Tour de France

Spaarne 94 2011 CL Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Tour de France

Een tour door Frankrijk

Precies op deze plek stond in de zeventiende eeuw een brouwerij oftewel brasserie, zoals ze het in Frankrijk noemen. Denk je bij Tour de France aan actief sporten, daar is in deze brasserie geen sprake van. Hier maak je een culinaire tour door Frankrijk. Aan tafel ontdek je de beste gerechten uit verschillende streken. In de salon worden culturele avonden gehouden, maar je kunt er ook je eigen soirée dansant organiseren.

Meer informatie over restaurant Tour de France

Bushalte Turfmarkt diverse buslijnen
  • : Parkeergarages "De Appelaar" & "De Kamp" in de nabijheid

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tour de France

Sander O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk eten, goede kaart, prima bediening, leuke eenvoudige inrichting. Wat mij betreft een aanrader. Ik kom graag weer eens terug
Boudewijn K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Geen commentaar, maar wel hadden we het leuk gevonden allerlei dingen te zien van de meest bekende Nederlandse Tour de France wielrenners en natuurlijk ook Mart Smeets. Ik verwacht er dan ook weer met elkaar bij jullie te zijn.
Adrienne H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vriendelijke eigenaar, heerlijk eten, gezellig sfeer. Alles dat je nodig hebt voor een super leuk avond. Wij hebben gebruik maken van de Restaurants Kaart, dus krijgen wij ook een groot korting.
Lars A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke relaxte ontvangst, warme plek aan Het spaarne, ruime keuze uit uitsluitend Franse wijnen, allemaal per glas verkrijgbaar. Kaart die ons erg aansprak, mooi gevulde plank met grote variatie aan gerechten van de kaart. Goed en lekker eten, in mooi tempo gereserveerd, zonder opdringerig te zijn.
Walter - Leann D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heel lang moeten wachten op onze gerechten, kan wel zeggen TE lang. Eten was niet bijzonder. Al met al een teleurstelling. Niet voor herhaling vatbaar.
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
(H)eerlijk en betaalbaar eten, ongedwongen sfeer, zeer gastvrij.
Tip: Neem vooral de bourgondische plank. Zeker een aanrader.
Jannemieke Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer gezellige avond gehad met vrienden. Eten was super lekker en bediening vriendelijk en gastvrij. Een aanrader om een lekker uit eten te gaan met vooraf een borreltje op het terras aan het water.
Cecile S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een vrijdagavond in Frankrijk
We gingen voor een gegratineerde uiensoep, harder en de bourgondische plank. Voordat we onze bestelling hadden doorgegeven kregen we direct stokbrood en water geserveerd. Later bleek dat we hier helemaal niet voor hoefde te betalen!!! De soep is goed op smaak en je proeft dat hij vers gemaakt is. Het is zondermeer een goede soep. In de soep ligt een stokbroodje gegratineerd met heerlijke kaas De hoeveelheid en de smaak zijn meer dan ruim voldoende. Het voorgerecht van de bourgondische plank was subliem. Mijn vriendin had spijt dat ze dit niet had besteld. Allerlei lekkernijen zoals mosterdsoep, heerlijke charcuterie, klein stukje quiche Lorraine, gevulde champignon en bruchette. Zag er goed verzorgd en bourgondisch uit. Het hoofdgerecht harder zag er smaakvol uit en smaakte zoals het eruit zag. Heerlijk! Maar dan de bourgondische plank als hoofdgerecht. Verschillende soorten vlees, zoals een lamsbout, stuk eendenborst, Een frisse salade, verschillende gegrilde groenten, aardappel-pastinaakpuree. Waarschijnlijk ben ik nog vergeten want er lag ook vis op de plank, waarvan ik vergeten ben welke vis. Als nagerecht hebben we allebei een koffie genomen. Bij de koffie serveerden ze allerlei lekkernijen.
Wat wij vooral perfect aan dit restaurant vinden is het gastheerschap. De bediening doet er alles aan om het naar je zin te maken, zonder dat je het gevoel hebt dat ze een extra wijntje willen verkopen. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan schappelijk en voor een avond onthaasten ben je op het juiste adres.
Aanrader; Jazeker
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eerste keer hier gegeten. Het voorgerecht hebben we 1 uur op gewacht ( plateau) daarna gevraagd na 45 min of het hoofdgerecht doorkon. De vis zaten veel graten in, men wist met uitserveren niet welke vis het was. Eend was droog. Crème brulee oké. Maar wat kan daar nis aan gaan.
