Toujours Urban Frenchy Bistro

Oude Groenmarkt 10 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

De lekkrste vlees- en visgerechten

Toujours is een onvervalste Urban Frenchy Bistro. Wat vooral betekent dat je hier ongegeneerd kunt genieten in een heel relaxte sfeer. Geniet van hun spectaculaire kreeft en juicy dry aged beef en andere lekkere gerechten die bereid worden op de houtskoolgrill.

Of je nu komt voor een uitgebreid diner, een verfrissend oestertje of gewoon een lekker glas (verrassend scherp geprijsde!) topwijn aan de bar: Toujours is hoe dan ook the place to be. Wees welkom!

Meer informatie over restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Vrijdag, zaterdag en zondag

Nonabesar .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Onze reservering bij Toujours hebben we na 1 drankje ter plekke gecanceld. Reden: als je van de specialiteiten van Toujours wil genieten en dat zijn de Fingerfood- en Signature-gerechten dan moet je flink bijbetalen. Wat over blijft is een summiere en saaie menukaart. Op zo'n manier is deelname aan de AH-actie wat ons betreft een wassen neus! Zeer teleurstellende ervaring dus.
danawilms .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
In totaal 3 uur gezeten voor een drie gangen menu. Duurde bijna een half uur voor onze drankjes waren opgenomen. Bediening was niet erg oplettend, wel vriendelijk. Buiten op terras zit het gelukkig wel heerlijk, binnen ziet het er ook prachtig uit.

Voorgerecht, sharing platter, was erg lekker. . Aparte smaken gecombineerd. Hoofdgerecht viel tegen. Risotto was puur rijst met vier gamba's. Toetje ok maar klein.
Hartelijk dank voor uw reactie!

Wij zullen onze uiterste best doen om onze service alerter te laten zijn. Onze excuses dat het tijdsverloop te lang is geweest. Graag verwelkomen wij u een volgende keer met extra enthousiasme en hopen wij het beter te gaan doen.

Hartelijke groet,
Team Toujours
ger52 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We hebben hier op een maandagavond met 4 personen gegeten (AH actie). De bestelde medium bavette was te lang gegaard. Na een opmerking hierover werd het bord direct vervangen door een perfect gegaard stukje vlees en werd zelfs een glas van wijn van het huis aangeboden. Toen mijn partner bij het bestellen van een nagerecht informeerde naar de dessertwijnen, kon zij 3 wijnen proeven, voordat ze keuze moest maken.
Iets meer groente/aardappel bij de gerechten zou wel fijn zijn. Nu zijn de porties aan de kleine kant. Bediening is uitstekend.
Renee H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Super mooie inrichting, hele fijne sfeer, super goede service, onwijs lekker eten!! Gaan hier zeker nog heel vaak terug komen!
YGRS .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Onlangs wezen eten, prima uitstraling, mooie Franse invloeden. Ik heb genoten van de surf & turf, bavette was van een hoge kwaliteit. De halve kreeft die erbij kwam had een goede smaak.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wederom gegeten bij Toujours en wederom geweldig, zeer agente en vriendelijke bediening.Het eten was weerprima in orde alleen de drankjes duren iets langer.Zeker een aanrader en we komen terug.
Gerjanne K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Geweldig! Heerlijk luxe gegeten in een top omgeving. Met allergieën hielden ze goed rekening (gluten). Het personeel hielp uit zichzelf mee met de kreeft te ontleden toen ze opmerkten dat het wat stuntelig ging! Zeker het geld waard.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Echt heel goed ondanks Koningsdag drukte.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het eten was goed. De bediening was vlot,vrolijk en attent.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
In 1 woord PERFECT!

Al bij binnenkomst werden wij heel vrolijk gegroet. Iedereen die er werkt heeft een glimlach, is vrolijk en maakt leuke opmerkingen. De bediening neemt rustig de tijd om je te informeren over jouw - potentiële - keuzes.

'Het huisje' waar wij inzaten was ook een leuke touch. De inrichting van het restaurant is mooi, met open keukens - vinden wij persoonlijk altijd een groot pluspunt - en alles is goed schoon.

Persoonlijk heb ik nog nooit ergens gegeten waar elk gerecht en hapje zó lekker is.

De steak, die wij rare wilden, was écht rare! De producten waren echt van hoge kwaliteit!

Nog nooit in een restaurant geweest waar we maar 1 puntje van verbetering kunnen bedenken; als de glazen leeg waren werd daar niet echt iets mee gedaan/we moesten erom vragen. Maar dat is natuurlijk totaal onbelangrijk als de rest zo uitmuntend goed is!

