Tout le Monde

Noordweg 19 2641 AJ Pijnacker Nederland Kaart

Over het restaurant Tout le Monde

Feestje? Gezellig avondje aan de bar of lekker een hapje eten in Pijnacker? Bar|Restaurant|Partycentrum Tout le Monde is de plek om gezellig samen te komen met vrienden/familie of collega's.

Achter het pand is voldoende gratis parkeergelegenheid. Ingang is aan de voorzijde van het pand aan de Noordweg.

Wij hopen u snel een keer te mogen verwelkomen.

Meer informatie over restaurant Tout le Monde

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00 op woensdag gesloten.
- Diner vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tout le Monde

Henk S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vriendelijke ontvangst. Eten erg lekker en goed opgemaakt. Wij hadden gereserveerd op het terras maar helaas was daar alleen maar schaduw. We hadden een andere voorstelling van het terras. Het ligt aan de straat en heeft totaal geen uitstraling. Ik zou op de site het woord terras niet meer vermelden. Verder een fijne avond gehad en we komen zeer zeker weer terug
Helena V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten met 6 personen. Het restaurant was zo goed als vol, maar dit was niet te merken qua bediening en gerechten. Kortom voor herhaling vatbaar.
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
we hebben een gezellige avond gehad. Met een prima bediening en lekkere gerechten!
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het eten was heerlijk.
Alleen kwam er iemand vragen of we stokbrood vooraf wilde. Maar het voorgerecht werd snel gebracht. En toen hadden we nog geen stokbrood.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was weer goed en prima tempo
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Plezierige en nette ambiance. Goede keuken. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten
Goede en vriendelijke bediening
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk en relax gegeten.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten, dit keer met vrienden. we komen zeker terug.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Goed eten, gezellig en aardige bediening.
Jvonne S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten. Mooi gepresenteerd en goede hoeveelheid.
Alleen bediening mag iets vlotter.
Verder heb ik genoten van de avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk eten, aardige bediening.
peter R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Met bon van Gift for you kun niet een twee of driegangen menu kiezen met de bon, maar krijg je korting op de totaalprijs van de rekening! Beetje flauw vonden wij omdat dit niet zo op de site van Gift for You stond genoemd!
Verder ietwat slordige bediening.
Geen drankjes kaart, ook min punt. Het eten was gelukkig wel smakelijk.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima menukaart, niet overdreven, maar met genoeg lekkere gerechten.
Vriendelijk personeel.
Wederom een gezellige avond gehad.
Ga zo door!
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ondanks dat het erg druk was, was de bediening vriendelijk. De wijn was erg lekker en het eten zeer smaakvol. En de inrichting gezellig.
Hermine S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Reservering via Iens kwam aan nadat wij al binnen waren! Slechte zaak; maand geleden gereserveerd! We moesten erg lang wachten op brood met smeersels, wat uiteindelijk tegelijk met hoofdgerecht kwam. Er werd hiervoor excuses gemaakt en niet op de rekening gezet. Verder was alles overheerlijk, goed en netjes bereidt, warm en zeer smakelijk. Bediening zou op zich beter kunnen gezien de drukte. Wat vaker heen en weer lopen door het restaurant, zodat men de bestellingen niet misloopt.
Tanja T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
heerlijk 4 gangen van de chef gegeten, het vlees menu. de service en de de voorgestelde van gastheer Ben waren voortreffelijk. Zeker een aanrader wij gaan vaker.
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was wisselend: een tournedos die niet zo mals was, schnitzel te droog, maar kalfssuccade en vis was lekker. Voorgerechten waren (ik weet niet meer wat iedereen had) waren goed. Bediening op zich goed, alleen beetje vreemd dat we moesten vragen om een wijnkoeler, want de fles rose werd zo op tafel gezet. Het restaurant is sfeervol en modern. Je kunt er vooraf ook gezellig borrelen bij de bar.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We aten hier een 4-gangendiner via een internet aanbieding, voor de prijs van EUR 16,75. Voor dit geld biedt Tout le Monde ongekend goede kwaliteit. En met n kleine extra bijdrage wordt t nog beter: bijv. Pata Negra-ham of een malse Bavette. Verwacht hier geen pietepeuterige foody-juweeltjes, maar een netjes opgemaakt bord met eerlijke gerechten van prima kwaliteit met daarbij n schaal heerlijke frieten, sla en majo. Aangename wijnen per glas. De bediening is attent, deskundig en zeer vriendelijk.
Blomb .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wat een verrassing, prettige ontvangst, keurige bediening. We hadden een giftforyou bon en konden gewoon voor de volledige waarde van de kaart kiezen. Zo hoort het.
Mooi opgemaakt, prima kwaliteit. We waren met 4 personen en hadden vier verschillende gerechten. Zeewolf was heerlijk, ossenhaas prima, schnitzel lekker en verrukkelijke kalfssuccade. Grand dessert was wat minder. Had verwacht dat we van alle toetjes een beetje zouden krijgen maar dit waren andere gerechtjes ijs was prima maar de brownie en cheesecake niet bijzonder. Maar de rest zeker voor herhaling vatbaar.