deze zaak een kijkje kunnen nemen, want zoals men bij TOV de gasten behandeld is uitermate prettig en professioneel. Wij gaan hier zeker nog meerdere keren terug!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
SUNDAY RELOAD! Dat wilden we een keer meemaken, je op een zonnige zondagmiddag heerlijk in de watten laten leggen door het team van TOV. Wij kwamen rond 16.30 uur aan op het gezellige terras, de eerste gasten waren al weg of zaten aan de koffie toe. Het begint namelijk al vanaf 13 uur. Anderen kwamen ook net aan, zo loopt het mooi door de hele middag/avond, heel ongedwongen, geen haast. Vrolijke, gastvrije ontvangst met een heerlijk fris vlierbloesem/gin cocktail. Mooie verse oesters, dat was direct smullen. Toen in alle rust genoten van het reload menu: 4 gangen incl amuses begeleid door een mooi wijnarrangement. Amuses waren zeer verrassend, krokantje gevuld met ganzenlever en steak tartare van watermeloen (!). Smaakbommetjes. 1e gang langzaam gegaarde kabeljauw met olijfolie en crème fraise, verschillende structuren van komkommer en kerrie mayonaise. 2e gang een Argentijnse diepzeegarnaal op kikkererwten gegaard in schaaldiersaus/jus met zeekraal en kruidenolie. Vervolgens mooi gegaarde dry aged beef met verschillende soorten biet. Tot slot een dessert van perzik met vlierbloesem en witte chocolade (of op speciaal verzoek een overheerlijk kaasplankje met 5 soorten bijzondere kazen). Bij dit restaurant voelen we ons echt thuis en zijn we nog nooit teleurgesteld. Het eten, de sfeer en met name ook de ontzettend fijne bediening zijn gewoonweg ongenaakbaar. Prijs/kwaliteit verhouding is top! Deze zaak verdient echt een michelinster! Tot de volgende keer!
Win K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gisteravond waanzinnig lekker gegeten. Je wordt bij binnenkomst al direct zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, we hadden een mooie ruime tafel met z'n 2en en na het menu te hebben bekeken gegaan voor de proeverij. Van alles even de smaken proeven was geweldig. Het een nog lekkerder als het ander met daarbij natuurlijk de uitleg van wat je allemaal gaat proeven. Ook wordt er rekening gehouden met bepaalde wensen, wij bijvoorbeeld 1 persoon geen suiker, waar gewoon een alternatief wordt gemaakt wat ook heerlijk was. Al met al een heerlijk avondje uit.
Pauline- .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met vier vriendinnen een weekendje weg. Door een misverstandje in Schagen terecht gekomen, maar wat een heerlijkheid; restaurant TOV! Dit hadden we niet willen missen! Geweldige gerechten, mooie wijnen en gezellige bediening. Marlies, als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
We hadden het verrassing menu met 4 gangen. Vooral de 2de gang, met kreeft was heerlijk. Zalig sausje erbij.
Dessertwijn paste, m.i., wat minder bij het gerecht.
Verder top!
Hartelijk dank voor uw komst naar ons restaurant en de fijne review!
Goed weekend,
Team TOV
Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Gisteravond bij toeval terecht gekomen in Schagen. Wat een feestje was deze avond, heerlijk gegeten, gedronken en geweldige bediening. Zo hoort een restaurant zich te presenteren. De verhalen bij de gerechten en de wijnen maken het plaatje af. Als je vertelt dat je tussengerecht geïnspireerd is op de ervaringen die je zelf hebt met Azië en wij precies dat gevoel herkennen zit je volgens mij helemaal goed. Als we ooit weer in de buurt zijn komen we zeker terug en als jullie gaan bezorgen in Rotterdam houden wij ons aanbevolen ;-). Bedankt!
Wat super attent dat jullie zo'n leuk bericht plaatsen! Nogmaals erg bedankt voor de spontane komst naar ons restaurant! Fijn weekend! Hartelijke groet Team TOV
Henk4R .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten is super lekker en erg gevarieerd, ook de geselecteerde wijnen zijn tongstrelend met de geserveerde gerechten. De bediening is bijzonder attent en geeft op een charmante wijze uitleg over de gerechten en geselecteerde wijnen. Het tempo mocht wel wat sneller ook al was het een 7 gangen diner toch een beetje rekening houden met de wens van de individuele gast. Een diner over tijdsbestek van 5 uur was voor ons aan de lange kant.
Heel hartelijk dank voor uw review! Team TOV