Ons nieuwe favoriete restaurant!! Complimenten naar de koks en de bediening :)
Emile K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Top eten. Soms wat lang wachten op een drankje. Wel heerlijke avond. Gastvrije plek. Zekerheidje, dit...
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Eerder hier geluncht en al kennisgemaakt met de heerlijke carpaccio en Tartaar. Nu een diner. Prachtige inrichting (Urban French Bistro) Vlotte bediening, erg vriendelijk. Lekkere wijnen en compacte menukaart met vooral erg lekker Dry Aged Meat. Wij kozen voor Roast Beef, erg mals, lekkere dressings (pittig) en salade en friet.
Wij zaten in 1 van de zitjes voorin bij de bar. Leuk, maar nadeel was dat er daarna een (luidruchtige) groep ging borrelen aan de bar. Gezellig, maar wel veel lawaai. Achter in het restaurant is het rustiger.
Yannickovic .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Fantastisch gegeten, echt een genot. En de bediening was op en top! Hier kunnen veel restaurants nog een voorbeeld aan nemen. Aanrader om hier zeker weer te gaan eten!
Yves S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wij hadden gereserveerd dus ik kan de wachttijd niet beoordelen. Echter, lijkt me dat wel goed want er zijn genoeg tafeltjes. Erg vriendelijk persooneel en heerlijk eten!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer oplettende en goede service!
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eerste keer gegeten bij Toujours, prettige ontvangst, mooie ruime entree, gezellige zitjes, dit komt goed over. In de ruimte daarachter veel tafeltjes en nog een drietal gezellige zitjes aan de zijkant, ietsje hoger gelegen. Daar kregen wij een tafel toegewezen, prima plek. Door de drukte komt het geheel erg levendig over maar dit stoort verder niet echt. Jonge bediening, allemaal enthousiast en 'voelen de tafel goed aan'. Goed samengestelde kaart met voor ieder wat wils. Carpaccios vooraf waren prima (zowel vlees als vis) evenals de Burrata, alles met goed wijnadvies. Als hoofdgerecht Roast beef en Kabeljauw, ook hier een goede keuze, maar even aandacht voor wat side dishes bij de vis was op zijn plaats geweest. Uitstekende Cabernet-Sauvignon uit Californië geadviseerd. Al met al een prima restaurant, zullen we zeker nog eens bezoeken.
Heino B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heb verscheidene malen tot volle tevredenheid bij Toujours gegeten. Kwaliteit eten en bediening is altijd goed, zij het , dat deze laatste keer we de menukaart wat beperkt vonden.
Altijd een tafeltje kunnen reserveren aan de straatzijde van het restaurant waar je rustig een gesprek kunt voeren. Na een herinrichting kwamen we achterin terecht in een grote zaal, waar door het rumoer (vrijwel alle tafeltjes bezet) het moeilijk was een rustig gesprek te voeren.
Jammer !!
Sandy J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Prachtige entree in een prachtige zaak. Meiden van de bediening waren zeer attent. De wijn was heerlijk (cabernet sauvignon). Echter viel ons de voorgerechten een beetje tegen. Mijn steak-tartaar was te pittig gemaakt en zat veel te veel peper en zout in verwerkt. De hoofdgerechten waren heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
Hi Sandy, super om te horen dat de wijn en de hoofdgerechten lekker hebben gesmaakt maar natuurlijk streven wij ernaar dat alles heerlijk moet smaken. Zeker ook de steak tartaar: dat deze te pittig was is absoluut niet de bedoeling en hadden we graag vervangen voor een andere ter plekke. Helaas maar ook wel weer geluk bij ongeluk: stuur ons een mailtje met je gegevens bij een eventuele volgende reservering en dan is de steak tartaar van ons. Kunnen we kijken of die dan wel goed gaat:) We hopen dat je daar gebruik van wilt maken.

Cheers,

Team Toujours
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Inmiddels voor een tweede keer aangeschoven in dit zeer sfeervolle restaurant. En dat is dan ook niet voor niets; de Dry Aged Cote de Boeuf is om te zuigen. Een kleine charcuterie vooraf en een paar goede flessen rood en we hebben met z'n allen weer een heerlijke avond. Leuke spontane bediening, gezellige zitjes en goed eten, daar kom je voor terug!
Dit is echt geweldig om te horen! Hier doen we het voor: we zijn altijd druk bezig met het perfect rijpen van onze cote de boeufs. Dank voor uw moeite om deze beleving met ons te delen.

Merci et a bientôt!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
SUPERLEKKER gegeten bij Toujours. En wat een mooie, gezellige, fijne sfeer binnen. Niet perse zakelijk volgens mij, gewoon mooi. De ceviche alleen al is reden om terug te komen. Wij aten met een AH-bon. 68 euro voor 3-gangen met zalige kreeft en ieder 3 glazen wijn. Vaak krijg je een uitgeklede versie van het menu met de AH-actie of beperkte keuze. Niet hier: supersympathiek! Bediening ontzettend vriendelijk, heerlijke wijnen, je kan in de keuken kijken.... Eigenlijk was het perfect. Normaliter zijn ze wel stuk duurder, maar ze leveren dan wel de kwaliteit die je mag verwachten. Ik kom zeker weer terug. Als ik dan toch moet zeuren: wc-papier vaker aanvullen en de ceasar salad bij de kreeft kan beter.