Toujours Urban Frenchy Bistro

Oude Groenmarkt 10 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

De lekkrste vlees- en visgerechten

Toujours is een onvervalste Urban Frenchy Bistro. Wat vooral betekent dat je hier ongegeneerd kunt genieten in een heel relaxte sfeer. Geniet van hun spectaculaire kreeft en juicy dry aged beef en andere lekkere gerechten die bereid worden op de houtskoolgrill.

Of je nu komt voor een uitgebreid diner, een verfrissend oestertje of gewoon een lekker glas (verrassend scherp geprijsde!) topwijn aan de bar: Toujours is hoe dan ook the place to be. Wees welkom!

Meer informatie over restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Vrijdag, zaterdag en zondag

Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
In 1 woord PERFECT!

Al bij binnenkomst werden wij heel vrolijk gegroet. Iedereen die er werkt heeft een glimlach, is vrolijk en maakt leuke opmerkingen. De bediening neemt rustig de tijd om je te informeren over jouw - potentiële - keuzes.

'Het huisje' waar wij inzaten was ook een leuke touch. De inrichting van het restaurant is mooi, met open keukens - vinden wij persoonlijk altijd een groot pluspunt - en alles is goed schoon.

Persoonlijk heb ik nog nooit ergens gegeten waar elk gerecht en hapje zó lekker is.

De steak, die wij rare wilden, was écht rare! De producten waren echt van hoge kwaliteit!

Nog nooit in een restaurant geweest waar we maar 1 puntje van verbetering kunnen bedenken; als de glazen leeg waren werd daar niet echt iets mee gedaan/we moesten erom vragen. Maar dat is natuurlijk totaal onbelangrijk als de rest zo uitmuntend goed is!

Ons nieuwe favoriete restaurant!! Complimenten naar de koks en de bediening :)
Emile K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Top eten. Soms wat lang wachten op een drankje. Wel heerlijke avond. Gastvrije plek. Zekerheidje, dit...
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Eerder hier geluncht en al kennisgemaakt met de heerlijke carpaccio en Tartaar. Nu een diner. Prachtige inrichting (Urban French Bistro) Vlotte bediening, erg vriendelijk. Lekkere wijnen en compacte menukaart met vooral erg lekker Dry Aged Meat. Wij kozen voor Roast Beef, erg mals, lekkere dressings (pittig) en salade en friet.
Wij zaten in 1 van de zitjes voorin bij de bar. Leuk, maar nadeel was dat er daarna een (luidruchtige) groep ging borrelen aan de bar. Gezellig, maar wel veel lawaai. Achter in het restaurant is het rustiger.
Yannickovic .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Fantastisch gegeten, echt een genot. En de bediening was op en top! Hier kunnen veel restaurants nog een voorbeeld aan nemen. Aanrader om hier zeker weer te gaan eten!
Yves S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wij hadden gereserveerd dus ik kan de wachttijd niet beoordelen. Echter, lijkt me dat wel goed want er zijn genoeg tafeltjes. Erg vriendelijk persooneel en heerlijk eten!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer oplettende en goede service!
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eerste keer gegeten bij Toujours, prettige ontvangst, mooie ruime entree, gezellige zitjes, dit komt goed over. In de ruimte daarachter veel tafeltjes en nog een drietal gezellige zitjes aan de zijkant, ietsje hoger gelegen. Daar kregen wij een tafel toegewezen, prima plek. Door de drukte komt het geheel erg levendig over maar dit stoort verder niet echt. Jonge bediening, allemaal enthousiast en 'voelen de tafel goed aan'. Goed samengestelde kaart met voor ieder wat wils. Carpaccios vooraf waren prima (zowel vlees als vis) evenals de Burrata, alles met goed wijnadvies. Als hoofdgerecht Roast beef en Kabeljauw, ook hier een goede keuze, maar even aandacht voor wat side dishes bij de vis was op zijn plaats geweest. Uitstekende Cabernet-Sauvignon uit Californië geadviseerd. Al met al een prima restaurant, zullen we zeker nog eens bezoeken.
Heino B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heb verscheidene malen tot volle tevredenheid bij Toujours gegeten. Kwaliteit eten en bediening is altijd goed, zij het , dat deze laatste keer we de menukaart wat beperkt vonden.
Altijd een tafeltje kunnen reserveren aan de straatzijde van het restaurant waar je rustig een gesprek kunt voeren. Na een herinrichting kwamen we achterin terecht in een grote zaal, waar door het rumoer (vrijwel alle tafeltjes bezet) het moeilijk was een rustig gesprek te voeren.
Jammer !!
Sandy J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Prachtige entree in een prachtige zaak. Meiden van de bediening waren zeer attent. De wijn was heerlijk (cabernet sauvignon). Echter viel ons de voorgerechten een beetje tegen. Mijn steak-tartaar was te pittig gemaakt en zat veel te veel peper en zout in verwerkt. De hoofdgerechten waren heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
Hi Sandy, super om te horen dat de wijn en de hoofdgerechten lekker hebben gesmaakt maar natuurlijk streven wij ernaar dat alles heerlijk moet smaken. Zeker ook de steak tartaar: dat deze te pittig was is absoluut niet de bedoeling en hadden we graag vervangen voor een andere ter plekke. Helaas maar ook wel weer geluk bij ongeluk: stuur ons een mailtje met je gegevens bij een eventuele volgende reservering en dan is de steak tartaar van ons. Kunnen we kijken of die dan wel goed gaat:) We hopen dat je daar gebruik van wilt maken.

