Over het restaurant TOV

Team Onvergetelijk Verrassend

Team Onvergetelijk Verrassend. Eigenaren Marlies Baken en Roy Strijbos leiden het strak gedirigeerde team van restaurant TOV. Chef-kok Roy weet zijn seizoengerechten spannend te houden met iedere keer weer verrassende presentaties. Vooral opvallend is de live-presentatie van het dessert bij het speciale meergangenmenu Chef’s table. Sommelier Marlies zorgt ervoor dat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Meer informatie over restaurant TOV

Uitmuntend
9,8
9,8
9,4

Jouw recensie over het restaurant TOV

Jhdebijl D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Marlies is een geweldige gastvrouw en Roy een kok die zijn vak verstaat. En het bedienend personeel is attent en weet wat voor gerechten je worden voorgeschoteld, alsof ze het zelf hebben gemaakt. Ook de jongeman die de wijn inschenkt verteld erover, alsof hij bij de makers ervan stage heeft gelopen. We hebben een hele gezellige en smaakvolle avond gehad. Ingrid en Jaap de Bijl.
A.E. W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een verrassend viergangen menu. Heerlijk gegeten! Prachtige opmaak van de gerechten. Mooie smaakcombinaties. Samen met het wijnarangement met heerlijke passende wijnen. Zeer gastvrij ontvangen. Een ontspannen culinaire avond gehad!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Alleen de coquilles waren wat flauw/vlak van smaak. Overigens van uitstekend verrassingsmenu genoten. Bediening als vanouds top.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Smaakvol lamsvlees mooie opmaak van borden vriendelijke bediening en vooral kwaliteit en prijs verhouding prima! Echt een avondje genieten.
Willem Z.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zoals altijd weer een top avond bij tov. Roy had weer de lekkerste recepten op tafel gezet en Marlies is een top gastvrouw
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De keuken van TOV blijft je steeds weer verrassen door zijn creativiteit en de perfectie waarmee alles wordt bereid en opgediend. Alleen het zien van de gerechten is al een lust voor het oog. Wij kozen wij zonder aarzelen voor het wijnarrangement. Je kunt overigens kiezen tussen een 'groot' en 'klein' wijnarrangement. Per gerecht wordt een door het TOV-team gekozen wijn geschonken. Uit ervaring weten wij hoe goed die bij het gerecht past.
Het door mijn partner gekozen voorgerecht, langoustines, was heerlijk fris en licht van smaak. Haar hoofdgerecht, de dorade was perfect krokant gebakken. Als toetje koos zij voor een dessert, dat smaakte zoals het er uitzag: verrukkelijk.
Mijn voorgerecht, Ierse oesters, werd gekoeld opgediend op een bedje van ijs met een partje citroen en wijnazijn met wat gesnipperde uitjes, smaakte, zoals door Marlies aangekondigd, heerlijk romig. Het hoofdgerecht, lamsvlees uit Nieuw Zeeland, was volmaakt rosé gebakken met een knapperig randje. De kaasplank smaakte volmaakt met een appelwijn die mij heel erg aan Calvados doet denken.
Kortom: bij Marlies en Roy ben je uit eten op een niveau dat een Michelin-ster verdient. En.... die mening is gebaseerd op heel wat jaren eetplezier bij TOV.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Mooi restaurant en bewust gerechten,met international geur en smaak.service ook prima maar niet topper,positive ervaring ,allen te price zien betje te hoog( michelinster niveau) mijn glas heb vingerdruk op,daroom 7.5,volgende keer beter,tot snel
Fedra D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel lekker eten. Super goede bediening. Top restaurant! (kleine tip: ik miste peper om samen met het zout en olijfolie op het broodje te doen)
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Dit restaurant, deze mensen maken de wereld mooier! Een onvergetelijke culinaire belevenis was de chef's table van 18.00 tot 00.30 uur! Never a dull moment.
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Hebben heerlijk gegeten erg leuk de uitleg bij de gerechten en de door passie gedreven persoon die de uitleg over de wijnen en andere drankjes gaf wijnen
en komen zeker weer terug
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Elke keer dat wij hier naar toegaan is het voor ons een feest. We laten ons graag verrassen door Roy en Marlies en kiezen dan het verrassingsmenu van 50 euro. Als ik er aan denk loopt het water al uit mijn mond.
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prima eten, in ons geval vegetarisch en goed personeel. De gerechtjes kwamen eerst wat snel achter elkaar, maar al snel ging het op een tempo die wij prettig vonden. Het alcoholvrije arrangement i.p.v. het wijnarrangement is aanbevelenswaardig! Muziek mag ietsje zachter. We hebben een heel fijne avond gehad.
Hein D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer goede culinaire ervaring. Een aangename ontdekking en de moeite waard.
Warm onthaal en attentvolle bediening.
zeker voor herhaling vatbaar
Nathalie E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Echt erg goed, sfeervol, feest voor de smaakpupillen. Ga zeker weer
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Niets is teveel voor het team van TOV. Zeer lekker menu dat zonder moeite aangepast wordt naar ieders wensen. Zowel naar smaak als kleinere porties voor mijn dochters. Het personeel doet er alles aan om er de perfecte avond van te maken en met de lekkere gerechten uit de keuken slagen ze daar zeker in. Een aanrader waar we zeker nog terug komen!
Amanda M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wachttijd was perfect. Genoten van een heerlijke avond vol smaaksensatie. Bediening is erg gastvrij, vanaf het moment van reserveren.
Marjorie G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hebben weer zooó genoten, een belevenis echt een avond uit.
We hadden het tasting menu echt de ene sensatie na de andere
Marlies is een top gastvrouw.
En de sommelier was geweldig wat een mooie verhalen en uitleg
In één woord TOV
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Compliment !!! Wat restaurant,een topper... 7 gang menu interessant bereid,verse producten en goede smaak,top bedining,paar gerechten kan its warmer zijn! Wij komen terug
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Geweldig avond je uit eten met buitenlandse gasten en alles werd netjes in het Engels verteld, zo wel het menu als wel de geserveerde wijnen!
Het was weer eens Top en Tov!
Bedankt allen voor een geweldige avond!
Robin O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Was fantastisch allemaal. Kan werkelijk geen minpunt bedenken. Kortom; een echte aanrader!