Over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

De lekkrste vlees- en visgerechten

Toujours is een onvervalste Urban Frenchy Bistro. Wat vooral betekent dat je hier ongegeneerd kunt genieten in een heel relaxte sfeer. Geniet van hun spectaculaire kreeft en juicy dry aged beef en andere lekkere gerechten die bereid worden op de houtskoolgrill.

Of je nu komt voor een uitgebreid diner, een verfrissend oestertje of gewoon een lekker glas (verrassend scherp geprijsde!) topwijn aan de bar: Toujours is hoe dan ook the place to be. Wees welkom!

Meer informatie over restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Vrijdag, zaterdag en zondag

Jouw recensie over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super gezellig en heerlijk gegeten
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was echt HEERLIJK!!
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke zeer sublime lunch gegeten.Zowel de kaart als het eten zelf was voortreffelijk zeer vriendelijk personeel die geregeld langs kwamen of alles naar wens was of dat er nog iets te drinken moest komen.De ambiance is nog steeds top.Komen zeker terug.
Aretha C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn zusje.
Service, eten en locatie zijn top.
Ondanks de drukte kregen we snel ons eten en kwam men regelmatig vragen of alles naar wens was.
Ga er zeker weer naartoe.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, echt een aanrader!!
Ferry N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten! Hoewel het erg druk was werden de gerechten snel geserveerd en werden we vriendelijk en goed geholpen. Het enige kleine minpuntje was de rumoerigheid van de ruimte. Met deze drukte konden we slecht een goed gesprek hebben tijdens het eten. Volgende keer komen we zeker weten terug maar dan als het iets rustiger is.
Stella A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed en lekker eten. Vriendelijke bediening. Zeer sfeervolle locatie.
Vanessa J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wow. Just wow. Top plek, super scherpe en aardige bediening. En de kreeft en oesters... had ik al wow gezegd? ;)
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lovely staff and atmosphere. Hartelijk bedankt voor alles

Wendy and Nadia
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vlotte vriendelijke bediening. Gerechten niets op aan te merken. Alles even lekker.
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We kwamen met de AH restaurantactie voor het eerst bij Toujours en werden erg vriendelijk ontvangen. De service was goed, de sfeer was fijn en het eten was heerlijk! Dit is geen gelegenheid waar je heen moet gaan als je goedkoop wil eten, maar wel als je flink wil genieten.
Niki W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zoals altijd ontzettend lekker gegeten en bediend door onwijs leuk personeel. Bedankt voor weer een heerlijke avond, we hebben genoten!
Sean D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk eten, leuke sfeer en goede bediening en met ahrestaurantactie zeker voor studenten goed betaalbaar. Wel iets beperkte keuze met ah restaurant actie, maar voor kleine bijbetaling ook keuze uit de signature dishes, die zeker 't extra geld waard zijn!
Komen hier zeker nog een keer terug.
carolien V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
heerlijk gegeten, ook hele vriendelijke bediening . er zat de avond dat wij er waren een zeer luidruchtig gezelschap, wat echt storend was de bediening pikte dit erg goed op ,en kwamen ook melden dat ze er iets van gezegd had . omdat ze had gezien dat het ons nogal stoorde ik vond het erg klantvriendelijk kortom een heerlijke avond gehad
Rita E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellige moderne Zaat met goed eten, prettige service berichte bediening
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het reserveren bij dit restaurant is goed gegaan. Hebben heerlijk gegeten, in een gezellig restaurant.
Echt voor herhaling vatbaar.
Sven Q.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Mooi restaurant, gemoedelijke sfeer. De gastheer was erg vriendelijk en grapte met ons mee. Eten was lekker, kwam tegelijk aan. Aanrader
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk eten en mooi ingericht. Het was erg druk met een aantal grote groepen, waardoor het erg lang duurde voordat ons eten kwam.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wachttijd voor het dessert was erg lang,moesten er zelf om vragen.Om ons heen viel het op dat de lege tafels niet opgeruimd werden.
az G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bediening en gastvrijheid zijn minder goed dan je zou verwachten. De gastvrouw wees ons één van de minst gezellige tafels aan, terwijl er voldoende andere plekken beschikbaar waren aan de zijkant. Na doorvragen konden we zelf een betere tafel uitzoeken. Er kwam nog wel een opmerking over dat een aantal tafels vrij moesten blijven voor groepen van 4 personen. Bv ook voor de tafel naast ons (die nog gezelliger was). Na een half uur kwamen er twee dames binnen en de gastvrouw wees de tafel naast ons aan. Die konden dus zonder moeite aan schuiven. Niet heel gastvrij en consistent. Het eten daarentegen is dik in orde.