Tout le Monde

Noordweg 19 2641 AJ Pijnacker Nederland Kaart

Over het restaurant Tout le Monde

Feestje? Gezellig avondje aan de bar of lekker een hapje eten in Pijnacker? Bar|Restaurant|Partycentrum Tout le Monde is de plek om gezellig samen te komen met vrienden/familie of collega's.

Achter het pand is voldoende gratis parkeergelegenheid. Ingang is aan de voorzijde van het pand aan de Noordweg.

Wij hopen u snel een keer te mogen verwelkomen.

Meer informatie over restaurant Tout le Monde

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00 op woensdag gesloten.
- Diner vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tout le Monde

H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We hebben op zaterdagavond 8 december heerlijk gegeten bij Tout Le Monde. We vonden de bediening erg goed en ze waren gezellig! Ze maakte een praatje en omdat mijn partner zijn diploma getekend heeft, had ik gevraagd aan de bediening of ze een fonteintje op het dessert wou plaatsen, ze wou het en dat waardeerden we allebei erg!

Het eten was erg prima. Prijskwaliteit was erg goed. Heerlijke cava gedronken en rode wijn was ook perfect!

We hebben genoten en we komen daarom graag nog een keer terug! Een dikke 10 verdiend!

Met vriendelijke groet,

Martijn en Sander
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk en super gezellig , prettige prijzen en de sfeer is warm. Niets is hun teveel , de bediening is attent en heel vriendelijk .Vegetarisch neem ik meestal en dat is erg lekker Wij komen hier heel graag!
D.zoutendijk Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Vriendelijke bediening ,prima eten en drinken en kraanwater daar kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen en dikke 9
Tanja T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service in een gezellige atmosfeer.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gisteren weer fantastisch gegeten bij Tout le Monde. Vanwege ons eigen feestje werden we hartelijk ontvangen met een glaasje prosecco. We waren met 5 en wilde graag allemaal de vleesplank. Aangezien deze per 2 personen was kon dit eigenlijk niet, maar dit werd goed opgelost en konden wij met 5 personen genieten van de vleesplank. Heerlijke Rioja wijn erbij. We hebben genoten en voor ons was dit de perfecte afsluiting van een feestelijk weekend.
H P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We werden vriendelijk ontvsngen
De bediening was uitstrkend en het eten ook
Voor herhaling we bevelen het zeker aan
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Tout le monde ligt nou niet op een uitnodigende plek en het terras is zo maar op de stoep gezet. Maar vergis je niet, het is een restaurant waar je gewoon goed kunt eten!
Met vriendelijke en attente bediening en dat is tegenwoordig regelmatig een bonus.

Parkeren voor de deur is wat moeilijk, maar als je het restaurant aan je linkerhand voorbij rijd en je gaat 3 keer links, dan sta je pal bij de achterdeur op het parkeerterrein van de Plus.
We waren met een groep en aten via social deal. We kregen een aparte menukaart met zonder meer interessante keuzes voor 4 gangen, een enkele met bijbetaling.
We kunnen zeggen dat we het merendeel daarvan hebben geproefd, want we waren met 8.
De bijgeschonken witte wijn was gewoon lekker en ook het tempo van de bediening sloot goed aan op ons ritme.
Verrassend was het visgerecht, leuk opgemaakt en lekker. Ook de bijgeserveerde (zelfgemaakte) frites waren zondermeer goed.
De expresso na werd heel correct geserveerd met een glaasje water en bonbons, wat wil je nog meer??
Lindy L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk avondje bij Tout Le Monde. Lekker eten. Carpaccio, Steak en Ibericorack heerlijk.
Gezellig restaurant zeker leuk om eens langs te gaan.
Marie43 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hebben hier een heerlijke steak Tout le Monde gegeten, vlees was super mals. Goede en zeer vriendelijke bediening we komen zeker nog een keer terug!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Prima restaurant. Het eten was erg lekker en vlotte bediening. Inrichting gezellig.
Parkeren gratis aan de pleinzijde. Niet veel plek trouwens.
hpanh21 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Prima gegeten. Jammer dat je niet buiten kan zitten maar hier wordt nog aan gewerkt.
Bediening en service prima.
Komen zeker nog eens .
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en vriendelijke bediening
Tanja T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
heerlijk gegeten met het gezinnetje. erg goede bediening en het eten was ook van een bijzonder hoge kwaliteit.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Mooie entourage. Goed eten en zeer vriendelijke bediening
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vriendelijke ontvangst. Eten erg lekker en goed opgemaakt. Wij hadden gereserveerd op het terras maar helaas was daar alleen maar schaduw. We hadden een andere voorstelling van het terras. Het ligt aan de straat en heeft totaal geen uitstraling. Ik zou op de site het woord terras niet meer vermelden. Verder een fijne avond gehad en we komen zeer zeker weer terug
Helena V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten met 6 personen. Het restaurant was zo goed als vol, maar dit was niet te merken qua bediening en gerechten. Kortom voor herhaling vatbaar.
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
we hebben een gezellige avond gehad. Met een prima bediening en lekkere gerechten!
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het eten was heerlijk.
Alleen kwam er iemand vragen of we stokbrood vooraf wilde. Maar het voorgerecht werd snel gebracht. En toen hadden we nog geen stokbrood.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was weer goed en prima tempo
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Plezierige en nette ambiance. Goede keuken. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!