Tour de France

Spaarne 94 2011 CL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Tour de France

Een tour door Frankrijk

Precies op deze plek stond in de zeventiende eeuw een brouwerij oftewel brasserie, zoals ze het in Frankrijk noemen. Denk je bij Tour de France aan actief sporten, daar is in deze brasserie geen sprake van. Hier maak je een culinaire tour door Frankrijk. Aan tafel ontdek je de beste gerechten uit verschillende streken. In de salon worden culturele avonden gehouden, maar je kunt er ook je eigen soirée dansant organiseren.

Meer informatie over restaurant Tour de France

Bushalte Turfmarkt diverse buslijnen
  • : Parkeergarages "De Appelaar" & "De Kamp" in de nabijheid

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arjen L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het was bijna vermakelijk zoals we werden bediend. toen we binnenkwamen werd ons verbaasd gevraagd of we echt daar moesten zijn. En toen we geen dessert wilden leidde dat eveneens tot hoog opgetrokken wenkbrauwen.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wezen eten met een social deal voucher. Je hebt een beperkte kaart, maar er is voor ieder wat wils. Op het eten was niks aan te merken, maar de wachttijden, drie kwartier op het voorgerecht en een uur op het hoofdgerecht was wel erg lang. De bediening is heel vriendelijk, maar niet erg attent. Geen tafels afruimen, niet alert of er nog wat geschonken kan worden. Voor de prijs kun je er wel heen, maar voor de rest zien ze ons er niet terug.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Fijne avond met vrienden gehad. Kwaliteit voor een goede prijs. Gezellig restaurant. Geen pretenties maar gewoon sfeervol ingericht. Wat vooral opviel is de meer dan goede bediening: zeer fijn en attent personeel zowel flexibel als servicegericht. Veel (goede) wijnen per glas en een heerlijk stuk vlees gehad! Super mals en perfect gebakken. Komen zeker nog terug. Ook voor de lunch!!!!
MC D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Nog maar een paar maanden woonachtig in de buurt. 2x de reservering moeten verzetten maar toch van gekomen en zeker geen spijt. Diverse restaurants in omgeving bezocht maar dit was een waar wij vaker gaan komen. Mooie locatie aan het water waar we, als het mooi weer is, zeker op het terras aan het water gaan relaxen. Restaurant is gezellig en heeft geen standaard inrichting. Prima bediening, erg attent. Voor kinderen aanpassingen in menu's geen probleem. Wij kozen voor de gamba/avocado vooraf en als hoofdgerechten hadden we lamskoteletten. Goede porties en de smaak was heerlijk. Als slot een kaasplateau. Ook hier geen kleine porties. Wij waren verbaasd over de rekening, deze viel erg mee.
MC D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lucy T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Fijne plek aan het Spaarne. Heerlijk gegeten. Spontane en prima bediening. Er hangt een gezellige sfeer in dit restaurant. No nonsense en relaxte sfeer. Als je van lekker eten houdt, een relaxte sfeer en niet duur, raad ik dit restaurant zeker aan
Nourviany V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Via iens bij dit restaurant gekomen, door de goede recensies op iens toch nieuwschierig geworden.Erg onpersoonlijke restaurant. Geen menukaart te vinden in het restaurant, geen bestek en servetten op de tafel. 45 min gewacht op het voorgerecht. 1uur gewacht op ons hoofdgerecht die vervolgens koud was. Haricot verts die bij ons hoofdgerecht hoorde waren eigenlijk diepvries bonen. Niet eens gewacht op het dessert. Uiteindelijk heel ontevredenheid weggegaan. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant. Ik raad dit restaurant daarom ook niet bij anderen aan. Erg betreurenswaardig restaurant
Nourviany V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Via iens bij dit restaurant gekomen. Door de goede recensies op iens toch nieuwschierig geworden.Erg onpersoonlijke restaurant. Geen menukaart te vinden in het restaurant, geen bestek en servetten op de tafel. 45 min gewacht op het voorgerecht. 1uur gewacht op ons hoofdgerecht die vervolgens koud was. Haricot verts die bij ons 8
Lonneke E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Ontvangst was vriendelijk! Kaart wat onduidlijk met veel dag gerechten met dagorijs. toen ik vroeg wat de salade van de dag was, kreeg ik de vraag waar ik trek in had.......waren met 2 kinderen, jongste wilde graag pasta en dat konden ze rgelen, super! Leuk meegedacht wat de kinderen wilde eten. Onze oudste bestelde een hamburger zijn wij uiteindelijk in meegegaan. Bleek niet de betse keus. Weinig smaak, weinig verrassend. Originele prijs 13 euro, prima als er ook wat extra bij zou zitten.....geen aardappeltje, salade of friet. Jammer gemiste kans. Toen ik hier iets over zei kreeg ik korting, prima. Maar had liever lekker gegeten. Als ik de recenties lees, heb ik het idee in een ander restaurant te hebben gegeten. Dit sloeg werkelijk nergens op. Jammer en zonde van mijn geld.
