Tout le Monde

Noordweg 19 2641 AJ Pijnacker Nederland Kaart

Over het restaurant Tout le Monde

Feestje? Gezellig avondje aan de bar of lekker een hapje eten in Pijnacker? Bar|Restaurant|Partycentrum Tout le Monde is de plek om gezellig samen te komen met vrienden/familie of collega's.

Achter het pand is voldoende gratis parkeergelegenheid. Ingang is aan de voorzijde van het pand aan de Noordweg.

Wij hopen u snel een keer te mogen verwelkomen.

Meer informatie over restaurant Tout le Monde

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00 op woensdag gesloten.
- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tout le Monde

Jvonne S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten. Mooi gepresenteerd en goede hoeveelheid.
Alleen bediening mag iets vlotter.
Verder heb ik genoten van de avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk eten, aardige bediening.
peter R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Met bon van Gift for you kun niet een twee of driegangen menu kiezen met de bon, maar krijg je korting op de totaalprijs van de rekening! Beetje flauw vonden wij omdat dit niet zo op de site van Gift for You stond genoemd!
Verder ietwat slordige bediening.
Geen drankjes kaart, ook min punt. Het eten was gelukkig wel smakelijk.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima menukaart, niet overdreven, maar met genoeg lekkere gerechten.
Vriendelijk personeel.
Wederom een gezellige avond gehad.
Ga zo door!
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ondanks dat het erg druk was, was de bediening vriendelijk. De wijn was erg lekker en het eten zeer smaakvol. En de inrichting gezellig.
Hermine S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Reservering via Iens kwam aan nadat wij al binnen waren! Slechte zaak; maand geleden gereserveerd! We moesten erg lang wachten op brood met smeersels, wat uiteindelijk tegelijk met hoofdgerecht kwam. Er werd hiervoor excuses gemaakt en niet op de rekening gezet. Verder was alles overheerlijk, goed en netjes bereidt, warm en zeer smakelijk. Bediening zou op zich beter kunnen gezien de drukte. Wat vaker heen en weer lopen door het restaurant, zodat men de bestellingen niet misloopt.
Tanja T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
heerlijk 4 gangen van de chef gegeten, het vlees menu. de service en de de voorgestelde van gastheer Ben waren voortreffelijk. Zeker een aanrader wij gaan vaker.
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik had van social deal een bon je kunt dan niet via Iens reserveren. Even een vraag toevoegen " boekt u via soc. Deal".?
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was wisselend: een tournedos die niet zo mals was, schnitzel te droog, maar kalfssuccade en vis was lekker. Voorgerechten waren (ik weet niet meer wat iedereen had) waren goed. Bediening op zich goed, alleen beetje vreemd dat we moesten vragen om een wijnkoeler, want de fles rose werd zo op tafel gezet. Het restaurant is sfeervol en modern. Je kunt er vooraf ook gezellig borrelen bij de bar.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We aten hier een 4-gangendiner via een internet aanbieding, voor de prijs van EUR 16,75. Voor dit geld biedt Tout le Monde ongekend goede kwaliteit. En met n kleine extra bijdrage wordt t nog beter: bijv. Pata Negra-ham of een malse Bavette. Verwacht hier geen pietepeuterige foody-juweeltjes, maar een netjes opgemaakt bord met eerlijke gerechten van prima kwaliteit met daarbij n schaal heerlijke frieten, sla en majo. Aangename wijnen per glas. De bediening is attent, deskundig en zeer vriendelijk.
Blomb .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wat een verrassing, prettige ontvangst, keurige bediening. We hadden een giftforyou bon en konden gewoon voor de volledige waarde van de kaart kiezen. Zo hoort het.
