Over het restaurant TOV

Team Onvergetelijk Verrassend

Team Onvergetelijk Verrassend. Eigenaren Marlies Baken en Roy Strijbos leiden het strak gedirigeerde team van restaurant TOV. Chef-kok Roy weet zijn seizoengerechten spannend te houden met iedere keer weer verrassende presentaties. Vooral opvallend is de live-presentatie van het dessert bij het speciale meergangenmenu Chef’s table. Sommelier Marlies zorgt ervoor dat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Meer informatie over restaurant TOV

Uitmuntend
9,8
9,7
9,6

Jouw recensie over het restaurant TOV

Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Een super restaurant met kundig en zeer vriendelijk personeel. Het eten is verrassend en erg lekker. De kok maakt er een feest van. Zeker aan te raden!
John P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zoals altijd weer een heerlijke avond genieten van de creaties van het team van Tov in Schagen. Heerlijk! Echt een avond uit!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima restaurant.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We zijn geweldig verwend door Roy en Marlies. Speciale menu wensen waren geen probleem. SUPER TOV.
fvdb .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Stijlvolle en hartelijke sfeer. Zeer gastvrij en uitstekende combinatie van gevarieerde en heerlijke gerechten met bijpassende wijnen.
Minke N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Alles was TOP!
Bij TOV is het echt een gezellig avondje uit.
Wij komen snel weer terug.....
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk eten zeer vriendelijke bediening.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Altijd fantastisch eten en geweldige service. Prijs kwaliteit is verder goed te noemen. De gangen zijn constant kunstwerkjes en zelfs als ja een alcoholvrij arrangement neemt wordt dat speciaal gemaakt
Jan Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Alles klopt, van ontvangst tot het vertrek, perfect. Een tip : De akoestiek is voor verbetering vatbaar.
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zoals altijd fantastisch! Heerlijke en lekkere avond uit met zo'n fijne ambiance. Hier word je echt verwend. En Marlies is op en top gastvrouw. Ga snel eten bij TOV!!!
R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Als Nieuwediepers is het toch wel een dingetje om te gaan eten in Schagen terwijl we hier toch goede restaurants hebben.
We hebben ons opgedoft en op weg naar TOV, de ontvangst is gewoon af, zoals het hoort.
Het menu dat we gekozen hebben, doen we in overleg met de uitstekende bediening. De zalm nemen we als voorgerecht (ook dat kan) en een Angus beef als hoofdgerecht het was een feestje, alles met grote creativiteit en zeer smaakvol opgediend.
Het dessert zit vol met allerlei smaakverschillen, gewoon heerlijk.
De amuses die er tussendoor kwamen zijn gewoon zeer apart van smaak en prachtig om te zien, er staat hier een creatieveling in de keuken die zijn vak toch van een aparte kant laat zien. Dat dit zonder Michelinster kan is geweldig, dan blijft het tenminste betaalbaar. Roy & Marlies plus team ga zo door. Groetjes Joop en Tonny
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten. Gezellige drukte in de zaak.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Verrassende gerechten, smakelijk maar weinig keus
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Tov is een geweldig goed restaurant, waar je in een uitstekende ambiance heerlijk kunt eten. Een echte aanrader als je van een fijne keuken houdt.
Derco T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De hoge verwachting is volledig waargemaakt. Fantastisch eten. Zeer vriendelijke en professionele bediening. We hadden de Chef's table wat al een avondvullend programma is. Zeker voor herhaling vatbaar.
W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Ik heb me rot gezocht naar punten om kritiek te kunnen leveren, maar helaas heb geen kunnen sporen.
Een prachtig concept. Ontvangst, bediening, eten, alles tot in puntjes geregeld, VOORTREFFELIJK. Voor HERHALING vatbaar!
HARTLEIJK DANK!
Francis Williams
E-mail: francis947@msn.com
Tel. 0610642309
Tel. Langestraat 8
1781PM Den Helder
Verra1566mtv2 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Zoals al jaren onze ervaring ,in een woord fantastisch, een verwennerij waar je eigenlijk alleen maar van kan dromen ! Absoluut een aanrader voor iedereen die culinair verwend wilt worden.
Henny A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Roy en Marlies hebben culinair genot en gastvrijheid weer prima weten te combineren. Een fantastisch restaurant in de Kop van Noord-Holland c.q. Schagen. Kortom: een absolute aanrader .
Natasja M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben ons laten verrassen door een 5-gangen verrassingsmenu en het was wederom heerlijk.
Wil F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
GEWELDIG!!!!! Wat was het Kerstdiner weer uitstekend verzorgd. De gerechten waren allemaal overheerlijk en zagen er prachtig uit en waren goed geportioneerd. Een groot compliment voor de koks. En wat een gastvrijheid, van Marlies en haar team, menig restaurant kan daar een voorbeeld aan nemen. Allemaal een relaxte houding, vriendelijk, belangstellend en correct. Jullie zijn fantastisch????????