Over het restaurant TOV

Team Onvergetelijk Verrassend

Team Onvergetelijk Verrassend. Eigenaren Marlies Baken en Roy Strijbos leiden het strak gedirigeerde team van restaurant TOV. Chef-kok Roy weet zijn seizoengerechten spannend te houden met iedere keer weer verrassende presentaties. Vooral opvallend is de live-presentatie van het dessert bij het speciale meergangenmenu Chef’s table. Sommelier Marlies zorgt ervoor dat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Meer informatie over restaurant TOV

Uitmuntend
9,6
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant TOV

Gabrielle J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten met prachtige Michelinster opgemaakte gerechten. Er werd erg goed ingespeeld op de feed back dat voor mij de porties iets te groot waren, het was daardoor voor mij precies goed. Zeer vriendelijk en gepassioneerd personeel! Een reden om er nogmaals te gaan eten.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Marlies, Roy en de rest van het team weten als geen ander hoe het werkt. Zij bewijzen ook dat service en gastvrijheid niets met stijfheid te maken heeft die je in sommige sterrenrestaurants ervaart. Het is een feestje om aan de chefs table te zitten en de keuken te bekijken. Verder is het vanaf ontvangst tot vertrek een feestje zowel qua gerechten als de bediening. Gewoon een top tent!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gekozen voor een 3 gangen menu, maar met allerlei amuses tussendoor leek het een 5 gangen menu. Met een zeer voldaan gevoel naar huis gegaan.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Uitstekend menu met heerlijke bijpassende wijnen.
Gezellige en informele sfeer. Is een aanrader.
Zowel bediening als bereiding gerechten van hoog niveau.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
erg lekker gegeten, we hadden de 5 gangen proeferij. fijne relaxte sfeer, fijne bediening, heel gepast, heel vriendelijk en open voor een praatje. samengevat helemaal TOP
Dries V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten met collega's, goede ontvangst, sfeer en service. ..........................................................
Jcs L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker gedineerd met partner en familie. Het verrassingsmenu is altijd een aanrader, met alles er op en er aan, zoals aperitief, amuses, broodjes, diverse soorten wijn en koffie met friandises toe. Service is uitstekend en ambiance ook.
Rens H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Waanzinnig mooie gerechten, die de smaakpapillen orgastronomisch streelden. Heldere presentaties over de wijnen en gerechten. Kortom een aanrader voor een ieder die oog heeft voor kwaliteit.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ontzettend lekker gegeten in een prachtige, ongedwongen en zeer sfeervolle ambiance. De keuken en bediening zijn van een bijzonder hoog niveau.TOV is wat ons betreft een van de beste restaurants van NH.

Jacqueline en Peter
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk verwend!! Een echte aanrader!
Gast1966 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Beste Marlies en Roy en de voltallige staf van TOV,

Heel hartelijk bedankt voor de heerlijke avond die we gisteravond (plus een extra uurtje) bij jullie hebben gehad! Niet alleen wij maar mijn ouders en schoonouders hebben genoten van het heerlijke eten de fantastische wijnen en de ongekende vriendelijkheid ( die mijn vader alleen in Schagen vindt, zegt hij).

De fles wijn die hij zomaar mee kreeg was de grootste verrassing voor hem,!

Wij zijn na 6 maanden weer compleet en weten jullie te vinden! Wie weet maken mijn ouders de reis nog wel een keer want zoals mijn vader gisteren zei: ik had slechts één bijzondere redenen om naar Schagen te reizen, maar het zijn er nu twee geworden!

Heel veel dank ( aan allemaal) en tot snel weer!

Hartelijke groet,
Heleen en Bart
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Deze keer was het mogelijk geworden om een thee- arrangement te hebben. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een top avond gehad! Samen met mijn vriendin genoten van een mooie avond vol heerlijke wijnen en spijzen. We hebben ons later verassen door de keuken (aangegeven dat mijn vriendin overwegend vegetarisch is) we werden beide aangenaam verrast door de keuze van de chef en zijn brigade. De bediening heeft een heel goed luisterend oor en onthoud ook alles van wat er word verteld en gevraagd, we hadden aangegeven dat we wijn liefhebbers zijn en dat we van iets vollere wijnen hielden, ook hier werd heel goed rekening mee gehouden. Voor de liefhebber van heerlijk eten en drinken een echte aanrader!
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We werden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Ze hebben alle aandacht voor je en geven je alle tijd en uitleg die je nodig hebt voor de menukaart. Wij hadden het 3-gangen verrassingsmenu genomen en we hebben echt heerlijk gegeten. Mooie en zeer originele opgediende gerechten die met liefde en zorg zijn bereid. We komen hier zeker nog eens terug!
Brigitte A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten worden op een prachtige wijze geserveerd, het lijkt wel een meesterwerk. Al jaren een top restaurant, altijd weer een zeer geslaagde avond. Chapeau! Het is niet moeilijk om goed te zijn, maar wel te blijven????????
Mildred L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten zijn verrassend en gevarieerd. De gastvrouw is super vriendelijk maar niet opdringerig. Zij heeft veel kennis van wijnen en presenteert de wijnen op mooie wijze. En avond eten bij tov is echt een avond uit en je wordt daarbij heerlijk verwend.
Carin L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wat een fantastisch restaurant! een ware beleving! je voelt je superwelkom en het eten is zeer verassend. Daarnaast een mooie ambiance, dus alle ingrediënten voor een top avond uit.
Mechteld1954 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was alweer een super avond met een vriendelijke en warme gastvrouw en super medewerkers. Zo vriendelijk.enige minpuntje is :Waarom moet er voor plat water €5.00 betaald worden ??
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima restaurant, eten en sfeer op hoog niveau. Helaas wel nog verbeterpunten. Eerste glas witte wijn was lauw, werd wel een nieuwe voor gegeven. Rommelig bij vertrek.
michel H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zoals altijd weer erg genoten , altijd een feestje om daar te zijn! Verrassingsmenu inclusief wijnarrangement perfect op elkaar afgestemd.