Mooi opgemaakt, prima kwaliteit. We waren met 4 personen en hadden vier verschillende gerechten. Zeewolf was heerlijk, ossenhaas prima, schnitzel lekker en verrukkelijke kalfssuccade. Grand dessert was wat minder. Had verwacht dat we van alle toetjes een beetje zouden krijgen maar dit waren andere gerechtjes ijs was prima maar de brownie en cheesecake niet bijzonder. Maar de rest zeker voor herhaling vatbaar.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een genot om hier te eten. Een onwijs gezellige bediening voorziet je van het heerlijkste eten. Je voelt je echt gast. Een echte aanrader zijn de garnalen in een overheerlijke saus. Een heel klein minpuntje was dat de vegetarisch quiche wat waterig smaakte. Niet duidelijk of dit Door de champignons kwam. Bij onze vraag of hij dan misschien uit de vriezer kwam werd ontkennend geantwoord. Wij komen hier zeker terug! Overigens ook een hele leuke gelegenheid voor een feest!
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
hier met een social deal gegeten. voelde me bijna bezwaard, zo goedkoop. En eten was echt lekker, bediening aardig en inrichting prima.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
genoten van een lekkere avond uit.
tonijn, steak tartaar, entrecote double en het grand dessert waren top. goede en gezellige service in een mooie en fijne atmosfeer.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gereserveerd met vermelding restaurant card. Kregen een tafeltje toegewezen achterin het restaurant, vlak bij een deur naar een achter gelegen vertrek. Continue tocht en opmerkingen daarover resulteerden niet in een efficiënte aanpak. Ook werd geen ander tafeltje aangeboden, terwijl er genoeg onbezet waren. Dicht er tegen aan, gescheiden door wat houtwerk, stond een ander tafeltje voor 4 personen. De aan dat tafeltje gevoerde gesprekken waren woordelijk te volgen. Automatisch beperk je daardoor ook de eigen conversatie. Vooraf geitenkaas en carpaccio. Niet slecht maar beslist niet bijzonder. Hoofdgerechten Steak Tout le Monde en Kabeljauw waren prima. Royaal friet en groenten erbij geserveerd. Als nagerecht beiden grand dessert. Dat was een teleurstelling. Werd geserveerd op één schaal. Kregen daar aparte bordjes bij. Twee soorten ijs, maar van ieder maar één bolletje. Dus ieder één of beide bolletjes halveren. Je vraagt je af wat geserveerd wordt als maar één van de gasten dit bestelt. De toevoeging 'grand' kan wat ons betreft achterwege blijven. Informele bediening, die ook wat chaotisch overkwam. Vanwege de kou de koffie overgeslagen. Bij vertrek werd in ieder geval één oorzaak van de tocht ontdekt, een op een kier staande voordeur. Dat is 's zomers wellicht nodig, maar niet bij een temperatuur van 9 graden. Bij vertrek klanten en komen en gaan rokers zou hierop wat beter gelet kunnen worden, maar een goede deurdranger lijkt een betere oplossing.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
heerlijk genoten van een zogenaamd shared dining menu voor 2. apperitief met brood en smeersels als binnekomer. voorgerecht op groot bord met sashimi van tonijn, duivelse gamba's, carpaccio en pata negra.
als hoofdgerecht genoten wij van kalfswang, bavette en tongschar met pasta.
als dessert een verrukkelijke cheesecake nog nooit zo lekker geproefd, brownie, chocolade crumble en sorbet van aardbei.

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zondagavond voor het eerst gegeten bij Tout le Monde en dat viel beslist niet tegen. We hadden het driegangendiner met voldoende keuze van gerechten, mooi opgemaakte borden met royale porties. Kleine pauze tussen de gangen ook fijn en de bediening erg prettig en vriendelijk.
Wij komen zeker terug.
mackor .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we onze ledenvergadering gehouden bij Tout le Monde met buffet als afsluiting. Net als voorgaande jaren was alles weer perfect. Het eten en de bediening, uit de kunst. Een aanrader!
Ver. Buurtbus Pijnacker
Gido V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Vandaag (maandag) gegeten. Het was heerlijk rustig. We aten met ze tweeën, en hadden allebij de vangst van de dag(wit vis, soort vergeten)! Was echt heerlijk en tevens vonden wij de Bediening erg aangenaam.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Prima gegeten en een prima bediening. De gamba' s waren lekker pittig, maar niet te. Het vlees was precies goed en zeer smakelijk. Mooie inrichting, prettige sfeer.