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Na wat "Googlen" hier voor de eerste keer komen eten. Wij vinden dat je bij Tour de France lekker eet, heerlijk wijntje, zeer vriendelijke bediening, gemoedelijkheid alom, heerlijk terras dussss relaxed uit eten voor een goede prijs/ kwaliteit. Je voelt je welkom en gezien. Speciale wensen werden ingevuld. Twee van ons hadden lam, verder een biefstuk en een varkenshaas besteld. Goede porties en bij de koffie kregen we een likeurtje erbij. Prijs/kwaliteit is dik in orde! Complimenten voor het team. Het was boven onze verwachtingen! Komen zeker nog eens terug. Een welgewaardeerde beoordeling.
Arne-Qvigstad M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Terras aan het water, maar er is weinig aan sfeer of aankleding gedaan. De wijn (sauvignon blanc) was goed. De bediening was echter weinig attent, hij leek er niet al te veel zin in te hebben. Hoewel er maar 2 tafels bezet waren op het terras duurde alles best lang. Brood kwam pas laat op tafel, water moesten we nogmaals om vragen. Er was geen menukaart, maar er werden drie voorgerechten (forelmousse, sla of soep) en drie hoofdgerechten (vlees of vis) genoemd. Geen vegetarisch hoofdgerecht. De 'rijk gevulde' maaltijdsalade die we uiteindelijk als hoofdgerecht konden bestellen was erg eenvoudig. Het smaakte op zich redelijk, maar een salade van de albert heijn is rijker gevuld en smaakvoller. Omdat we niet helemaal tevreden waren, kregen we wel korting op de rekening. We kregen ook koffie aangeboden als goedmaker, maar na de salade zijn we echter naar een ander restaurant gegaan voor het toetje en koffie. Geen aanrader.
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik heb hier gisteren heel lekker gegeten met mijn moeder. Vooraf gegratineerde uiensoep gegeten (deze was net klaar dus verser kon niet). Daarna heb ik een gerecht met zakm en lekkere verse salade en aardappels gegeten. En mijn moeder een gerecht met varkenshaas. De bediening is heel ongedwongen en gezellig. Zelf heb ik een restaurantkaart maar zelfs zonder deze kaart hanteert dit restaurant leuke prijzen! Wij komen zeker terug als we weer naar Haarlem gaan.
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een enorm leuk restaurant. Heel lekker gegeten samen met goede wijn. Bediening zoals het hoort. Wij komen zeker snel terug. Au revoir!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vriendelijk ontvangen, ongedwongen sfeer, prima eten in echt Franse sfeer. Wijn per glas maar met de fles op tafel. Helemaal goed en ongedwongen dus.
MMM1968 ..
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk eten, goede wijn, erg hartelijke ontvangst en sfeervolle plek. Dat op een mooie vrijdagavond niet heel veel meer mensen deze fijne Franse brasserie weten te vinden is verbazingwekkend. Het kan haast niet anders dan dat dat vlug verandert.
george52 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vorige week bij Tour de France gegeten.
Tot onze verrassing was onze reservering via Dining city niet bekend bij het restaurant.
Dat was echter geen probleem we waren zeer welkom en kregen direct een fles kraanwater en heerlijk brood geserveerd. Dat noemen wij goede service. Ondanks dat de eigenaar er alleen voor stond, waardoor er flinke wachttijden tussen de gerechten ontstonden, heb we heerlijk gegeten. Het redelijk geprijsde drie gangen menu en de huiswijn zijn zeer aan te bevelen.
MHooiman .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Vorige week hier gegeten. Eerst op het terras aan het Spaarne wat gedronken. Een heerlijke plek om te vertoeven. De bediening in dit restaurant was buitengewoon correct. We hebben besloten om hier te blijven en binnen de menukaart uit te proberen. We waren aangenaam verrast. Kort gezegd: leuke zaak, geweldig terras, vriendelijk personeel en heerlijk eten.
cor R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Tour de France.
Hartelijke ontvangst, deskundige en vriendelijke bediening.
Perfect wijnadvies bij ons verrassingsmenu.
Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.
Simons1970 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Met vijf personen gegeten. Fijne ambiance, gastvrijheid was top, prettige sfeer. Een tafelgenoot heeft een glutenallergie. Dit was van te voren opgegeven en mijn tafelgenoot was zeer tevreden over de wijze hoe hiermee werd omgegaan. Eten was heerlijk. Wij komen terug!