Cheers,

Team Toujours
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Inmiddels voor een tweede keer aangeschoven in dit zeer sfeervolle restaurant. En dat is dan ook niet voor niets; de Dry Aged Cote de Boeuf is om te zuigen. Een kleine charcuterie vooraf en een paar goede flessen rood en we hebben met z'n allen weer een heerlijke avond. Leuke spontane bediening, gezellige zitjes en goed eten, daar kom je voor terug!
Dit is echt geweldig om te horen! Hier doen we het voor: we zijn altijd druk bezig met het perfect rijpen van onze cote de boeufs. Dank voor uw moeite om deze beleving met ons te delen.

Merci et a bientôt!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
SUPERLEKKER gegeten bij Toujours. En wat een mooie, gezellige, fijne sfeer binnen. Niet perse zakelijk volgens mij, gewoon mooi. De ceviche alleen al is reden om terug te komen. Wij aten met een AH-bon. 68 euro voor 3-gangen met zalige kreeft en ieder 3 glazen wijn. Vaak krijg je een uitgeklede versie van het menu met de AH-actie of beperkte keuze. Niet hier: supersympathiek! Bediening ontzettend vriendelijk, heerlijke wijnen, je kan in de keuken kijken.... Eigenlijk was het perfect. Normaliter zijn ze wel stuk duurder, maar ze leveren dan wel de kwaliteit die je mag verwachten. Ik kom zeker weer terug. Als ik dan toch moet zeuren: wc-papier vaker aanvullen en de ceasar salad bij de kreeft kan beter.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant, prettige bediening op een super-plek bij de kerk!
Zeker de moeite waard om weer naar toe te gaan.
In combinatie met de AH-actie buitengewoon gunstig qua prijs!
pgmmaathuis .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prettig gegeten op een rustige dinsdagavond. Wij waren de eerste gasten van de avond (we moesten nog twee uur treinen na het eten) en werden heel vlot bediend, maar wel in ons eigen tempo.
Er staan wel heel veel tafeltjes in de zaak en als het drukker wordt, zit je wel erg dicht op elkaar.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Verrassend leuk restaurant met zeer attente bediening ! Je ziet aan de buitenkant niet wat voor een parel zich binnen verschuild ! Kom zeker terug !!
Van dit soort reviews maken we spontaan vreugde sprongetjes!

Hartelijk dank!!!
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten!
De prijzen zijn ook wel flink maar daar was de kwaliteit gelukkig wel naar.
We waren getipt om een tafeltje in het "huisje" te vragen en daar waren we heel blij mee. Het was helemaal vol en het was wel heel erg lawaaierig. Het was dus prettig om aan de zijkant te zitten, daar zit je ook wat minder dicht op elkaar. Daarbij moesten we wel lang wachten voordat onze tafel beschikbaar kwam. Er werd ons meerder malen gezegd dat ze de tafel aan het schoonmaken waren maar daar hebben ze toch wel 20 min over gedaan. Aan de bar gewacht en pas toen tafel bijna klaar was vroegen ze of we iets wilde drinken...
Vooraf tonijn tartaar en de charcuterie. Zeker het charcuterie hadden we makkelijk met z'n vieren kunnen nemen ipv de 2 die op de kaart stonden. Beide erg lekker. Diverse hoofdgerechten ook meer dan prima. Kaasplankje erg klein van maat.
Er ging 1 biertje bij het openmaken van de fles compleet over tafel. Hier keurig excuses voor aangeboden alleen ging het ook over een voorgerecht heen en daar werd niets mee gedaan. We gingen als laatste weg maar werden niet de tent uitgekeken.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima restaurant met een aantal typische gerechten. De aankleding is hip en ietwat deftig of design, samen met de manier van uitlichten geeft het een wat officiële sfeer. Het Franse accent van de gastheer verhoogt het plezier. Wij hadden het piepkuiken, mals en ietwat te zout, de surf en turf, behoorlijk aan de prijs, de bisque, mooie consomme van kreeft en de caesar salade, niks mis mee.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kerstdag heerlijk gegeten met mijn gezin.
Op het menu staan mooie gerechten.
Een verademing dat de kindermenu's niet alleen bestonden uit kipnuggets of hamburgertjes. Ons zoontje kon daarom een lekker "vissie" eten.
De bediening is heel vriendelijk en vakkundig en het restaurant ziet er mooi uit.
Open keuken en een gezellige sfeer.
Wij komen zeker nog eens terug!
Willem Q.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Op kerstavond zat het hier stampvol en terecht. Je eet hier heel goed in een ongedwongen sfeer. De kaart is niet groot, maar er is voor elk wat wils. Verwacht geen culinair ingewikkelde gerechten, mar gewoon simpel goed. Prima kabeljauw, mooi piepkuiken en de surf& turf is perfect. De jonge enthousiaste bediening rent zich het vuur uit de sloffen om het je naar je zin te maken. Onze zoon moest eerder weg en daar werd keurig op ingespeeld. De locatie aan de groenmarkt is Haarlem is sfeervol. In de zomer is er ook nog een groot terras en je zit in het hartje centrum. Parkeren in de vlakbij gelegen parkeergarage is reuze makkelijk.
lisakroon .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Op een doordeweekse avond hier gegeten, als één van de weinige die avond. Daarom was sfeer wat kil en stijfjes, mede omdat het er koud was. Wij zaten aan tafel vlakbij deur, geen aanrader. Personeel uiterst vriendelijk en correct ook daardoor stijfjes en afstandelijke sfeer. Eten was heerlijk, niets op aan te merken. Toch komen wij voor een sfeervolle avond niet snel terug.
h D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het vlees en de kreeft was goed klaargemaakt en van smaak. Toch zal ik hier niet zo snel nog eens heen gaan. De gerechten worden geserveerd met friet en ceasar salade, en bij mij blijft een gevoel van vette ongezonde hap hangen. Er is geen frisse gezonde noot,als tegenhanger. Een goede saladbar zou hier perfect zijn.