Toujours Urban Frenchy Bistro

Oude Groenmarkt 10 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

De lekkrste vlees- en visgerechten

Toujours is een onvervalste Urban Frenchy Bistro. Wat vooral betekent dat je hier ongegeneerd kunt genieten in een heel relaxte sfeer. Geniet van hun spectaculaire kreeft en juicy dry aged beef en andere lekkere gerechten die bereid worden op de houtskoolgrill.

Of je nu komt voor een uitgebreid diner, een verfrissend oestertje of gewoon een lekker glas (verrassend scherp geprijsde!) topwijn aan de bar: Toujours is hoe dan ook the place to be. Wees welkom!

Meer informatie over restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Vrijdag, zaterdag en zondag

Jouw recensie over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Eric H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten, geweldige wijn, we gaan hier vaker naar toe.
Cora K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het restaurant ziet er aantrekkelijk uit. Veel jong en zeer vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Prijzen van, met name de voorgerechten, aan de hoge kant. Wij losten dit op door een voorgerecht te delen, we hadden met z’n drieën ruim voldoende aan één plankje charcuterie. We kregen er keurig drie bordjes en vorkjes bij!
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijn personeel! Heerlijk gegeten! En gezellig!
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Toujours heeft een leuke inrichting waardoor je gezellig zit. Het personeel was heel gastvrij en de service fijn en snel. De gerechten vond ik wel wat tegenvallen. Niks mis mee maar voor wat je krijgt heel prijzig. De prijs- kwaliteit verhouding klopt hier niet. Samenvattend: leuk om hier een keer gegeten te hebben en een fijne avond gehad maar ik kom hier niet terug.
James D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Ondanks dat een aantal van de genodigden anderhalf uur te laat was, hebben we ons geen moment weggekeken gevoeld.
De gerechten waren dik in orde, de sfeer goed en de bediening geweldig. Men heeft duidelijk kennis van zaken.
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Een heerlijke avond uit gehad. Super genoten van het eten en de service is uitzonderlijk goed!
Nikkie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima gegeten. Gerechten waren lekker, maar gezien de prijs had ik er iets meer van verwacht. Bediening vriendelijk, maar hier en daar wat chaotisch en soms langer moeten wachten (bijvoorbeeld bij binnenkomst voordat we iets te drinken konden bestellen en de kaart kregen). Verder prima gegeten.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijke lunch en zeer vriendelijk personeel.
Aanrader, pull pork roll heerlijk.

Heerlijke lunch en zeer vriendelijk personeel.
Aanrader, pull pork roll heerlijk.
Mike A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijke lunch, lekkere koffie, goede & vlotte bediening, gezellige locatie, passende prijzen. Kortom: een echte aanrader!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten, attente bediening. Kortom: prima restaurant waar ik zeker nog eens terug kom.
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Lekker. Vooral de oesters waren heerlijk!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
De kreeft is verrukkelijk! Het botersausje ook... heerlijke avondje, goeie bediening!
Kelly G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Erg mooie zaak, fijne service en ontzettend lekker eten. Een klein misverstand rondom de reservering werd door de eigenaar elegant opgelost. De sfeervolle moderne versie van een Franse bistro! Wij komen zeker terug.
Dewi D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik wilde graag een tafeltje buiten in zo'n gezellige spoel. Het was namelijk prachtig weer. De bediening heeft alles gedaan om dat te regelen voor ons. De bardame was charmant en werkelijk on top off things. De overige bedienende teamleden waren echt gezellig en service gericht. Het eten was wederom zeer goed bereid (rood was ook echt rood) en de gangen mooi getimed aan elkaar.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fijn buiten gezeten op mooi gesitueerd terras en goede attente bediening. Bij mooie weer ook toiletten in de gaten houden, is er genoeg WC papier, is het nog netjes? Bij pinnen ging het zo snel dat ik niet kon vragen of ik fooi via pin kon geven. Dus dat heb ik later binnen gedaan, maar ik weet niet of iedereen dat doet en dan lopen jullie dat soms (onterecht) mis, want niet iedereen heeft cash bij zich. Dus verzin daar iets slims op! Succes met jullie mooie zaak;-)
Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Hier hebben wij een heerlijke lunch geketenden dit was niet voor het eerst.De service is prima, snel en correct en ze letten zeer goed op.Zeer smakelijke vlees en vis gerechten prima gegaard.Wij komen hier zeker terug.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heel erg lekker gegeten. De zeebaars was goddelijk !
Zeer vriendelijke bediening. We komen zeker terug !
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer goed gegeten en prima bediening
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Fantastisch eten en leuke bediening!
Rianne N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima tent! Lekker eten en t zag er allemaal netjes uit!