Toujours Urban Frenchy Bistro

Oude Groenmarkt 10 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

De lekkrste vlees- en visgerechten

Toujours is een onvervalste Urban Frenchy Bistro. Wat vooral betekent dat je hier ongegeneerd kunt genieten in een heel relaxte sfeer. Geniet van hun spectaculaire kreeft en juicy dry aged beef en andere lekkere gerechten die bereid worden op de houtskoolgrill.

Of je nu komt voor een uitgebreid diner, een verfrissend oestertje of gewoon een lekker glas (verrassend scherp geprijsde!) topwijn aan de bar: Toujours is hoe dan ook the place to be. Wees welkom!

Meer informatie over restaurant Toujours Urban Frenchy Bistro

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Vrijdag, zaterdag en zondag

Samantha W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Mooie en smakelijke producten, alles zeer goed van smaak. Personeel oprecht vriendelijk en keurig. Iets duurder dan een gemiddelde lunchtent, maar het is het waard.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Gewoon kiezen van de kaart, ondanks AH diner actie. Attente en vriendelijke bediening en sfeervolle, gezellige inrichting. Toujours is echt een aanrader!!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hadden als hoofdgerecht Roastbeef genomen, daar zat een bak sla bij die je eigenlijk niet aan je gasten mag geven. iets gemengde gebakken groente zou beter zijn.
Verder een prima restaurant, zeker voor herhaling vatbaar.
Ayla J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Erg spontaan en vriendelijk personeel! Fijne sfeer, mede door de mooie moderne inrichting. Het eten was erg smakelijk. Prachtige toetjes!!
marga.kerssens .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijke kreeft gegeten en fantastische bediening. Kaart met ruime keuze aan gerechten, zeer sfeervol terras tegenover de bavokerk.
jeannehelling .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben met AH restaurantactie heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Kregen ook nog een heerlijke limocello van het huis!
Germaine V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij hebben een uiterst smakelijke en gezellige avond gehad. De temperatuur liet toe dat wij konden plaatsnemen op het terras. De sfeer aldaar is prima en helemaal in balans. De bediening is goed: vriendelijk, attent en betrokken. Ook niet onbelangrijk: wij hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar! En graag heel snel!
Wallea D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Met 4 personen gegeten om 18:00uur op een maandag. Het was erg rustig, werden meteen geholpen. Ziet er van binnen erg netjes en gezellig uit. Alle 4 een shared plateau als voorgerecht; heerlijk! En ziet er leuk opgemaakt uit. Ook alle 4 hetzelfde hoofdgerecht; surf en turf. Allemaal heerlijk gegeten. Desserts zijn niet bijzonder. Best prijzig uiteindelijk, maar heerlijk!
Boelaars A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Aardige/vriendelijke bediening, prima eten, maar ondanks de reservering pas 45 mins later aan tafel, waarvoor na de main course excuus werd aangeboden.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wederom gegeten bij Toujours en wederom fantastisch.Prachtige lokatie en zeer vriendelijke bediening.Heerlijk vlees gegeten en mijn vrouw had perfect klaag gemaakte vis.Kleine opmerking wat betreft de drankjes, die kunnen wel wat sneller maar dit is niet onoverkomelijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, konden eerst buiten een aperitief gebruiken, daarna naar de door ons uitgezochte tafel. Caesar salade uitstekend, zowel qua portie en qua dressing (niet te vet), gegrilde dorade echt heel goed, juiste bite, en dessert "limekey?" heel erg lekker. Mijn vrouw had als hoofdgerecht een halve kreeft, heel goed op smaak en de frietjes waren echt heel bijzonder lekker. Prima wijnkaart met genoeg keuze per glas, karaf kraanwater geen probleem. Leuke en vlotte bediening en goede sfeer in het restaurant. Voor ons een aangename ontdekking in Haarlem.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Aanrader voor Haarlem met Frans/Amerikaanse invloed op de kaart. Vlotte en vriendelijke bediening die ook nog verstand van zaken heeft zoals gebleken is met wijnadvies en uitleg over de kazen. Hier geweest met AH bon en we hebben geen moment het idee gekregen dat het een financieel uitgeknepen actie is om klanten te winnen. we komen zeker terug
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Bij binnenkomst was het wel even slikken voor mij, omdat het toch even heel anders was dan ik uit de foto’s had opgemaakt; erg veel tafels in een soort terrasopstelling. Mijn partner vond het echter juist wel gezellig. Het eten was goed, bisque en steak tartaar vooraf, waarbij wel opviel dat de tartaar blijkbaar al eerder was gemaakt (erg koud). Beiden hadden we bavette, die prima gebakken was. Als dessert een sticky coffee (zoals de naam al doet vermoeden honingzoet, maar lekker) resp. thee met bonbons. De wijnen waren schappelijk geprijsd en de bediening was vriendelijk.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geweldig geregeld allemaal met de IENS opties van AH zegels. Het Restaurant bood allerlei varianten binnen de opties van het menu om ermee kennis te maken.
Ik had daardoor de kans een hele kreeft te verorberen heerlijk uit de houtskool oven.
De baas heeft een prachtig Frans accent en de bediening is heel vriendelijk en denkt gezellig mee.
Ivor T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vriendelijke vlotte bediening, ietwat aparte regeling m.b.t. de AH actie als je er komt lunchen.
Maar na enige uitleg, hebben we er prima zitten eten.
Michelle A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goeie service!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gisteren geweldig gegeten bij Toujours. Proeverij van voorgerechten met oesters, zalm, tonijn en wat zeer smakelijke charcuterie zette direct de toon. Vervolgens complete dorade en om het af te maken een kaasplateau met echt smaakvolle kaasjes en een (aanbevolen) zoete sherry. Superlekker !
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en het was heel gezellig
Ivette F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat jammer dat wij zover weg wonen ! We raden iedereen aan, die Haarlem gaat bezoeken:
Eerst de St.Bavo bekijken en dan aan de overkant bij " Toujours" zalig gaan eten !
Chapeau !!!! Tot de volgende keer Teus en Yvette
martin H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
het was de tweede keer dat ik er ben geweest en zowel wij als mijn gasten hebben perfect gegeten , zeer goed verzorgd en een hele enthousiaste bediening; een echte aanrader!!