Tout le Monde

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Catering
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
heerlijk genoten van een zogenaamd shared dining menu voor 2. apperitief met brood en smeersels als binnekomer. voorgerecht op groot bord met sashimi van tonijn, duivelse gamba's, carpaccio en pata negra.
als hoofdgerecht genoten wij van kalfswang, bavette en tongschar met pasta.
als dessert een verrukkelijke cheesecake nog nooit zo lekker geproefd, brownie, chocolade crumble en sorbet van aardbei.

Marian05 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zondagavond voor het eerst gegeten bij Tout le Monde en dat viel beslist niet tegen. We hadden het driegangendiner met voldoende keuze van gerechten, mooi opgemaakte borden met royale porties. Kleine pauze tussen de gangen ook fijn en de bediening erg prettig en vriendelijk.
Wij komen zeker terug.
Mackor .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we onze ledenvergadering gehouden bij Tout le Monde met buffet als afsluiting. Net als voorgaande jaren was alles weer perfect. Het eten en de bediening, uit de kunst. Een aanrader!
Ver. Buurtbus Pijnacker
Gido W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Vandaag (maandag) gegeten. Het was heerlijk rustig. We aten met ze tweeën, en hadden allebij de vangst van de dag(wit vis, soort vergeten)! Was echt heerlijk en tevens vonden wij de Bediening erg aangenaam.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Prima gegeten en een prima bediening. De gamba' s waren lekker pittig, maar niet te. Het vlees was precies goed en zeer smakelijk. Mooie inrichting, prettige sfeer.
Venja2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Helaas maar één vegetarisch gerecht op de kaart, dus geen keuze voor deze groep.
De bediening was niet vriendelijk. Wij hadden om 19.00 uur met een groep van 15 personen afgesproken, na 90 minuten hadden wij nog steeds geen hoofdgerecht. Helaas voor mij geen aanrader.
GradvdMolen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Maar weer eens bij Patrick cs gaan eten, omdat dit verreweg het beste plekje is in Pijnacker.
Ik vnd het oude restaurantgedeelte, ondanks de gedateerdheid, toch net wat meer hebben dan het huidige "Riverdale" interieur. Maar begrijp dat het nu handiger is in de bedrijfsvoering, omdat het nu zowel restaurant als feestzaak kan worden ingedeeld.

Uiteraard begonnen met een van de fameuze portwijnen van sommelier en gastheer Patrick. Na een lekkere uiensoep genoten van een ongelooflijk malse en lekkere hertenrug. Goed wijnadvies erbij, een prachtige Malbec, die niet onderdeed voor een Frans Bordeau Chateau.
De dessertkaart mag wat mij betreft nog wat uitgebreider, weinig keus als je niet voor ijs kiest. Maar alweer een hele mooie eetervaring bij Tout le Monde!
Vdlinden99 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Top gegeten in een gezellig restaurant. Uitstekende kerst buffetten. Wat een culinaire verassing en fijn om hier te komen. Het eten is altijd verrukkelijk en de bediening is erg leuk en attent.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Wij maken soms gebruik van Internet sites, die restaurantvouchers veilen, om kennis te maken met "nieuwe" restaurants. Bij een teleurstelling zijn de kosten dan beperkt. Maar restaurant "Tout le Monde" in Pijnacker, het restaurant waar onze voucher kon worden ingewisseld, was een bezoek waard. Er is beperkte parkeerruimte in de straten rondom het restaurant, maar de buurman van "Tout le Monde" is de "Plus" supermarkt met een uitgebreid parkeerdek op het dak. Hier kan worden geparkeerd, tot de sluitingstijd van het parkeerdek, 20.30 hr. Het restaurant is ruim opgezet met brede paden tussen de tafeltjes. De ontvangst was een beetje onhandig en ongastvrij, maar er trad een verbetering, toen de vaste bediening overnam. We konden kiezen uit een gelimiteerd menu wegens de Internet voucher, maar de keus was toch ruim genoeg. Mijn voorgerecht, zalm, was uitstekend en het hoofdgerecht, schar, was ook goed bereid. Het standaard dessert was Dame Blanche. Hier kan niet veel mee fout, en de portie kon zelfs overvloedig genoemd worden. Aangezien "Tout le Monde" Jupiler bier van de tap schenkt, maakte dit de sessie perfect. Gedurende ons bezoek kwamen er verscheidene families binnen, die duidelijk uit het "dorp" waren en waarvoor het kennelijk niet hun eerste bezoek was. Een goed teken. Ik kan "Tout le Monde" zonder meer aanraden; de bediening kan beter.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Wij hebben op 4/11/2013 hier ons huwelijksdiner gegeven. Omdat mijn man en ik nog nooit bij dit restaurant hadden gegeten zijn we eerst een keer gaan dineren met zijn 2'en. We hadden genoten en na dit diner hebben we direct t diner voor onze dag doorgesproken. Een mooi menu met mogelijkheid voor vlees of vis.
Op de uiteindelijke dag hebben wij genoten van de geweldige service, gastvrijheid en natuurlijk de geweldige smaken uit de keuken. Ons 4-gangen menu bestond uit een vlees ode en vis proeverij, vervolgens op speciaal verzoek een ossenstaart soep welke werd geserveerd ine en champagne flute. Het hoofdgerecht was of een botermalse tournedos of vis (een tongscharfilet en een zeebaars filet). Het dessert was of een sorbet of een chocolade taartje.
Wij hebben genoten als ook onze gasten en wij komen zeker terug.