Over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

De lekkrste vlees- en visgerechten

Toujours is een onvervalste Urban Frenchy Bistro. Wat vooral betekent dat je hier ongegeneerd kunt genieten in een heel relaxte sfeer. Geniet van hun spectaculaire kreeft en juicy dry aged beef en andere lekkere gerechten die bereid worden op de houtskoolgrill.

Of je nu komt voor een uitgebreid diner, een verfrissend oestertje of gewoon een lekker glas (verrassend scherp geprijsde!) topwijn aan de bar: Toujours is hoe dan ook the place to be. Wees welkom!

Meer informatie over restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Vrijdag, zaterdag en zondag

Jouw recensie over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Roelien R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Nadeel; zaten bij de rookkast voor Ham etcwaar een heel doordringende geur vanaf kwam! Gezien de drukte er niets over gezegd er was geen andere tafel meer beschikbaar!!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
P
Kenneth M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Duurde wel erg lang voordat we de menukaart en het eten kregen maar we hadden geen haast ...
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening
Dylan V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Lekker gegeten bij Toujours, leuke sfeer die neigt naar een franse Bistro. Alleen word de kreeft geserveerd met droge diepvriesfriet, dat is dan weer jammer... Onze host van de avond had haar dag niet, toevallig steeds aan onze tafel, dit maakte onze avond niet beter. Gelukkig was de barman er nog die ons een glimlach gaf bij het verlaten van het restaurant!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goed verzorgde zaak met enthousiast en vriendelijke medewerkers. Borden mooi opgemaakt. Brood lekker. Salade Nicoise wat waterig. Voorgerecht graven lachs uitstekend. De moeite waard. Leuk om terug te gaan.
Juliette L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer rumoerig
Lisa A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gister heerlijk gegeten. De inrichting is echt modern frans, de service erg adequaat en het eten vers en leuk opgemaakt. Al meerdere malen hier im het weekend geluncht en het diner van gister maakte onze verwachtingen waar. Onze favorieten zijn de vega risotto on the side en de lobster bisque, nog nergens anders hebben we deze zo lekker gegeten ( bisque staat ook op de lunchkaart).
Jose C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Fantastisch heerlijk eten, goede en zeer vriendelijke bediening. Ambiance is top.
Geluidsniveau is schel en rumoerig.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten, er was net een nieuwe kaart en wederom was alles prima uitgebalanceerd.Voorgerecht prima en hoofd gerecht precies op smaak.Vriendelijk personeel behulpzaam en attent.Koffie was prima alleen de koffie werd net als zo vaak neergezet. De muziek kan overigens wel iets zachter en graag franse muziek.Wij komen hier zeker terug.
Ilsa S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
We waren heel erg onder de indruk van het restaurant, er hing een hele fijne sfeer! het piepkuiken was lekker mals met een lekkere olie/saus om er overheen te doen. De Bavette was mals met veel smaak maar er waren een paar verbrande stukjes die je makkelijk weg kon snijden. verder vond ik de muziek niet zo toepasselijk, had liever een rustig frans deuntje gehoord. overall gingen wij heel blij en tevreden de deur uit en zouden we het zeker aanraden!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Oestertjes, steak tartare, surf&turf en key lime pie. Geserveerd door innemende en bekwame mensen in een prachtige atmosfeer. Wij komen terug????????
Mmoos .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Uur op het voorgerecht gewacht. Toen 1.5 uur op het hoofdgerecht.
Steaktartaar was smaakloos. In de gamba's zat zand en nog stukjes darm.
Hoofdgerechten waren vre-se-lijk.
Kreeft smaakte naar verbrande oven en vlees was zo minimaal, dat we het maar hebben terug gestuurd. Wij kregen een risotto ter compensatie. De risotto was nog niet gaar, zeer harde korrel. Bavette was droog en draderig. Pijn aan de kaken van het kauwen.
Oreo cheesecake was lekker.

Jammer! Waren met 9 personen ter ere van een verjaardag. Gelukkig hebben we het zelf heel gezellig gemaakt.
Stella A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige antourage en zeer vriendelijke en gezellige bediening. Wederom voor herhaling vatbaar!
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
entre cote was taai
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eten was oké maar niet bijzonder.
Service prima!
Siem N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk eten, een goeie wijnkaart en de bediening was heel vriendelijk. 10/10 :)
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ontvangst rommelig. Eten en service verder prima!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
gezellige sfeer, goed eten voor redelijke prijs en attente vriendelijke bediening
Elian D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten en dat met mijn moeilijke allergieën, ze hebben ontzettend hun best gedaan om ook voor mij iets geschikts te vinden. Goede en vriendelijke bediening en erg lekker gegeten!