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vanavond voor het eerst hier gegeten. Verjaardagscadeautje van de kinderen. Voorgerecht verschillende soorten vlees op leuk plateau van leisteen. De kids hadden varkenshaas met kaassaus (verrassend anders), wij mochten genieten van kabeljauw op een bedje van aardappelpuree. Toetje: 3 man de Dame Blanche met koffie en ik mocht gaan genieten van een kaasplateau (die wat mij betreft een 10 krijgt!) Ik lees recensies op Iens over het lange wachten. Wij vinden het juist geweldig dat we mogen genieten van het uit eten gaan! Voor ons is dit dan ook een plus-punt. De wijn was goed, het biertje van manlief excellent. Het eten ver boven gemiddelde en de bediening attent. Er was een iets te lawaaierige vrijgezellen-feestje naast ons en men kwam vragen over we er last van hadden. Echt voor herhaling vatbaar
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezelige sfeer, uitstekende bediening, die alle tijd voor je nam, fijne sfeer. Heerlijk relaxed en het eten en de wijn was uitstekend.
R B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vorige week bij Tour de France gegeten. De ontvangst was zeer hartelijk. De dediening neemt de tijd en komt oprecht geinteresseerd en persoonlijk over. De gerechten waren smakelijk en de wijnen die erbij werden geschonken vonden wij erg goed passen. Chapeau voor de zorg en aandacht. Gr. John en Ria
R B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vorige week bij Tour de France gegeten. De ontvangst was zeer hartelijk. De bediening neemt de tijd en komt oprecht geinteresseerd en persoonlijk over. De gerechten waren smakelijk en de wijnen die erbij werden geschonken vonden wij erg goed passen. Chapeau voor de zorg en aandacht. Gr. John en Ria
Arjen L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het was bijna vermakelijk zoals we werden bediend. toen we binnenkwamen werd ons verbaasd gevraagd of we echt daar moesten zijn. En toen we geen dessert wilden leidde dat eveneens tot hoog opgetrokken wenkbrauwen.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wezen eten met een social deal voucher. Je hebt een beperkte kaart, maar er is voor ieder wat wils. Op het eten was niks aan te merken, maar de wachttijden, drie kwartier op het voorgerecht en een uur op het hoofdgerecht was wel erg lang. De bediening is heel vriendelijk, maar niet erg attent. Geen tafels afruimen, niet alert of er nog wat geschonken kan worden. Voor de prijs kun je er wel heen, maar voor de rest zien ze ons er niet terug.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Fijne avond met vrienden gehad. Kwaliteit voor een goede prijs. Gezellig restaurant. Geen pretenties maar gewoon sfeervol ingericht. Wat vooral opviel is de meer dan goede bediening: zeer fijn en attent personeel zowel flexibel als servicegericht. Veel (goede) wijnen per glas en een heerlijk stuk vlees gehad! Super mals en perfect gebakken. Komen zeker nog terug. Ook voor de lunch!!!!
MC D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Nog maar een paar maanden woonachtig in de buurt. 2x de reservering moeten verzetten maar toch van gekomen en zeker geen spijt. Diverse restaurants in omgeving bezocht maar dit was een waar wij vaker gaan komen. Mooie locatie aan het water waar we, als het mooi weer is, zeker op het terras aan het water gaan relaxen. Restaurant is gezellig en heeft geen standaard inrichting. Prima bediening, erg attent. Voor kinderen aanpassingen in menu's geen probleem. Wij kozen voor de gamba/avocado vooraf en als hoofdgerechten hadden we lamskoteletten. Goede porties en de smaak was heerlijk. Als slot een kaasplateau. Ook hier geen kleine porties. Wij waren verbaasd over de rekening, deze viel erg mee.
MC D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lucy T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Fijne plek aan het Spaarne. Heerlijk gegeten. Spontane en prima bediening. Er hangt een gezellige sfeer in dit restaurant. No nonsense en relaxte sfeer. Als je van lekker eten houdt, een relaxte sfeer en niet duur, raad ik dit restaurant zeker aan
Nourviany V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Via iens bij dit restaurant gekomen, door de goede recensies op iens toch nieuwschierig geworden.Erg onpersoonlijke restaurant. Geen menukaart te vinden in het restaurant, geen bestek en servetten op de tafel. 45 min gewacht op het voorgerecht. 1uur gewacht op ons hoofdgerecht die vervolgens koud was. Haricot verts die bij ons hoofdgerecht hoorde waren eigenlijk diepvries bonen. Niet eens gewacht op het dessert. Uiteindelijk heel ontevredenheid weggegaan. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant. Ik raad dit restaurant daarom ook niet bij anderen aan. Erg betreurenswaardig restaurant