Toujours Urban Frenchy Bistro

Oude Groenmarkt 10 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

De lekkrste vlees- en visgerechten

Toujours is een onvervalste Urban Frenchy Bistro. Wat vooral betekent dat je hier ongegeneerd kunt genieten in een heel relaxte sfeer. Geniet van hun spectaculaire kreeft en juicy dry aged beef en andere lekkere gerechten die bereid worden op de houtskoolgrill.

Of je nu komt voor een uitgebreid diner, een verfrissend oestertje of gewoon een lekker glas (verrassend scherp geprijsde!) topwijn aan de bar: Toujours is hoe dan ook the place to be. Wees welkom!

Meer informatie over restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Vrijdag, zaterdag en zondag

Jouw recensie over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

FrankMarielle .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Voor de 3de keer hier met een AH deal gegeten, als starter de chef plate en de surf en turf wederom als hoofdgerecht gekozen, door kwamen we voor????. Het kost wel iets extra, maar het was weer een ware smaak zensatie! We hebben verschillende wijntjes mogen proeven om zo de beste voor ons te selecteren, dat is een voordeel op een rustige avond. Toujour is een GROTE aanwinst voor Haarlem
Rik80 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Hier kun je echt lekker eten. mooie gerechten en goede bereiding. Hadden steak van 1.100 gram met sharing platter vooraf, de Zinfandel erbij is echt een aanrader
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker! Gezellig en goed geholpen. Aanrader!
Jaleesa L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Goed ontvangen, ze nemen de tijd voor je. Sfeervol en kwalitatief uitstekend! Heerlijk gegeten! Echt een aanrader als je lekker uitgebreid wil dineren.
wilfred F.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten. alles was met zorg bereid en dat proef je. De bediening was goed en vriendelijk. zeker een aanrader voor mensen die heerlijk willen eten .
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Toprestaurant; vriendelijk personeel, sfeervol en subliem eten. Omdat wij hier niet eerder zijn geweest; kwamen wij met de AH actie; wij komen gegarandeerd terug! Je had eigenlijk keuze uit de gehele kaart (alleen voor de signature dishes en fingerfood betaal je een meerprijs). We waande ons echt even in Franse sferen :)
A.l. B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij kregen een prettige ontvangst, de jassen werden aangenomen en opgehangen in een veilige garderobe. Vervolgens naar de tafel begeleid (denk om de afstapjes) en al vrij snel brood, smeersel, wijn en water op tafel. Menu uitgezocht met heldere uitleg over de AH-actie. Mooie gerechten, redelijk snel op tafel en attente bediening tussendoor. Mijn vrouw kreeg zelfs hulp bij het eten van de halve kreeft. De gerechten waren smakelijk, de hoeveelheid ruim voldoende. Kortom: heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met vriendelijk personeel. Daar kom je voor terug!
alice S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gezellige sfeer, warm welkom en alle aandacht voor ons. heerlijk gegeten in een rustig prettig tempo
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service door de bedeining. het weer was heerlijk we zaten lekker buiten met prachtig uitzicht op de St. Bavo kerk.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gisteravond ter ere van mijn mans verjaardag met familie gegeten bij Toujours. Het restaurant was erg groot, niet verwacht, maar wel echt ingericht naar een bistro. Leuke sfeer! Meteen goed ontvangen, we waren met 9 personen. Voor het aperitif vroegen we om de kaart, maar er was er op dat moment maar 1. Wat ik wat vreemd vond gezien het helemaal niet druk was, en met 9 mensen 1 kaart is lastig en dan duurt het wel even voor iedereen de kaart heeft gezien en besloten. Dit was tevens ook de kaart met het eten erop, gelukkig kwamen er in de loop vd tijd wel wat meer kaarten bij maar het bleef wat onhandig. Vervolgens duurde het wel lang voordat de drankjes uiteindelijk opgenomen werden. Wel kwam er snel een lekker broodje op tafel. Als voorgerecht had ik de tartaar van tonijn, heerlijke tonijn erg lekker! Ook de carpaccio en de sharing platter van mijn tafelgenoten was heerlijk. Als voorgerecht had ik de surf&turf, de rest van de tafel had risotto, de flank steak, de entrecote en de route d'beouf (shared). Stuk voor stuk allemaal heerlijk. Vlees perfect klaargemaakt en ook de kreeft was heeeerlijk. de frietjes die erbij kwamen waren ook goed. Alleen de groente had wat mij betreft wel wat meer gemogen. Het duurde alleen wel wat lang tussen de gerechten, kan met een grote groep voorstellen dat dit wat lastig is maar het was niet druk in het restaurant dus dan had ik toch verwacht dat dit wat beter zou gaan. Als toetje hadden we koffie / thee met de bonbons, lekkere afsluiter. Al met al lekker gegeten bij Toujour, ook voor herhaling vatbaar alleen met grotere groep duurt het tussen de gangen wat lang helaas.
Irna R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke jongeman in de bediening en ook de rest van het personeel. Werd goed rejening gehouden met glutenvrij dieeet.
kmvl57 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima gastvrij ontvangst. Open ruimte, diverse tafels en naar eigen keus een tafel kunnen kiezen.
Gerechten smakelijk, verzorgd, redelijke porties qua grootte.
Attente bediening.
Melle V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gereserveerd met de Albert Heijn Restaurantactie. Bij binnenkomst door meerdere personeelsleden begroet en hartelijk ontvangen. De service was zeer aangenaam. Op het juiste moment vragen of alles naar wens is en verder werd je met rust gelaten. Zowel voor, hoofd als na waren lekker (ook al konden er iets meer aardappelen bij de Flank Steak; minor detail). Al met al ruim 2,5 uur getafeld in een sfeervol restaurant met goede bediening en smakelijk eten. Aanrader!
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Leuk restaurant, mooie ambiance, lekker gegeten met familie. In gezellig nisje gezeten. Met ah actie. Geen apart menu maar gewoon van kaart gekozen. Voor herhaling vatbaar.
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Wisseling van tafel naar buiten was geen probleem.
Roxanne F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke kaart, goede service, fijne ambiance! Met name de voorgerechten om te delen is een aanrader. De kreeft was heerlijk sappig en het vlees mooi rood gebakken. We komen zeker nog een keer terug voor de andere gerechten.
j.pientje .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het eten was matig. Vlees (biefstuk) was bijzonder taai. Het kon allemaal beter. Bediening was goed alleen lang wachten en een nabestelling van bier werd niet geleverd (vergeten). Al met al het kon beter!
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijke lunch! Charcuterie goede kwaliteit en ruime portie. Kreeft, kabeljauw en entrecote uitstekende smaak!
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super lekker gegeten via de Albert heijn actie. We waren hier nog nooit geweest dus leuk om is uit te proberen. We hadden de steak tartare als voorgerecht wat erg lekker was. Ook de halve kreeft super lekker. Het toetje was ook goed gemaakt alleen vondt ik het bolletje ijs bij de oreo taart teveel een stuk taart zelf is voldoende. De rode wijn was erg lekker maar 5.5 euro wat aan de hoge kant. Ook de menu kaarten waren wat onhandig zwaar. Verder super mooie tent met lekker eten. Wij zullen zeker terug komen.
Sannah K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekkere oesters gegeten tijdens het Happy Oyster hour. De sfeer is een beetje suffig tijdens dit Happy hour, het is heel rustig en weinig levendig. De grote eetzaal achterin is erg donker en veel minder sfeervol dan voor in het restaurant. Eindoordeel: niets mis mee maar ook niet iets dat je niet mag missen.