Over het restaurant TOV

Team Onvergetelijk Verrassend

Team Onvergetelijk Verrassend. Eigenaren Marlies Baken en Roy Strijbos leiden het strak gedirigeerde team van restaurant TOV. Chef-kok Roy weet zijn seizoengerechten spannend te houden met iedere keer weer verrassende presentaties. Vooral opvallend is de live-presentatie van het dessert bij het speciale meergangenmenu Chef’s table. Sommelier Marlies zorgt ervoor dat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Meer informatie over restaurant TOV

Uitmuntend
9,9
9,8
9,5

Jouw recensie over het restaurant TOV

Gast1966 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben weer een heerlijke en onvergetelijke culinaire avond gehad! Ontzettend bedankt voor de altijd gastvrije ontvangst en complimenten aan Roy en zijn keukenplieg voor het heerlijke eten!
R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wij hebben ons weer heerlijk laten verrassen met 4 gangen en gerechten van het seizoen. Perfecte smaakcombinaties, mooie presentatie en goed passende en verrassende wijnen. En natuurlijk een fijne ambiance met vriendelijke en zeer attente bediening. We hebben genoten!
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat een topavond hebben we gehad vrijdag! Ontvangst in de tuin met aperitief. Toen het te fris werd iedereen verkast naar binnen, niets was te veel. Mooie gerechten, ook al je geen vlees wil, zelf dan weet de keuken een afwisselend menu te voorschijn te toveren. Als ik dan toch een puntje van (opbouwende) kritiek moet geven. Misschien net een tafeltje te veel neergezet, zowel in de tuin als binnen. Zeker als het niet vol zit, misschien dan toch een tafel weghalen? Maar vooral bedanktRoy, Marlies en brigade, voor de mooie avond die jullie ons gegeven hebben.
EdenSus .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ongelofelijk, hoe Roy en Marlies het voor elkaar krijgen voor € 50,00 pp all inclusive een dermate voortreffelijk menu voor te schotelen inclusief amuses, perfect wijnarrangement, koffie met friandises, werkelijk uniek. Het is dan ook niet verwonderlijk, dat het etablissement nagenoeg geen lege stoelen had. Ten opzichte van onze laatste bezoeken van enige tijd geleden scoort ook de verjongde bediening duidelijk aan oplettendheid en kwaliteit. Het was een genot te observeren, dat het hier in alle opzichten " loopt als een trein". De menukeuze en de smaken waren eveneens van hoog niveau, zodat wij direct een vervolgreservering voor a.s. weekend hebben gemaakt.
Angeline V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Een top (tov) avond gehad met z’n 2, dankzij de top verzorging, heerlijk eten en wijn - door “Marlies & Co”. Zo in de watten gelegd en het menu werd persoonlijk aangepast op onze wensen. Verdient een gouden randje! Bedankt voor de geweldige avond!
Trudy T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Verrassende gerechten, perfect passende wijnen en een warm onthaal. Super
H.R. R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Mooi bereid eten, goede wijnen
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Inmiddels heel wat restaurants bezocht in binnen en buitenland, maar TOV blijft mijn absolute topper! De bijzondere kookkunsten van Roy samen met de zeer vriendelijke en professionele ontvangst van Marlies (en team) maken het voor mij echt elke keer een belevenis.
De prijs voor die kwaliteit is ook nog eens een keer erg schappelijk.
Mariet B.
Super lekker gegeten.
Samen met mijn buurvrouw Greta hebben we een zeer gezellige avond gehad. Er was alle aandacht voor ons en er werd een uitgebreide uitleg over de gerechten en de wijnen gegeven. De eigenaar was geweldig en zeer vriendelijk; het personeel deskundig en ook ontzettend vriendelijk. Alle aandacht voor de gast! Een aangename avond! Zeker een aanrader.
Partoe I.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Afgelopen weekend hebben we met ons team van 18 mensen heerlijk gegeten bij TOV. Wij zaten ivm een vol programma aan een strak schema vast, Marlies en haar team hebben er alles aan gedaan om ons binnen drie uur te voorzien van een verrassend vijf gangen diner met heerlijke wijnen. De service, passie, vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van eten is iets wat ik zelden op dit niveau zie en waar ze in Amsterdam nog wel iets van mogen leren :). Nogmaals dank voor de gastvrijheid Marlies & team!
j.gaarthuis .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Geweldig gegeten, een avondvullend programma wordt perfect uitgevoerd. Ook met een groep van 11 personen is alles prima in orde.
Verona J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zoals altijd geweldig genoten!
Duke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Service en kwaliteit van eten en drinken op een zeer hoog niveau. Fantastische locatie. Een echte aanrader dus gaan we zeker nogmaals bezoeken.
Claartje R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gegeten. Wij zin altijd erg enthousiast over de lekkere verrassende gerechten die heeel licht gekookt zijn,
Dank Marlies en Roy,
Groeten Claartje en Hans
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Persoonlijke aandacht, fantasierijke menu met hoogkwaliteit ingredienten en prachtig gepresenteerd!
Het was weer Top bij Tov! ????
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Weer zó heerlijk gegeten, prachtige smaakcombinaties! Wat ook geweldig was: tot het eind toe buiten in de tuin met dit prachtige weer, het was fantastisch!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten en super bediend
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, interessante gerechten, gepassioneerde bediening en ook veel persoonlijke aandacht. Echt een ervaring, erg genoten!
Rigoletto .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Warme gastvrijheid, prachtige gerechten, mooie wijnen, wal wil een mens nog meer. Een heerlijke avond uit die je niet snel vergeet en doet verlangen naar herhaling.
L.M. I.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het is altijd een feestje om bij Tov te eten